guion boda civil

El millor any de la nostra vida!

guion boda civil

EntradaAutor: beatrice » dg. abr. 22, 2012 4:16 pm

hola!!!!!!!!!! que tal van los preparativos??? nosotros nos casamos a finales de septiembre y queremos que sea una boda dentro de lo tradicional (aperitivo, menu, pastel y baile) a la vez que sea diferente y sobretodo divertida....por eso abro este post, a ver si alguna mas quiere romper un poquito lo tradicional y asi aportarnos ideas....que os parece???
a nosotros nos va a casar un amigo, no queremos actores ni jueces....alguien lo ha echo asi??? o alguien sabe de algun guion a seguir???
beatrice

Entrades: 30
Membre des de: dl. feb. 20, 2012 4:15 pm

Re: guion boda civil

EntradaAutor: Can » dl. abr. 23, 2012 10:14 am

Jo també tinc curiositat. Mira que he anat a casaments, eh? Però no m'he quedat mai amb l'estructura típica. De totes maneres, jo no crec que la segueixi, però potser alguna idea em fa el pes.

Sort!
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: promisa1 » dl. abr. 23, 2012 1:03 pm

Yo fui a una boda en la que les casó un amigo, y lo que hizo fue hacer una especie de monologo, habló de lo que conocia de cada uno por separado y de como eran como pareja.
Finalmente, pidio que trajeran los anillos, se dijeron las tipicas frases de yo te tomo a ti... y dijo algo asi como por el poder que los novios me otorgan yo os declaro marido y mujer.
Tengo que decir que al principio estubo entretenido, porque aunque el tio estaba muy nervioso, era graciosillo, pero creo que se hizo un poco largo, porque al final yo creo que todos desconectamos, jaja.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Can » dl. abr. 23, 2012 1:14 pm

Hahaha, vaja, com a qualsevol casament. De fet, sempre he pensat que una cosa massa llarga... Nyeeeee.
Can

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. abr. 23, 2012 3:56 pm

Nosaltres fem cerimonia civil però ens casa un actor.

Et puc dir més o menys el guió d'una boda civil normal i corrent.

Bàsciament et diuen el còdic civil (dos o tres articles que hi ha), unes lectures (o que algú parli de vosaltres,...) després es pot fer un poema, ritual, etc... i després el "si quiero".
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: beatrice » dl. abr. 23, 2012 4:13 pm

Gracies noies!!!!!! No vull allargar gaire la cosa, per no fer passar molt de "mal rato" al amic jajajaja i perque la gent tampoc ho trobi pessat, farem el ritual de les veles, ho hem vist per internet i esta bé....
I en l'estona del banquete, fareu algu diferent???? nosaltres segurament contractem un "mimo-payasso" que estará durant tota l'estona...pot estar be, no??? també sustituim el pastis per una barra lliure de dolços, farem el "paripé" pero despres la sorpresa será la barra lliure on hi haura diferents pastissets, xocolates, sorbetes....y a l'hora del ball también farem una barra lliure de chuches. Que us sembla??? :yium:-)
beatrice

EntradaAutor: beatrice » dg. abr. 29, 2012 5:10 pm

eeiiiiiiii....aquest post està molt parat!!!!! animeu-vos.... :-/
beatrice

EntradaAutor: gemma_sergio » dg. abr. 29, 2012 6:52 pm

Nosaltres al banquet no tenim pensat fer res perquè ja la boda se'ns di`spara una mica de pressupost i tampoc ho creiem tan necessari.

Les que feu alguna cosa què fareu? La meva cosina va ficar un espectacle de trapezista d'aquestes amb una lona, sabeu el que vull dir?
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Marisssa » dc. maig 02, 2012 10:49 am

Hola!! Me caso el 13 de Octubre. La ceremonia será civil en los jardines del restaurante, me casará mi hermano que es regidor. Quería preguntaros si alguien sabe si me puedo casar allí mismo o tengo que hacerlo en el Ayuntamiento y en el restaurante hacer el "teatrillo". Me haría ilusión casarme "de verdad" delante de toda la familia en el restaurante.
Tenéis alguna situación similar. Un abrazo y felicidades a todas. Empiezan los nervios eh?
Marisssa

Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 02, 2012 10:38 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. maig 02, 2012 11:20 am

Marisssa ha escrit:Hola!! Me caso el 13 de Octubre. La ceremonia será civil en los jardines del restaurante, me casará mi hermano que es regidor. Quería preguntaros si alguien sabe si me puedo casar allí mismo o tengo que hacerlo en el Ayuntamiento y en el restaurante hacer el "teatrillo". Me haría ilusión casarme "de verdad" delante de toda la familia en el restaurante.
Tenéis alguna situación similar. Un abrazo y felicidades a todas. Empiezan los nervios eh?

Jo em caso la setmana que ve i ho fem com tu, amb ceremònia al restaurant. En el meu cas, haig d'anar a l'ajuntament del meu poble a firmar els papers, o sigui a fer el casament "legal" perquè el del restaurant no té valor legal. Haguèssim pogut fer el legal al restaurant perquè ho fa un jutge de pau, però ja haviem començat els tràmits al meu ajuntament i si ho voliem canviar habíem de fer la paperassa a l'ajuntament del poble del restaurant i ens va fer una mica de mandra... Però tot és preguntar-ho! Si el teu germà és regidor sabrà com funciona!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: beatrice » dc. maig 02, 2012 2:48 pm

yo también me caso en el mismo restaurante y si queriamos podiamos hacerlo legal, pero como nos hace mas ilusion que nos "case" un amigo y asi hacerlo mas dicertido y original pues vamos el dia antes al ayuntamiento a firmar.
beatrice

EntradaAutor: lilul » dt. juny 12, 2012 5:28 pm

Ostres, doncs nantros si fem algo diferent!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants