VESTIDETS PER LES DAMETES!

El millor any de la nostra vida!

VESTIDETS PER LES DAMETES!

EntradaAutor: Mingui » dv. maig 11, 2012 7:38 pm

Hola a totes!! Tinc dues nenes petitetes que ens portaràn les aliances, i no trobo vestidets que no siguin gaire cars! Busco alguna coseta senzilla, però que faci de festa, que no brilli i que vagin còmodes! Igual demano massa... Bé, si algú té idea de on puc anar a mirar, em faria u favor si m'ho pot dir!! Moooooltes gràcies!!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

Re: VESTIDETS PER LES DAMETES!

EntradaAutor: solar » dv. maig 11, 2012 8:09 pm

Hola Mingui
Jo porto una dameta de 3 anys i mig i la roba que porta és del Mayoral. Tenen uns vestidets moníssims i no són cars.
En el meu cas l'han comprat a Sant Boi, però imagino que Mayoral en trobaràs a diferents botigues.
El vestit, els mitjons, la jaqueteta i les sabates menys de 100 euros.
Espero haver-te ajudat
solar

Entrades: 14
Membre des de: dv. des. 03, 2010 11:14 pm

EntradaAutor: Mingui » dv. maig 11, 2012 11:38 pm

solar ha escrit:Hola Mingui
Jo porto una dameta de 3 anys i mig i la roba que porta és del Mayoral. Tenen uns vestidets moníssims i no són cars.
En el meu cas l'han comprat a Sant Boi, però imagino que Mayoral en trobaràs a diferents botigues.
El vestit, els mitjons, la jaqueteta i les sabates menys de 100 euros.
Espero haver-te ajudat

Moltes gràcies!! M'ho miraré!!!!

12/10/12
Mingui

EntradaAutor: Dolçeta » ds. maig 12, 2012 9:44 am

Hi ha una botiga a Barcelona, que es diu Fayco L'evoluzione que tenen vestits de cerimonia per nens (de tota mena) i no son cars, jo els hi vaig comprar a les meves dametes l'any passat per uns 40/50€ (depenent de la talla). Està al carrer Trafalgar 25. La botiga es una mica cutre per dintre, però de veritat que els preus estàn molt i molt bé!

L'any passat vaig fer fotos als aparadors, per si et serveix de referència el tipus de vestis que hi han...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Lalilo1 » ds. maig 12, 2012 3:01 pm

Hola!
Jo em vaig trencar el cap amb aixo dels vestits de les dametes, vaig voltar molt i no volia cap "perifollo" ni el tipic vestit de mudar de seda amb manigues abombades, volia algo q estiguessin arregladetes i mones pero sense disfressar-les, aixi q un dia vaig entrar al sfera i alli els vaig trobar!Pots mirar per aquestes cadenes, zara, sfera, h&m que ara com q es epoca de comunions, batejos i bodes tenen coses molt mones, i segur q per 30 eurets o menys trobes vestidets!
Imatge
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: Mingui » ds. maig 12, 2012 6:15 pm

Ostres noies!! Moltes gràcies!! M'ho mirare tot!!!!!

12/10/12
Mingui

EntradaAutor: Jenny30 » dg. maig 13, 2012 12:33 pm

Que bonitosss!!! y trajecitos de niños que no se disparen mucho,wapis? sabeis de algún sitio?? graacias!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: jennyglondo » dg. maig 13, 2012 9:01 pm

Nosotros no tenemos niñas alrededor, nos llevaran los anillos 2 niños, uno de 3 y otro de 2 años, pero no teniamos pensado que fueran vestidos iguales. ¿no es necesario verdad? ¿si uno nos leva los anillos, que puede llevar el otro? he visto en algun sitio que uno lleva un anillo y otro el otro o q los 2 a la vez llevan el cojin... q pensais?
Imatge
jennyglondo

Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. maig 14, 2012 10:10 pm

jennyglondo ha escrit:Nosotros no tenemos niñas alrededor, nos llevaran los anillos 2 niños, uno de 3 y otro de 2 años, pero no teniamos pensado que fueran vestidos iguales. ¿no es necesario verdad? ¿si uno nos leva los anillos, que puede llevar el otro? he visto en algun sitio que uno lleva un anillo y otro el otro o q los 2 a la vez llevan el cojin... q pensais?

En mi caso como tengo dos sobrinos de mi hermana gemela, que son mi vida y los dos iguales, he decidido que llevarán cada uno un anillo!!! y ellos super contentos!!! y así no tenia que elegir entre uno y otro!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Mingui » dt. maig 15, 2012 8:35 am

jennyglondo ha escrit:Nosotros no tenemos niñas alrededor, nos llevaran los anillos 2 niños, uno de 3 y otro de 2 años, pero no teniamos pensado que fueran vestidos iguales. ¿no es necesario verdad? ¿si uno nos leva los anillos, que puede llevar el otro? he visto en algun sitio que uno lleva un anillo y otro el otro o q los 2 a la vez llevan el cojin... q pensais?

Nuestra comitiva es un poco más larga! Son 2 niños (de 1,5 y 3 años) y dos niñas de 2 años las dos. (Puede quedar genial o ser un completo deastre.... porque son taaaaaan pequeñitos!!) Tenemos pensado que las niñas lleven un anillo cada una.. Tendremos que ensayar!! Jajajaja!!

12/10/12
Mingui

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 17 visitants