YolanCris

El millor any de la nostra vida!

YolanCris

EntradaAutor: Anniki8 » dl. nov. 21, 2011 6:28 pm

Hola noies!! obro aquest post,per saber si alguna núvia s'ha comprat,emprovat o té intenció de quedar-se algun vestit d'aquesta colecció. La veritat és que fa anys que segueixo aquesta firma,m'encanten els seus vestits de la colecció alquimia. Ara quan vaig saber que em casava,me'ls vaig mirar més que mai...però informant-me,vaig saber que són carissims!!!! vaig intentar treure-me'ls del cap,i m'he estat emprovant altres coleccions i diferents estils. Però aquest dissabte,anant a una botiga multimarca,me'n van treure 3 de YolanCris i...n'hi va haver un,que era aquell...el meu vestit,tal i com sempre me'l havia imaginat. Però evidentment...el tema preu. Vaig trucar a YolanCris Sabadell,on només venen aquesta marca i on els tenen tots,de diferents temporades. Em van dir que els de la colecció del 2011 se'ls volien treure,i que si trobava un que m'agrades,el venen 1000 euros més barat. Vaig demanar pel que a mi m''agrada...i el tenen!! aixi que aquest dissabte hi aniré,aviam si m'acabo de decidir.
Alguna hi ha anat a YolanCris sabadell??? que tal????
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Re: YolanCris

EntradaAutor: eduinur » ds. gen. 21, 2012 12:44 am

Anniki8 ha escrit:Hola noies!! obro aquest post,per saber si alguna núvia s'ha comprat,emprovat o té intenció de quedar-se algun vestit d'aquesta colecció. La veritat és que fa anys que segueixo aquesta firma,m'encanten els seus vestits de la colecció alquimia. Ara quan vaig saber que em casava,me'ls vaig mirar més que mai...però informant-me,vaig saber que són carissims!!!! vaig intentar treure-me'ls del cap,i m'he estat emprovant altres coleccions i diferents estils. Però aquest dissabte,anant a una botiga multimarca,me'n van treure 3 de YolanCris i...n'hi va haver un,que era aquell...el meu vestit,tal i com sempre me'l havia imaginat. Però evidentment...el tema preu. Vaig trucar a YolanCris Sabadell,on només venen aquesta marca i on els tenen tots,de diferents temporades. Em van dir que els de la colecció del 2011 se'ls volien treure,i que si trobava un que m'agrades,el venen 1000 euros més barat. Vaig demanar pel que a mi m''agrada...i el tenen!! aixi que aquest dissabte hi aniré,aviam si m'acabo de decidir.
Alguna hi ha anat a YolanCris sabadell??? que tal????

Hola Anniki8!

Te'l vas quedar al final el vestit de YolanCris? Són xulíssims!!! Jo he anat avui a una botiga de Barcelona i me n'he emprovat uns quants. Me n'agraden 2 moltíssim, són els vestits que m'han agradat més de tots els que m'he emprovat fins ara (no sé, no m'he sentit disfressada com d'altres vegades) però... se'm dispara el preu i no sé què fer... M'interessaria saber si vas anar a la botiga YolanCris de Sabadell i què tal estava... El vestits de la col.lecció 2011 entenc que són els que tenen a la botiga per emprovar-los i que no te'l fan expressament sinó que només te l'ajusten segons les teves mides, oi?

Moltíssimes gràcies!!!
Núria
eduinur

Entrades: 23
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 10:15 pm

EntradaAutor: lilul » ds. gen. 21, 2012 9:03 am

Mil euros menys vol dir que et queda per quant? L'estil es bonic pero mi jugo un oliva que els trobo carissims!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 21, 2012 10:51 am

Pel meu gust són un pèl massa extremats... em sembla que sóc una núvia més classicota :-):-):-):
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: lilul » ds. gen. 21, 2012 6:55 pm

Olguiky ha escrit:Pel meu gust són un pèl massa extremats... em sembla que sóc una núvia més classicota :-):-):-):

I per aixo mateix em moro de ganes de coneixe't!

Llastima que es dificilissim, que sino...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 21, 2012 7:47 pm

lilul ha escrit:
Olguiky ha escrit:Pel meu gust són un pèl massa extremats... em sembla que sóc una núvia més classicota :-):-):-):

I per aixo mateix em moro de ganes de coneixe't!

Llastima que es dificilissim, que sino...

Ara que dius això... quan s'acabi tot l'enrenou de preparar els casaments i totes ja siguem dones feliçment casades... podríem fer una trobadeta de núvies. Les del 2011 ho van fer i fa pinta que s'ho van passar teta!

A més jo també tinc ganes de conèixe't a tu!

Què et sembla?
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: lilul » ds. gen. 21, 2012 8:03 pm

Que siiii! Pero es que visc molt lluny!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 21, 2012 8:06 pm

lilul ha escrit:Que siiii! Pero es que visc molt lluny!

Ja trobarem la manera, dona! I si no... quedem a mig camí! A grans mals, grans remeis!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: cristales » dc. feb. 08, 2012 8:08 pm

Hola chicas, mi hermana se casó de YolanCris hace 3 años y pico y iba preciosa. Pero de aquella era una marca 'asquible', ahora se han flipado un poquito.

Yo estuve en Sabadell con ella y curiosamente lo encontramos mas barato en otra tienda que en la propia tienda de ellas.
Imatge
cristales

Entrades: 182
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:40 am

EntradaAutor: Anniki8 » dc. feb. 08, 2012 10:05 pm

Cristales,tienes razon...muy originales,muy elaborados y todo lo que quieras,pero deu ni do con los precios,pffffffffff es lo unico que me echa para atras!!!
me podrias decir,en que otra tienda de Sabadell dices que lo encontrasteis mas barato???
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: cristales » dc. feb. 08, 2012 10:07 pm

No era de Sabadell, era de Viladecans, pero este año ya no trabajan con ellas pq se han puesto a precios prohibitivos y dice la de la tienda que no va a pagar mas de 3.000€ por vestidos que hace tan solo 2 años estaban a mitad de precio.
Imatge
cristales

EntradaAutor: Olguiky » dc. feb. 08, 2012 10:16 pm

Hi ha gent que els pugen una mica els fums!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: cristales » dc. feb. 08, 2012 10:40 pm

Si, una pena...Bueno me imgino que acabarán bajando los precios para el año que viene. No creo que con los tiempos que corren la gente se quiera gastar tanto dinero en un vestido.
Imatge
cristales

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 09, 2012 2:17 pm

cristales ha escrit:Si, una pena...Bueno me imgino que acabarán bajando los precios para el año que viene. No creo que con los tiempos que corren la gente se quiera gastar tanto dinero en un vestido.

es que ni con los tiempos que corren, lo siento mucho, pero es que es una barbaridad! se tiene que ser un poco realista, igual que con un sueldo de mil euros no vas a comprarte una casa con piscina, tampoco vas a montar una boda en la que solo el vestido te cueste 6000 leuros, o sea, UN MILLON de pesetas!

y si me dices que hace 2 anos esos vestidos valian la mitad, deberia caersele la cara de verguenza, venga! que ya entonces ganaban un buen tajo!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: marjona » dc. feb. 15, 2012 4:58 pm

La verdad que yo los miraba de hace tiempo y aparte de que son caríiiisimos y no lo parecen a simple vista... (que no quiero decir que puedan parece baratos pero en mi opinión no los valen)

A lo que iba... que precisamente la colección 2012 es la que menos me ha gustado y sorprendentemente de las más caras... son muy desaliñados y me gustan muy extremados pero no es mi idea... yo encontré en pepe botella un punto medio... también en Novia d'Art encuentras cosas con un puntito diferente, son preciosos y asequibles 1500 aprx.

es simplemente mi opinion!!
Imatge
Imatge
marjona

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

EntradaAutor: IreneCS » dg. maig 20, 2012 6:02 pm

Chicas, una preguntilla para las que estuvisteis mirando vestidos de Yolan Cris... en alguna tienda encontrásteis vestidos de temporadas pasadas?? Es que a mi perticularmente me gustan la temporada 2009 y 2010, los de ahora na de na (bueno, esperando la de 2013, claro...), pero no sé si los puedo encontrar en algún lugar???
Imatge
IreneCS
:: núvia experimentada

Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

EntradaAutor: Anniki8 » dc. maig 30, 2012 2:08 pm

Hola IreneCS!! en la tienda Yolancris de Sabadell,que es donde yo me lo he comprado,solo tiene de la coleccion del año anterior.
Yo tambien estaba enamorada de la coleccion 09 i 2010,solo en una tienda de Barcelona (ahora no te se decir el nombre,lo encontré buscando y buscando por internet,donde tenian la firma y llamando y preguntado),me dijieron que si tenian 2 de los modelos que me gustaban. Al final no fui a verlos,ya me quedé con el Manhattan de la coleccion 2012.
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: Niekochana » dg. juny 10, 2012 8:03 pm

Sí que són un pel extremats, pero hi ha alguns maquísims! jo només he vist la col·lecció del 2012. Ara em poso a buscar la de 2009-2010
Imatge
Niekochana

Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants