Coses positives que ens estan passant...

El millor any de la nostra vida!

Coses positives que ens estan passant...

EntradaAutor: Olguiky » dl. març 12, 2012 10:28 pm

Aquest post és per contrarrestar una mica el de "per poder desfogar-nos", que veig que està creant una mica de malrollete. Segur que a totes ens estan passant coses bones que val la pena que siguin explicades!

Endavant!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Coses positives que ens estan passant...

EntradaAutor: Olguiky » dl. març 12, 2012 10:31 pm

Bé, para muestra un botón (que diuen) començo jo amb una cosa que em va deixar completament al·lucinada! Resulta que el germà del meu futur està fent segon de batxillerat i té 17 anys. En Marc li va demanar que fos el padrí, però pensàvem que ens diria que "ni hablar del peluquín", que quina vergonya i coses per l'estil... Doncs tot al contrari: el noi està super il·lusionat, vol portar traje sí o sí i... el que és més sorprenent... des d'aquest estiu que té escrit el poema que em recitarà quan em vingui a portar el ram. I mireu que l'he apretat... perquè jo sóc profe de català... i li feia conya del pal: com no estigui bé la rima... com hi hagi síl·labes de més... però el tiu ha aguantat el tipus! :-)ok:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 12, 2012 10:34 pm

Tot i que heu vist que tinc coses negatives, també en tinc de positives i la més recent va passar ahir. Vam trucar a un amic que fa temps que no veiem, però és un amic que coneixem des de fa temps i tot dos volíem que vingués al casament. Doncs al trucar-lo es va emocionar i tot i, fins i tot, s'ha ofert a tocar el piano a la ceremònia. Serà ceremònia civil, però podem triar la música que volem per entrar i sortir. Així que gràcies a aquest amic podré entrar amb la música de la BSO de Braveheart :-)0(-:
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: marina14 » dt. març 13, 2012 12:34 am

Que bonic aixo del piano... Es bonic que teoquin el piano o et recitin algo....love love love
[color=#0000FF]Marina
marina14
:: núvia rookie

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Mesa » dt. març 13, 2012 10:02 am

Hola Olga! Molt bona idea. El foro per desfogar-se va bé, però també es important no centrar-nos en els temes negatius!
Jo per exemple, aquest cap de setmana vam tenir una sorpresa agradable per part de dos amics nostres. Són una parella que teniem pensat convidar (un client del bar on treballava el Xavi i amb qui va fer molta confiança), però estava entre els nostres "dubtes", ja que no sabíem si s'ho agafarien bé (en el sentit de que igual pensen que no som tan amics... però en Xavi i el Rafa s'avenen molt bé, i la veritat és que la parella són molt macos!). Doncs bé, dissabte passat en Xavi va anar a un concert amb el meu germà i aquest amic (jo em vaig quedar a casa perquè no tenia un bon dia, bueno ja ho he explicat al meu CA). I llavors, en un moment concret del concert, i quan estaven ells sols, el Rafa li va dir: "et puc demanar una cosa?" I el Xavi li va preguntar què era, i li va dir: "M'agradaria molt anar a l'Ajuntament a tirar-te arròs, em faria una il.lusió!!!, bueno, em fa tanta il.lusió la teva boda que fins i tot em pagaria el plat per anar-hi hi viure aquest moment amb tu!". El Xavi es va emocionar i ja li va avançar que teniem pensat convidar-los (si teniem algun dubte, es va disipar en aquell moment!). Diumenge al matí ens vam trobar a la parella (tots som del mateix barri), i vam anar a prendre una cervesa, i llavors el Xavi va aprofitar per dir-lis als dos que estaven oficialment convidats. Si veiesiu com es va posar la dona del Rafa!! Quina ilu!! Em va fer dos petons i tot, i va dir que els hi feia molta il.lusió!!. ES veu que ahir mateix es van trobar a la meva sogra i li van dir molt contents que el Xavi i jo els haviem convidat al casament.

MORALEJA: Un casament és un pou de sorpreses!. S'emociona més qui menys t'ho esperes!!. Per aquesta gent val la pena viure amb emoció aquell dia (encara que t'hagi decebut molta gent, sobretot família).
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: MEVI » dt. març 13, 2012 10:29 am

Para mi la mayor alegría de mi boda es la amistad!!! Desde que me vine a vivir a cervello veo muy poco a mis amigas aunque siempre que las necesito están ahí, pues desde que las nombré damas de honor están siempre ahí a pie de cañón, ayudandome en todo y cerquita de mi!!!!!
Y mi mami, que esta súper ilusionada, h como hemos pasado tiempos malos por la enfermedad de mi tío ahora se le ve muy feliz pensando en la boda!!!! Y eso me hace muy feliz a mi!!!!
Ye hayan mas cosas positivas que negativas!!! Que es nuestro día y tenemos que ser las personas mama felices!!!!
Imatge
MEVI
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dt. set. 20, 2011 2:31 pm

EntradaAutor: blasi » dt. març 13, 2012 10:38 am

Jo, com a cosa bona et diré: ESTIC EMBARAÇADA!! No té res a veure amb el casament però ha vingut així...Espero que em porti un pà sota el braç.
blasi

Entrades: 17
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 11:18 pm

EntradaAutor: burbuhi » dt. març 13, 2012 12:03 pm

blasi ha escrit:Jo, com a cosa bona et diré: ESTIC EMBARAÇADA!! No té res a veure amb el casament però ha vingut així...Espero que em porti un pà sota el braç.

Felicitats noia!!!!!!!! bua a mi m'agradaria tant! però per ara no pot ser.
ole per vosaltres!
Imatge
burbuhi

Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

EntradaAutor: burbuhi » dt. març 13, 2012 12:24 pm

yo como positivo es: que creía k no pero todos se están moviendo y están preparando cosas para sorprenderme! que me ofrecen su ayuda, que me paso el día emocionada escuchando música o pensando en como hacer cada momento especial, en que mi hermana me quiere muchísimo! y que ese día será el inicio de una nueva etapa para las dos. Por muchas cosas malas... siempre habrán más buenas! no vale la pena quemarse, las decisiones son nuestras.

Se me olvidaba!!!! gracias a este foro he conocido a una niña maravillosa que siempre está y estoy para escucharla. Gracias veroyabel!!!! nos vemos prontito peque!!!!
Imatge
burbuhi

Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

EntradaAutor: AyH » dt. març 13, 2012 12:34 pm

mi cosita positiva:
Para el caga tio del año pasado no, el otro, osea del 2010, que todavia quedavan casi 2 años para la boda, albert y yo improvisamos unas invitaciones a la boda solo para nuestros padres y hermanas. El tio les cago a mi madre y suegra una caja donde dentro se encontravan las invitaciones (una fue el 24 por la noche y la otra el 25 por la mañana). El 24 se la cago a mi madre, mi madre al leerlo se emociono y se le caian las lagrimillas, aunque yo ya sabia que pasaria, pero me gusto, porque mi tia tambien estava (bueno no es bien bien mi tia, es una amiga de mi madre que se conocieron antes de que yo naciera y puesto que mi familia es toda de salamanca, y la de ellos de santander, todo lo hacemos juntos, navidad, etc... para mi son mas primos y tios mios ellso que no los de sangre) pues bien mi tia tambien llorava jejeje. Al dia siguiente la caja fue para mi suegra, al empezar a leer empezo a llorar y no podia leerlo en voz alta, no le salia ni la voz, yo sabia que le haria ilusión pero nunca nunca nunca que lloraria, me dio un nudito en el corazon que casi lloro yo jejeje, nos dio un abrazo y esta super ilusionada, siempre esta mirandose trajes, mriando cosas, si esque son las mejores madres del mundo.
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Ely85 » dt. març 13, 2012 1:13 pm

Antes de todo, no quiero k penseís k abrir el post de desahogarnos con mala intención, es solo un post para eso exactamente, desahogarnos, con eso no quiero decir k no nos haga ilusión nuestra boda ni k no nos hayan pasado o estén pasando cosas buenas, mi intención ha sido en todo momento que sirviese como via de escape.

Espero k nadie se de por aludido, porque me intención en ningún momento ha sido mala.
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Mesa » dt. març 13, 2012 1:17 pm

Ely85 ha escrit:Antes de todo, no quiero k penseís k abrir el post de desahogarnos con mala intención, es solo un post para eso exactamente, desahogarnos, con eso no quiero decir k no nos haga ilusión nuestra boda ni k no nos hayan pasado o estén pasando cosas buenas, mi intención ha sido en todo momento que sirviese como via de escape.

Espero k nadie se de por aludido, porque me intención en ningún momento ha sido mala.

Hola Ely1!!!

Por supuesto, sabemos que no fue con mala intención, de hecho todos los post que se pusieron empezaron a ser graciosos, recogida de frases que nos han llamado la atención, etc..., pero luego no sé por qué se generan esos debates... aix... Pero a mí me fue muy bien!

Besote preciosa
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: AyH » dt. març 13, 2012 2:08 pm

Ely85 ha escrit:Antes de todo, no quiero k penseís k abrir el post de desahogarnos con mala intención, es solo un post para eso exactamente, desahogarnos, con eso no quiero decir k no nos haga ilusión nuestra boda ni k no nos hayan pasado o estén pasando cosas buenas, mi intención ha sido en todo momento que sirviese como via de escape.

Ely85 no te hagas mala sangre, que es un post muy gracioso y a mi me gusta ;)
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 13, 2012 4:03 pm

blasi ha escrit:Jo, com a cosa bona et diré: ESTIC EMBARAÇADA!! No té res a veure amb el casament però ha vingut així...Espero que em porti un pà sota el braç.

moltes felicitats,wapa!!! això sempre es una cosa molt positivaa!! que vagi molt bè!!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 13, 2012 4:11 pm

Enhorabona!! Això si que és una cosa ben positiva!! A mi també m'agradaria, però encara hauré d'esperar una mica...XD

A mi avui, m'en ha passat una altra. En l'altre tema, el de desafogar-nos, vaig explicar que el meu cunayt no vol fer de padrí perquè per a ell és fer el ridícul, doncs bé, un dels germanastres del meu xicot (el seu pare está casat de nou i la nova parella va venir amb 2 fills) ens ha trucat avui i ens ha dit que, si a nosaltres ens sembla bona idea, a ell li faría molta il.lusió fer-nos de padrí. No hem dubtat i al moment hem dit que si!! No li havíem dit res perqué pensàvem que no voldría i mira, mort de ganes de fer-ho!!
Imatge
Sílvia26

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Nono » dt. març 13, 2012 9:15 pm

Bueno ahí van mis cosas positivas:

-Mis padres y mis suegros, se han volcado tanto con la boda que me emocionan a cada paso que dan.
-Mis compis de la uni: Ellas con sus locuras y alegrias hacen que cada dia me sienta mas afortunada por tenerlas a mi lado.
-Mis hermanos y cuñado/as: Ellos hacen que me de cuenta lo importantes que son en mi vida.
-Mi novio: Es un sueño vivir los preparativos con él, simplemente no tengo palabras para definirlo.
Asi que seguro que el día que me despierte ya casada voy a sentir nostalgia de los preparativos gracias a todos los que dia a dia me hacen más facil montar un dia tan especial e importante.
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. març 14, 2012 9:20 pm

No reina! Només faltaria!!! Però quan li comences a donar voltes a les coses negatives a vegades entres com en una mena d'espiral que costa sortir-ne. I afortunadament, encara que hi hagi algunes coses que se'ns girin una mica, segur que n'hi haurà moltes més de bones!!! Per això vaig obrir jo aquest... perquè així la cosa queda compensada! Ens podem queixar del què no va bé per un costat i explicar les coses bones en un altre! *.-o-o.* *.-o-o.*

Petonarrus maca!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: olivia80 » dg. març 18, 2012 11:03 am

mi notícia positiva es que tengo una amiga que vive en Londres y hace mucho que no nos vemos pero que la quiero muchísimo y me pensaba que no podría venir y cuando la llame y se lo dije se emocionó tanto que acabamos las dos llorando y evidentemente vendrá a la boda con su pareja y así lo conoceré¡¡¡
Es verdad que siempre hay algún comentario negativo o mejor dicho fuera de lugar y desafortunado pero también es verdad que hay muchos comentarios positivos y muchas emociones y alegrías¡¡¡¡¡
chiacs que nos casamos :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 11:10 am

olivia80 ha escrit:mi notícia positiva es que tengo una amiga que vive en Londres y hace mucho que no nos vemos pero que la quiero muchísimo y me pensaba que no podría venir y cuando la llame y se lo dije se emocionó tanto que acabamos las dos llorando y evidentemente vendrá a la boda con su pareja y así lo conoceré¡¡¡
Es verdad que siempre hay algún comentario negativo o mejor dicho fuera de lugar y desafortunado pero también es verdad que hay muchos comentarios positivos y muchas emociones y alegrías¡¡¡¡¡

Hola wapa!! eso me ha pasado a mi con una amiga de Castellón (es mucho más cerca), pero al tener cada una su vida, la crisis, todo... pues pensaba que no podría venir y es la primera que me ha super confirmado!! jeje!! tenemos buenas amigas y eso es una suerte!!! ya nos queda nadaaaaa!!!!!
Jenny30

EntradaAutor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 11:12 am

olivia80 ha escrit:mi notícia positiva es que tengo una amiga que vive en Londres y hace mucho que no nos vemos pero que la quiero muchísimo y me pensaba que no podría venir y cuando la llame y se lo dije se emocionó tanto que acabamos las dos llorando y evidentemente vendrá a la boda con su pareja y así lo conoceré¡¡¡

Hola wapa!! eso me ha pasado a mi con una amiga de Castellón (es mucho más cerca), pero al tener cada una su vida, la crisis, todo... pues pensaba que no podría venir y es la primera que me ha super confirmado!! jeje!! tenemos buenas amigas y eso es una suerte!!! ya nos queda nadaaaaa!!!!!
Jenny30

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants