Problemes amb el Mas Solà

El millor any de la nostra vida!

Problemes amb el Mas Solà

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 2:27 pm

Noies, us he d’explicar una cosa que ens va passar el dia que vam anar a fer el tastet. Va ser un cop molt dur, tant que no em vaig veure amb cor d’explicar-ne res en el fòrum fins ara... que ja han passat gairebé tres setmanes.

Si una cosa em caracteritza és que sóc molt detallista i m’agrada explicar totes les coses que estem preparant pel casament amb tot luxe de detalls. Però la crònica del tastet no va ser així... les que ho vau llegir sabeu que em vaig centrar a parlar només dels plats que vam tastar. I ni una paraula del restaurant... el motiu d’això ara us l’explicaré.

Tot anava molt bé mentre menjàvem els plats que havíem triat, la veritat és que eren bons! Els problemes van venir quan ens va arribar en Francesc, un dels dos socis, que és el que porta tot el tema dels casaments.

Només asseure’s a la taula ja ens va deixar anar: “Vosaltres no havíeu parlat mai amb mi!”. És veritat, quan vam anar a veure el restaurant ell estava ocupat i ens va atendre l’altre soci, que s’ocupa de la part comercial (segons vam saber després). No ens pensàvem que això fos important... però va acabar essent crucial!

Mentre anàvem repassant totes les dades del casament li vam indicar alguns canvis: per exemple, inicialment havíem dit que seríem 90 convidats, però la llista havia crescut fins a 120. Fins aquí cap problema... però quan vam dir que hauríem d’agafar la sala gran enlloc de la petita (la de la masia)... aquí va ser quan hi va haver el daltabaix. Ens va dir que no, perquè a la sala gran hi havia un altre casament! QUE HI HAVIA UN ALTRE CASAMENT???!!! I a més a més, ell en els seus papers, tenia anotat que nosaltres havíem confirmat la sala de la masia.

El problema era doble: primer, quan nosaltres vam fer la reserva del restaurant no se’ns va informar en cap moment que es feien dos casaments; i segon, nosaltres en cap moment vam confirmar que la sala que utilitzaríem seria aquesta. Senzillament era la que ens havien ensenyat perquè l’altra, en el moment que vam fer la visita, no estava visible.

La sala de la masia era maca, però no per fer-hi un casament! Us ho prometo noies, en aquells moments vaig sentir com el terra s’obria sota els meus peus! Em volia morir! Tanta il·lusió que he posat en el casament, tants esforços que hem fet perquè tot surti com nosaltres volem... i ara, havíem de celebrar el convit en una sala fosca, petita i trista! Em vaig posar a plorar allà mateix... estava desesperada!

El del restaurant no parava de dir que era un malentès... que ells sempre fan dos casaments... però ara amb el temps, i havent-ne parlat amb els pares que eren allà amb nosaltres creiem que la cosa va anar diferent.

Creiem que estan notant la crisi (el dia que vam anar a fer el tastet era diumenge de Setmana Santa i només tenien dues taules plenes al restaurant). Han rebaixat la qualitat i la quantitat dels menús i dels aperitius, això és més que evident, comparant els que ens van donar de l’any passat i els que estan fent ara (també han afegit suplements pels pastissos i coses d’aquet tipus). I suposem que quan se’ls devien presentar uns nuvis amb un casament de 170 persones, devien pensar que el nostre podia anar perfectament a la sala petita i aquest altre a la gran. Així mataven dos ocells d’un tret. Total... nosaltres ja havíem fet la paga i senyal, no ens faríem enrere ara.

És cert que ens van oferir una solució: utilitzar el restaurant de l’hotel i fer servir l’hivernacle que tenen pel ball. Però no ens agradava gens aquesta solució: el restaurant semblava una sala de convencions, no ho decoraven gens pel casament i, amb l’agreujant que l’accés dels convidats al restaurant s’havia de fer per una mena de porta de servei que hi havia a la part del darrere! Amb el preu que ens costa el menú, els nostres convidats es mereixen entrar per la porta del davant!

I l’altre problema que s’hi afegia era la manca de confiança cap a ells que això ens havia generat: qui ens assegurava que estaven preparats per atendre dos casaments? Tenien suficients cambrers? Mentre féssim l’aperitiu a fora, els convidats de l’altre casament haurien de passar enmig nostre per accedir als cotxes... Però el problema més greu és que s’havia trencat la confiança... i en aquests casos és fonamental. I quan se’ns havia hagut d’oferir una solució, el tracte que havíem rebut era de sobèrbia i, perquè no dir-ho, ens havíem sentit menyspreats i atacats. Per això creiem que ells sabien perfectament que sorgiria el problema... aquell home no va parpellejar ni un segon quan va sorgir el problema: sabia perfectament que sorgiria, perquè l’havien creat ells.

De manera que l’endemà mateix em vaig posar a trucar altres restaurants i vam tenir la sort que al Lotus Blau tenien lloc. El vam anar a veure de seguida i ens va encantar el lloc, però sobretot, el tracte rebut. De manera que, si tot va bé, i el diumenge no sorgeix cap imprevist (us podeu imaginar que ara anem amb peus de plom) podem afirmar que tenim un restaurant nou: el Lotus Blau.

Perdrem la paga i senyal de 1000 € que vam fer a Mas Solà, però ara mateix això és el de menys. No volem que aquests individus mancats d’escrúpols, que han estat a punt d’arruinar-nos un dels dies més importants de la nostra vida guanyin ni un sol cèntim més a costa nostra. Ens hem sentit maltractats i menyspreats, i això amb diners no es paga!

Després hem sabut, gràcies al nostre fotògraf, que no som la primera parella que ha tingut un "fracàs" amb aquest restaurant. I el que em sap més greu és que ell ens havia aconsellat firmar un contracte amb tots els proveïdors... i nosaltres no li vam fer cas! Pensàvem demanar-ho el dia del tastet... i mireu com ha acabat la cosa!

Be, em sap greu per l'extensió del meu missatge, però volia que se sabés! Sobretot, perquè si hi ha parelles que volen anar a aquest restaurant... com a mínim, que vagin amb peus de plom! I que tot ho posin per escrit.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Problemes amb el Mas Solà

EntradaAutor: Loleta » dj. abr. 19, 2012 2:38 pm

Hola Olga!!
Em sap molt de greu el que t'ha passat!!!
molts ànims i si necessites alguna cosa ja saps on som!!!
per cert, ja sé que ets de girona... com et queda Viladrau? Hi ha el Mas d'Osor, que potser et pot agradar!!! jo vaig anar a un casament allà i va ser genial!!!
Loleta
:: núvia experimentada

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: mimosa » dj. abr. 19, 2012 2:48 pm

Olga m’he posat molt trista amb el teu escrit, ara mateix et faig un privat.....
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Lalilo1 » dj. abr. 19, 2012 3:08 pm

Ufff! t'he llegit i m'he quedat glaçada! que fort que us hagin fet aixo i quin patiment a un mes i poc de la boda! Em sap molt de greu! Encara sort que us ho heu trobat abans i sou a temps de cambiar. Molts anims, i no perdeu la ilusió que es el vostre dia i segur que tot i aixo surt perfecte!
Imatge
Lalilo1
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dj. abr. 19, 2012 4:25 pm

Quin morro que tenen, descarat que es deu tractar de que us havien posat ells al saló petit per poder fer l'altre!!!

Millor que us hagi passat en el tastet i no més endavant quan ja tens més coses lligades!!!

Molts ànims, i per cert aquest lotus blau la veritat que fa molt bona pinta!!!
MMM_M3

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: Noe2012 » dj. abr. 19, 2012 7:38 pm

Olguiky.... Me sabe fatal esto que os ha pasado.....

Es increible que puedan pasar cosas así y que jueguen con la ilusión de las personas, que visto como está el panorama, es lo único que nos queda.

Y encima a tan poquito tiempo de la boda... Que horror!! Que mal rato!!!

Me alegro de que hayáis podido encontrar otro sitio a vuestro gusto! Ya verás como irá todo fenomenal!

Un besote!!
Imatge
Noe2012

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. abr. 19, 2012 7:43 pm

Déu meu Olguiky, no saps pas el greu que em sap que hagis de passar per això!!! Quin morro els del restaurant, jugar amb els sentiments i les il.lusions d'una parella... Mira, sé que són 1000 euros, però més val això que pagar tot el casament i que llavors vosaltres no en sortiu contents!! Me'n alegro que el nou restaurant us tracti tant bé!! No hay mal que por bien no venga! Ànims nena!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: selvaggia » dj. abr. 19, 2012 9:01 pm

Hola preciosa,

Primer de tot dir-te que ho sento molt. Em recorda molt el que em va passar a mi amb el vestit a vinzenz novias , que després de fer el pagament, il·lusionar-te com una tonta i parlar genial del lloc t'adones que t'han pres per tonta i son uns timadors. Tot ique son diners (mare meva a mi ja m'ha fet estirar-me dels cabells perdre els 300 euros de paga i senyal, no m'imagino 1000). Pero ho important es que tu estiguis tranquila aquell dia i que tot surti com tu vols, i si aquest restaurant t'ha fet perdre la confiança i has tingut la sort de trobar un altre el dia que voleu que us agradi que et faci estar tranquila, es la millor solució. Felicitats per haver trobat el teu lloc :)
selvaggia

Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

EntradaAutor: Loy » dj. abr. 19, 2012 9:38 pm

Mare meva Olguiky quina feinada us han fet!!!! Wenu desprès de tot mireu la part positiva i es q ja teniu un altre restaurant i no haureu de patir el dia de la boda x si surt be o malament xq llavors no disfrutarieu del vostre moment que ha de restar a la memoria com un un dia inolvidable!! Espero q ara torneu a sentir les bones vibracions q provoca una boda i q ho disfruteu moltissim! Ànims
Imatge
Loy

Entrades: 820
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 1:27 pm

EntradaAutor: MoFLeTeS » dj. abr. 19, 2012 9:42 pm

Ostres Olguiki.... només em queda dir-te que molts ànims!! I que sort que heu trobat aquest altre alternativa.... a més jo us diria que intenteu lluitar pels vostres 1000 euros de paga i senyal... perquè no pot ser això!!! si es dóna la paraula, es dóna la paraula... les coses queden per escrit... però no us poden treure la vostra sala perquè si!!!

CARAM... Es superfort... m'he quedat de pasta de boniato... o sigui que.... molts ànims, i sobretot que aquest fet no t'amargui el teu gran dia, eh!!!

1 abraçada!! I gràcies per informar-nos a la resta, perquè la gent vagi amb molt de compte!!
Imatge
MoFLeTeS

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 9:58 pm

Loleta ha escrit:Hola Olga!!
Em sap molt de greu el que t'ha passat!!!
molts ànims i si necessites alguna cosa ja saps on som!!!
per cert, ja sé que ets de girona... com et queda Viladrau? Hi ha el Mas d'Osor, que potser et pot agradar!!! jo vaig anar a un casament allà i va ser genial!!!

Mil gràcies pels ànims maca!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 9:59 pm

Lalilo1 ha escrit:Ufff! t'he llegit i m'he quedat glaçada! que fort que us hagin fet aixo i quin patiment a un mes i poc de la boda! Em sap molt de greu! Encara sort que us ho heu trobat abans i sou a temps de cambiar. Molts anims, i no perdeu la ilusió que es el vostre dia i segur que tot i aixo surt perfecte!

Mira... exactament faltaven dos mesos justos pel casament! Però la il·lusió no la perdré mai... em caso amb l'home que més estimo... i al capdavall això és el que compta!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:01 pm

MMM_M3 ha escrit:Quin morro que tenen, descarat que es deu tractar de que us havien posat ells al saló petit per poder fer l'altre!!!

Millor que us hagi passat en el tastet i no més endavant quan ja tens més coses lligades!!!

Molts ànims, i per cert aquest lotus blau la veritat que fa molt bona pinta!!!

Diumenge us penjaré les fotos del restaurant nou al meu compte enrere! Esperem que tot vagi bé!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:05 pm

Noe2012 ha escrit:Olguiky.... Me sabe fatal esto que os ha pasado.....

Es increible que puedan pasar cosas así y que jueguen con la ilusión de las personas, que visto como está el panorama, es lo único que nos queda.

Y encima a tan poquito tiempo de la boda... Que horror!! Que mal rato!!!

Me alegro de que hayáis podido encontrar otro sitio a vuestro gusto! Ya verás como irá todo fenomenal!

Un besote!!

La veritat és que ho vam passar fatal! Gràcies guapa!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:06 pm

Sílvia26 ha escrit:Déu meu Olguiky, no saps pas el greu que em sap que hagis de passar per això!!! Quin morro els del restaurant, jugar amb els sentiments i les il.lusions d'una parella... Mira, sé que són 1000 euros, però més val això que pagar tot el casament i que llavors vosaltres no en sortiu contents!! Me'n alegro que el nou restaurant us tracti tant bé!! No hay mal que por bien no venga! Ànims nena!

Gràcies pels ànims maca! I tan de bo que tinguis raó i l'haguem encertat amb el segon restaurant!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:08 pm

selvaggia ha escrit:Hola preciosa,

Primer de tot dir-te que ho sento molt. Em recorda molt el que em va passar a mi amb el vestit a vinzenz novias , que després de fer el pagament, il·lusionar-te com una tonta i parlar genial del lloc t'adones que t'han pres per tonta i son uns timadors. Tot ique son diners (mare meva a mi ja m'ha fet estirar-me dels cabells perdre els 300 euros de paga i senyal, no m'imagino 1000). Pero ho important es que tu estiguis tranquila aquell dia i que tot surti com tu vols, i si aquest restaurant t'ha fet perdre la confiança i has tingut la sort de trobar un altre el dia que voleu que us agradi que et faci estar tranquila, es la millor solució. Felicitats per haver trobat el teu lloc :)

Sí... aquests dies també hi he pensat molt en tu i amb el què et va passar. Encara que no ens coneguem en persona, m'he sentit molt aprop teu...
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:10 pm

lorenasl ha escrit:Mare meva Olguiky quina feinada us han fet!!!! Wenu desprès de tot mireu la part positiva i es q ja teniu un altre restaurant i no haureu de patir el dia de la boda x si surt be o malament xq llavors no disfrutarieu del vostre moment que ha de restar a la memoria com un un dia inolvidable!! Espero q ara torneu a sentir les bones vibracions q provoca una boda i q ho disfruteu moltissim! Ànims

Jo crec que amb aquest altre restaurant anirem bé... però ara ja ho dic amb la boca petita i creuant els dits... perquè també estava molt il·lusionada amb el primer!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 10:15 pm

MoFLeTeS ha escrit:Ostres Olguiki.... només em queda dir-te que molts ànims!! I que sort que heu trobat aquest altre alternativa.... a més jo us diria que intenteu lluitar pels vostres 1000 euros de paga i senyal... perquè no pot ser això!!! si es dóna la paraula, es dóna la paraula... les coses queden per escrit... però no us poden treure la vostra sala perquè si!!!

CARAM... Es superfort... m'he quedat de pasta de boniato... o sigui que.... molts ànims, i sobretot que aquest fet no t'amargui el teu gran dia, eh!!!

1 abraçada!! I gràcies per informar-nos a la resta, perquè la gent vagi amb molt de compte!!

Gràcies pels ànims maca! Jo només ho he escrit perquè em vaig sentir molt malament quan el fotógraf em va dir que tenia constància d'altres nuvis que també hi havien quedat fotuts. Si hagués pogut conèixer i parlar amb aquesta altra gent, potser haguéssim apretat per firmar el contracte abans... Així que jo explico la meva experiència. Sempre deixant el benefici del dubte... potser sí que és veritat que va ser un malentès desafortunat.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: sonia85 » dv. abr. 20, 2012 4:58 pm

ostres nena quin greu em sap!!!!! i que *.*.* que son els de mas solà!!!!! has fet molt be d'escriure aquest post pk aquestes coses s'han de saber!!

pero nena una recomanació, informeu-vos aviam si podeu denunciar i recuperar aquets 1000 euros.... no us quedeu amb els braços creuats pk ells sense fer res tindràn 1000 euros mes a la butxaca..... quan hagui passat tot i hagueu tornat del viatge fer-ho, no tenen vergonya!!!

ara a centrar-se amb el nou lloc que segur que us faràn una boda genial!!! avegades més val disgustos a temps que no eld ia d ela boda sigui un caos!!

un petonet!
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Olguiky » dv. abr. 20, 2012 4:59 pm

sonia85 ha escrit:ostres nena quin greu em sap!!!!! i que *.*.* que son els de mas solà!!!!! has fet molt be d'escriure aquest post pk aquestes coses s'han de saber!!

pero nena una recomanació, informeu-vos aviam si podeu denunciar i recuperar aquets 1000 euros.... no us quedeu amb els braços creuats pk ells sense fer res tindràn 1000 euros mes a la butxaca..... quan hagui passat tot i hagueu tornat del viatge fer-ho, no tenen vergonya!!!

ara a centrar-se amb el nou lloc que segur que us faràn una boda genial!!! avegades més val disgustos a temps que no eld ia d ela boda sigui un caos!!

un petonet!

Ja preguntarem a l'oficina del consumidor... a veure si hi ha sort! El problema però, és que no hi ha res escrit!
Imatge

Olguiky

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat