Preus fotograf/video

El millor any de la nostra vida!

Preus fotograf/video

EntradaAutor: beatrice » dj. maig 24, 2012 4:19 pm

Holaaaaaaa!!!!!! Estoy volviendome loca.....nose por donde empezar con el tema reportaje (foto y video) de mi boda. Quiero algo diferente, no el tipico reportaje posando....y tampoco quiero album sino CD para montarme luego yo el album a mi gusto.
Podeis echarme una mano????
Dnd lo haceis vosotras??
beatrice

Entrades: 30
Membre des de: dl. feb. 20, 2012 4:15 pm

Re: Preus fotograf/video

EntradaAutor: clareta27 » dj. maig 24, 2012 4:38 pm

Nosotros también buscábamos algo diferente, moderno, de calidad, que huyera un poquito de la "típica foto de boda", pero tampoco muy extremado, y encontramos los fotógrafos ideales para nosotros: BY FOTOGRAFOS.
La verdad es que creo que el tema del fotógrafo es también muy personal, es cierto que el tema del precio influye mucho, pero también el gusto de los novios, al final ese será el recuerdo mas bonito (aparte de los tuyos) del día de tu boda!
Les puedes echar un vistazo a los míos si quieres! www.byfotografos.com (en la pagina tienen los precios)
Imatge
clareta27
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: beatrice » dj. maig 24, 2012 4:59 pm

muchas gracias clareta!!!!! voy a echarle un vistazo....jejejeje
beatrice

EntradaAutor: beatrice » dj. maig 24, 2012 5:04 pm

k chulada de fotos!!!!!!!!!!!!!!! justo lo que busco....pero se me va del presupuesto :-(( uufffffff esto es mas complicado de lo que me pensaba
beatrice

EntradaAutor: maribcn » dj. maig 24, 2012 7:10 pm

Pues yo, sintiendolo mucho, no pondré fotografos ni video ni ná, me estoy montando la boda low cost total y con lo que cobran me pego media noche de barra libre, así que tendré que confiar en el "arte" de los invitados.
maribcn

Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. maig 25, 2012 4:50 pm

maribcn ha escrit:Pues yo, sintiendolo mucho, no pondré fotografos ni video ni ná, me estoy montando la boda low cost total y con lo que cobran me pego media noche de barra libre, así que tendré que confiar en el "arte" de los invitados.

jajajajaja A veces las mejores fotos son las de los amigos y familiares!! Las del fotógrafo profesional sirven simplemente para lucir un poco más el recordatorio de boda.

Yo me haré un fotolibro con las fotos de amigos y familiares como si fuese la "boda desde otro punto de vista"!!
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: merytiana » dv. maig 25, 2012 7:56 pm

Clareta 27! Nosaltres també hem agafat By fotógrafos. I els recomano 100%! Fan unes fotos diferents i molt xules i el preu és correcte.
Petonets !
Imatge
merytiana

Entrades: 54
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 9:27 pm

EntradaAutor: sonia85 » dv. maig 25, 2012 8:40 pm

yo te recomendaria basilicostudio.... http://basilicostudio.com/casaments_by_ ... tudio.html, son los que yo he contratado.
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: beatrice » dv. maig 25, 2012 11:19 pm

sonia85, una chulada de videos también!!!!!! muy originales y diferentes....me gusta!!!!! que precios tiene???? no lo pone en la web...
beatrice

EntradaAutor: Mingui » ds. maig 26, 2012 1:15 pm

Nosaltres també hem triat a BY FOTÓGRAFOS!! Són genials! També ens fan les invitacions, i estan quedant mooolt xules!!!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: Dawn » ds. maig 26, 2012 6:25 pm

Els meus www.reportajesdebooda.com trobo que sense anarse molt de preu fan un treball increible, totes les fotos molt naturals, sense poses exagerades i sembla que no hi sigui en tot el día pel que expliquen.

A veure que et sembla!
Imatge
Dawn
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 640
Membre des de: dt. juny 28, 2011 3:02 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. maig 26, 2012 8:29 pm

Jo he de dir que amb el fotògraf no hem escatimat, perquè l'àlbum i el vídeo seran els records que ens quedaran d'aquell dia.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: clareta27 » dg. maig 27, 2012 10:44 am

Que bé! no he trobat compis de restaurant però si de fotògrafs!! jeje
Nosaltres al ppi només miravem els preus i pensàvem que tt era molt car...però al final, penso com la Olguiky, és el record q et quedara!!
Nosaltres no voliem video i al final també el farem! jj pk hem pensat que les fotos son un record també molt maco, pero estàtic, i el video..es especial, veus a tothom com es mou, com parla.. krek que es especial, així que a tirar la casa por la ventana!!
tot i que crec que BY FOTOGRAFOS esta moltb d preu per la qualitat que ofereixen..!!!!

ens han fet unes fotos per la invitació web (hem fet una pàgina web d'invitació apart de la clàssica de paper), i jo k sóc totalment antifotos i molt poc fotogènica em veig genial!!! i tothom ens ha dit k estem molt guapos a les fotos!!
Així que tot i que quan els vaig escollir ja sabia que feiem una bona tria, ara estic segura que era la nostra millor opció!
Imatge
clareta27

EntradaAutor: merytiana » dg. maig 27, 2012 1:26 pm

Nosaltres en 2 setmanes farem la sessió de fotos per la pàgina web. Quines ganes de veure el resultat! No tinc cap dubte q ens quedarà un reportatge genial!! M'encanta l'estil de fotos que fan. I qualitat-preu son els millors q vam trobar.
Imatge
merytiana

Entrades: 54
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 9:27 pm

EntradaAutor: sonia85 » dg. maig 27, 2012 4:25 pm

beatrice ha escrit:sonia85, una chulada de videos también!!!!!! muy originales y diferentes....me gusta!!!!! que precios tiene???? no lo pone en la web...

hola wapa!! contacta con ellos via mail pk tienen varias opciones..... ahora no recuerdo bien pero al principio no eran economicos lo unico que hemos negociado....
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: clareta27 » dg. maig 27, 2012 8:45 pm

Mira, si cuando entras en la pagina pones bodas, y luego te pones encima de info, te sale un menú y una de las opciones son las tarifas.
La verdad es que si coges varias cosas con ellos, no todo sale tan caro, aunq te puedes hacer una idea del precio.
Imatge
clareta27

EntradaAutor: promisa1 » dl. maig 28, 2012 3:10 pm

Yo creo que tanto el video como las fotos es muy importante, porque cuando acaba la boda es lo unico que te queda de ella, a parte de tu recuerdo claro.
Nosotros en cuanto acabó la boda estabamos deseosos de ver fotos, videos y todo lo que podiamos de l boda.

Pienso que quizá los novios que quieran hacer una boda low cost porque no puedan permitirse los super precios que tienen los fotografos, pueden preguntar a algun fotografo que este empezando o que no tenga estudio, y seguro que sale mucho mejor de precio.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: clareta27 » dt. maig 29, 2012 9:50 pm

promisa1 ha escrit:Yo creo que tanto el video como las fotos es muy importante, porque cuando acaba la boda es lo unico que te queda de ella, a parte de tu recuerdo claro.
Nosotros en cuanto acabó la boda estabamos deseosos de ver fotos, videos y todo lo que podiamos de l boda.

Pienso que quizá los novios que quieran hacer una boda low cost porque no puedan permitirse los super precios que tienen los fotografos, pueden preguntar a algun fotografo que este empezando o que no tenga estudio, y seguro que sale mucho mejor de precio.

Sii!! yo creo que en cuanto pase la boda me voy a tragar el video cada dos por tres!!!!!
Además siempre pienso que con los años sera un bonito recuerdo! me imagino la tarde q le enseñemos a nuestros pekes el video de la boda de papi&mami :··;..:
Imatge
clareta27

EntradaAutor: floreta01 » dc. maig 30, 2012 11:14 am

Veig que demanes preus.
Jo no et puc ajudar amb el tema de CD però si que et puc dir qu estic trobant.
Reportatge de fotos amb àlbum gran per a nosaltres, més tres de petits de regal (pares i àvia), més postboda amb trash the dress + vídeo d'un estil una mica diferent amb entrevistes i veus en off grabades. Rebuscant molt i encara no ho tinc tancat 3500€.

Gent uqe ho faci bé, Àlex Albors, Laura Ruiz, Ensu i Basílico per a videos.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: beatrice » dc. maig 30, 2012 1:28 pm

Teniu rao....es el record que ens quedarà d'aquest dia. Pero jo no puc gastar tants diners ja que porto desde novembre sense cobrar i bueno....ja sabeu com estant les coses. Seguiré buscant...espero trobar algu mes economic encara que se que no de la mateixa cualitat...Gracies noies!!!!!!
beatrice

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants