Horaris

El millor any de la nostra vida!

Horaris

EntradaAutor: joni_laura » dt. jul. 31, 2012 11:11 pm

Hola noies!!

Tinc un dubte...

Tema horaris dels fotògrafs, per anar a la peluqueria, l'hora que ha de venir el padri de bodes, per sortir de casa cap a la ceremonia... Algú sap quanta estona es necessita per cada lloc?

Es que estem mirant i no sabem quan es pot tardar! I hem de passar-los l'horari als fotografs per que estiguin a l'hora a casa...

Gracies per adelantat!!
Imatge
joni_laura
:: núvia experimentada

Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: Horaris

EntradaAutor: Margarida » dc. ago. 01, 2012 7:04 am

joni_laura ha escrit:Hola noies!!

Tinc un dubte...

Tema horaris dels fotògrafs, per anar a la peluqueria, l'hora que ha de venir el padri de bodes, per sortir de casa cap a la ceremonia... Algú sap quanta estona es necessita per cada lloc?

Es que estem mirant i no sabem quan es pot tardar! I hem de passar-los l'horari als fotografs per que estiguin a l'hora a casa...

Gracies per adelantat!!

Hola guapa!

Això has de anar parlant amb la perruqueria el que tardaran a pentinar-te.

Per exemple el meu cas....

Jo em caso a les 12.30 a Girona com que surto de Vic jo tinc una hora de camí com que està la C-25 amb obres jo e dit qure com a molt tard vull sortir de casa a les 11h, doncs tinc perruqueria a 3/4 de 8 del matí... la fotografa em va dir que vindria a les 10h a casa... es mes el fotograf qui t'ha de marcar els horaris...
Imatge
Margarida
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dc. ago. 01, 2012 8:01 am

Hola,

En nuestro caso hablamos en primer lugar con el fotógrafo. Teniendo en cuenta que nos casamos a las 19h nos dijo que tenía que estar con el novio a las 16.30h y conmigo a las 17.30h. Estará una hora, más o menos, con cada uno.

A partir de ahí hablé con la peluquera y la maquilladora y ya cuadramos los horarios: Me peinarán a las 13h para tener margen por si hay algún imprevisto o alguna cosita que no tuvieramos planeada...

Espero que te sirva!
Imatge
Noe2012

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: promisa1 » dc. ago. 01, 2012 1:36 pm

joni_laura ha escrit:Hola noies!!

Tinc un dubte...

Gracies per adelantat!!

Lo primero habla con el fotografo, él te dirá a que hora tiene que venir, y te dirá el rato que estará contigo y el rato que estará con el novio.
Eso te marcará la hora en la que tiene que venir tu padrino.
Y luego le comentas a la peluquera a la hora que viene el fotografo y ya te dara horario con margen suficiente para ir a la esteticien a maquillarte.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: nuricina » dc. ago. 01, 2012 6:11 pm

a mi también me ha marcado los horarios el fotógrafo, me dijo que ne casa del novio unos 45 min y en mi casa una hora, ahora me falta concretar con la peluqueria.
Imatge
nuricina
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dt. maig 22, 2012 9:23 pm

EntradaAutor: Noe-- » dc. ago. 01, 2012 10:50 pm

Yo también me dejé guiar por el fotógrafo, por la peluquera... y llegué 17 minutos tarde a la boda!!! (toda la culpa del fotógrafo).
Mi consejo es que calculéis a qué hora queréis salir de casa para llegar bien a la ceremonia, y le restéis hora y media con el fotógrafo. El padrino llega más o menos cuando el fotógrafo.
Y la peluquería, yo estuve 2horas y media, pero supongo que eso dependerá de cada sitio.

Mi timing fue:
12:30h peluquería
15h en casa (y comí)
16h llegó el fotógrafo (se me hizo eterno, entre que acabé de comer y que llegó el fotógrafo)
17:15h salimos hacia Can Ribas. (¡y nos casábamos a las 17:30h!!!)
Noemi.
Noe--
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: anapau » dj. ago. 02, 2012 12:36 pm

A nosotros también ha sido el fotógrafo quien nos ha marcado los horarios.
Nosotros vivimos en Barcelona y nos casamos en Ca n'alzina... Pau se cambia allí y como la boda es a las 18.00h le han dicho que 16.45h en la suite,

PEro a mi aqui en Barcelona a las 14.15h AHHHH que pronto!
Asi que 13.30h maquilladora en casa
11.00h PEluqueria

A mi lo que me cosa es esperar desde que se vaya el fotografo hasta las 16.45h que saldremos en coche hasta ca n'alzina
url=http://nuvis.org/anapau] Imatge [/url]
anapau

Entrades: 213
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:05 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants