Olguiky, gràcies per la informació de botigues de núvies a Girona bé de preu.
La talla 42??? Buff, potser sí que m'hauré d'afanyar per aquest tema... Bueno, també pot ser que les talles de núvia no coincideixin amb la talla de botigues de roba "normal"? Jo faig servir la 36 -38 (depèn de la marca).
Bulma, no volem un dia en concret, triem setembre perquè en teoria es un mes que fa bastant bon temps i ja no tanta calor, però clar, això és algo imprevisible i més veient com està el temps de boig...
Ely85, jo tampoc vull estar-me un any pendent del casament, crec que quan més temps tingui, més em costarà fer-ho tot, perquè com que tindré més temps, més dubtaré. Si he d'anar per feina, doncs no dubtes tant.
Aquest dissabte ja he quedat per anar a parlar amb l'esglèsia i saber quines dates té lliure. Quan ens digui quines dates té lliure, doncs anirem cap al hotel-restaurant a preguntar si és possible el convit en alguna de les dates que ens digui l'esglèsia.
I a veure si podem coincidir aquestes dues coses i així ja la setmana següent ens anem a mirar algun vestit per poder saber si hem d'esperar-nos molt o no.
Una altra pregunta: nosaltres som parella de fet des del 07.10.10; ens vam fer parella de fet perquè vam tenir el nen, i com que mai se sap com va la vida, doncs per no quedar "desemparats". Sé que hi ha gent que es casa per l'esglèsia, però a més, també pel civil (bueno, només entren a firmar i prou, la cerimonia la fan a l'esglèsia); pel que tinc entès, estàs legalment casat quan ho fas pel civil, si només ho fas per l'Esglèsia no. És cert això? I si en el meu cas que som "parella de fet", és necessari firmar pel "civil"? Això si que estic molt confusa