Canço primer ball...que en penseu?

El millor any de la nostra vida!

Canço primer ball...que en penseu?

EntradaAutor: ninet@ » dt. març 13, 2012 6:22 pm

Hola noies!!

El meu xicot lhi fa il.lusio que ballem el boig per tu com a primera canço de casats, ja que no tenim una canço de parella com a tal que ens identifiqui..pero no se si fa canço de primer ball...i tothom diu que es trista...pero ell diu que ell esta aixo BOIG PER MI...
La canço en si no hem fa el pes...l'escolto una i un altre vegada..i poder quan diu hem passo els dies esperant la nit...
En el fons poder si que parla "de nosaltres" ja que per culpa de la distancia hem estat molts anys separats...pero no sé´pas que fer..

Vosaltres com ho veieu? a mi la que hem posava la pell de gallina era "hasta mi final de il divo" o "aqui estoy yo" de luis fonsi..

Quin cacau :star::
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Canço primer ball...que en penseu?

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. març 13, 2012 6:32 pm

ninet@ ha escrit:Hola noies!!

El meu xicot lhi fa il.lusio que ballem el boig per tu com a primera canço de casats, ja que no tenim una canço de parella com a tal que ens identifiqui..pero no se si fa canço de primer ball...i tothom diu que es trista...pero ell diu que ell esta aixo BOIG PER MI...
La canço en si no hem fa el pes...l'escolto una i un altre vegada..i poder quan diu hem passo els dies esperant la nit...
En el fons poder si que parla "de nosaltres" ja que per culpa de la distancia hem estat molts anys separats...pero no sé´pas que fer..

Vosaltres com ho veieu? a mi la que hem posava la pell de gallina era "hasta mi final de il divo" o "aqui estoy yo" de luis fonsi..

Quin cacau :star::

Home jo crec que és una cançó molt maca per al ball. Sincerament, jo la de il divo no la veig com a ball, la veig més per una cerimónia. I la de luis fonsi no la conec.

Nosaltres som totalment diferents, jajaja Ballarem el nothing else matters però la versió de metallica amb la sinfonica de san francisco.

A mi m'ha passat algo semblant pero amb la musica de la cerimonia. Jo m'havia plantejat cançons amb lletra i el meu xicot m'jo ha canviat de tal manera que han de ser instrumentals i la cançó que volia per la meva entrada l'he hagut de canviar. Amb això et vull dir que de vegades s'ha de cedir una mica perque la boda sembla que la fem només nosaltres i que ells estan al marge, en aquest sentit he cedit jo amb la cerimònia. jajajaja

Em sap greu haver-te fotut el rollo!!

TRanquila que segur sortirà molt be fiqueu la canço que fiqueu!! :-)ok:
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: cadui » dt. març 13, 2012 8:13 pm

i perquè no ballar-la? pensa que el primer ball tot i que sembli mentida, és el moment més íntim de tota la boda que tindreu (fins que arribi la nit de noces clar!) i per tant heu d'escollir una cançó que us agradi als dos i què us faci sentir alguna cosa especial. Nosaltres vam ballar Have You Ever Really Loved a Woman? de Brian Adams. ::love::
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 13, 2012 8:49 pm

Nosaltres també estem ja pensant en la música, però en aquesta en concret, la del primer ball, ens ha costat trobar-la però ja la tenim. La nostra cançó com a parella és la de The Reason de Hoobastank, però a cap dels dos ens acabava de fer el pes per ballar-la com a primer ball. Llavors jo vaig pensar de fer un ball estil Dirty Dancing, però el meu xicot s'hi va negar en rotund i, parlant parlant, hem acabat decidint-nos per "I don't wanna miss a thing" de Aerosmith. Ens agrada a tots dos i és bonica pel moment, així que ballarem aquesta!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Nuria7988 » dt. març 13, 2012 9:50 pm

Sílvia26 ha escrit:Nosaltres també estem ja pensant en la música, però en aquesta en concret, la del primer ball, ens ha costat trobar-la però ja la tenim. La nostra cançó com a parella és la de The Reason de Hoobastank, però a cap dels dos ens acabava de fer el pes per ballar-la com a primer ball. Llavors jo vaig pensar de fer un ball estil Dirty Dancing, però el meu xicot s'hi va negar en rotund i, parlant parlant, hem acabat decidint-nos per "I don't wanna miss a thing" de Aerosmith. Ens agrada a tots dos i és bonica pel moment, així que ballarem aquesta!!

Ostres quina gracia!!!
La nostre primera cançó de casats tambe serà "I don't wanna miss a thing" de Aerosmith.

Es l' unica cançó que tinc clara!!!!
Nuria7988
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 13, 2012 11:14 pm

Nuria7988 ha escrit:Ostres quina gracia!!!
La nostre primera cançó de casats tambe serà "I don't wanna miss a thing" de Aerosmith.

Doncs nosaltres només tenim clara aquesta i la de la meva entrada que serà la de la BSO de Braveheart :-)0(-: La resta encara estem valorant opcions... em sembla que aquesta serà la part més díficil... XD
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: jemima » dc. març 14, 2012 12:25 am

Hola, noies!!! Doncs a mi m'agradaria molt que la primera cançó fos "Runaway" de The Corrs, és taaaaan macaaaaa!!!.... =0-0-) Li he comentat al meu xicot (que no la coneixia) i m'ha dit que sí, que és molt bonica!! Què us sembla? Com que és així lenta, és ballable, no?? La de "Boig per tu" també està força bé, nosaltres potser la posem quan surti el pastís :)
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: Verònica » dc. març 14, 2012 2:13 pm

Jo trobo molt maca la cançó de Sau. De fet, crec que he anat a algun casament i els nuvis la van ballar. té molt de sentiment i diu molt de l'amor.
Gemma, m'encanta la versió que dius de Metallica. Tinc el cd amb la filarmònica de San Francisco, i cada cop que l'escolto, se'm cauen les llàgrimes i em posa la pell de gallina. És meravellosa.
Nosaltres tampoc teníem cap cançó de parella, de fet, si en tinguessim, en tindríem unes quantes, com va passar quan ens ho vam plantejar. Després de mesos intentant-lo convèncer, em va costar,eh? >.-<: Vam ballar "I've got you under my skin", de Frank Sinatra. I sense preparar-nos-la vam fer una coreo i tot, amb el seu petonet vora el terra també. Som uns artistes! jijii *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Verònica

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. març 14, 2012 4:29 pm

Verònica ha escrit:Jo trobo molt maca la cançó de Sau. De fet, crec que he anat a algun casament i els nuvis la van ballar. té molt de sentiment i diu molt de l'amor.
Gemma, m'encanta la versió que dius de Metallica. Tinc el cd amb la filarmònica de San Francisco, i cada cop que l'escolto, se'm cauen les llàgrimes i em posa la pell de gallina. És meravellosa.
Nosaltres tampoc teníem cap cançó de parella, de fet, si en tinguessim, en tindríem unes quantes, com va passar quan ens ho vam plantejar. Després de mesos intentant-lo convèncer, em va costar,eh? >.-<: Vam ballar "I've got you under my skin", de Frank Sinatra. I sense preparar-nos-la vam fer una coreo i tot, amb el seu petonet vora el terra també. Som uns artistes! jijii *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

La veritat que a nosaltres no ens va costar gaire decidir la cançó perque a tots dos ens agrada.

Ara em falta convencer-lo de fer una mini coreografia per la nostra cançó però no sé si ho farem!! Jo crec que la nostra cançó mereix encara que sigui una minicoreografia per donar-li un toc molt maco a la boda.
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: bulma » dc. març 14, 2012 5:39 pm

Nosaltres encara " estem en ello ", l'unic que tenim clar es que serà una lenta i en anglès! En canvi el tema esglèsia claríssim! en canvi el del l'obertura del ball estem entre Brayan Adams, ABBA, Celine dion... I quan ens posem a triar de debò segur que alguna més entrarà en dubte!!
Imatge
bulma

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: floreta01 » dc. març 14, 2012 7:52 pm

A mi és que la música en català m'encanta. De fet la meva entrada encara no està decidida però serà una de dues que dubto en català les dues.
Boig per tu és un clàssic en el bon sentit de la paraula. Balleu-la junts i busqueu si té un sentit per als dos. Dona't una mica de temps i sebras qés la teva!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: sonia85 » dc. març 14, 2012 9:10 pm

la de boig per tu es super maca a mi sempre em posa la pell de gallina pero la de luis fonsi es super maca també, a mi m'encanta el luis fonsi aixi que jo que encara no m'he posat en serio amb el tema de les cançons tindre molts dilemes, escolteu-la tots dos i la que us fagui mes "escalofrios" doncs será aquella, no se si coneixeu un grup que es diu camila pero tambè tenen cançons presioses..... jo crec que tinc tantes lentes que li diré al dj que vagui intercalan alguna lenta per poder ballar agafadets ;)
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 14, 2012 9:13 pm

sonia85 ha escrit:la de boig per tu es super maca a mi sempre em posa la pell de gallina pero la de luis fonsi es super maca també, a mi m'encanta el luis fonsi aixi que jo que encara no m'he posat en serio amb el tema de les cançons tindre molts dilemes, escolteu-la tots dos i la que us fagui mes "escalofrios" doncs será aquella, no se si coneixeu un grup que es diu camila pero tambè tenen cançons presioses..... jo crec que tinc tantes lentes que li diré al dj que vagui intercalan alguna lenta per poder ballar agafadets ;)

Doncs això tampoc és mala idea!! Un mix de les cançons que més un agradin i així les balleu totes!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: ninet@ » dj. març 15, 2012 4:13 pm

Moltes gràcies a totes!!!

Suposo que es donar-nos una mica de temps i escoltar cançons..pero es que tot és decidir i decidir!!
I en el fons m'agradaria sentir alguna cosa amb el boig per tu, pero no hi ha manera...pero és una cosa que a ell lhi fa il.lusió...i crec que encara que a mi no...ho hauria de fer per ell...no és que passi del tema del casament, pero tampoc esta 100% suposat, suposo com la majoria d'homes i una cosa que té clara...hem fa cosa tirarse-la endarrera...com ho veieu? ho faig per ell ? :star::
Imatge
ninet@

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. març 15, 2012 4:50 pm

ninet@ ha escrit:Moltes gràcies a totes!!!

Suposo que es donar-nos una mica de temps i escoltar cançons..pero es que tot és decidir i decidir!!
I en el fons m'agradaria sentir alguna cosa amb el boig per tu, pero no hi ha manera...pero és una cosa que a ell lhi fa il.lusió...i crec que encara que a mi no...ho hauria de fer per ell...no és que passi del tema del casament, pero tampoc esta 100% suposat, suposo com la majoria d'homes i una cosa que té clara...hem fa cosa tirarse-la endarrera...com ho veieu? ho faig per ell ? :star::

T'entenc perfectament perquè a mi m'ha passat!

Jo m'imaginava la cerimònia amb cançons actuals i quan vam anar a parlar amb el dj de la musica ell va comentar que volia entrar amb la cançó Para Elisa de beethoven!! O sigui que em va esgarrar els plans!

Així que he hagut de canviar la cançó de lameva entrada i altres coses per ell. No està ficat al 100% a la boda però per una cosa que li feia molta il·lusió no li tiraré enrere els plans, no??

I a ell li passa amb algunes coses también, eh?? Jo en un principi tinc pensat fer el ritual de les espelmes (estic indecisa) i ell ja em va dir que si a mi em feia il·lusió, que ell cediria.

Jo crec que en uns preparatius totes dues parts han de cedir una mica.
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: naesmi » dj. març 15, 2012 5:06 pm

Ei ninet@!

nomes vull comentar que la canço Boig per tu es una canço d'amor A LA LLUNA,... si, si, si... com llegeixes, per aixo espera a la nit, per a que ella surti i per aixo esta lluny i no pot arribar a on està ella... aixi que, si ho mires aixi es molt maca!!! tot un classic català :-)ok:
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. març 15, 2012 5:10 pm

ninet@ ha escrit:Moltes gràcies a totes!!!

Tens raó nena!! El meu tampoc està 100% dins dels preparatius, però en les coses que si s'hi fica, procuro cedir, ja que també és el seu casament i no només ha de ser al meu gust. Així que si el vols fer content, balleu el boig per tu, que de totes maneres, és una cançó preciosa!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: ninet@ » dj. març 15, 2012 6:16 pm

Ostres!! va dedicada a la lluna??? jujuju

Doncs mira millor mho poses!!
Jo pensava que en part no tenia relació amb nosaltres, pero ara saben que esta dedicada a la lluna ja me la sento més meva, xq nosaltres viviem en ciutats diferents i només podiem parlar a la nit..i els caps de setmana que no ens podiem veure ell hem trucava quan estava al bar amb els amics...vamos com diu la canço" hem passo els dies esperant la nit (en el nostre cas per parlar).. des de aquest bar jo no podré arribar...

Crec que os faré cas i si a ell lhi fa il.lusió doncs ja està tu!! si ara lhi dic que no amb aizò després no lhi puc donar la tabarra amb altres coses xq hem dirà que faig el que jo vui...

Merci per tot noies!! ara només falta trobar la versió adient, xq totes les que trobo son versió concert i se senten a les noies xisclar i aplaudir...
Imatge
ninet@

EntradaAutor: Ely85 » dj. març 15, 2012 6:45 pm

Nuria7988 ha escrit:
Sílvia26 ha escrit:Nosaltres també estem ja pensant en la música, però en aquesta en concret, la del primer ball, ens ha costat trobar-la però ja la tenim. La nostra cançó com a parella és la de The Reason de Hoobastank, però a cap dels dos ens acabava de fer el pes per ballar-la com a primer ball. Llavors jo vaig pensar de fer un ball estil Dirty Dancing, però el meu xicot s'hi va negar en rotund i, parlant parlant, hem acabat decidint-nos per "I don't wanna miss a thing" de Aerosmith. Ens agrada a tots dos i és bonica pel moment, així que ballarem aquesta!!

Ostres quina gracia!!!

Me alegro mucho por las dos xq es una canción muy chula, cuando la escucho se pone la piel de gallina !!!
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: laureta85 » dj. març 15, 2012 9:06 pm

Boig per tu es un himne del rock català i no em cansaré mai d'escoltar-la com moltes altres de Sau i sopa... No sabies que anava dedicada a la lluna?? Ho trobo maquissim!!
...però dins la meva copa veig reflexada la teva llum...me la beuré....servil i acabat...boig per tu!!!! Ooohhhh!!!!que maca es!! Si ell ha cedit en algunes coses tu potser també hauries de cedir en això, però bueno...tot es parlar-ho!!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants