Autor: buenri » dj. set. 29, 2011 10:31 am
Autor: cris&pol » dj. set. 29, 2011 10:46 am
buenri ha escrit:Hola!
Alguién sabe que empresas van a estar en la feria???
Autor: Toni » dj. set. 29, 2011 10:49 am
Autor: Toni » dj. set. 29, 2011 11:29 am
Autor: cris&pol » dj. set. 29, 2011 11:50 am
Toni ha escrit:Aquí teniu la llista d'expositors:
Sarbus (Moventis)
Restaurant Can Oliver
Hotel City Park Sant Just
Alella Viatges
Frederic Wolf, Fotografia i Disseny
Cal Ble
Jenviva
Foto Video D.G.
Joieria Moré
Solà Joiers
Foto Estil
Dynamic Casament & Espai Can Pagès
Cesmi Detalls
Doble Imatge
L’Aliança
Mary Kay, Asesores de Imagen Indp.
Diamantisimo.com
Visual Arts
Viajes Sonysol
Restaurant El Creuer
Restaurant Can Cirili
Maresme Nuvis
Masia Solior
Biombo Show
Limo Bcn
Grup Limousines
El Montanyà Resort & SPA
Can Biel
Restaurant Can Font
Guia Nupcial
Soldlluna
Enepe Zapatos de Novia
Farolillos Voladores
Plan Events
Restaurant La cucanya
Ideal Cake
Sileva
Mabrouka
Autor: **DESI y DAVID** » dj. set. 29, 2011 12:34 pm
Autor: shanise » dj. set. 29, 2011 5:20 pm
Toni ha escrit:Yo !!!!!
Estaremos GuiaNupcial !!! esperando a que nos dejeis un mensajito en nuestro plató exterior !!![]()
y en cuanto tenga la lista de expositores os la pongo aquí
Autor: lili koo » dv. set. 30, 2011 12:57 pm
Autor: marsal75 » dv. set. 30, 2011 3:02 pm
Autor: AnnaDavid » dv. set. 30, 2011 3:30 pm
marsal75 ha escrit:sembla que hi han més que l'any passat... esta el meu restaurant i els meus fotografs
jo aniré a acompanyar al meu germà i a la meva futura cunyada que es casen el 2012 i serà la primera fira a la que aniran.... una altre vegada a gaudir de preparatius de casament (si ells em deixen clar!)
Autor: marsal75 » dv. set. 30, 2011 3:39 pm
AnnaDavid ha escrit:marsal75 ha escrit:sembla que hi han més que l'any passat... esta el meu restaurant i els meus fotografs
jo aniré a acompanyar al meu germà i a la meva futura cunyada que es casen el 2012 i serà la primera fira a la que aniran.... una altre vegada a gaudir de preparatius de casament (si ells em deixen clar!)
Segur q et deixen!!! Vaja ami m'encanta q el meu germà i la meva cunyada m'ajudin i m'acompanyin als llocs... Dsd que e vist q estan ilusionats i volen ajudarme els i demano q macompanyin gairebe a tot arreu!! :) m'encanta q s'ilusionin amb una cosa tant important per mi i q vulguin ser particeps...
Autor: AnnaDavid » dv. set. 30, 2011 11:03 pm
marsal75 ha escrit:AnnaDavid ha escrit:marsal75 ha escrit:sembla que hi han més que l'any passat... esta el meu restaurant i els meus fotografs
Segur q et deixen!!! Vaja ami m'encanta q el meu germà i la meva cunyada m'ajudin i m'acompanyin als llocs... Dsd que e vist q estan ilusionats i volen ajudarme els i demano q macompanyin gairebe a tot arreu!! :) m'encanta q s'ilusionin amb una cosa tant important per mi i q vulguin ser particeps...
a mi m'encanta ajudar-los, però tenint molt clar que és el seu casament i ells manen... jo ja he tingut el meu moment i ara els hi toca a ells
Autor: AnnaDavid » ds. oct. 01, 2011 11:33 am
Autor: carolinaherrera » ds. oct. 01, 2011 12:15 pm
Autor: AnnaDavid » ds. oct. 01, 2011 12:41 pm
carolinaherrera ha escrit:eso eso contarnos las que ya habeis estado, mañana seguro vamos nosotros tambien.
Autor: cris&pol » ds. oct. 01, 2011 5:04 pm
Autor: lili koo » ds. oct. 01, 2011 7:19 pm
Autor: zianra » ds. oct. 01, 2011 8:11 pm
Autor: AnnaDavid » ds. oct. 01, 2011 9:01 pm