ENTREVISTA EXPEDIENT MATRIMONIAL

El millor any de la nostra vida!

ENTREVISTA EXPEDIENT MATRIMONIAL

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. abr. 18, 2012 4:09 pm

Hola noies!!

Aquest divendres 27 d'abril tenim per fi l'entrevista al registre civil per a l'expedient matrimonial.
El cas és que com la senyora del registre va ser taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant amable, em va dir que havia de venir amb un testimoni pero clar no em va dir si podia ser un amic o un familiar ni si ha de portar algo!! Jo li vaig preguntar si havia de portar fotocopia del dni o algo i l'únic que em va dir va ser: "Sí, ho pot portar per si li demanessin!"

Vosaltres sabeu si pot ser un familiar (per exemple mon pare) o millor un amic o el que ha de portar????
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: ENTREVISTA EXPEDIENT MATRIMONIAL

EntradaAutor: desti28 » dc. abr. 18, 2012 4:31 pm

Jo no et puc ajudar...de moment estic esperant que acabin amb els tràmits i ja em van dir que tardarien uns 3 mesos. O sigui que l'unic que he fet ha sigut portar els papers que et demanen, i omplir no se quants papers...a partir d'aquí, res més.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: vanessabdn » dc. abr. 18, 2012 4:36 pm

A nosotros nos dijo que fuera un familiar (Juzgados de Badalona) y si tenia que llevar una fotocopia del DNI.

En este caso vino mi padre, y en la entrevista., solamente le preguntaron que cuanto tiempo hacía que conocía a mi futuro.
Imatge
vanessabdn
:: núvia experta

Entrades: 741
Membre des de: dt. juny 21, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: floreta01 » dc. abr. 18, 2012 4:44 pm

Hola
Just vaig parlar d'aquest tema al meu CE ahir!
Nosaltres vam estar ahir mateix fent aquest tràmit, molt fred per cert, pensava que ens preguntarien alguna cosa i ni vam entrar a cap sala. La testimoni només va donar el DNI i signar...en fi...

Era la meva germana, a Sant Cugat pot ser un familiar, però sembla que a altres llocs no. Si de cas fes un truc i queda't tranquil.la!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: anapau » dc. abr. 18, 2012 5:07 pm

Hola hoy nosotros hemos tenido la entrevista en el registro de barcelona.
Podiamos llevar a un familiar o amigo mayor de edad y llevar el DNI.

primero cogen a la pareja y te hacen firmar conforme estas soltero o divorciado etc "declaracion jurada" y no se que mas hemos firmado...pero no nos han hecho preguntas.

Despues ha entrado la testigo y le han preguntado cuanto tiempo m conocia a mi y a mi chico.

De aqui un mes tendremos el expediente en el ayuntamiento donde nos casamos
url=http://nuvis.org/anapau] Imatge [/url]
anapau
:: núvia experimentada

Entrades: 213
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:05 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. abr. 18, 2012 5:30 pm

Moltes gracies a totes per les respostes!!

La veritat és que en un principi tenim un amic que te festa aquell dia i li he demanat que per si de cas també vingués.
Jo em caso a Santa coloma de gramenet o sigui que no crec que siguin gaire diferents els tràmits respecte als de badalona o barcelona, que son ciutats veines.

FLORETA01: Llamar ya he llamado pero no me cogen el teléfono!! Y pedir fiesta para ir allí para preguntar solo eso y que me traten como me trató la señora mayor... como que no!!
Si yo os contase lo que me dijeron en el registro... Ese día acabé con los nervios que llamé a mi chico y me dijo que pasase de lo que me habían dicho...que seguro llegaría el expediente a tiempo!

De veritat moltes gràcies a totes perquè m'heu tret un neguit de sobre!!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: MyK » dc. abr. 18, 2012 6:10 pm

Nosaltres vam anar al registre civilde l' hospitalet, tambe havia de venir un familiar o amic amb el dni. Primer ens va preguntar als dos (sense la presència del testimoni) on viviem i quan de temps portavem junts. Despres li va fer les mateixes preguntes al testimoni, imagino quebper confirmar dades. Aixo vaser tot, despres va apuntar la data del casament i prou.
Imatge
MyK

Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

EntradaAutor: artemisabcn » dc. abr. 18, 2012 7:41 pm

Doncs nosaltres vam fer la paperassa a Ripollet i el testimoni que ens havia d'acompanyar per iniciar el tràmit de l'expedient no podia ser familiar... No entenc perquè canvien els requisits d'un lloc a l'altre... Se suposa que es un tràmit legal, amb un procediment determinat i que hauria de ser el mateix, com a mínim, a tota Catalunya, no? En fi...
Imatge

Prueba del menú: 6 de Mayo
1ª prueba del vestido: 29 de Mayo, 17h
artemisabcn

Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 2:22 am

EntradaAutor: Airyn » dc. abr. 18, 2012 9:19 pm

hola chicas!!

Me infiltro en el 2012, yo soy del 13,

Precisamente fui el viernes pasado a preguntar que necesitaba i me explicaron todo el proceso. Para la entrevista a mi me dijeron que 1 testigo si era familiar y 2 si eran amigos,

Espero que te sirva de algo!!

:)
Imatge
Airyn

Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

EntradaAutor: floreta01 » dc. abr. 18, 2012 9:56 pm

gemma_sergio ha escrit:Moltes gracies a totes per les respostes!!

La veritat és que en un principi tenim un amic que te festa aquell dia i li he demanat que per si de cas també vingués.
Jo em caso a Santa coloma de gramenet o sigui que no crec que siguin gaire diferents els tràmits respecte als de badalona o barcelona, que son ciutats veines.

FLORETA01: Llamar ya he llamado pero no me cogen el teléfono!! Y pedir fiesta para ir allí para preguntar solo eso y que me traten como me trató la señora mayor... como que no!!
Si yo os contase lo que me dijeron en el registro... Ese día acabé con los nervios que llamé a mi chico y me dijo que pasase de lo que me habían dicho...que seguro llegaría el expediente a tiempo!

De veritat moltes gràcies a totes perquè m'heu tret un neguit de sobre!!

De veritat moltes gràcies a totes perquè m'heu tret un neguit de sobre!![/quote]

Suposo que mail ni parlar-ne no?

I algú de casa teva no s'hi podria acostar?

Noies, jo tampoc entenc pq a cada lloc és diferent...
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. abr. 19, 2012 10:36 am

Si, pot ser un familiar, en el meu cas va ser la meva mare, però fins fa poc no podia ser cap familiar, hvaia de ser algú alié a la familia, tot i que no especificaven si podien ser amistats o no...
Imatge
Sílvia26

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. abr. 19, 2012 10:56 am

Anirem per si de cas nosaltres dos i el meu pare i un amic nostre que serà el padrí del casament per si de cas.

FLORETA: Per mail menys perque no el tinc. jejeje
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: promisa1 » dj. abr. 19, 2012 11:02 am

en cada sitio es diferente, yo vivo en un pueblo de Lleida. Y me dijeron que para tramitar el expediente matrimonial tenia que llevar dos personas per que no podian ser familia. Y lo que les preguntaron fue: hace cuando que nos conocen? de que nos conocen? hace cuanto que estamos juntos? si nos queremos o es matrimonio de conveniencia? y creo que nada mas.
Y luego para la boda, pude poner a mi hermano y mi cuñada.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Ely85 » dj. abr. 19, 2012 11:34 am

A nosotros nos dijeron que fuera una persona que nos conociera a los dos, que daba lo mismo si fuera familiar o amigo.... y como mi padre se jubiló hace poco le dije que viniera, y todo muy bien, te hacen rellenar una o dos hojas con el domicilio, los datos de cada uno.... te piden tu DNI... luego nos hicieron salir a los dos fuera, entro mi padre, enseño su DNI, le hicieron alguna pregunta del tipo sabes cuanto tiempo hace k se conocen y ya está....la verdad que muy rápido, creo que fue más lo que esperamos fuera a k nos llamarán por el númerito que sale en la pantalla que una vez k nos cogieron.
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Mesa » dj. abr. 19, 2012 11:41 am

A mi me dijeron que daba igual si familiar o amigo, es mas, incluso me dijo q no molestara a nadie ni hiciera perder un dia de trabajo a nadie pq era un tramite chorra, q si tenia una vecina que no trabajara q se lo dijera a ella. Tiene q ir con el dni y no le preguntan nada ezpecial, solo de que os conoce y si sabe de algun impedimento para wue no os podais casar. De hecho ese testigo no tiene por que ser vuestro testigo de la boda.
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: MMM_M3 » dj. abr. 19, 2012 1:16 pm

Mesa ha escrit:A mi me dijeron que daba igual si familiar o amigo, es mas, incluso me dijo q no molestara a nadie ni hiciera perder un dia de trabajo a nadie pq era un tramite chorra, q si tenia una vecina que no trabajara q se lo dijera a ella. Tiene q ir con el dni y no le preguntan nada ezpecial, solo de que os conoce y si sabe de algun impedimento para wue no os podais casar. De hecho ese testigo no tiene por que ser vuestro testigo de la boda.

Esto ya lo encuentro más lógico, aunque la lógica en estos casos no es precisamente lo que utilizan.......en fiiiiiin! :t:t:

Por cierto, cuánto tiempo tardan los trámites? se tiene que empezar con mucha antelación????
MMM_M3

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. abr. 19, 2012 4:47 pm

Cuando yo me informé me dijeron que en santa coloma había lista de 5 meses de espera para la entrevista!!

O sea que lo entregué los papeles en diciembre y por fin tengo la entrevista ahora el 27 de abril!! Justo 6 meses antes de la boda!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: MMM_M3 » dj. abr. 19, 2012 5:03 pm

gemma_sergio ha escrit:Cuando yo me informé me dijeron que en santa coloma había lista de 5 meses de espera para la entrevista!!

O sea que lo entregué los papeles en diciembre y por fin tengo la entrevista ahora el 27 de abril!! Justo 6 meses antes de la boda!

Muchas graciaaaas!!!! Mi boda no es hasta el año que viene pero por lo que dices empezaré a preguntar en Septiembre, y así podré ver cuando tendré que entregar los papeles. Merxiiii!!!!
MMM_M3

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants