Autor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 2:27 pm
Autor: Loleta » dj. abr. 19, 2012 2:38 pm
Autor: mimosa » dj. abr. 19, 2012 2:48 pm
Autor: Lalilo1 » dj. abr. 19, 2012 3:08 pm
Autor: MMM_M3 » dj. abr. 19, 2012 4:25 pm
Autor: Noe2012 » dj. abr. 19, 2012 7:38 pm
Autor: Sílvia26 » dj. abr. 19, 2012 7:43 pm
Autor: selvaggia » dj. abr. 19, 2012 9:01 pm
Autor: Loy » dj. abr. 19, 2012 9:38 pm
Autor: MoFLeTeS » dj. abr. 19, 2012 9:42 pm
Autor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 9:58 pm
Loleta ha escrit:Hola Olga!!
Em sap molt de greu el que t'ha passat!!!
molts ànims i si necessites alguna cosa ja saps on som!!!
per cert, ja sé que ets de girona... com et queda Viladrau? Hi ha el Mas d'Osor, que potser et pot agradar!!! jo vaig anar a un casament allà i va ser genial!!!
Autor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 9:59 pm
Lalilo1 ha escrit:Ufff! t'he llegit i m'he quedat glaçada! que fort que us hagin fet aixo i quin patiment a un mes i poc de la boda! Em sap molt de greu! Encara sort que us ho heu trobat abans i sou a temps de cambiar. Molts anims, i no perdeu la ilusió que es el vostre dia i segur que tot i aixo surt perfecte!
Autor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:01 pm
MMM_M3 ha escrit:Quin morro que tenen, descarat que es deu tractar de que us havien posat ells al saló petit per poder fer l'altre!!!
Millor que us hagi passat en el tastet i no més endavant quan ja tens més coses lligades!!!
Molts ànims, i per cert aquest lotus blau la veritat que fa molt bona pinta!!!
Autor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:05 pm
Noe2012 ha escrit:Olguiky.... Me sabe fatal esto que os ha pasado.....
Es increible que puedan pasar cosas así y que jueguen con la ilusión de las personas, que visto como está el panorama, es lo único que nos queda.
Y encima a tan poquito tiempo de la boda... Que horror!! Que mal rato!!!
Me alegro de que hayáis podido encontrar otro sitio a vuestro gusto! Ya verás como irá todo fenomenal!
Un besote!!
Autor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:06 pm
Sílvia26 ha escrit:Déu meu Olguiky, no saps pas el greu que em sap que hagis de passar per això!!! Quin morro els del restaurant, jugar amb els sentiments i les il.lusions d'una parella... Mira, sé que són 1000 euros, però més val això que pagar tot el casament i que llavors vosaltres no en sortiu contents!! Me'n alegro que el nou restaurant us tracti tant bé!! No hay mal que por bien no venga! Ànims nena!
Autor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:08 pm
selvaggia ha escrit:Hola preciosa,
Primer de tot dir-te que ho sento molt. Em recorda molt el que em va passar a mi amb el vestit a vinzenz novias , que després de fer el pagament, il·lusionar-te com una tonta i parlar genial del lloc t'adones que t'han pres per tonta i son uns timadors. Tot ique son diners (mare meva a mi ja m'ha fet estirar-me dels cabells perdre els 300 euros de paga i senyal, no m'imagino 1000). Pero ho important es que tu estiguis tranquila aquell dia i que tot surti com tu vols, i si aquest restaurant t'ha fet perdre la confiança i has tingut la sort de trobar un altre el dia que voleu que us agradi que et faci estar tranquila, es la millor solució. Felicitats per haver trobat el teu lloc :)
Autor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:10 pm
lorenasl ha escrit:Mare meva Olguiky quina feinada us han fet!!!! Wenu desprès de tot mireu la part positiva i es q ja teniu un altre restaurant i no haureu de patir el dia de la boda x si surt be o malament xq llavors no disfrutarieu del vostre moment que ha de restar a la memoria com un un dia inolvidable!! Espero q ara torneu a sentir les bones vibracions q provoca una boda i q ho disfruteu moltissim! Ànims
Autor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:15 pm
MoFLeTeS ha escrit:Ostres Olguiki.... només em queda dir-te que molts ànims!! I que sort que heu trobat aquest altre alternativa.... a més jo us diria que intenteu lluitar pels vostres 1000 euros de paga i senyal... perquè no pot ser això!!! si es dóna la paraula, es dóna la paraula... les coses queden per escrit... però no us poden treure la vostra sala perquè si!!!
CARAM... Es superfort... m'he quedat de pasta de boniato... o sigui que.... molts ànims, i sobretot que aquest fet no t'amargui el teu gran dia, eh!!!
1 abraçada!! I gràcies per informar-nos a la resta, perquè la gent vagi amb molt de compte!!
Autor: sonia85 » dv. abr. 20, 2012 4:58 pm
Autor: Olguiky » dv. abr. 20, 2012 4:59 pm
sonia85 ha escrit:ostres nena quin greu em sap!!!!! i que *.*.* que son els de mas solà!!!!! has fet molt be d'escriure aquest post pk aquestes coses s'han de saber!!
pero nena una recomanació, informeu-vos aviam si podeu denunciar i recuperar aquets 1000 euros.... no us quedeu amb els braços creuats pk ells sense fer res tindràn 1000 euros mes a la butxaca..... quan hagui passat tot i hagueu tornat del viatge fer-ho, no tenen vergonya!!!
ara a centrar-se amb el nou lloc que segur que us faràn una boda genial!!! avegades més val disgustos a temps que no eld ia d ela boda sigui un caos!!
un petonet!