Tinc vestit, però i si no arriba???

El millor any de la nostra vida!

Tinc vestit, però i si no arriba???

EntradaAutor: arual80 » dl. maig 07, 2012 9:30 am

Ja tinc vestit, però estic molt nerviosa perquè em caso el dia 06.10.12 i els de la botiga, em van dir que fàbrica els donaven com a termini d'entrega del vestit el dia 20.09.12. Això és dues setmanes abans del casament, i encara després m'hauran d'acabar de prendre les mides de la llargada !!! :-/
Em van dir que ja posaven pel dia 10.08.12 perquè ho entreguessin, que de l'ordinador li deien que estava "fora del termini d'entrega", però que no patís que el tindria per aquell dia. :-/

Diuen que si fàbrica els hi comunica que no pot ser de cap de les maneres, em diran alguna cosa. Si no, no em diran res (igualment jo els trucaré el dijous per confirmar-ho).

Però estic molt nerviosa, i si no arriba el dia 10.08.12 i arriba el 20.09.12??? I si no tenim temps? Em puc fiar d'ells??? (és a Pronovias de Girona)
Imatge
arual80

Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

Re: Tinc vestit, però i si no arriba???

EntradaAutor: Ely85 » dl. maig 07, 2012 11:51 am

No conozco la tienda, es normal k estés nerviosa, pero piensa k también es un beneficio para ellos, que sino te avisarían, k además en los tiempos k estamos no están para perder clientas y coger mala reputación.... pero igualmente es lo k dices tu asegurate y llamales... es mejor quedar como pesada k no con la angustia dentro del cuerpo !!!! Ya nos contarás y muchisima suerte wapetona !!!!!!! ::love::
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: promisa1 » dl. maig 07, 2012 2:13 pm

Yo no conozco la tienda, yo me lo compré en ursula escoriza y pasaba lo mismo, me casaba en octubre y no me llegaba hasta septiembre, me dijeron que por el arreglo no me preocupara porque hasta en un dia me lo podian hacer, y al final llegó tres semanas antes de la boda, y me dió tiempo a hacer tres pruebas y todo salió perfecto.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » dl. maig 07, 2012 2:29 pm

Entiendo que estés nerviosa, pero a mi por ejemplo me dijeron una fecha para la entrega de mi vestido y finalmente se ha adelantado 1 mes.
Imatge
Elisabetgu
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. maig 08, 2012 8:35 pm

Tranquil·la, pensa que jo em vaig anar a emprovar el vestit per primer cop el 30 de maig, he fet ja una segona prova i encara no m'han ni tocat la vora. Diuen que no ho tocaran fins el 25 de maig que tinc la tercera prova.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: OlallaF » dt. maig 08, 2012 10:31 pm

Jo crec que els dona temps, generalment ajusten definitivament uns dies abans, espero que surti tot bé! :)
Imatge
OlallaF
:: núvia experimentada

Entrades: 209
Membre des de: dg. març 04, 2012 10:22 pm

EntradaAutor: arual80 » dc. maig 09, 2012 7:58 am

Espero que sí que em dongui temps, de moment no m'han trucat per dir-me res... Esperaré fins demà, si veig que no em diuen res demà, els faig un truc per quedar-me més tranquila, però crec que igualment no estaré tranquila fins que em diguin que el "vestit ja està a la botiga"... Buff, quins nervis!!!!
Imatge
arual80

Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

EntradaAutor: desti28 » dc. maig 09, 2012 9:37 am

Tu tranquila, jo també vaig anar a probar-me vestits a Pronovias de Girona i li vaig preguntar en quan de temps l'havia de demanar, i em van dir que anava be de temps, però que si ha fet falta, en una setmana et tenien el vestit. O sigui que no crec que sigui just ja que pot ser desprès et fan les proves una darrera l'altre. Jo les vaig veure molt professionals tot i que al final no m'he comprat el vestit allà, perquè me'n vaig enamorar d'un vestit d'una altre botiga. Però si t'has de quedar més tranquila..no dubtis en trucar-les!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: xaviymaica » dj. maig 10, 2012 7:57 pm

Yo tengo la primera prueba una semana antes de la boda. Quiero llamarles porque no quiero estar tan nerviosa hasta ese día... voy a proponerles ir a ponermelo en Julio, porque me dijeron que les llegaría entre JUnio y / o Julio...
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants