ENS CASEM! NOVEMBRE 2012!

El millor any de la nostra vida!

ENS CASEM! NOVEMBRE 2012!

EntradaAutor: lauraijoan » dc. gen. 04, 2012 11:39 am

Hola!!!

Ahir vem decidir que ens casem! si, vem decidir...no va ser una "pedida" romàntica de peli...encara que jo ja li he reclamat! en vull una!
Em presento, tal com diu el meu nick, sóc la laura i el nuvi en Joan, tenim un peque d'un anyet que es diu Jan i Hem cregut que ja es hora de deixar de viure en pecat! heheh

He obert el post de Novembre perq no he vist que hi hagués cap altre, però amb tantes coses que faig a l'hora se'm pot haver passat si hi ha cap m'aviseu i cap allà que me'n vaig!

Per cert, hem decidit que ens casem el 25 de novembre perq serà el nostre 5e aniversari i justament cau en Diumenge.

Tema bodas no en tinc gaire idea, així que encara he de començar a mirar fins i tot els papers que ens demanen! ara, que el pas principal ja l'hem fet! :)
Imatge
Accesorios para bebés www.luluferris.com
lauraijoan

Entrades: 47
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:31 am

Re: ENS CASEM! NOVEMBRE 2012!

EntradaAutor: naesmi » dc. gen. 04, 2012 11:42 am

felicitats pel vostre compromis!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

aqui estem per al que necessitis! :-)0(-:
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: lauraijoan » dc. gen. 04, 2012 12:41 pm

moltes gràcies!!porto tot el matí mirant masies i restaurants per la zona....buf!! i de feina no he fotut res!! hahahah
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: eduinur » dj. gen. 05, 2012 1:33 am

Felicitats!!!!!! Jo estic igual, jeje!!! Sort que estic de vacances perquè no estic fent res de bo aquests dies, tota l'estona mirant coses per internet ;-) Nosaltres no fa ni un mes que ho hem decidit i anem bastant endarrerits en comparació amb la resta de foreres. De moment, tenim clar on ho volem fer i qui serà el nostre DJ, jejeje :-)0(-:
eduinur

Entrades: 23
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 10:15 pm

EntradaAutor: lauraijoan » dj. gen. 05, 2012 4:23 pm

hahahaha!!! quan et cases tu?? dj? jo faré la boda al migdia així que no crec que necessiti dj, no?? ai no se...ni ho havia pensat!! hahaha
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 06, 2012 10:52 am

Hola reina,

felicitats pel compromís. Ja veuràs com no et costarà gaire trobar restaurant... el novembre no és un mes amb overbooking de casaments.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: lauraijoan » dv. gen. 06, 2012 9:56 pm

si això penso jo...ja n'he vist dos que m'han agradat per la web, clar que tot es anar a mirar...el paratge i mas canoves... Quan ho hauria de començar a mirar, ja??
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 06, 2012 11:17 pm

lauraijoan ha escrit:si això penso jo...ja n'he vist dos que m'han agradat per la web, clar que tot es anar a mirar...el paratge i mas canoves... Quan ho hauria de començar a mirar, ja??

Mira, el meu consell és que tots els professionals que necessites aquell dia els contractis com més aviat millor. Serien el restaurant, el fotògraf, el DJ, si vols vídeo... i després amb més calma mires vestit, flors... això últim no ve d'un dia, però si trigues gaire potser pots trobar que el restaurant ja estigui agafat, que el fotògraf que tu vols ja tingui un reportatge...

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: lauraijoan » dv. gen. 06, 2012 11:19 pm

Merci!!!! lo del restaurant es lo que primer em vull "treure de sobre" mes que res per el tema de las invitacions i saber ja com es el lloc per veure com decorar-ho etc... per cert, la decoració si la vols portar tu, te la posen els del restaurant l'has de posar tu, contractar algu??
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 06, 2012 11:28 pm

lauraijoan ha escrit:Merci!!!! lo del restaurant es lo que primer em vull "treure de sobre" mes que res per el tema de las invitacions i saber ja com es el lloc per veure com decorar-ho etc... per cert, la decoració si la vols portar tu, te la posen els del restaurant l'has de posar tu, contractar algu??

La veritat és que no ho sé... encara no hem parlat amb els del restaurant de tot això. Però com que normalment el dia abans hi has d'anar a portar totes les coses de les entregues, regals, detallets... suposo que també pots portar la decoració que vols que posin. Ja ho preguntaré...
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: lauraijoan » dc. gen. 11, 2012 9:36 pm

ole ole! el dia 22 vaig a veure el lloc que m'ha agradat, el paratge! hi tinc molt bones referències d'un molt bons amics que van anar-hi també de boda allà i just el mateix dia que volem nosaltres! quina casualitat!
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: lauraijoan » dc. feb. 01, 2012 1:24 pm

pujo post per que he vist que hi han mes novembreres!! :)
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: maita_85 » dc. feb. 01, 2012 5:21 pm

hola!! sóc nova a la web.. i...
jo tmb em caso al novembre!!! el 17 exactament!! ;)

felicitats! jo ja mestic mirant vestits i em sembla q ja lhe trobat!! ;)
tmb tenim esglesia i restaurantt. nos som de Reus.

una abraçada!! ;)
maita_85

Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 5:10 pm

EntradaAutor: lauraijoan » dj. feb. 02, 2012 2:37 pm

maita_85 ha escrit:hola!! sóc nova a la web.. i...
jo tmb em caso al novembre!!! el 17 exactament!! ;)

felicitats! jo ja mestic mirant vestits i em sembla q ja lhe trobat!! ;)
tmb tenim esglesia i restaurantt. nos som de Reus.

una abraçada!! ;)

Buf! jo encara no m'he posat amb els vestits però pel que veig ja m'hi hauré de posar en serio!!! només he mirat alguna cosa per internet, res de botiga física.

Nosaltres no ens casem per la esglesia, ho farem al ajuntament de vilassar de datl (vivim a Mataró) i només pares i germans, desprès al lloc del convit passarem un vídeo divertit que ens faran uns amics que fan curts i a jalar!!! segurament ho farem a mas pujol i de catering els sauleda :)
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: eduinur » dj. feb. 02, 2012 10:08 pm

lauraijoan ha escrit:hahahaha!!! quan et cases tu?? dj? jo faré la boda al migdia així que no crec que necessiti dj, no?? ai no se...ni ho havia pensat!! hahaha

Naltros ens casem casem a l'agost! De dj suposo que sí que en necessitareu, o almenys algú que us vagi posant la musiqueta, jejeje ;-). Per cert, això del vídeo també hem pensat de fer-ho, ens fa molta vergonya tot això de la cerimònia. Al principi no en volíem ni fer, en realitat el que volíem fer era una festa i prou, però de mica en mica se'ns ha anat liant la troca que no vegis. Ja tinc vestit i tot, què fort! És que no m'ho crec que m'hagi comprat un vestit de núvia, jajaja!!!

Tornant al tema del vídeo, havíem pensat de fer-ho com valtros, però com que al final ho farem tot al mateix lloc i ens quedarem a dormir allà tot el cap de setmana amb els amics, doncs ara ja veiem impossible "escaquejar-nos" de fer una cerimònia amb tothom.... El meu xicot diu que podríem posar fum com a lluvia de estrellas i llavors passar per una porta de paper amb un cor dibuixat, està fatal, jajajaja
eduinur

EntradaAutor: eduinur » dj. feb. 02, 2012 10:18 pm

La decoració intentarem fer-la nosaltres (però no estic segura amb el tema de les flors)...
eduinur

EntradaAutor: monara » dv. feb. 03, 2012 12:30 pm

Hola noies!! nosaltres ens casem el día 17 de Novembre!!!!!!! quienes ganes de que passin els mesos per viure la experiéncia... ya tenim el restaurant y el vestit de núvia y demá anirem a parlar amb el capellá de l'esglèsia!!!! Enhorabona a totes!!!!
Imatge

Por fin después de 8 años juntos, hemos decidido casarnos!!!!!!!!!!!!!!
monara
:: núvia rookie

Entrades: 56
Membre des de: dg. set. 18, 2011 9:22 pm

EntradaAutor: lauraijoan » dc. març 28, 2012 7:10 pm

holaaaaaaaa!!

som un despiste! avui havíem d'anar a firmar al registre els papers per anar a obrir l'expedient i ens hem oblidat!!! demà trucaré a primera hora a veure que em diuen...això si no fan huelga...mare meva!

Doncs aquesta tarda de casualitat de la vida, passejant he passat per una botiga de nuvies i tenien a l'aparador un yolancris que m'encanten i com anava amb la meva sogra m'ha dit entra i pregunta a veure els preus i tot o si has de demanar hora etc..total que hem entrat i com no hi havia ningú he acabat emprovant els vestits....m'he quedat enamorada del que havia vist a l'aparador quan me l'he emprovat....que macuuu! però clar! val 2500!! i son molt i molt diners...no se .... hauré d'anar a mirar molts a veure si trobo un altre que no sigui tant car... :(
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: Maitexu28 » dt. abr. 10, 2012 11:13 am

Holaaa!
Nosaltres també ens casem el 17 de novembre a Ca n'Alzina a les 13h!
Tenim casi tot....Ara que passi ràpid el temps per la prova del vestit etc....
Maitexu28

Entrades: 129
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 10:25 am

EntradaAutor: Maitexu28 » dg. abr. 22, 2012 8:50 pm

Això està mmoooolt paradet!!!

On aneu de viatge?
Maitexu28