Autor: Maria i Raul » dt. jul. 10, 2012 5:51 pm
A mi, aixo que els padrins, siguin els pares.... JA SON PARES! Ja tenen el seu paper!
Jo sempre he entès que el padrí, és algu que escollit pel nuvi, protegeix a la núvia el dia del casament, fins a la cerimonia.
al casament de ma germana, va ser padrí el millor amic del meu cunyat!
Ell va comprar el ram, va venir a casa super aviat, li va llegir el verset, i va conduir el cotxe, amb ella i el meu pare, fins a l'esglèsia.
Va ser genial!
Al meu casament.... El meu home, té un germà, que té 18 anys, i aquests ultims anys, és quan s'han començat a portar millor (suposo pq 10 anys de diferència....), i no els treguis de parlar de pelis o jocs de la Play....
Té un amic de tota la vida, però han perdut el contacte...
El meu millor amic, és un noi, però com que l'ha de triar el nuvi... no era plan de triar-ho jo....
I al final, la solució més fàcil!
Té una amiga, que ha anat al cole amb ell des de petits, quan vam anar a viure junts ens va ajudar amb el trasllat, vé a casa a passar un finde quan pot (ells [en Raul i la Laura] son de BCN, i vivim a Girona [d'on soc jo....]), ens truca minim 1 cop al mes.... AL FINAL.... ÉS ELLA!
Ella, sempre ha estat amb nosaltres!
Cambiarem el rol!
Ja li he posat els deures: Triarem juntes el ram (però ella el paga, jajaja!), l'acompanyaré a buscar un vestidet (és una hippie.... i ara es preocupa pq li agradaria anar mona i amb un xic de taló...), el dia abans del casament vindrà a casa meu (pq al ser de BCN, vindrà amb temps), i deprés de la pelu i tot... em llegirà el verset!
Al no tenir carnet... Un cosí meu (aviam si aconsegueixo que surgueixi la magia entre ells), ens portarà al casament, a mi, al papa i a la padrina....
SI MÉS NO.... diferent! Però teniem clar, que voliem un casament super personal i a la nostra mida!