Un dubte, m'ajudeu?

El millor any de la nostra vida!

Un dubte, m'ajudeu?

EntradaAutor: floreta01 » dl. maig 07, 2012 1:08 pm

A veure necessito consell, és respecte la nit del casament, Resulta que els pares del Gabi es queden en un hotel al costat de Bigues. Han reservat tots habitació allà. L'endemà nosaltres fem un dinar amb pares i germans, el seu pare farà una paella, en plan informal a la casa dels meus pares de Valldoreix.

Els seus pares van insistir molt que si voliem passar la nit de noces allà, ens pagaven la suite. I jo em vaig posar super cabezota que no. No em volia despertar amb tota la familia, amb els meus pares encara, però no tenia ganes que la sogra m'estigués taladrant de bon matí, tots els críos per allà..etc. Pensava que era un moment dels dos, no per a compartir amb més gent que ja hauriem estat la nit abans i el migdia següent.

Per tant li vaig dir que passéssim la nit a casa o a un hotel (si és que ell ho volia, encara que a mi no) a Sant Cugat.

Total que amb el temps ha anat sortint que a ell li venia molt de gust.

He pensat, que ja que m'està no em posa pegues a res del que vull fer, que potser li hauria de donar aquest gust...a mi no m'en fa de gràcia, jo preferia tornar amb el bus fent juerga, esmorzar sols, sense ningú, anar al nostre aire, i no haver d'anar a toc de trompeta cap al dinar i ja estar al mateix Sant Cugat....però he d'afluixar en alguna cosa, dic jo.

Ara el que em fa por és que si reservo la nit i li dono com a regal se m'emprenyi...em fa por que digui que si ja ho haviem decidit que sigui així...también és del morro fort.

Com ho veieu? què en penseu del tema? s'enfadarà?

No tinc molt clar què fer.

A veure si em doneu la vostra opinió!!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Un dubte, m'ajudeu?

EntradaAutor: Nuria7988 » dl. maig 07, 2012 1:17 pm

Hola guapa!!!

Nosaltres ens quedem a dormir al mateix rte (Can Marlet) i es queda casi tota la familia del meu xicot, i ningu de la meva familia, ja que viuen mes aprop i prefereixen anar a casa a dormir....

A mi tampoc em feia gracia trobar-me a la sogre de bon mati, pero nomes sera una estoneta i tots contents.

Pensa que com be dius, en alguna cosa hauras d' afluixar i ja estareu solets en la honeymoon, sera com una "minidespedida" abans que marxeu de viatje.

Jo faré l' esforç, total, tampoc em vindra de 3 hores....

Pero si alhora de comptar els sobres, no s'han "comportat" NO ESMORÇO AMB ELLS!!!!
(es broma)

Petons!!!
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: Verònica » dl. maig 07, 2012 1:35 pm

Jo crec, floreta, que això ho hauries de parlar tranquil.lament amb el teu xicot. Entenc que ell s'adapti a tot i no posi pegues a res però d'aquí a haver de dormir amb la familia política, no sé que dir-te. Jo ho tindria molt clar. Ho parlaria clarament amb ell, de bones maneres, i explicant el perquè de la teva negativa. Principalment, i això és el que jo opino, és no deixa de ser la nit de noces, una nit molt especial i el dia següent, esmorçar junts, plegats, solets ... I és igual si ja viviu junts. He pres una decissió i és el primer dia de tot plegat.
Aquesta és la meva opinió i va ser el que nosaltres vam fer. Ens vam casar un divendres al vespre i el diumenge de matinada sortíem de viatge. Vam dormir al nostre piset, vam esmorçar i dinar plegats. Va ser molt especial. I ja a la tarda de dissabte vam anar a casa dels meus pares i dels meus sogres a acomiadar-nos, no només d'ells sinó de la família que havia vingut de fora i ho vam allargar fins les 11 de la nit, però és igual, per nosaltres el resultat final és el que compte. Que tot el que vam fer, va valer la pena.
Espero que la meva opinió i la meva experiència et serveixen d'ajuda.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: promisa1 » dl. maig 07, 2012 2:06 pm

Yo en vez de comerme sola la cabeza lo hablaria con él, se decide entre los dos y asunto arreglado.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: artemisabcn » dl. maig 07, 2012 3:06 pm

Pues yo estoy con promisa...

Y no sé que relación tenéis con vuestras suegras, pero al fin y al cabo, tampoco creo que sea para tanto, ¿no? Que si ella no existiera, vuestro futuro tampoco.... :-)0(-: :-)0(-: Anda mujer, ¡dale el gusto a tu chico!
Imatge

Prueba del menú: 6 de Mayo
1ª prueba del vestido: 29 de Mayo, 17h
artemisabcn

Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 2:22 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. maig 07, 2012 3:51 pm

Jo también parlaria amb ell i si com be dius ell no t'ha ficat cap pega dels preparatius... primer et pots donar per satisfeta perque el meu...li he de plantejar les coses de diverses maneres i tot i així hi ha coses que no les accepta!

Segon, jo crec que si ell no t'ha ficat cap pega parlaria amb ell i si li ve de gust, aneu a dormir on ell vulgui!!
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: floreta01 » dl. maig 07, 2012 4:05 pm

Noies, si és el que jo penso, però com que ell ja sap què en penso jo, que em ve de gust passar aquell mati amb ell a soles i no amb tot el mogollón (pares dels meus cunyats, sogres, cunyats i nens) em dirà que no d'anar-hi a dormir.
Per això pensava donar-li-ho fet i dir-li que ja està agafat i fer-li coma regal.
L'altre opció és buscar un altre lloc a prop que no estiguem amb tots, però igualment ens hauran de baixar ells a Sant Cugat.
Em feia més gràcia estar una estona allà abans per donar un cop de mà als meus pares, enlloc d'arribar amb tot el mogollón...

Enteneu oi? jo ja estic decidida a dormir a un hotel i no a casa, encara que continuo pensant el mateix, però si li fa ilu, endavant. El tema és que em faria més gràcia fer-li la sorpresa de comprar-ho jo i donar-li en plan sorpresa, però vull que s'ho prengui bé, no pas que li caigui malament pq ja està decidit...

Ains...m'ajudeu molt amb les vostres opinions!!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants