A veure necessito consell, és respecte la nit del casament, Resulta que els pares del Gabi es queden en un hotel al costat de Bigues. Han reservat tots habitació allà. L'endemà nosaltres fem un dinar amb pares i germans, el seu pare farà una paella, en plan informal a la casa dels meus pares de Valldoreix.
Els seus pares van insistir molt que si voliem passar la nit de noces allà, ens pagaven la suite. I jo em vaig posar super cabezota que no. No em volia despertar amb tota la familia, amb els meus pares encara, però no tenia ganes que la sogra m'estigués taladrant de bon matí, tots els críos per allà..etc. Pensava que era un moment dels dos, no per a compartir amb més gent que ja hauriem estat la nit abans i el migdia següent.
Per tant li vaig dir que passéssim la nit a casa o a un hotel (si és que ell ho volia, encara que a mi no) a Sant Cugat.
Total que amb el temps ha anat sortint que a ell li venia molt de gust.
He pensat, que ja que m'està no em posa pegues a res del que vull fer, que potser li hauria de donar aquest gust...a mi no m'en fa de gràcia, jo preferia tornar amb el bus fent juerga, esmorzar sols, sense ningú, anar al nostre aire, i no haver d'anar a toc de trompeta cap al dinar i ja estar al mateix Sant Cugat....però he d'afluixar en alguna cosa, dic jo.
Ara el que em fa por és que si reservo la nit i li dono com a regal se m'emprenyi...em fa por que digui que si ja ho haviem decidit que sigui així...también és del morro fort.
Com ho veieu? què en penseu del tema? s'enfadarà?
No tinc molt clar què fer.
A veure si em doneu la vostra opinió!!