L'Era (Arenys de Munt)

El millor any de la nostra vida!

L'Era (Arenys de Munt)

EntradaAutor: Can » dc. abr. 18, 2012 3:34 pm

Bona tarda,

Ara xafardejava en una web que m'agrada molt i he trobat això: http://www.etselquemenges.cat/restauran ... ives-9773/

Ostres! El lloc està bé, és a prop, fan menjar que encaixa amb el que busquem i tenen lloc de sobres.

Algú el coneix? Ja no per casaments, eh? Si no, si algú hi ha anat a dinar o a sopar. Penseu que no volem fer una cosa gaire posada.

Gràcies!
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Re: L'Era (Arenys de Munt)

EntradaAutor: Olguiky » dc. abr. 18, 2012 4:11 pm

Mira... l'home de la meva millor amiga hi va treballar de cuiner una bona colla d'anys!!! No hi vaig arribar a anar mai a menjar... però t'he de dir que ell cuina com els àngels i tot el que sap ho va aprendre allà!

Sempre en parla bé de l'Era!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Can » dc. abr. 18, 2012 5:07 pm

Quina casualitat! Gràcies! Potser el millor serà anar-hi a dinar un dia i així veiem si és de l'estil que ens va! :-)ok:
Can

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. abr. 18, 2012 5:35 pm

Can ha escrit:Bona tarda,

Ara xafardejava en una web que m'agrada molt i he trobat això: http://www.etselquemenges.cat/restauran ... ives-9773/

Ostres! El lloc està bé, és a prop, fan menjar que encaixa amb el que busquem i tenen lloc de sobres.

Algú el coneix? Ja no per casaments, eh? Si no, si algú hi ha anat a dinar o a sopar. Penseu que no volem fer una cosa gaire posada.

Gràcies!

Hola Can!

Nosaltres hem anat un parell de vegades a dinar, una d'elles vam fer una calçotada amb els de la feina i la veritat és que es menja molt bé, el menjar és de qualitat.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. abr. 18, 2012 6:54 pm

Ah! M'he oblidat d'una cosa... els vins! Tenen vins de molta qualitat i molt variats. I abans (no sé si encara ho fan) el que feien era que quan no t'acabaves l'ampolla de vi te la posaven en una bossa per emportar! Quan aquest noi ens ho va explicar vaig pensar que era una idea genial i que hi hauria d'haver més restaurants que ho fessin.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants