Casar-nos en 6 mesos

El millor any de la nostra vida!

Casar-nos en 6 mesos

EntradaAutor: arual80 » dl. març 12, 2012 12:04 pm

Hola noies, aquest és el meu primer post, encara que fa un temps que estic registrada.

Fa dues setmanes que vam decidir casar-nos. :-):-):-): El tema és que a mi m'agradaria fer-ho aquest any, pel setembre 2012, sempre i quan puguem trobar esglèsia i hotel per fer el convit per aquestes dates.

Ell em diu que s'esperaria pel 2013, que aquest any ningú va gaire sobrat (tema feina, diners...). Però jo li dic que tampoc ho sabem si el 2013 serà millor, igual o pitjor. :star::

Vosaltres què opineu?

Jo sobretot vull un casament molt, molt senzill, dins les nostres possibilitats. Crec que el tema que més enrenou porta és el d'escollir esglèsia, restaurant-hotel i el convit (menú). Nosaltres ja tenim les dues primeres coses decidides (esglèsia i restaurant-hotel), ja fa molt de temps que vam decidir que si un dia ens casàvem ho fariem allà.

Trobeu que casar-nos el setembre 2012 és massa "sobtat", "ràpid"? Ho veieu possible tenint en compte que queden 6 mesos justets?

Moltes gràcies per les vostres respostes :-)ok:
Imatge
arual80

Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

Re: Casar-nos en 6 mesos

EntradaAutor: naesmi » dl. març 12, 2012 12:13 pm

hola!

felicitats pel compromis/ decisió de casar-vos!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

realment preparar una boda no és tant i es pot fer perfectament en 6 mesos. Aixo si, cada setmana tindràs cosetes a fer >.-<:
i també lo principal, és el vestit, que aixo sí t'ho has de mirar ja si voleu fer-ho al setembre :-)ok:

Per la resta, vas bé de temps segons he preparat la meva
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: AyH » dl. març 12, 2012 12:24 pm

l'única cosa que has de mirar ja abans de res es que si saps on et vols casar con esglesia i restaurant, ves primer de tot als dos puestos a veure si els pots comvinar en dia i hora, si aixo ho tens, endevant, fer-ho es pot fer, la veritat jo porto desde gener de 2011 preparant cosetes, i desde decembre de 2010 tinc esglesia i retaurant.
Apropat l'abans possible aquest dos llocs i com et dic, si ho tenen lliure, endevant i a possar-se les piles tots tots els dies.
Molts petons
Imatge

Imatge
AyH
:: núvia experta

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Nono » dl. març 12, 2012 8:14 pm

hola!!!

Estoy con AyH, primero ves a la iglesia y restaurante-hotel y mira si coinciden las fechas, por los preparativos no te preocupes pq con seis meses tienes tiempo, en cuanto al vestido ciertamente tendrias que mirartelo ya, pero tambien depende lo que quieras pq si vas a una tienda outlet, no tendrias que esperar tanto. En definitiva, yo te animo a que si teneis ilusion de que sea este, precioso, año, adelante!!!!
Suerte y ya contaras!
Imatge
Nono
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 12, 2012 8:50 pm

Jo sóc de la mateixa opinió!! Si pots trobar el restaurant que t'agrada i l'esglèsia (si és que el voleU per l'esglèsia) us dóna temps de sobres!! Nosaltres vam decidir casar-nos per nadal i ens casem pel maig, així que si que és possible fer-ho!! El que si que és veritat es que certes coses hauràs d'anar més a fons, com ara el vestit, que depen com el vulguis si que pot trigar, però, ja et dic, que jo crec que aneu bé de temps :-)0(-:
Imatge
Sílvia26

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: marina14 » dl. març 12, 2012 9:37 pm

Benvinguda i felicitats-!!! mira nosaltres ens vem prometre ell va regalar un anell el 17 de febrer i hem trobat data pel juny, vem portar els papers al jutjat de pau que aqui si que et recomano que et donis presa be si es pel civil que es el meu cas l'esglesia no se com va, i al jutjat mhan dit que en 2 mesos i mig tenen l'expedient preparat, pero encara he debviar les invitacions buscar ell vestit...tot...
Aixo si tinc un monotema i m'haig d'afanyar...
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: almaciga » dl. març 12, 2012 11:29 pm

felicidades por tu futura boda... por experiencia te digo k hay tiempo de sobra... nosotros nos decidimos a casarnos en diciembre pero por esas fexas los restaurantes cierran.y hasta mediados de enero no pudimos empezar a mirar...pero ya lo tengo y me caso en julioooo...eso si, yo lo hago por lo civil en tema iglesia no te puedo ayudar...pero por el resto vas bien de tiempo....ahhh y el vestido apuntalo en prioridades!!!
un beso guapa
Imatge
almaciga

Entrades: 218
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 7:32 pm

EntradaAutor: marina14 » dl. març 12, 2012 11:35 pm

Yo lo decidi en febrero y nos casamos em junio. Almanciga si no es mucho preguntar el vestido te costo mucho en prioridades??
[color=#0000FF]Marina
marina14

EntradaAutor: almaciga » dt. març 13, 2012 12:09 am

marina14 ha escrit:Yo lo decidi en febrero y nos casamos em junio. Almanciga si no es mucho preguntar el vestido te costo mucho en prioridades??

??? me referia a prioridades de prioridad k se lo mire enseguida...no sabia k habia una tienda de novias con este nombre....perdon por la confusion...
Imatge
almaciga

EntradaAutor: marina14 » dt. març 13, 2012 12:24 am

Cuando lo habia escrito, luego lo pense... Perdon!!!
[color=#0000FF]Marina
marina14

EntradaAutor: almaciga » dt. març 13, 2012 12:44 am

no pasa res.. yo me lo mire en Ursula Escoriza y super bien...encantada de la vida!!!
Imatge
almaciga

EntradaAutor: *fiona* » dt. març 13, 2012 8:58 am

Chicas estoy con vosotras!! SE PUEDE! jejeje!

Yo estoy preparando la mia con 4 meses!! desafiando al tiempo! jejejeje!
Eso sí!! He contado con ayuda!! tengo la suerte que me han apoyado un montón y me han ayudado en todo lo posible!!

Lo más importante: restaurante, papeleo para la boda civil (si es iglesia no sé como va) y vestido de novia!

Yo he ido a Rosa Clará y me lo traen 2 semanitas antes del DIA! justín justín! así que yo iría escogiendo vestido YA!
*fiona*

Entrades: 37
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 12:58 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. març 13, 2012 9:03 am

Un casament en 6 mesos es pot preparar perfectament! Jo conec dues parelles que ho van fer i els va sortir molt bé. A més, si ho mirem amb perspeciva... encara que ho decideixis amb un any d'antelació, són els últims 6 o 7 mesos que fas la feina grossa.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: arual80 » dt. març 13, 2012 9:19 am

Gràcies noies per totes les vostres contestacions, quin allau >.-<: :-)ok: =0-0-)

Doncs a veure si aquest cap de setmana tenim temps de quadrar esglèsia i restaurant, com que estan bastant aprop, suposo que el dissabte ja sabré si les dades poden coincidir.

Sé que serà uns mesos molt estressants, i més que nosaltres ja tenim un nen preciós de 14 mesos, així que ja us podeu imaginar que encara anirem més estressats, però com dieu, encara que ho decidíssim pel 2013, la feina grossa es fa els últims 6 mesos. A més, nosaltres tenim decidit anar pel segon fill a finals 2012, principis 2013, i si tenim el casament per la primavera 2013, la cosa es notaria :.0.-0.:

Jo també tinc amics/amigues que han fet el casament "express" (amb 3 mesos), i els hi ha sortit molt bonic tot. Si al final lo important és que t'ho passis bé en el teu dia i cel·lebrar-ho amb els familiars i amics.

Tema vestit: tant tarden els vestis de núvia? Sabeu d'outlets a Girona? No em vull gastar gaire en el vestit, prefereixo gastar-m'ho per un altre lloc, sóc de la opinió que el vestit, sí és important però no lo més, i siguent realistes, es porta solsament un dia. Suposo que és difícil que coincideixi la teva talla amb el que tenen en exposició a la botiga, no?
Imatge
arual80

EntradaAutor: Olguiky » dt. març 13, 2012 9:39 am

Mira... per outlets a Girona hi ha la de Noemí Núvia (que està a la Cort Reial). Va escriure un post aquí fa uns mesos dient que convertia la botiga en un outlet. Jo hi vaig anar i la talla que té per emprovar em sembla que era una 42.

Despés tens Francesca Marlop (al carrer nord) que també té alguns vestits que estan bé de preu!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: bulma » dt. març 13, 2012 10:49 am

laura80bp ha escrit:Hola noies, aquest és el meu primer post, encara que fa un temps que estic registrada.

Fa dues setmanes que vam decidir casar-nos. :-):-):-): El tema és que a mi m'agradaria fer-ho aquest any, pel setembre 2012, sempre i quan puguem trobar esglèsia i hotel per fer el convit per aquestes dates.

Ell em diu que s'esperaria pel 2013, que aquest any ningú va gaire sobrat (tema feina, diners...). Però jo li dic que tampoc ho sabem si el 2013 serà millor, igual o pitjor. :star::

Vosaltres què opineu?

Jo sobretot vull un casament molt, molt senzill, dins les nostres possibilitats. Crec que el tema que més enrenou porta és el d'escollir esglèsia, restaurant-hotel i el convit (menú). Nosaltres ja tenim les dues primeres coses decidides (esglèsia i restaurant-hotel), ja fa molt de temps que vam decidir que si un dia ens casàvem ho fariem allà.

Trobeu que casar-nos el setembre 2012 és massa "sobtat", "ràpid"? Ho veieu possible tenint en compte que queden 6 mesos justets?

Moltes gràcies per les vostres respostes :-)ok:

Enhorabona!!!
Doncs pots estar ben tranquil.la, jo vaig dir que em casava la primera setmana de desembre 2011 i mira em caso el proper 9 de juny! I dona temps de sobres!
Poder tindries una mica de problems si vols un dia en concret i lloc en concret, però si no es així tot anirà bé! Jo vaig dir-ho i als dos dies ja vaig anar a mirar vestits pq semblava que anava tard, i llavors tampoc anava tant tard... o sigui que hi ha temps, l'únic que vas per feina i t'obligues a decidir més ràpid! ;)
Imatge
bulma

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: Ely85 » dt. març 13, 2012 1:21 pm

Todo es posible, es cuestión de organizarse bien el tiempo, nosotros nos prometimos el 14 de enero de este 2012 y nos casamos el 16 de junio de 2012, y toquemos madera pero de momento va todo muy bien.

Respeto k haya gente k le gusté organizarlo con muchisimo tiempo de antelación, pero nosotros dos teníamos claro k no queríamos preparar una boda durante dos años, k al fin y al cabo es un día muy importante, pero, es un día.....

Espero haberte ayudado un poco.
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 13, 2012 4:13 pm

Hola wapa!! seguro que si que te da tiempo si te organizas bien!!! y así menos meses de nervios!! que en más de un año como es mi caso, te atacas! jejeje
ves a la iglesia, juzgado o x donde te quieres casar y al restaurante y una vez teniendo esas dos cosas, todo es sobre la marcha. El vestido yo me lo pedí con ese, con unos 6 meses de antelación, lo pedí en diciembre y llegará para finales de este mes, asi que te da tiempo también!!
Ya nos contarás!! muackk
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: arual80 » dc. març 14, 2012 9:10 am

Olguiky, gràcies per la informació de botigues de núvies a Girona bé de preu.
La talla 42??? Buff, potser sí que m'hauré d'afanyar per aquest tema... Bueno, també pot ser que les talles de núvia no coincideixin amb la talla de botigues de roba "normal"? Jo faig servir la 36 -38 (depèn de la marca).

Bulma, no volem un dia en concret, triem setembre perquè en teoria es un mes que fa bastant bon temps i ja no tanta calor, però clar, això és algo imprevisible i més veient com està el temps de boig...

Ely85, jo tampoc vull estar-me un any pendent del casament, crec que quan més temps tingui, més em costarà fer-ho tot, perquè com que tindré més temps, més dubtaré. Si he d'anar per feina, doncs no dubtes tant.

Aquest dissabte ja he quedat per anar a parlar amb l'esglèsia i saber quines dates té lliure. Quan ens digui quines dates té lliure, doncs anirem cap al hotel-restaurant a preguntar si és possible el convit en alguna de les dates que ens digui l'esglèsia.
I a veure si podem coincidir aquestes dues coses i així ja la setmana següent ens anem a mirar algun vestit per poder saber si hem d'esperar-nos molt o no.

Una altra pregunta: nosaltres som parella de fet des del 07.10.10; ens vam fer parella de fet perquè vam tenir el nen, i com que mai se sap com va la vida, doncs per no quedar "desemparats". Sé que hi ha gent que es casa per l'esglèsia, però a més, també pel civil (bueno, només entren a firmar i prou, la cerimonia la fan a l'esglèsia); pel que tinc entès, estàs legalment casat quan ho fas pel civil, si només ho fas per l'Esglèsia no. És cert això? I si en el meu cas que som "parella de fet", és necessari firmar pel "civil"? Això si que estic molt confusa :star::
Imatge
arual80

EntradaAutor: AyH » dc. març 14, 2012 9:26 am

la cerimonia religiosa, al menys en el meu poble, estas legalment cassat, nosaltres hem de portar fotocopias del llibre de familia a l'esglesia perqueens donin la definitiva i despres has de portat nomes uns papers al registre i punt, pero no se si a tots els puestos es igual. :-/
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants