Autor: floreta01 » dt. jul. 10, 2012 11:00 am
Autor: Anna81 » dt. jul. 10, 2012 11:10 am
Autor: Margarida » dt. jul. 10, 2012 11:12 am
Autor: floreta01 » dt. jul. 10, 2012 11:16 am
Anna81 ha escrit:Per si et serveix, nosaltres aquest dissabte vam anar de casament i, per una banda, el fotograf venia les fotos dels nuvis, dels nuvis amb les parelles i de les parelles soles (si no m'equivoco a 8€ cada una). Després ens van donar un ventall a les noies i un set d'obridor i tap per al vi als nois.
Nosaltres encara no sabem què donarem nosaltres però costa trobar alguna cosa eh? Buf!
Autor: Anna81 » dt. jul. 10, 2012 11:19 am
floreta01 ha escrit:Anna81 ha escrit:Per si et serveix, nosaltres aquest dissabte vam anar de casament i, per una banda, el fotograf venia les fotos dels nuvis, dels nuvis amb les parelles i de les parelles soles (si no m'equivoco a 8€ cada una). Després ens van donar un ventall a les noies i un set d'obridor i tap per al vi als nois.
Nosaltres encara no sabem què donarem nosaltres però costa trobar alguna cosa eh? Buf!
Nosaltres venda segur que no en volem, no ens agrada gens...així que ja ho hem parlat que no volem que es faci.
Voliem fer melmelada casolana per donar com un detall extra a les senyores i ara hem pensat que això podria servir com a regalet i buscar algo pels senyors.
Volem alg que ens identifiqui, a mi la melmelada de prunes de casa meva em pega molt i en gabi és un forofo de la cervesa i estem mirant si trobem algo així.
A veure...
Autor: Mesa » dt. jul. 10, 2012 11:53 am
Autor: floreta01 » dt. jul. 10, 2012 12:04 pm
Mesa ha escrit:Si no recordo malament, Alexita02 (es casava el 7/07), va fer com a regal la cervesa Inedit, ja que el seu home també era molt de cervesa... Mireu la seva pre-crònica aviam si us pot donar alguna idea...
(Jo també estic igual amb els detalls: ja he quedat amb el Xavi que als homes una ampolleta de vi, pero a les dones ni idea!!!!.)
Autor: promisa1 » dt. jul. 10, 2012 1:35 pm
Autor: Olguiky » dt. jul. 10, 2012 2:16 pm
Autor: gemma_sergio » dt. jul. 10, 2012 4:30 pm
Autor: Maria i Raul » dt. jul. 10, 2012 5:08 pm
Autor: floreta01 » dc. jul. 11, 2012 3:28 pm
Maria i Raul ha escrit:El tema dels detalls..... ÉS PER NO DORMIR!
Ultimament es porta molt lu de donar les fotos allà mateix, que a mi em sembla bé, però nosaltres, hem pensat en enviar-les tunejades!
Un cop les tinguem, hi afegirem alguna cosa d'agraiment, i segur que surt més barat imprimir-les a Fotoprix, que al mateix casament.... (Bueno... ho hem de parlar amb el catering...)
I vendre-les! és obligar a la gent a gastar calers... A un casament que vam anar no fa pas massa... si volies la teva (en el nostra cas, la de tots els amics), el paquet ja anava amb la dels nuvis (que sincerament... QUÈ EN FOTS???), i vam haver de pagar 10€ per foto!!!
I lu dels detalls....
Nosaltres no voliem gastar calers.... I com que som fans de les xapes.... M'HE COMPRAT LA MÀQUINA DE FER XAPES!!!
Tinc encarregada una caricatura dels dos, i afegirem la data, i posarem super ben embolicat (he pensat fer la tipica bosseta transparent amb la cartulina i la grapa, però amb gràcia i super personal!), i xapes per tothom!!!
Pels avis els hi fem amb iman per la nevera!
I després, aprofitem les 250 xapes que venien amb la màquina, per fer xapes xorres del plan: UNA AMIGA DE LA NUVIA NO PORTA CALCES, NO CONEC A NINGÚ PER DONEN MENJAR GRATIS, PORTO UN TUPPER,....
I les que sobrin... PER MI!!!!
Ja ho hem provat, i queden xulissimes!!!
I BARAT!!!!!
Autor: gemma_sergio » dc. jul. 11, 2012 3:48 pm
Ultimament es porta molt lu de donar les fotos allà mateix, que a mi em sembla bé, però nosaltres, hem pensat en enviar-les tunejades!
Un cop les tinguem, hi afegirem alguna cosa d'agraiment, i segur que surt més barat imprimir-les a Fotoprix, que al mateix casament.... (Bueno... ho hem de parlar amb el catering...)
I vendre-les! és obligar a la gent a gastar calers... A un casament que vam anar no fa pas massa... si volies la teva (en el nostra cas, la de tots els amics), el paquet ja anava amb la dels nuvis (que sincerament... QUÈ EN FOTS???), i vam haver de pagar 10€ per foto!!!
I lu dels detalls....
Nosaltres no voliem gastar calers.... I com que som fans de les xapes.... M'HE COMPRAT LA MÀQUINA DE FER XAPES!!!
Tinc encarregada una caricatura dels dos, i afegirem la data, i posarem super ben embolicat (he pensat fer la tipica bosseta transparent amb la cartulina i la grapa, però amb gràcia i super personal!), i xapes per tothom!!!
I després, aprofitem les 250 xapes que venien amb la màquina, per fer xapes xorres del plan: UNA AMIGA DE LA NUVIA NO PORTA CALCES, NO CONEC A NINGÚ PER DONEN MENJAR GRATIS, PORTO UN TUPPER,....
I BARAT!!!!!
Autor: anapau » dj. jul. 12, 2012 12:56 pm
Autor: floreta01 » dv. jul. 13, 2012 8:31 am
Autor: Crispi » dv. jul. 13, 2012 6:20 pm
Autor: gemma_sergio » dv. jul. 13, 2012 6:31 pm
Crispi ha escrit:Yo había pensado comprar pinta uñas pequeñitos de colores para las chicas! y personalizarlo!
Autor: nuricina » ds. jul. 14, 2012 7:20 pm
Autor: floreta01 » dl. jul. 16, 2012 4:01 pm
nuricina ha escrit:nosotros damos pashminas y puros a los hombres, además en la mesa dejaremos como detalle un galleta personalizada en forma de avión
saludos
Autor: promisa1 » dt. jul. 17, 2012 12:20 am
I lu dels detalls....
I BARAT!!!!!