Petalos de rosa

El millor any de la nostra vida!

Petalos de rosa

EntradaAutor: ninet@ » dc. maig 23, 2012 8:14 am

Bon dia a totes!!

Estic en busca de petals de rosa i a la web on compraré les camares también tenen petals de rosa de seda hem surten a 4.25€ les boses de 500 petals, la questió és, sabeu si és car?

Si faig un "cono" per posar-les sabeu quants entren mes o menys? es que no sé pas si amb uns 500 petals en tindré prou...

Vosaltres com ho veiueu?
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Petalos de rosa

EntradaAutor: maribcn » ds. maig 26, 2012 11:31 am

Doncs no ho sé, però jo pensava que l'arròs, pètals i aquestes coses que es llencen les portaven els convidats. Jo sempre he portat arròs i he vist que altres convitats també portaven...
maribcn
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: Sweet81 » ds. maig 26, 2012 3:04 pm

A quina web has vist lo dels pètals??
Sweet81

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 8:21 am

EntradaAutor: Olguiky » ds. maig 26, 2012 8:34 pm

maribcn ha escrit:Doncs no ho sé, però jo pensava que l'arròs, pètals i aquestes coses que es llencen les portaven els convidats. Jo sempre he portat arròs i he vist que altres convitats també portaven...

Depèn dels convidats que tinguis!!! Els nostres amics són tan despistats que si m'he de refiar d'ells em quedo sense arròs. :t:t:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: ninet@ » dg. maig 27, 2012 9:23 am

Dema mateix os passo ladreça la tinc a la feina.

Llavors q faig??compro un parell o tres de boses??xl preu...a mes com q lhi agafo mes coses no mafecta en despeses denviament..
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: maribcn » dl. maig 28, 2012 12:24 am

Pues ahora me haceis dudar, quizas también compre algunos
maribcn

Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: xaviymaica » dl. maig 28, 2012 8:46 am

Los petalos naturales la gente me han dicho que despintan, es cierto? Yo estaba pensando en coger de tela..... Sabeis de alguna web? o sitio que estén bien de precio?
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: promisa1 » dl. maig 28, 2012 2:56 pm

Chicas yo os cuento mi experiencia.
Me casé en octubre.
Primero compré 100 petalos de tela a traves de ebay,para probar a ver el tema de las cantidades.
Pues con esos 100 petalos solo llené la pequeña cesta que llevaba mi sobrina para tirarme petalos, y me faltó.

Osea, que pensé, para llenar 100 conos, que son los que hice, porque hice para todos los invitados, voy a necesitar como 50 petalos por cono, osea 5000 petalos por lo menos, muchisimos. Me hubiera salido muy caro.
Asi que se los pedí a bloomie, eran naturales y tube para acabar de rellenar la cestita y rellenar todos los conos.
El precio no lo se, porque compramos varias cosas, asi que no se el precio de solo los petalos.

Con respecto a si destiñe,yo tengo que decir, a mi la ropa no me la manchó, pero los tacones de los zapatos si, pero porque era cesped, se te undian los tacones, pisabas los petalos, y al final los tacones se han quedado con manchas rojas que no se van, pero bueno, que le vamos a hacer.

Luego, hay otra cosa que quiero decir, a mi no me tiraron arroz, porque el restaurante no dejaba, solo se podian petalos, y tengo que decir que a parte de los 100 conos de petalos, habian cabukis de petalos, y menos mal, porque se ve claramente en el video que cuando hace el efecto de mas relleno de petalos es cuando tiran los cabukis, porque solo con los conos hubiera quedado un poco pobre al no haber arroz.

Bueno, esos son mis consejos,
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: clareta27 » dt. maig 29, 2012 9:52 pm

A mi me dijeron en la floristeria que una bolsa de petalos valia 20€ pero nose cuantos petalos venian...
Yo hare cestas de petalos y conos de arroz, un poco de todo ::[]:-]]
Imatge
clareta27

Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants