Que hago con las medias?

El millor any de la nostra vida!

Que hago con las medias?

EntradaAutor: xaviymaica » dc. abr. 18, 2012 9:01 pm

Hola Chicas!!

Necesito vuestra ayuda.

El día que encargué mi fabuloso vestido de novia, le pregunté a la de la tienda que medias debía de llevar, me dijo que evidentemente no podía llevar medias enteras, si no que tenía que ponerme unas con liguero y silicona para que se agarren bien.
Yo la verdad tengo bastante muslito y tengo miedo a que me pase como mi hermana que se le escoció toda la pierna .. jajaja ( no me quiero ni pensar que me pase lo mismo) ... supongo que los ligueros sujetan bien.. pero estoy pensando llevar otras de recambio.
Independientemente de esto, el problema lo tengo cuando junto tema medias con tema zapatos...

Los zapatos que me gustaría ponerme son como los que adjunto aquí.. abiertos por delante y por detrás. Y la chica de la tienda me dijo que si me ponía unas medias tono marfil no quedarían muy bien con los zapatos.. yo la verdad no es que esté muy puesta en moda, quiero decir, que me pongo lo que me parece.. pero si que es cierto que no me gustaría parecer hortera a cual guiri con chancla y calcetines. Que opinais??

Os pondriais esos zapatos con medias marfil ??

Simplemente me gustan abiertos por delante y por detrás porque me parecen más cómodos que unos cerrados por detrás que me hacen polvo los pies y por delante.. que me apretarán en el dedo gordo xD

Un saludo a todas!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
xaviymaica
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

Re: Que hago con las medias?

EntradaAutor: nitza » dc. abr. 18, 2012 9:22 pm

Hola! medias enteras pq no?? yo pienso llevar medias enteras, que problema hay???
nitza

Entrades: 2
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 5:48 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. abr. 18, 2012 10:02 pm

Si tens por que les de silicona et facin mal hi ha un truc: posar-les més avall (més a prop del genoll). Llavors no podràs portar el lliguer, però amb la silicona aguanten perfectament!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: promisa1 » dj. abr. 19, 2012 11:07 am

Hola!! yo queria comentarte, yo tambien tengo los muslos gorditos, y el dia de la boda no me escocí nada, pero he leido creo que por el foro, que si te pones polvos talco no te escueces.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. abr. 19, 2012 11:21 am

A ver:

1. Medias enteras no te puedes poner segun como sea el vestido. El mio por ejemplo va como un corsé hasta un poco más abajo de la cadera, con lo cual medias enterasno puede ser porque si cada vez que voy al lavabo me tengo que quitar el vestido para subirmelas... como que no!

2. Yo medias marfil no sé como serán. Si fuese tu, quizás me decantaría por unas de color carne. De esta manera resaltas el zapato (si es que en elagún momento se te ve la pierna, como no sea para la entrega de la liga...)

3.Yo también dudaba entre liguero o medias medias sin liguero. He preguntado a gente que se ha casado y me han dicho que las medias medias van perfectas, que no se caen. Ahora, mi intención es probarmelas un dia entero con ellas y luego si veo que se me caen, a ultima hora me compraría el liguero.

4. Respecto a lo del escozor. A lo mejor a tu hermana le escocía o porque es alergica a algun componente concreto de esa silicona, porque tenga la piel muy sensible o por mil cosas. Que le haya pasado a ella no quiere decir que te tenga que pasar a ti.

Mi consejo (segun como sea el vestido):
Comprate las medias medias, pruébatelas un dia y verás si te hace reacción o no. A muy malas, sabes que te comprar el liguero.
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: maribcn » dl. abr. 30, 2012 4:25 pm

hola!
la medias medias con silicona no ses caen, yo las ultilizo casi de diario (es decir para salir cualquier noche) y no se caen.
Yo el liguero no me lo pondria para tantas horas.
El color marfil es tirando a blanco, pero yo me pondria unas medias naturales, color un poco bronceadito eso sí. Es que las medias blancas me dan grima, incluso en novias. Aunque es lo que se estila yo lo encuentro muy antiestético, se ve la pierna toda paliducha.

Pero esto es mi opinion.
espero que te sirva de algo.
maribcn
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. abr. 30, 2012 7:55 pm

maribcn ha escrit:hola!
la medias medias con silicona no ses caen, yo las ultilizo casi de diario (es decir para salir cualquier noche) y no se caen.

Jo no me les poso només per sortir, sinó també per anar a treballar quan porto faldilla. No les canvio per res del món! Va ser la meva gran descoberta i estic encantada amb les mitges de silicona!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: marjona » dl. abr. 30, 2012 8:12 pm

hola!! pues yo para solucionar este tema me he comprado los zapatos que te pongo más abajo... los cerrados por detras me hacían daño, porque no sé porqué los zapatos de novia son incomodísiiimos y super duros!! como si los fueras a llevar toda la vida!!
Bueno, al tema pues que los que se abrían por delante... el problema era que el efecto dedos de los pies embutidos en media queda horrible sea la media marfil o color bronceado!! queda fatal!! y además ese tipo de abertura delantera... a mi me hace daño al cabo de las horas porque segun la uña... puede doler mucho!!!

así que mi conclusión... el tipo de zapato que me he comprado yo puedes llevar las medias que quieras sin dolor!!
No te aconsejo liguero... te aconsejo medias de liga de silicona... seguro que hay que son más anchas que otras...es cuestión de buscar!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
marjona

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

EntradaAutor: xaviymaica » dl. abr. 30, 2012 10:23 pm

Muchas Gracias chicas por vuestra ayuda, seguramente me compre algunas para probar y depende de como me vayan me lanzo a por ellas!!!

Sigo pensando en cogerlas en color carne.. en vez de marfil natural.. seguiré meditandolo!! jajaja :star::
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: Ely85 » dc. maig 02, 2012 6:14 pm

Pues en mi caso llevare medias de color cava, aunke si k es verdad k mi zapato se ve un poco por delante pero me las he cogido sin costuras....

Como ya te han comentado lo k haría seria un dia k tengas pues pruebatelas.... y ves a la calle y tu vida normal y corriente para ver k tal te son, si las encuentras cómodas o no... y sino siempre tienes la opción de no llevar, hay muchas novias k no llevan y solo se las ponen para el momento liga o para las fotos... jejejeje si soluciones las hay por donde quieras, jejejejeje !!!!!! Prueba y dinos k tal !!! *.-o-o.*
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: bulma » dc. maig 02, 2012 6:37 pm

Ostres a mi em passava exactament el mateix. I no sabia què fer, tot pq vaig amb sabates tipu sandàlia i clar ensenyant dits i talons semblava que les mitges no quedarien bé.
Les meves sabates son color marfil, i com que no sabia què fer la meva cunyada em va deixar les seves mitges de núvia de silicona.
No em feia gaire gràcia i la veritat queden la mar de mones!!! Fa més de núvia! Això si les mitges son color marfil però de reixa i sense custura als dits! Prova-ho pq si la mitja es pràcticament del mateix color que la sabata queda bé!!!
Poder si que recomano mitja de reixa, que així també es veu una mica el color de la pell i ja veus, no m'ho pensava i ara m'encanta!
Imatge
bulma

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. maig 02, 2012 8:47 pm

Nenes, l'altre dia em van parlar d'unes mitges que són per anar amb aquestes sabates peep toe!! Resulta que tenen un forat per on has de posar el dit gros, llavors quan et poses les sabates no es veu la costura tan horrorsa que tenen les mitges. Ara... no sé si deu ser gaire còmode...
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Mingui » dc. maig 02, 2012 9:52 pm

Ostres, fins ara no hi havia pensat en les mitges!! No se si en portaré jo..... :t:t:
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: Olguiky » dc. maig 02, 2012 10:08 pm

Mingui ha escrit:Ostres, fins ara no hi havia pensat en les mitges!! No se si en portaré jo..... :t:t:

Pensa que segons quin tipus de sabates fan mal si no portes mitges... et poden fer llagues!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Mingui » dc. maig 02, 2012 10:10 pm

Olguiky ha escrit:
Mingui ha escrit:Ostres, fins ara no hi havia pensat en les mitges!! No se si en portaré jo..... :t:t:

Pensa que segons quin tipus de sabates fan mal si no portes mitges... et poden fer llagues!

Si ja ho havia pensat.... però volia anar posant-me-les mica en mica per acostumar el peu a la sabata!! però potser ara que hi penso... si que en portaré... com a mínim me les enduré a una bossa per si de cas!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 10:40 pm

Jo no ho havia pensat fins a la primera prova del vestit. Allà la noia que m'ajudava a vestir-me em va preguntar quin tipus de mitges portaria i em vaig quedar parada. Llavors, després de molt pensar vaig pensar que no en portaria però després de posar-me les sabates per casa (per anar-les donant) he vist que n'he de portar, ja que em fan mal (i no vull que el dia del casament me'n facin!!!)

ara, el meu dubte és quin tipus de mitja: sencera o mitja cama...és que penso que aquestes últimes han de ser super incòmodes, tota l'estona pujant-les....

No sé....
Imatge
ella12

Entrades: 227
Membre des de: dg. abr. 22, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. maig 02, 2012 10:43 pm

Què vaaaaaaaaaaa! Per mi les millors són les de mitja cama! No cauen perquè porten silicona tot el volt i la veritat és que agafa bastant bé la cuixa. A mi em passa al contrari, les que m'he d'estar pujant tota l'estona són les senceres. I no veieu quin glamour... la núvia ensarronant-se les mitges fins a sota la pitrera :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Jo les mitges de mitja cama les faig servir sempre que porto faldilles, i em van genial!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: kyla » dj. maig 03, 2012 2:52 pm

Hola noies!!

jo también havia pensat en les mitges de silicona! no suporto les mitges senceres!! per mi son horribles, son molt incòmodes...i esitc tota l'estona fent-ho pujar.
El meu problema es amb les sabates. Les meves sabates de nuvia son tipus sandalia total, vaja..que es veuen els tots els dits, el talo...vaja..com una sandalia amb talo. I clar, no crec que quedi be cap tipus de mitja no?
Que creieu?

merciii
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: OlallaF » dv. maig 04, 2012 11:45 am

Olguiky ha escrit:Nenes, l'altre dia em van parlar d'unes mitges que són per anar amb aquestes sabates peep toe!! Resulta que tenen un forat per on has de posar el dit gros, llavors quan et poses les sabates no es veu la costura tan horrorsa que tenen les mitges. Ara... no sé si deu ser gaire còmode...

Yo fui ayer al corte ingles a preguntar por ellas, pero no tienen en color blanco, todas son de color marron. Parecen comodas.
Sino también existen medias que no tienen puntera y eso con zapatos abiertos queda bien.
Imatge
OlallaF

Entrades: 209
Membre des de: dg. març 04, 2012 10:22 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. maig 04, 2012 2:00 pm

Yo llevaré al final medias blancas y mira que no me veo... pero me veo más novia... me ha comprado estas que sn super finas y puestas no se ven tan blancas...
A ver que os parece...
26042012299.jpg
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants