Retallades als funcionaris (FUNCIONARIS US INTERESSA)

El millor any de la nostra vida!

Retallades als funcionaris (FUNCIONARIS US INTERESSA)

EntradaAutor: -sweety- » dj. jul. 12, 2012 9:55 am

Hola gent!
No sóc molt partidària de enviar cadenes ni d'unir-me a coses, però crec que davant la situació que el govern ens està portant hauriem de fer alguna cosa. M'han enviat aquest whattsapp i us el poso per si a alguna li pot interessar:

"Vamos a unirnos todos. Somos dos millones y medio de funcionarios. Si nos unimos podemos ser la segunda o tercera fuerza política. Porque no nos han regalado nada, porque tenemos derecho a no ser lo únicos que les recorten el sueldo y nos quiten las pagas. Porque unidos podemos parar esto. Tenemos una página para unirnos en facebook.

http://www.facebook.com/pages/Funcionar ... 6613931759"

Jo no sé si necessitem formar un partit polític o que, però sí que sé que som molts funcionaris i podem paralitzar el país si realment ens movilitzem. Si aquesta pàgina ens aglutina a tots podem trobar la forma de fer una cosa tots plegats i parar el què aquests governants estan fent amb nosaltres. NO HI HA DRET!!!
::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Retallades als funcionaris (FUNCIONARIS US INTERESSA)

EntradaAutor: maricurman » dc. jul. 18, 2012 6:43 pm

Yo no soy funcionaria pero tambien me quitan el 5% cada mes de mi suldo y el lunes me entere de que tambien me quitan la paga extra de Navidad... esto es una verguneza!!!!! y además estoy trabajando en una empresa privada y no publica, sin los mismos derechos de los funcionarios. ::brr:: ::brr::
Imatge
maricurman
:: núvia experta

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: -sweety- » dj. jul. 19, 2012 11:14 am

maricurman ha escrit:Yo no soy funcionaria pero tambien me quitan el 5% cada mes de mi suldo y el lunes me entere de que tambien me quitan la paga extra de Navidad... esto es una verguneza!!!!! y además estoy trabajando en una empresa privada y no publica, sin los mismos derechos de los funcionarios. ::brr:: ::brr::

Este gobierno se está luciendo... y supongo que las empresas privadas se aprovechan y aplican lo mismo... Que vergüenza! A mí además de todo eso también me va a afectar lo de la desgravación de la vivienda... así que a bote pronto el año que viene tendré 3000€ menos sin contar el porcentaje que ya me han bajado de sueldo, que prefiero no contar cuanto me afecta!!!
Imatge

Imatge
-sweety-

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dv. jul. 20, 2012 7:35 am

maricurman ha escrit:Yo no soy funcionaria pero tambien me quitan el 5% cada mes de mi suldo y el lunes me entere de que tambien me quitan la paga extra de Navidad... esto es una verguneza!!!!! y además estoy trabajando en una empresa privada y no publica, sin los mismos derechos de los funcionarios. ::brr:: ::brr::

Yo estoy exactamente igual...... Para los derechos no somos funcionarios.... pero para las obligaciones sí.... Esto es una pena...
Imatge
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: maricurman » dl. jul. 23, 2012 5:33 pm

Noe2012 ha escrit:

Yo estoy exactamente igual...... Para los derechos no somos funcionarios.... pero para las obligaciones sí.... Esto es una pena...

noe donde trabajas??? la verdad es que es una verguenza porque para los recortes si que somos funcionarios,y para darnos las ventajas de los funcionarios, como horario, planes de pensiones,... no lo somos,
Imatge
maricurman

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. jul. 23, 2012 6:40 pm

Jo no sóc funcionaria, però si sóc mestra interina i també ens estem emportant un bon munt de retallades... Jo ja no confío en treballar a les escoles l'any que ve perqué el tema de les sustitucions està fatal... però vamos, estic disposada a fer les vagues i les manis que calgui per a protestar i que ens tornin el què ens correspon!!
Imatge
Sílvia26

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants