tu mascota en la boda??

El millor any de la nostra vida!

tu mascota en la boda??

EntradaAutor: sonia85 » dt. gen. 17, 2012 10:39 am

hola!! tengo una perrita pequeña, es un bichón maltés, es muy cariñosa y muy buena, y mi duda es que hacer con ella!!! si por mi fuera me la llevaria conmigo al restaurante, alli hacemos boda civil y todo.....pero no se si es adecuado por varias cosas, yo estare preocupada x ella, no a todo el mundo le gustan los perros, no se si el restaurante lo aceptaria.....

que hariais o que hareis cn ellos?? son parte de la familia no??
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: tu mascota en la boda??

EntradaAutor: lilul » dt. gen. 17, 2012 11:14 am

sonia, perdona la expresion, pero es tu boda y haz lo que te de la gana! Si al restaurante no le importa que este el perito, yo no veo el problema.
He estado en bodas donde los anillos los llevaba la mascota! Ademas, si dices que es carinosa... Podrias ver si alguien cercano podria estar mas o menos altanto de ella, ya que tu no podrás estar al 100 % por el bichito, pero antes que nada, primero yo preguntaría al restaurante si no les pone problemas que este allí.

Y al que no le guste los perros, oye tu que se aguante! que como tu bien dices, forma parte de la familia !
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: sonia85 » dt. gen. 17, 2012 11:47 am

lilul ha escrit:sonia, perdona la expresion, pero es tu boda y haz lo que te de la gana! Si al restaurante no le importa que este el perito, yo no veo el problema.
He estado en bodas donde los anillos los llevaba la mascota! Ademas, si dices que es carinosa... Podrias ver si alguien cercano podria estar mas o menos altanto de ella, ya que tu no podrás estar al 100 % por el bichito, pero antes que nada, primero yo preguntaría al restaurante si no les pone problemas que este allí.

Y al que no le guste los perros, oye tu que se aguante! que como tu bien dices, forma parte de la familia !

tienes toda la razón, la verdad es que lo que puedan pensar los invitados..... me da bastante iwal..... seguro que seria el alma de la boda pk todo el mundo le tienen muchisimo cariño... pero como tengo dudas de si llevarla o si no, en el caso de que se pueda llevar....pues queria saber si alguien se la lleva a la suya y como se lo montara ;)
merci wapa!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: eduinur » dt. gen. 17, 2012 12:03 pm

sonia85 ha escrit:hola!! tengo una perrita pequeña, es un bichón maltés, es muy cariñosa y muy buena, y mi duda es que hacer con ella!!! si por mi fuera me la llevaria conmigo al restaurante, alli hacemos boda civil y todo.....pero no se si es adecuado por varias cosas, yo estare preocupada x ella, no a todo el mundo le gustan los perros, no se si el restaurante lo aceptaria.....

Hola Sonia85!

Doncs, mira jo també he pensat d'emportar-me el meu gos ::[]:-]] Em fa molta gràcia que vingui!!! Nosaltres ens casem en una masia i podria córrer per allà però hi ha altres gossos i encara no ho he preguntat. A més a més, el meu no para quiet, així que no sé com ens ho faríem jeje!!
eduinur

Entrades: 23
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 10:15 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dt. gen. 17, 2012 1:08 pm

Hola noies,

Nosaltres ens hem casat el passat mes de novembre i els nostres gossos varen venir al casament.

Permeteu-me que us doni la meva opinió al respecte.

En primer lloc crec que és indispensable que hi hagi algú que estigui disposat a ocupar-se dels gossos en tot moment, i això vol dir des del moment quegu vosaltres no pogue estar per ells (passejada, esmorzar perruqueria, etc). Tingueu en compte totes les coses que cal fer aquell dia i tot l’enrenou que hi haurà, i com n’estan d’acostumats els vostres gossos a aquestes mogudes. Cal doncs que tingueu algú que pugui atendre els vostres gossos en tot cas, treure’ls del “lio” quan s’atabalin o anar a fer un volt amb ells encara que això suposi perdre’s el moment de l’entrega del ram, per exemple...

Si decidiu que us acompanyin, cal que tingueu present també si han d’estar deixats anar o no. Possibilitat que s’espantin i marxin, que rondin les taules amb la teca, etc.

En el nostre cas, us comento una mica què varem fer. En primer lloc dir-vos que nosaltres sempre viatgem amb els nostres gossos a per tot i s’adapten bastant bé a tot tipus d’entorns i circumstàncies. El casament va ser en un mas que hi ha prop de casa nostra, i al que havíem anat molt sovint abans del casament, tant a passejar pels seus voltants com a dinar-hi o sopar-hi. Quan hi anàvem, després de fer una bona volteta, els deixàvem lligats al mateix lloc on els anàvem a deixar el dia del casament.
Denali i Roc.jpg

El mateix dia del casament, els varem dur a fer una bona passejada ben d’hora pel matí (ens casàvem al migdia), i mentre nosaltres ens arreglàvem els varem deixar a la perruqueria mòbil que fa poc ha posat una amiga i veïna nostra. Ells s’arreglaven i nosaltres també. A més, aquesta amiga es feia càrrec dels gossos fins que nosaltres mateixos els anéssim a buscar, tot anant cap al restaurant.
DenaliDgossos.jpg

RocDgossos.jpg

Un cop al restaurant i abans que comencés la cerimònia, ja els varem anar a deixar al lloc on sempre els deixàvem. Bé, jo no, que no tenia gaire marge de maniobra amb el vestit i els taconassos! Els varen anar a deixar allà, el meu (ara) “marit” i l’amiga que ja havíem quedat que s’ocuparia d’ells en tot cas. A ella li varem donar les claus del cotxe, on hi havia el pinso, ossos, premis i kongs, aigua, els plats... tota la seva maleta habitual de quan sortim de viatge, perquè a més, passàvem tot el cap de setmana a un hotel rural amb la família. En cap cas els varem deixar córrer per allà lliurement, especialment pel tema teca.
Però no deixaven de rebre visites...
Roc i Anna.jpg

Durant tot el casament la nostra amiga es va ocupar de tot allò relacionat amb els gossos. Fins i tot es va ocupar de donar-les el menjar, i a un d’ells l’antibiòtic que havia d’aprendre aquells dies. A dins al menjador, òbviament no hi varen poder estar de manera que varen estar-se a fora i en un moment donat ella els va portar a fer un volt per allà, i després els va posar al nostre cotxe. Quan varem sortir passades les 12 de la nit, i varem obrir el cotxe, pensàvem que estarien com a motos i no, estaven tan tranquilets. Els vam deixar anar i que voltéssin (nosaltres no podíem amb la nostra ànima), i després cap a l’hotel altre cop.

Amb tot aquest rotllo vull dir que el primer que us heu de plantejar és com s’ho passaran els vostres gossets en aquesta situació. També teniu temps d’anar-los acostumant al lloc i tal. Els nostres es varen portar com uns campions tot i que l’enrenou era total. Ah, i aquí us poso el detall que nosaltres varem donar als nens. Una de les coses més cares de tot el casament en proporció a la transcendència que té, però ens va venir de gust fer-ho així.

Finalment només dir-vos que pel que fa a la gent, tothom que va venir al nostre casament sap que la nostra vida és compartida amb els gossos i que gran part de les activitats que fem s'hi relaciona, així que poca gent es va sorprendre i tampoc importava, la veritat.

I si necessiteu una cangur pels gossos, potser en podríem parlar...
I si passeu per la meva crònica veureu més coses sobre com ens ho varem muntar amb els gossos durant tot el cap de setmana del casament.

ànims! que segur que ho fareu tot molt bé!
su
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 10:46 pm

Home, la veritat és que això del gos és una cosa que preocupa bastant. A mi no em fa gaire gràcia deixar-lo en una residència... però clar... totes les persones que estimem i amb qui confiaríem per deixar-los el gos, estaran al casament!

No sé com ho farem... però encara tenim una mica de temps per buscar la millor solució per ell.

A mi m'hagués fet gràcia que ens portés els anells. Però amb l'experiència que hem tingut aquesta setmana passada que es va empassar dos mitjons d'esport... he abandonat la idea! No em vull imaginar intentant recuperar els anells si se'ls arribés a menjar! :star::
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: sonia85 » dc. gen. 18, 2012 10:40 am

Olguiky ha escrit:Home, la veritat és que això del gos és una cosa que preocupa bastant. A mi no em fa gaire gràcia deixar-lo en una residència... però clar... totes les persones que estimem i amb qui confiaríem per deixar-los el gos, estaran al casament!

No sé com ho farem... però encara tenim una mica de temps per buscar la millor solució per ell.

A mi m'hagués fet gràcia que ens portés els anells. Però amb l'experiència que hem tingut aquesta setmana passada que es va empassar dos mitjons d'esport... he abandonat la idea! No em vull imaginar intentant recuperar els anells si se'ls arribés a menjar! :star::

estic igual que tu, jo no la puc deixar a cap residència es tan mimada i petitona que li agafaria un xungazo i jo estaria a la boda nomes pensan com deu estar....això no hu puc fer.
tinc una noia que el seu fill te 9 anys estima a la meva gossa moltisim, es amor mutu i l'altre dia parlan amb ella hem va dir que li podria deixar amb ella... encara queden molts mesos per pensarho i organitzarho pero ja li donc voltes!!

es molt bona i me la podria endur a la boda pero tmbe haure d'estar preocupada i n estare tranquil.la......
si puc us penjare una foto d'ella ;)
Imatge
sonia85

EntradaAutor: sonia85 » dc. gen. 18, 2012 11:42 am

1522

a ver si sale algo... esta es mi perrita!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: Lisbeth » dc. gen. 18, 2012 11:58 am

moníssima i si algú la pot tenir, que a més ella ja conegui és el millor!

Ara he trobat un altre tema que ja estava obert sobre això... hi ha moltes fotetes tmb
http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=48&t=24289
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Noe-- » dv. gen. 20, 2012 12:38 pm

Nosotros también nos planteamos llevar a nuestra perrita a la boda (es un schnauzer miniatura). Pero después de darle un par de vueltas hemos llegado a la conclusión que donde mejor estará ella es en casa. Nos sabe mal dejarla sola todo el día, pero allí estaría agobiada con la gente (es muy sociable, pero también se cansa cuando hay mucho alboroto), y nosotros estaríamos preocupados, y nos pasa como al resto, la gente de confianza a quién se la dejaríamos, estará en la boda! Así que creo que sí, aunque nos de penita, se quedará en casa.
Noemi.
Noe--
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sonia85 » dv. gen. 20, 2012 12:43 pm

Noe-- ha escrit:Nosotros también nos planteamos llevar a nuestra perrita a la boda (es un schnauzer miniatura). Pero después de darle un par de vueltas hemos llegado a la conclusión que donde mejor estará ella es en casa. Nos sabe mal dejarla sola todo el día, pero allí estaría agobiada con la gente (es muy sociable, pero también se cansa cuando hay mucho alboroto), y nosotros estaríamos preocupados, y nos pasa como al resto, la gente de confianza a quién se la dejaríamos, estará en la boda! Así que creo que sí, aunque nos de penita, se quedará en casa.

yo estoy igual que tu... despues de darle mil y una vueltas.... o bien se lo dejaré a una chica que tiene un nene y se quieren mucho o sino la dejaré en casa traquilita.... nosotros nos casamos por la tarde asi que muchas horas no pasara sola.....
a mi me hacia gracia tenerla alli cerquita, de alguna manera, que participara en la boda, no para llevar anillos ni nada de eso, solo para que estuviera alli pero luego pensando..... y si se va por el bosque y se pierde?¿ o cualquier otra cosa..
Imatge
sonia85

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 2:22 pm

Ostres, no hi havia pensat en això. Ma mare té una gosseta que és com si fos meva i me l'estimo molt. Seria fantàstic que pogués venir però la pobra no és gaire social i li faríem passar una molt mala estona o sigui que ni m'ho plantejo. Ara, depenent del caràcter de la bèstia i tot es pot plantejar. Hi ha gossos que poden anar per tot arreu i amb tot es conformen.
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: joni_laura » dc. feb. 08, 2012 4:56 pm

Nosaltres tenim un gat, encara que em faria il·lusió, crec que no vindra... és bastant ferèsteg i nerviós i no+ li faltaria 150 persones al seu voltant i tocant-lo i tot. A part podria mossegar o esgarrapar a algun nen i no vull estar patint per com es comporta el gat.
Imatge
joni_laura

Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: peke.mayo9 » dc. feb. 08, 2012 5:46 pm

Hola a todas!! yo tengo una perrita y quiero comprarle un vestidito de novia y un velo para que se haga fotos conmigo la trajimos cuando tenia dos mesecitos y es la princesa de la casa!!jeje
peke.mayo9

Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 08, 2012 5:25 pm

EntradaAutor: sonia85 » dc. feb. 08, 2012 6:00 pm

yo definitivamente no la voy a llevar al restaurante,muy a mi pesar, pero tenerla que dejar atada en un sitio.... nunca lo hemos hecho y ella no estara bien ni esta acostumbrada,asi que como nos casamos por la tarde,no estara demasiadas horas solita,y yo no creo que le compre ningun traje de novia pero si que la llevaré a su pelu para que esté estupenda conmigo en las fotos ;) forman parte de la familia!!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: mariajulieta » dv. set. 14, 2012 9:30 pm

sonia85 ha escrit:hola!! tengo una perrita pequeña, es un bichón maltés, es muy cariñosa y muy buena, y mi duda es que hacer con ella!!! si por mi fuera me la llevaria conmigo al restaurante, alli hacemos boda civil y todo.....pero no se si es adecuado por varias cosas, yo estare preocupada x ella, no a todo el mundo le gustan los perros, no se si el restaurante lo aceptaria.....

Ai que hermosura, creo que si los vistes con corbatin o sea los pone detalles del matrimonio, quedarian hermososssss!!!
mariajulieta
:: núvia rookie

Entrades: 155
Membre des de: dj. ago. 02, 2012 1:50 pm

EntradaAutor: Juli » dj. set. 20, 2012 11:22 am

Yo finalmente sí que los llevé y fueron dos de ellos quienes nos trajeron los anillos!! la grande se quedó en casa, pobrecita, pero como ibamos a dormir a casa, solo estuvo sola durante la tarde y parte de la noche. Los peques vinieron al restaurante y después Sonia85 nos los trajo a casita porque en el resaurante tenian que quedarse o dentro de un coche o en un transportin dentro del salón y ellos no saben estar dentro de un transportin, son muy nerviosos!!!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Nos organizamos mal porque la gracia habría sido que se quedaran allí hasta el final de la ceremonia y poder hacernos después algunas fotos con ellos, pero con todo el jaleo y nervios de aquel dia, tal y como vinieron se los llevaron de nuevo al coche y ya no los volvieron a sacar... :-/
Imatge
Juli

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: Carol y Jordi » dl. set. 24, 2012 11:12 am

yo tengo un labrador y tambien me gustaria que estubiera con nosotros, pero todavia es muy joven y esta muy loco! jajaja
Imatge
Carol y Jordi

Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 6:36 pm

EntradaAutor: monara » dt. oct. 02, 2012 10:24 am

A mi me encantaría poder llevarlo... tengo un conejito muy obediente jiji parece un perro, pero me da mucha penita no poder estar por él en todo el día o fastidiar a alguien que se tenga que quedar con él, aunque reconozco que fué una de las cosas en las que pensé al principio!!!
Imatge

Por fin después de 8 años juntos, hemos decidido casarnos!!!!!!!!!!!!!!
monara

Entrades: 56
Membre des de: dg. set. 18, 2011 9:22 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants