MONTATGE FOTOS + MÚSICA

El millor any de la nostra vida!

MONTATGE FOTOS + MÚSICA

EntradaAutor: kyla » dj. abr. 05, 2012 4:26 pm

Bones!!

A veure si hem podeu ajudar!

M'agradaria crear una presentació de fotos amb música, i tambe poderhi afegir text i tot aixo. Algu sap com fer-ho??

merci!!
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: MONTATGE FOTOS + MÚSICA

EntradaAutor: Sweet81 » dj. abr. 05, 2012 4:30 pm

Hola!!

Con Windows Movie Maker quedan bastante bien (es un programa que viene integrado dentro del Windows Vista) o sinó tambien te puedes descargar ProShow Gold, que tambien va perfecto!!
Sweet81

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 8:21 am

EntradaAutor: susanaixavi » dj. abr. 05, 2012 5:41 pm

Hola... Nosaltres ho hem fet amb el Windows Movie Maker i ens ha quedat molt bé. Després li vam portar els archius al DJ i ell ens va montar un dvd molt xulo, per ell poder treballar millor. Es facil de treballar i queda com un video. Sort!!
Imatge
susanaixavi
:: núvia experimentada

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

EntradaAutor: floreta01 » dj. abr. 05, 2012 11:12 pm

Jo amb Movie Maker vaig tenir uns follons... Els hi vaig fer a uns amics i vaig tenir un munt de problemes... Amb MAC nhi ha varios programes que van de conya .. Però se li han de posar hores i nosaltres nosabem si ens hi podrem posar.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. abr. 06, 2012 8:03 am

floreta01 ha escrit:Jo amb Movie Maker vaig tenir uns follons... Els hi vaig fer a uns amics i vaig tenir un munt de problemes... Amb MAC nhi ha varios programes que van de conya .. Però se li han de posar hores i nosaltres nosabem si ens hi podrem posar.

Jo també el vaig fer servir i a mi em va semblar bastant senzill. L'únic problema que sí que recordo va ser que quan hi estava treballant (que encara no havia creat el vídeo) el vaig voler obrir en un altre ordinador (on no hi tenia les fotos que estava utilitzant) i les vaig perdre totes. Ho vaig haver de carregar tot altra vegada. Però si tens la precaució de treballar sempre amb el mateix ordinador, no ha de passar res.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. abr. 06, 2012 8:04 am

Ah! I ja veuràs que és molt intuitiu, no necessitaràs manuals ni tutorials per fer-lo servir!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: kyla » ds. abr. 07, 2012 7:17 am

Merci noies!! Si ja tenia previst utilitzar aquest programa que dieu! jeje. A viam que tal va...fa temps en vaig fer un amb un altre programa..pero no recordo quin era, jeje.
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: jroman » ds. abr. 07, 2012 9:01 am

Hola! yo tengo hechos varios dvd's de mis fotos de vacaciones, así con música, etc. lo hago con pinnacle studio.. te lo tendrías que descargar (aunque sea versión prueba) es facil de utilizar y tiene más funcionalidades que el windows movie maker si no me ekivoco, más transacciones, fondos, menús iniciales, etc..

Si al final te decides y necesitas ayuda, me dices :)
¡¡ Buenos días Princesa !! 25/08/2012
jroman

Entrades: 203
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: novi » dg. abr. 08, 2012 9:11 am

jo també faig els montatges de vacances i altre, amb el movi maker, i el pinacle... ara fa temps que no en faig cap ( amb tot això de la boda, he perdut els bons costums), pero son facils.
Això sí, un cop comencis no se 't ocurreixi canviar les fotos de carpetes, o la pifies, pq no es detecta...
Imatge
novi
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. abr. 08, 2012 10:42 am

novi ha escrit:Això sí, un cop comencis no se 't ocurreixi canviar les fotos de carpetes, o la pifies, pq no es detecta...

Sí! És el que comentava abans! A mi se'm va acudir obrir-lo en un altre ordinador (on no tenia les fotos) per ensenyar-ho a una amiga, mentre encara ho estava acabant. I es va esconyar tot! Vaig haver de posar altra vegada totes les fotos. Però un cop ho acabes i generes el vídeo, després ja ho pots obrir des d'on vulguis (i no cal tenir les fotos allà mateix).
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: novi » dg. abr. 08, 2012 10:58 am

Olguiky ha escrit:
novi ha escrit:Això sí, un cop comencis no se 't ocurreixi canviar les fotos de carpetes, o la pifies, pq no es detecta...

Sí! És el que comentava abans! A mi se'm va acudir obrir-lo en un altre ordinador (on no tenia les fotos) per ensenyar-ho a una amiga, mentre encara ho estava acabant. I es va esconyar tot! Vaig haver de posar altra vegada totes les fotos. Però un cop ho acabes i generes el vídeo, després ja ho pots obrir des d'on vulguis (i no cal tenir les fotos allà mateix).

sí sí, fot un rabia això...
Imatge
novi

EntradaAutor: kyla » dl. abr. 09, 2012 10:41 am

Merci noies!!
Ho probare amb el Movie Marker, a veure que tal! jeje.
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: desti28 » dl. abr. 09, 2012 12:06 pm

El movie maker va bé, però més professional és el Pinnacle o el power director. I un que és super fàcil d'utilitzar, es el Memory TV!I sobretot, el que diuen per aquí sobre moure la carpeta de les fotos que utilitzis, ni pensar-ho, ja que segueixen unes pautes i si tu mous aquestes pautes, ho perd tot. Un cop montis el video, ja no hi ha cap problema!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: Ely85 » dj. abr. 12, 2012 5:01 pm

Me han comentado k el movie maker se cuelga mucho ¿es verdad? Nosotros todavia nos tenemos que poner, pero ya vamos tarde... k tenemos k entregarlo ya mismo en el restaurante... :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: desti28 » dj. abr. 12, 2012 7:05 pm

Ely85 ha escrit:Me han comentado k el movie maker se cuelga mucho ¿es verdad? Nosotros todavia nos tenemos que poner, pero ya vamos tarde... k tenemos k entregarlo ya mismo en el restaurante... :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:

Jo es que el movie maker no l'he fet servir gaire...Si vols anar rapid, el Memori Tv es super fàcil i a més, te l'opció de que et compagini la durada de les fotos amb la durada de la cançó (o sigui, que acabi la musica i també les imatges) i les transisions entre foto i foto que t'ho faci automatic, que ja et dic que guanyes molt de temps! Ràpid i fàcil.
Algo més complicat i més professional, és el pinnacle o el power director. Pero crec que el memori tv et pot anar de conya! >.-<:
Si el trobessis full per internet, t'aniria molt bé! :-)ok:

PD: Es diu Memories on TV exactament...jeje. A google el trobaràs! *.*.*.*
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: novi » dj. abr. 12, 2012 8:58 pm

sí, jo vaig deixar d'utilitzar el movie maker, pq se'm penjava moltisim. Despres vaig canviar d'ordina de versió i ja no el dominava tant. Així que els ultims montatges amb el pinacle i és ben faacil.
Imatge
novi

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants