Explicacions per la Voluntat Inexplicable

El millor any de la nostra vida!

Explicacions per la Voluntat Inexplicable

EntradaAutor: lilul » dc. juny 06, 2012 9:30 am

Dit i fet, "lo prometido es deude"

Obro aquesta conversa per tal d'explicar a desti28 i a qui ho necessiti, com treure ferro i voluntat i aconseguir desfer-se d'aquests kg de mes...

la pregunta que ha plantejat desti28 es saber qué sopem, perque s'ha de sopar poc i aixi l'endema mati es pot fer un bon esmorzar.

jo sopo sovint amanida, ho sento, es que m'encanta!!! amb un rajolinet d'oli i vinagre. Un rajoli no fa mal! i despres carn magra, com pit de pollastre, o una mica de salmo... no se, de fet no menjo gaire per sopar! de postres sempre cau un iogurt.
he de reconeixer que a mi el que em mata es el pa am tomaca, que es algo massa facil de preparar i per sopar, una mica de pa am tomaca amb pernil, o formatge... ara, es nomes una llesqueta, i cau si a la tarda he anat a correr, que si no, no s'hi val!

be, de moment ja esta obert el tema, a veure si ens animem entre totes i aconseguim continuar parlar-ne.
per part meva, em comprometo, a veure quan trobi un ratet, a parlar de la part fisiologica de la perdua de pes i de com el que menjem pot convertir-se en greix i com fer que no passi!

apali!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

Re: Explicacions per la Voluntat Inexplicable

EntradaAutor: desti28 » dc. juny 06, 2012 10:22 am

Ja soc aquí!!!!! jajajaja, doncs si, necessito Voluntat a patades!!! Una per sopar light i deixar els entrepans (que m'encanten), l'altre per fer exercici sense plorar (jajajaja) i l'altre que desprès del viatge de nuvis...he dit que deixaria de fumar...i que malament ho veig!!! :--(
A part de portar-me bé per sopar, necessito algo que m'animi a fer esport pel matí. M'aixeco molt xoff...sense forces i sense ganes de fer res. He llegit que la Jalea real va bé per això, però també he llegit que engreixa...joooo!!! I es el que passa, quan menys fas, menys ganes tens de fer....i aquest es el meu cas.
I a partir d'avui, començaré a sopar més light...a veure com ho porto...perquè l'adicció que tinc amb els entrepans...és una unió molt forta jajajaja
Que tal el pa de centeno????? Es millor que el pa normal, o millor no probar-lo? Va, avui per començar em faré una amanideta, i pollastre a la planxa que aixó si que m'agrada! Desprès un té ( que m'hi he acostumat i no puc passar sense ell...). I si em quedo amb gana..un yogurt desnatat. Que tal?
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. juny 06, 2012 11:52 am

Jo también intento sopar light per la nit. Ara que bé el bons temps em faig una miqueta de gaspatxo i menjo o carn a la planxa o a lo millor una miqueta de pasta però sense passar-se.

también em proposo de per les tardes, menjar a la feina una peça de fruita i pel migdia una galeta integral per tal de fer els 5 menjars al dia.

El que jo veig és que si faig els 5 menjars diaris em costa menys perdre pes.

En quant exercici?? El sergi i jo ens hem proposat jugar una hora - hora i mitja a la setmana al virtua tennis amb la play station move. Ahir mateix vam estar jugant una hora i suant com porcs després de sopar així que la dutxa va ser molt benvinguda i d'aquesta manera ens desestressem i fem una miqueta d'exercici!

Si després poguessim anar als caps de setmana al gimnàs seria fantastic pero ho veig molt negre....
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: desti28 » dc. juny 06, 2012 4:42 pm

Jo ja us diré que tal va la primera voluntat, jajajaja!!!! I Gemma, això de fer exercici jugant...es lo millor!!!! Cremes calories i a sobre t'ho passes bomba!!!! >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: desti28 » dj. juny 07, 2012 10:14 am

Ahir vaig sopar bistec de vedella a la planxa amb carbassó a la planxa!!! >.-<: Be, no?
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Margarida » dj. juny 07, 2012 11:38 am

Oleee !! ho veus com si que pots!! pero al vespre es millor carn blanca ( conill, pollastre, lluç, llenguado,..) pero tot i aixi esta perfecte!! ja veuràs com amb una setmaneta ho notaràs! a beure moltissima aigua!!

Vigila amb el te que enfosqueix les dents! jejeje

Jo ahir per sopar vaig fer-me gazpaxo i salxixes de pollastre.

Avui tinc per dinar broquil i bistec a la planxa

Sempre es bo acabar tots els apats amb un iogur i la fruita entre hores, a mig matí i a mitja tarda.

X cert! divendres vaig a la dietista havera que em diu... que crec que molt malament ja que entre el casament que vaig tindre, les dues comunions i el bateig....
Imatge
Margarida
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: lilul » dj. juny 07, 2012 12:01 pm

No dona, Margarida, ja veuras com no es tan greu! Ja ens explicaras!!!

Petits detalls tambe a tenir en compte i que ens fan fer esport sense adonar-nos: pujar per les escales enlloc de l'ascensor. A no ser que siguin deu pisos clar!!!! pero 2-3 pisos es pot fer, i sembla que no, pero crema. Es com fer steps!

Privilegiar caminar a agafar el cotxe, metro, bus... si no tenim molta pressa (al mati que fem tard a la feina ja s'enten que no es pot), pero baixar una o dues parades abans de l'habitual, doncs ja es tot aixo que s'ha fet!

Jo ahir vaig sopar una amanida i seitons. A veure si me'n recordo de pujar alguna recepta de crema de verdures i cosetes aixi, especialment per desti28, que ja veuras com pots passar cap a la verdureta sense predre gust de res!

per cert, ahir vaig fer 15 min de eliptica i mitja hora d'exercicis varis amb peses d'un kilet. Sobretot cames, caderes i culet, pero sense oblidar braços!!

estic aconseguint fer algo d'esport cada dia! a veure si aconsegueixo que duri tambe despres del dia B...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: desti28 » dj. juny 07, 2012 6:32 pm

Margarida, conill nooo!!! Pobrets...jajajajaa. Avui o pollastre o peix blanc...a veure que em ve més de gust, i per acompanyar, o carbassó (si el meu futur me'n ha deixat) o escalibada. Abans de dormir, vaig menjar un yogur (2 hores més tard), perquè a la hora d'haver sopat tenia una ganaaaaaa......en juanjo diu que és perquè tinc el cos acostumat a sopar massa bé i ara s'ha d'acostumar a menjar més light. Ja veurem...Ah, i el té que prenc és el té belleza de hornimans, no perque em faci més guapa :-)0(-: , si no perquè porta te, te verd i un toque de vainilla, i m'agrada molt!!! El café també enfosqueix les dents i en soc adicta!!! jajajajaja Bé, i el tabac...deixem-ho estar! jajajajaja
I per cert, per 4 dinars que t'hagis passat no crec que tingui moltes repercusions, no????
Lilul, doncs si tens alguna recepta, ja saps, passa-me'la!!! La que m'agrada de crema es la vischessuà o com s'escrigui, i així fresqueta...mmm!!! No sé si es gaire de regim....però de totes maneres, quasi totes les cremes de verdures, si no son gaire fortes, m'agraden. Ara per l'aniversari del meu xicot, els amics li regalaràn una batedora de got (d'aquelles americanes que dic jo), i crec que li treurem molta utilitat!
I el que dius de intentar fer exercici passiu, com caminar, pujar escales, etc..jo soc d'aquestes, sempre vaig caminant a tot arreu, encara que el meu poble es petitó...però m'agrada. Diumenge passat vam estar tres hores passejant pel poble, no ha passo ligero però tampoc a pas de tortuga...jajajaja. I com que soc molt despistada, faig molt de sofing, però no em refereixo a espatarrar-me al sofà i no moure'm, però si a sentar-me, aixecar-me perque se m'ha oblidat algo, tornar-me a sentar, tornar-me a aixecar..i aixi unes quantes vegades fins que ho tinc tot, jajajajajaja :-)0(-:
Per cert, vull anar a una herbolisteria a comprar-me Jalea Real, que en penseu??? És que estic molt gossa i sense ganes de fer res i necessito reiniciar el meu cos!!!!
(nenes...quins rollos us foto, no?) :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Margarida » dv. juny 08, 2012 9:24 am

Ja... jo de conill tampoc en menjo... perque jo a casa tinc una conilleta toy de color negre, ara us penjaré una foto en el CA nomes pesa 1 Kg i ja te gairabe un any!! jejejej es taaant bufona! es diu LOLA jejejej

Doncs jo el que tambe em va molt be per sopar son esparrecs blancs o verds amb pollastre peix o faig una super amanida i de segon esparrecs jejejej

Ahir vaig sopar esparrecs verds a la planxa i pebrots del padron tot ben verd pero era bo!
Imatge
Margarida

EntradaAutor: desti28 » dv. juny 08, 2012 11:29 am

L'acabo de veureeeeee!!!! Es guapíssima!!!! Jo també en vaig tenir un...i això de menjar-se una cosa que has tingut a casa com a mascota..va ser que no!
Nenes, no sé si es casualitat o que però m'estic aprimant, pot ser??????? Amb només dos dies????? Bé, dos nits?????? El dimecres pesava 66,4 o algo així, el dijous ja pesava 65,7 i avui m'he pesat i 65,4...Ja sé que no es gaire però tampoc faig regim simplement em controlo el sopar...bé, el que si es que al veure que ja he deixat el 66 i vaig cap el 64, em motiva i molt!!! Llàstima que ja ve el cap de setmana i dilluns ja ho hauré recuperat.... :.0.-0.: Encara que diuen que també es bó enganyar al cos, perque si fas regim, el cos s'acostuma a menjar poc i light i arribes a un punt que no t'aprimes, ja que el cos crema menys grassa per tenir reserves. Si vas enganyant al cos i no deixes que s'acostumi a una dieta, sempre està alerta i crema les grases. Bé, no sé si m'he explicat gaire bé, però si que m'ho van dir. Si es cert o no...ja es un altre tema jajaja
Per cert Margarita, m'apunto els sopars, així tindré varietat per anar fent plats!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Nuria7988 » dv. juny 08, 2012 6:19 pm

Hola nenes!!!!

Com ho porteu???
Anna, veig que aixo de sopar light dona els seus resultats!!!! FELICITATS GUAPA!!!!

Jo ara em cuido bastant i vaig tots els matins als gym, ara que fa calor, per res que faig a la sala de fitnes, suo moltisim i sembla que t' aprimes mes, no????

Tot hi anant cada dia al gym i controlar el que menjo, estic estancada entre els 55-56 kgs, i el monitor m'ha dit que aixo es perque el muscul pesa mes que la grasa..... :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( , pero estic contenta perque medeixo 1,59 (crec que estic en un bon pes)

Per altre banda, una recomanació: una amiga m'ha dit que millor que un iogurt de postre, menji una gelatina, ja que el iogurt, al ser un lactic, fa les digestions mes pesades.....

I no us oblideu de fer exercicis per els triceps que hem d' estar estupendes!!!!!!

Petons!!!!
Nuria7988

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: lilul » ds. juny 09, 2012 7:37 am

a vore, nem a pams.

es veritat que el cos s'acostuma al que menges... pero no ens enganyem. Pensem de manera evolutiva seriosament. la nostra especie esta preparada per guardar. perque en "allendelostiempos" molt de menjar no hi havia, de manera que, per una banda, el que mes ens agrada es el que mes ens permetra guardar energia... o sigui el greix. les coses de menjar amb crema de llet, mantega, sucres, la carn amb mes greix mes que no la magra... mmm! oi que si, noies?

per una altra banda, si menjem mes del que cremem, el cos, apali, a guardar! que ara hi ha menjar pero igual arriva l'hivern i ens quedem sense reserves al fons de la cova i hem d'aguantar com sigui! a mes, per anar a buscar la cabra montes he de fotrem un fart de correr que no vegis! necessito molta energia! guarda, guarda!

ara tornem a l'actualitat

tenim tot el menjar que volem, i no cal anar tres dies fins alla on estan els mamuts... de fet, la majoria de nosaltres tenim feines on estem assegudes la major part del temps... pero el cos segueix guardant (es que no s'ha adonat que hem "evolucionat")
llavors, basicament, s'ha de menjar en funcio del que es crema. ni una caloria de mes. de fet, els esportistes, menjen un pilo! pero clar, ho cremen tot.

per perdre els kilos de grassa que sobren, es tracta justament de fer aixo, menjar unicament el necessari en funcio del que cremem cada dia. no menys, eh! perque despres el cos es mor de gana i ens fotem els atracons a mitjanit que es el pitjor. i justament, menjar el que despres cremarem i no menys perque, el cos, al veure que no entra mes, el que fara es, poc a poc, reduir aquesta grassa i passar-la cap a musculatura.
i atencio: els musculs pesen mes que la grassa, pero fan menys volum. per aixo hi ha un moment en que sembla que ens "estanquem" en un pes, perque la grassa passa a muscle i el pes total no varia. pero ha variat la proporcio grassa/muscle i en aixo estem guanyant moltissim. perque al continuar movent-nos i tenint mes muscle, el cos reclama mes energia per moure tots aquests muscles que ha creat i d'on la treura? doncs de la grassa!

pel que fa a perdre rapidament nomes variant una mica les menjades: si, es possible, i tant! perque aixo vol dir que realment aquestes calories dels sopars forts ens sobraven completament! pero atencio!
primer, per assegurar que es perd, ens hem de pesar cada dia a la mateixa hora i en les mateixes condicions. aixo vol dir, per exemple, cada dia al mati, despres d'anar al lavabo. jejejej no val pesar-se un dia despres de menjar i l'endema en deju!

i sobretot, no tenir falses esperances. els kilos es perden, pero s'ha de saber mantenir. aquestes dietes draconianes que perds 15 kg en una setmana, despres tornes a la normalitat i els recuperes en dos dies! el cos no se l'ha d'enganyar i ha d'aprendre poc a poc a guardar unicament el que necessita, i aixo triga una mica. pero si s'es constant, tant en el que fa no menjar el que no necessitem, i cremar, doncs el cos va aprenent i al cap d'un temps ell mateix es posa a "puesto".

no se si m'he explicat be, perque hi ha moltes coses que es diuen dels regims que son malentesos, pero de moment tot el que esteu comentant per aqui es que les coses les esteu fent forca be!

vinga noies! endavant! a por ellos (els kg)!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: desti28 » ds. juny 09, 2012 9:45 am

Nuria, moltes gràcies, la veritat que em motiva moltíssim veure que la bàscula cada vegada marca menys pes, encara que sigui gram a gram..es un gran qué!!!!
Lilul, sempre em peso desprès de pendre'm el got de llet amb café i buidar el diposit, jajaja, sempre igual. Encara que la meva parella em diu que no em pesi cada dia, que ho hauria de fer un cop a la setmana, el mateix dia i a la mateixa hora per saber realment el que perds. Però és el que li dic, si em peso cada dia, i veig que vaig baixant, em motiva molt per seguir amb aquesta rutina, vull dir amb l'helíptica i sopar light. Es que a la perfumeria estic quasi tot el dia sentada...i més des de que conec aquest forooooooo!!! jajaja. A part de netejar una mica no faig res d'ejercici...perquè envolicar un perfum no crec que cremi gaire jajajajaa. També m'ha ensenyat a fer quatre peses per apretar els braços, sobretot la part de sota, que amb els anys comença a tenir vida propia! :--( Encara que amb aquests exercicis no m'hi he posat... Faig helíptica dimarts, dimecres i dijous, cada matí. Dilluns, al meu poble està tot tancat o sigui que es el meu dia de festa i faig "dissabte", o sigui que ja en faig d'exercici, i molt! jajaja. Per cert noies, ahir vaig anar a comprar la Jalea Real, al final vaig agafar una que portava jalea més guaranà. Espero que funcioni i em dongui molta energia, sobretot pels matins!!!! Per cert, no em pensava que fos tant cara...20 ampolletes a 19,30€!!! ¨La noia em va dir que me l'ha prengués en dejú, i que n'hauria de prendre una caixa i mitja, mes o menys. Per cert, m'ha dit que hi ha molta gent que nota exesivament el cambi de temps, i això fa que estiguem xofff.... Ho dic per si alguna de vosaltres es troba així, que és per això.
Bueno, ara ja som dissabte...i per mi ja s'ha acabat els sopars light fins dilluns. A veure que en pensa la bascula! :t:t:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Olguiky » dl. juny 11, 2012 1:14 am

Ester, ets un crack!!! Quin tip de riure que m'he fet amb les teves explicacions. I jo també estic amb tu... Collons de cos, amb el temps que fa i encara no s'ha adonat que hem evolucionat :(

Jo aquests dies estic a les antípodes del menjar sa i menjar poquet. A Nova York tot és descomunal!! Ja m'he acostumat a demanar sempre la mida petita de tot el què compro, i tot i això, a vagades no ens ho podem acabar.

Molts petons guapa i mooooltes gràcies per les teves explicacions ;)
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: desti28 » dl. juny 11, 2012 9:14 am

Olga, aquest americans...jajajaja. La veritat es que sí, a new york no tenen pas la mida del menjar, es impresionant. I si aneu a Jackson Hole, una hamburgueseria, flipareu!!! Mai en ma vida havia vist una hamburquesa tan grossa!!!! Mare meva...així estan els americanitus... Però per si no ho heu fet, probeu el típic perrito caliente que venen pels carrers, tot i ser una bomba pel còs, estàn boníssims!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Margarida » dl. juny 11, 2012 11:03 am

PRINCESES!!

Divendres vaig anar a la dietista i estic igual... tot i que em va dir que desprès d'un casament, dues comunions i un bateig... estava super bé! ella molt orgullosa i jo amb una mala o.s.t.i.a que no sabia ni com em deia... però bueno.... aquesta setmana em toca fer una depurativa que m'ha donat que tant per dinar com per sopar menjo el mateix... pero cuinat de diferent manera.... ja us explicaré havera que tal...

Apalis petonssssss
Imatge
Margarida

EntradaAutor: desti28 » dt. juny 12, 2012 10:34 am

Margarita, no et desanimis!!!! Només amb que ja has perdut, hauries d'estar orgullosa, i amb lo que no has guanyat amb tants de dinars, orgullossíssimaaaaaaa!!!! I això de menjar el mateix per dinar i per sopar???? :star:: No podria pas...jajajajaja
Aquest matí m'he pesat de nou, i 64.7kg! Això si, la mala pu-ta de la bascula m´ha posat més grasa :--( Encara que no hi crec gaire que una bascula sapiga si quan t'aprimes o t'engreixes, sigui de grassa o de muscul..... :hmm::
Per cert, no ho havia posat, medeixo 1.68cm. A veure si aconsegueixo arribar als 60-62kg...menys no, que ja hi he estat i només se'm veia nas! Això si, a veure si apretooo carns...que quasi es el que més m'importa! Quin fàstic d'edat! Quan tenia 20 anys ho tenia tot al seu lloc! jajajajaja
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: lilul » dt. juny 12, 2012 10:41 am

desti28 ha escrit:Margarita, no et desanimis!!!! Només amb que ja has perdut, hauries d'estar orgullosa, i amb lo que no has guanyat amb tants de dinars, orgullossíssimaaaaaaa!!!! I això de menjar el mateix per dinar i per sopar???? :star:: No podria pas...jajajajaja
Aquest matí m'he pesat de nou, i 64.7kg! Això si, la mala pu-ta de la bascula m´ha posat més grasa :--( Encara que no hi crec gaire que una bascula sapiga si quan t'aprimes o t'engreixes, sigui de grassa o de muscul..... :hmm::
Per cert, no ho havia posat, medeixo 1.68cm. A veure si aconsegueixo arribar als 60-62kg...menys no, que ja hi he estat i només se'm veia nas! Això si, a veure si apretooo carns...que quasi es el que més m'importa! Quin fàstic d'edat! Quan tenia 20 anys ho tenia tot al seu lloc! jajajajaja

ALAAAAA qualsevol diria que tens 90 anys!!!! exageradaaaaaaaaaaa

si, lo important es apretar carns! de fet aixi et sentiras mes be de salut! i encara que hi hagi algun kilet de mes, com que estaras fuertota, no es veura res flonjo!

nena, medeixes el mateix que jo! si arrives als 60 estaras molt guapi, i si estas musculitos estaras de un buenorro que el teu nen es caura de cul! jejejeje vinga! anims, no et desanimis, que roma no cayo en un dia! (o era una altra ciutat?)

per cert, margarida, jo vull saber mes detalls d'aixo de menjar el mateix pero cuinat diferent i tal! explicaaaaaa
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: desti28 » dt. juny 12, 2012 11:52 am

Nooo...però es veritat!!! Passes dels 30 i et cambia el cos!!!! jajajajaja No sé si es perquè quan més jove, més activa...però jo ho he notat! :-(
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: lilul » dt. juny 12, 2012 12:07 pm

de mitja, a les dones ens canvia el cos cada 7 anys

al homes cada 8

enlloc de "canviar" llegiu "modificacio hormonal"

i dic de mitja, perque no tots som igual

i me vas a disir a mi si endespues dels trenta canvies o no! que jo dec ser la nuvia mes iaia del forum!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants