ENS CASEM L'OCTUBRE DEL 2012

El millor any de la nostra vida!

ENS CASEM L'OCTUBRE DEL 2012

EntradaAutor: VAINILLA79 » dj. gen. 05, 2012 4:42 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Doncs sí, finalment ens hem decidit i l'octubre del 2012, ENS CASAREM!!!!!UEUEUEUEEEEEEEE!!!jeje
Ara tot just comencem a mirar restaurants, ahir per començar vam anar al Serrat de l'Atmetlla (ja que per internet havia llegit bones referències) i tot i que encara no podem comparar però ens ha semblat bastant car pel què ofereixen...
Tenim una llista d'uns quants que ens fan gràcia: MAS VESTIT, CAN JONC, CAN TRAVER, CASTELL DE L'OLIVER...ara es tracta d'anar tucant i que ens donin preus...Algú té alguna referència? o en coneix algun altra que estigui bé i estigui per la zona del Maresme?
Pel vestit he entrat a la web de pronovias i Rosa Clarà per començar a mirar vestits...n'hi ha uns quants que ja m'agraden però suposo que és dels llocs on els preus estan més disparats...si algú coneix algun lloc que facin vestits xulos i qualitat preu estigui bé, ja m'ho dirà!!!!
Bé, enhorabona a totes les que us caseu aquest any i anem parlant per aquí!!!!
Gràcies!!!!
VAINILLA79

Entrades: 3
Membre des de: dj. gen. 05, 2012 4:24 pm

Re: ENS CASEM L'OCTUBRE DEL 2012

EntradaAutor: AyH » dj. gen. 05, 2012 5:40 pm

Jo el vestit l'he comprat Novias Casajuana, tenen moltíssima varietat per a tots els gustos i de preus estan molt bé, per menys de 1000€ i et regalen les sabates i els guants!
Imatge

Imatge
AyH
:: núvia experta

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: miriampe89 » dj. gen. 05, 2012 5:52 pm

VAINILLA79 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Doncs sí, finalment ens hem decidit i l'octubre del 2012, ENS CASAREM!!!!!UEUEUEUEEEEEEEE!!!jeje
Ara tot just comencem a mirar restaurants, ahir per començar vam anar al Serrat de l'Atmetlla (ja que per internet havia llegit bones referències) i tot i que encara no podem comparar però ens ha semblat bastant car pel què ofereixen...
Tenim una llista d'uns quants que ens fan gràcia: MAS VESTIT, CAN JONC, CAN TRAVER, CASTELL DE L'OLIVER...ara es tracta d'anar tucant i que ens donin preus...Algú té alguna referència? o en coneix algun altra que estigui bé i estigui per la zona del Maresme?
Pel vestit he entrat a la web de pronovias i Rosa Clarà per començar a mirar vestits...n'hi ha uns quants que ja m'agraden però suposo que és dels llocs on els preus estan més disparats...si algú coneix algun lloc que facin vestits xulos i qualitat preu estigui bé, ja m'ho dirà!!!!
Bé, enhorabona a totes les que us caseu aquest any i anem parlant per aquí!!!!
Gràcies!!!!

Enhorabona pel casament!!!!!!!! Un altre restaurant al Maresme és el turó del sol, a Sant Vicenç de Montalt.. moltes de les noies que estem per aquí hem escollit aquest restaurant pel nostre gran dia... i totes coincidim en que és una passada... jo l'aniria a veure perquè segur que t'enamora!! Jo el vestit l'he comprat a Mataró, a AB Dominguez.. el meu vestit es de Luna novias i estic també super contenta.. per cert, jo em caso el 30/09/2012, un dia mes i és octubre, jeje!!
Imatge
Imatge
miriampe89

Entrades: 741
Membre des de: dj. juny 30, 2011 8:35 pm

EntradaAutor: VAINILLA79 » dj. gen. 05, 2012 6:13 pm

Moltes gràcies per les propostes tant de botigues com de restaurants!!!!
Al començament suposo que totes anem una mica perdudes...i que et proposin ajuda mooooolt!!!!
Avui m'he posat en contacte amb una empresa de fotografia que havia llegit que estava molt bé per saber una mica el pressupost però clar, primer em demanen el lloc del casament i l'hora...potser m'he precipitat una mica, però era per començar a afegir despeses a la llista!!!! xx;-.)
VAINILLA79

EntradaAutor: Nuria7988 » dj. gen. 05, 2012 8:45 pm

Moltes felicitats Vainilla!!!
Jo em caso el 5 d' octubre!!! Avui queden 9 mesos nomes!!

Nosaltres ens casem a Can Marlet!!!!!
Per el vestit de nuvia, si busques una immillorable atenció, tracte, i tot el que pugui dir es quedara curt.... ves a Ursula Escoriza (Sta. Coloma de Gramanet),es una botiga multimarca i tenen molta varietat!!!!
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: miriamtoni » dj. gen. 05, 2012 9:06 pm

Nuria nosaltres tambe ens casem el 5 d'octubre, compartim día!

Vainilla nosaltres ens casem a Vil.la Minerva, es genial!
[*]05 de Octubre de 2012[*]
miriamtoni
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 06, 2012 10:53 am

Enhorabona pel casament guapa!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: VAINILLA79 » dv. gen. 06, 2012 5:44 pm

MIRIAM, NÚRIA I OLGA, MOLTÍSSIMES FELICITAAAAAAAAAAAAAAATS!!!!
Això de casar-se fa mooooolta il.lusió, serà fer realitat el nostre somni!!!!!
Si alguna no li sap greu i em pot enviar per missatge privat una mica de referència de preus em farà un favor, com ja us vaig dir vam anar al Serrat i així podem comparar una mica i fer-nos una idea del què ens costarà aprox...
Núria: si no recordo malament, uns amics dels meus cunyats es casaran a Can Marlet, si és aquí ja t'explicaré com els hi ha anat!!!
Miraré aquesta botiga de Santa Coloma que em dius, mooooltes gràcies!!!!
Continuem parlant i compartint!!!
Que tingueu bons reis!!!!En el tortell d'aquest any, al meu xicot li ha tocat la fava i a mi el rei, voldrà dir alguna cosa???jeje
Salut!!!!
VAINILLA79

EntradaAutor: bitxos » dg. gen. 15, 2012 10:43 pm

Hola noies,

Nosaltres també hem decidit que ens casaríem a l'octubre, hem dit el 20. Ara, però estic buscant informacions de restaurant per la zona del bages, bé, a la zona de Manresa.

Amb quin pressupost s'haurà de comptar al final de tot el casament? fotos,... Bé, jo crec que un mínim de 15000 euros.

Apa, ens anem escrivint

Glòria
bitxos

Membre des de: dg. gen. 15, 2012 12:19 pm

EntradaAutor: kissme » dl. gen. 16, 2012 10:15 pm

Jo també em caso a l´Octubre!!! M´agrada perquè no tindrem calor.
kissme

Entrades: 12
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 10:06 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 16, 2012 11:22 pm

kissme ha escrit:Jo també em caso a l´Octubre!!! M´agrada perquè no tindrem calor.

No facis cas... que últimament els octubres són més càlids que el juny! Jo vaig anar l'any passat a un casament el 16 d'octubre i anava amb un vestit palabra de honor! I no portava res més... això sí, al vespre vaig tenir una mica de fresqueta, però durant el pica pica vaig estar súper a gust!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. gen. 26, 2012 6:18 pm

Jo em caso el 27 d'octubre a la Torre del Pi.

Lo dolent de casar-te a l'octubre es que no et pots refiar del temps perque com canvia tant...

Esperem que a totes ens faci un dia meravellós per poder gaudir com mai de la nostra boda!!
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: MTM23 » dl. gen. 30, 2012 6:32 pm

Yo también soy de Octubre!!!!! 12 de Octubre, para el Pilar!! Ya queda menos!
Imatge
MTM23

Entrades: 85
Membre des de: dg. set. 04, 2011 3:14 pm

EntradaAutor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 4:54 pm

Moltes felicitats Vainilla79!

A veure, per la zona del Maresme tens bons llocs per la celebració; nosaltres vam estar mirant i finalment ens em decantat pel baix llobregat, Masia Ribas, ja que bastanta gent és de Castelldefels i els altres de Barcelona, i així ens estalviem mogudes de transport.

Pot mirar; Santahelena.cat , ens va agradar i excel.lent tracte i el menjar és Airolo que està molt bé, i de preus també; Vil.la Minerva; torre del Pí, Banquet de Premià.... també depen molt del pressupost que tingueu...
Imatge
susanaieric

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 5:01 pm

bitxos ha escrit:Hola noies,

Nosaltres també hem decidit que ens casaríem a l'octubre, hem dit el 20. Ara, però estic buscant informacions de restaurant per la zona del bages, bé, a la zona de Manresa.

Amb quin pressupost s'haurà de comptar al final de tot el casament? fotos,... Bé, jo crec que un mínim de 15000 euros.

Apa, ens anem escrivint

Glòria

Tema vestit, casajuana està molt bé i també Vinzent.

Pressupost? depen molt del nombre de convidats, però en el nostre cas, 9 de juny, i més de 200 invitats, ja et dic que més de 32.000 € !
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. gen. 31, 2012 5:07 pm

susanaieric ha escrit:
bitxos ha escrit:Hola noies,

Apa, ens anem escrivint

Glòria

Tema vestit, casajuana està molt bé i també Vinzent.

Pressupost? depen molt del nombre de convidats, però en el nostre cas, 9 de juny, i més de 200 invitats, ja et dic que més de 32.000 € !

Jo he calculat (una mica per sobre) que per 150 convidats aprox em surt el pressupost total de la boda per 40.000 €. Ja et dic que he calculat per sobre perque per exemple he comptat 150 invitacions (que no son 150, sino 90), he calculat uns 5 € per detalls (que normalment et pts gastar uns 3 € o 2.5 €), y también he comptat uns extres de 2.000 € (perque sempre hi ha alguna cosa que et deixes).
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 5:14 pm

Bé...realment només banquet, fotograf,decoracions, detalls i altres...com dius gemma_sergio uns 40000 €, tot depen del lloc celebració, del menjar que vulguis i del nombre d´invitats, también depenent lloc celebració segons època et pot surtir millor de preu.

total que una pasta, dius boda i tot augmenta ! jejeje
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. gen. 31, 2012 5:29 pm

susanaieric ha escrit:Bé...realment només banquet, fotograf,decoracions, detalls i altres...com dius gemma_sergio uns 40000 €, tot depen del lloc celebració, del menjar que vulguis i del nombre d´invitats, también depenent lloc celebració segons època et pot surtir millor de preu.

total que una pasta, dius boda i tot augmenta ! jejeje

Doncs si!! jajaja

Jo per tenir tots els gastos controlats a em vaig comprar una llibreta per apuntar coses i a la primera plana em vaig fer una taula dels gastos que comporta una boda.
En aquesta taula he ficat una columna de gastos previstos i l'altre de gastos reals i la veritat és que després quan veus que t'has passat i els gastos van baixant t'entra una alegria!!! jajajajajaja
Ja m'ha passat amb les invitacions!! Ja ens hem estalviat 130 €!! jajaja que segueixi, que segueixi...!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 5:40 pm

JAJAJAJAJAJA...Doncs si, nosaltres també sóm molt organitzats i vam crear un excell amb els llocs de boda definitius x decidir, i tenim excell amb totes les despeses previstes; tot i hagi, van sortint cosetes noves cada dia...jajaja, comences amb la idea de intentar gastar poc i et vas animant de mica en mica...jajajaja
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 31, 2012 10:50 pm

susanaieric ha escrit:JAJAJAJAJAJA...Doncs si, nosaltres també sóm molt organitzats i vam crear un excell amb els llocs de boda definitius x decidir, i tenim excell amb totes les despeses previstes; tot i hagi, van sortint cosetes noves cada dia...jajaja, comences amb la idea de intentar gastar poc i et vas animant de mica en mica...jajajaja

Jo vaig fer el mateix: tinc un pressupost amb excel i al costat hi vaig posant les despeses reals! No sé què ho fa que gastem molt més del què estava previst!
Imatge

Olguiky

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat