Art Floral Judith Jordà

El millor any de la nostra vida!

Art Floral Judith Jordà

EntradaAutor: Clotigel » dc. gen. 04, 2012 2:41 pm

Bon any nou noietes!!

Bueno com que he vist que ja som varies les seguidores del taller d´art Floral Judith Jordà, he decidit que podriem fer un tema només per ella.

Jo he triat el ram de Girasols, així podem anar comentant aquí les que fem el ram amb ella.

El seu blog, http://judithjordaartefloral.blogspot.com.

Són tots guapíssims!! *.-o-o.*
Clotigel

Entrades: 27
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:07 pm

Re: Art Floral Judith Jordà

EntradaAutor: Noviaboda11 » dc. gen. 04, 2012 5:40 pm

Molt bona idea!!

Jo ho faig amb ella, he triat el ram de peonies perquè m´encanta i a més fa molt bona olor...

Els del restaurant em feien centres molt cutres i a sobre els havia de pagar a part, així que he dit a la Judith que em fagi el centro paniculata del blog. M´encanta.

Per l´esglesia posaré uns centres alts a l´entrada de color rosa amb tot de pètals i als banc també posarem floretes amb estil modernet. Ja tinc ganes de veure com em quedarà.

El tracte amb la Judith ha sigut fantàstic, encara ens queda detallar alguna coseta però més o menys ja està.

Per cert MOLT BON ANY A TOTES!!
Noviaboda11

Entrades: 22
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:38 am

EntradaAutor: bryan » dc. gen. 04, 2012 7:59 pm

Clotigel ha escrit:Bon any nou noietes!!

Bueno com que he vist que ja som varies les seguidores del taller d´art Floral Judith Jordà, he decidit que podriem fer un tema només per ella.

Jo he triat el ram de Girasols, així podem anar comentant aquí les que fem el ram amb ella.

Hola preciosa!

Yo me uno al club de fans de Judith, mí ramo, va a ser muy especial, como soy gay necesitaba algo distinto, no quería el típico ramo bouquet redondo. Así que aunque todavía no lo tengo decidido Judith me propuso llevar un ramo en el hombro, sería como si fuera una tela pero con flores y materiales de fantasía, otra opción sería llevar un bolso de flores o un abanico. No sé chicas todavía estoy indeciso...
bryan

Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 06, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 8:34 pm

Aquesta noia té uns rams preciosos. Fa unes coses que són una autèntica passada!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: amour » dc. gen. 04, 2012 8:36 pm

Doncs la veritat és que sí!! Com va de preus?
amour

Entrades: 10
Membre des de: dj. des. 29, 2011 9:58 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 8:49 pm

bryan ha escrit:

Hola preciosa!

Yo me uno al club de fans de Judith, mí ramo, va a ser muy especial, como soy gay necesitaba algo distinto, no quería el típico ramo bouquet redondo. Así que aunque todavía no lo tengo decidido Judith me propuso llevar un ramo en el hombro, sería como si fuera una tela pero con flores y materiales de fantasía, otra opción sería llevar un bolso de flores o un abanico. No sé chicas todavía estoy indeciso...

Yo no soy florista ni mucho menos... pero quizás también te quedaría bien jugar con un bastón decorado con algunas flores. El bastón es muy elegante y te da ese doble juego a medio camino de ramo. No sé... se me ha ocurrido así de pronto y lo escribo sin haberlo pensado demasiado. Pero si yo fuera chico me enrollaría bastante llevar un bastón!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: patri1980 » dj. gen. 05, 2012 9:25 am

Que buena idea Olguiky!! No te gusta Bryan?

Yo voy a escoger algo romanticón, aunque los modernos que tiene en el blog son preciosos. Pero aún no lo tengo del todo escogido, ví el blog y va a estar en la Feria de Terrassa, así que iré a la Feria y allí acabaré de decidir. El estilo sí que lo sé pero me falta decidirme por el color, creo que voy a elegir el color rosa.
patri1980

Entrades: 15
Membre des de: ds. des. 03, 2011 6:40 pm

EntradaAutor: bryan » dg. gen. 08, 2012 10:16 am

Ostras pués no sé chicas...pero quizás voy a parecer un viejo con un bastón, aunque sí tienes razón Olguki en que es elegante. Gracias por aportarme ideas guapísima.

Un beso
bryan

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 08, 2012 11:39 am

bryan ha escrit:Ostras pués no sé chicas...pero quizás voy a parecer un viejo con un bastón, aunque sí tienes razón Olguki en que es elegante. Gracias por aportarme ideas guapísima.

Un beso

No creo que parezcas viejo con el bastón... yo lo encuentro super elegante!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nora&xavi » dt. gen. 10, 2012 10:51 am

Hola guapas!! Yo me uno al grupo y sin duda lo realizo con Judith!! Es una super artista.
Nora&xavi

Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2011 7:45 pm

EntradaAutor: laurasentis » dt. gen. 10, 2012 8:54 pm

Yo también me uno a Judith! Ya hace días que quería apuntarme pero he tenido muchísimo trabajo. Sabeis cual vais a legir?
Bryan yo tampoco lo veo de viejo, es una gran idea!!
laurasentis

Entrades: 12
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:59 pm

EntradaAutor: bryan » dt. gen. 10, 2012 10:13 pm

Bien chicas, me lo voy a pensar esto del bastón ya que también he hablado con Judith i me comentó que es una gran idea.

Quizás tengas razón Olguiki y no sea de viejo, es que tengo la idea asociada del bastón con el viejo, je, je.

Ya os informaré.

Un besote a todas!!
bryan

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 10, 2012 11:07 pm

bryan ha escrit:Bien chicas, me lo voy a pensar esto del bastón ya que también he hablado con Judith i me comentó que es una gran idea.

Quizás tengas razón Olguiki y no sea de viejo, es que tengo la idea asociada del bastón con el viejo, je, je.

Ya os informaré.

Un besote a todas!!

Me alegro que Judith lo viera como yo! Je, je... lo veo tan claro que estarás super elegante! Si al final te decides me colgaras una fotillo para que lo vea, no?

Besos
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Clotigel » dc. gen. 11, 2012 10:11 am

amour ha escrit:Doncs la veritat és que sí!! Com va de preus?

Hola amour! Quin nom més bonic que has posat.

Responent a la teva pregunta, no són cars. Tampos super baratos, ja que utilitza una flor de molta qualitat. Per 90E tens moltes opcions, depèn del que t´agradi..Els preus són com quasi totes les floristes, potser una mica més baratetes i a més t´ho porten allà on diguis. Jo estic molt contenta, la veritat. Quin ram t´agrada?
Clotigel

Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:07 pm

EntradaAutor: amour » dc. gen. 11, 2012 3:21 pm

Gracies Clotigel!!

Doncs no ho veig car i la veritat és que es veuen molt xulos. Bueno vaig a mirar-me el blog a veure per quin em decanto....Es pot modifical alguna flor o color d´algun dels rams? Suposo que sí, ja la trucaré a veure què tal.
amour

Entrades: 10
Membre des de: dj. des. 29, 2011 9:58 pm

EntradaAutor: MontseNuvia » dv. gen. 13, 2012 9:26 am

Clotigel el teu és preciós.

La meva millor amiga es casa aquest Dissabte i fa totes les flors amb la Judith. Ja posaré fotos..

Jo també faig les flors amb ella, la veritat és que m´ho ha posat tot molt fàcil, em va venir a visitar a casa i de seguida vem trobar el que més m´agradava.

Un petonet guapetones!
MontseNuvia

Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 21, 2011 8:28 pm

EntradaAutor: bearoki » dv. gen. 13, 2012 8:04 pm

Molt bona idea!!

Jo he triat el de cala i roses. Em té enamorada,.......
bearoki
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

EntradaAutor: julia30 » ds. gen. 14, 2012 1:08 pm

Hola!! Veig que heu fet un post per les flors de la Judith!! Molt bé.

Jo he triat el ramb amb bouquet de roses vermelles i posarà brillants svaroski, m´encanta!! Les dametes d´honor també en portaràn un però sense brillants i més peque.
julia30

Membre des de: ds. oct. 01, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 14, 2012 1:23 pm

El ram de girasols et quedarà genial per les fotos. El nostre fotògraf ens va ensenyar un àlbum d'una noia que s'havien anat a fer unes fotos en un camp de girasols i el color que tenen queda preciós!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: bryan » ds. gen. 14, 2012 9:18 pm

Chicas al final voy a realizar el bastón!!!Ya os pasaré fotos.
bryan

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants