Núvia celiaca

El millor any de la nostra vida!

Núvia celiaca

EntradaAutor: xarrup » ds. juny 30, 2012 1:00 pm

Hola a totes!

Fa més d'un any em van diagnosticar que era celiaca, és a dir no puc menjar res que porti blat com pà, farina,pasta etc...
A l'hora de veure restaurants per mi el tema gastronòmic ha estat el més important doncs si algunes esteu en la mateixa situació, em nego a que el dia del meu casament em donin amanidas i carn a la planxa com em passa molts cops quan surto a menejar fora.

A les visites n'hem vist de tots colors desde llocs on no sabien ben bé que era, caterings que em deien que ja em prepararien un peixet a la plantxa o com Can Ribas que al veure la meva preocupació em van fer entrar a la cuina i el cuiner em va explicar com ho preparaven tot.
Així que ens hem decantat per Can Ribas perquè a part de ser un lloc preciós la seva cuina m'ha donat tota la seva confiança. No sé com s'ho montaran per preparar-me el tast i la prova de menú però de moment estic tranquil·la...

Algu comparteix el meu mateix neguit?
Imatge
xarrup
:: núvia rookie

Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

Re: Núvia celiaca

EntradaAutor: Olguiky » ds. juny 30, 2012 3:02 pm

Ostres, el tastet deurà ser complicat... Perquè vols que tots els plats siguin aptes per celíacs, o ja t'està bé menjar una cosa diferentvde la resta de convidats?
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: promisa1 » dg. jul. 01, 2012 12:59 pm

uf! pues si, no lo habia pensado, que tema mas complicado. Debe ser duro el estar tan restringido.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: xarrup » dg. jul. 01, 2012 1:49 pm

Es bastante complicado, sobretodo si quieres comer lo mismo. Es importante como novia sentirte que por tener ese problemilla no dejas de disfrutar de la gastronomia
Imatge
xarrup

EntradaAutor: Olguiky » dg. jul. 01, 2012 2:20 pm

xarrup ha escrit:Es bastante complicado, sobretodo si quieres comer lo mismo. Es importante como novia sentirte que por tener ese problemilla no dejas de disfrutar de la gastronomia

Així, si vols menjar el mateix que la resta de convidats haureu de fer una reunió amb el restaurant especificant clarament quins ingrediens no hi pot haver. Si tenen una mica de sensibilitat jo crec que t'ho faran!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: mafi80 » dl. jul. 02, 2012 12:43 pm

Jo m'he trobat amb una situació semblant, tot i que no la mateixa. El meu nebot és celiac i al restaurant li feien una cosa diferent que als altres nens. Els vaig demanar que si jo portava la seva pasta, la tomata que ell pot menjar i el pà per arrebossar li podien fer el mateix menú que als altres i em van dir que cap problema. El que fa que ho trobin dificil es q no saben quins aliments son aptes, si tu els hi dones alguna facilitat no tenen cap inconvenient.

Espero que tot vagi molt bé.
Imatge
mafi80

Entrades: 35
Membre des de: dl. març 26, 2012 8:26 am

EntradaAutor: xarrup » dl. jul. 02, 2012 12:57 pm

Nosaltres ens hem decantat pel que ens donava mes confiança i ahir em van assegurar que pel tast ja mho farien tot a mida. Creuem els dits...
Imatge
xarrup

EntradaAutor: Olguiky » dt. jul. 03, 2012 3:23 pm

xarrup ha escrit:Nosaltres ens hem decantat pel que ens donava mes confiança i ahir em van assegurar que pel tast ja mho farien tot a mida. Creuem els dits...

Quin restaurant heu triat?
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: xarrup » dt. jul. 03, 2012 5:12 pm

Olguiki fem el casament a can ribas. En principi m'han assegurat que el tast ja el podria menjar.
Son els q mes confiança mhan donat
Imatge
xarrup

EntradaAutor: Olguiky » dt. jul. 03, 2012 8:59 pm

xarrup ha escrit:Olguiki fem el casament a can ribas. En principi m'han assegurat que el tast ja el podria menjar.
Son els q mes confiança mhan donat

Molt bé, no? Les núvies que s'han casat aquí en diuen meravelles! :-)ok:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: xarrup » dt. jul. 03, 2012 9:14 pm

Això espero Olguiky. La veritat és que no he sentit cap comentari negatiu respecte al restuarant així que creuarem els dits i espero que em cuidin jejeejejeje
Imatge
xarrup

EntradaAutor: vnv » dc. jul. 04, 2012 10:58 am

xarrup ha escrit:Hola a totes!

Fa més d'un any em van diagnosticar que era celiaca, és a dir no puc menjar res que porti blat com pà, farina,pasta etc...
A l'hora de veure restaurants per mi el tema gastronòmic ha estat el més important doncs si algunes esteu en la mateixa situació, em nego a que el dia del meu casament em donin amanidas i carn a la planxa com em passa molts cops quan surto a menejar fora.

A les visites n'hem vist de tots colors desde llocs on no sabien ben bé que era, caterings que em deien que ja em prepararien un peixet a la plantxa o com Can Ribas que al veure la meva preocupació em van fer entrar a la cuina i el cuiner em va explicar com ho preparaven tot.
Així que ens hem decantat per Can Ribas perquè a part de ser un lloc preciós la seva cuina m'ha donat tota la seva confiança. No sé com s'ho montaran per preparar-me el tast i la prova de menú però de moment estic tranquil·la...

Algu comparteix el meu mateix neguit?

Hola xarrup! No sé si ja hauràs triat el restaurant.. però sino l'altra opció és agafar el lloc que més us agradi pero després triar un catering diferent.. Jo podria recomanar'te un parll de càterings i estic segura que tenen tot això en compte. Tenim més d¡'un convidant amb al·lèrgies i ens han dit que no hi ha cap tipus de problema, que ells s'encarreguen de toto i únicament els hem de dir quina alergia tenen i a on s'assenten.
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants