Dubte amb les entregues, que faig?

El millor any de la nostra vida!

Dubte amb les entregues, que faig?

EntradaAutor: ninet@ » dj. ago. 18, 2011 7:51 am

Hola noies¡¡

Com esteu??
Jo una mica desconectada la veritat, amb això de l’estiu una prefereix estar més a la platgeta que no pas a casa davant de l’ordinador ;) i com que encara queda mooolt de temps pel gran dia no crec que passi res si desconecto una mica jiji

Al lio, la meva intenció era comprar un ram d’aquests que es poden dividir, ja que un el vui portar a la tomba de la meva avia i un altre donar-li a una amiga meva, el problema, si es que és un problema, és que la noia en cuestió segurament serà la següent en casar-se i com que no tenim gaires entregues a fer aviem pensat regalar-li a ells els nuvis…però clar, dos entregues a la mateixa persona??
Es que ara per ara no tinc cap altres amics que tinguin intenció de casar-se, si que ho comenten, però no com per fer-ho en breu, poder trigaran 3 o 4 anys i no sabem que fer…vosaltres que farieu??

Moltes gràcies a totes¡¡
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Dubte amb les entregues, que faig?

EntradaAutor: laureta85 » dj. ago. 18, 2011 7:58 am

no passa res xk li regalis 2 coses..! els nuvis si ho vols els hi pots deixar a la taula o sino els hi dones les 2 coses i ja sta!! jo de fet, tambe hi haura una amiga k li fare 2 regals..!! els nuvis xk es casen al setembre i despres la lliga... perque un dia parlant em va dir que li agradaria compartir la lliga amb mi... aixi que l'anirem a comprar juntes, jo la portare al meu casament i li passaré a ella i ella la portara el dia del seu casament i després la tallarem en 2 trossos i cada una es quedarà una part..! aixi les 2 tindrem un record d'aquell dia..
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: miressss » dg. ago. 21, 2011 5:31 pm

Yo también tengo un dilema parecido... me gustaria darle el ramo a mi cuñada pero también me gustaria la liga.... que hariais??? primero la liga y después el ramo o al revés??? y no pasa nada que le de las dos cosas??? uffff que diema jeje!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: novi » dl. ago. 22, 2011 5:56 pm

home, jo crec q és millor que només rebi un regal.
El ram per la teva avia, i els nuvis per ella. Nu se, és una opinió, pero si tens poques entregues, fer les a la mateixa persona...
Potser el tema lliga és diferent, pero bueno, es algo taaaan personal...
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: laure2304 » dg. set. 25, 2011 8:56 pm

Hola, nosotros tenemos el mismo dilema, me gustaria regalar el ramo y los novios a mi cuñada, pero claro, no se como quedará!!!
Mi padre falleció en mayo y el ramo me gustaria llevarselo al cementerio por lo que como me caso el 23 de abril en el juzgado llevaré un ramo que luego llevaré al cementerio.
En otras bodas también he visto que la novia llevaba un ramo pero hacia dos iguales y los daba a dos personas.
Jo, me parece que te he ayudado poco...
Saludos,
Imatge
laure2304
:: núvia experta

Entrades: 566
Membre des de: dv. set. 16, 2011 5:27 pm

EntradaAutor: miressss » dt. set. 27, 2011 4:51 pm

Pues yo creo que no pasa nada por hacer 2 entregas a la misma persona no??? cada uno hace lo que quiere y si se prefiere hacerlo así pues adelante!!!! yo lo haré lo más seguro!!!
Imatge

Imatge
miressss

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: solilluna » dt. set. 27, 2011 9:08 pm

Hola!!!
Jo crec que aquest dia tu decideixes!! A nosaltres ens queda tot bastant repartit, però en les coses que dubtem ens deixem guiar per l'amistat i la complicitat amb les persones que ho han de rebre!
Jo donaré uns nuvis a uns amics que no tenen intenció de casar-se en breu, però que em faria molta gràcia i sé que a ells els hi fa il3lusió rebre uns nuvis.
El tema lliga no sé ben bé quin criteri es segueix: Ni a qui es dóna, ni perquè, ni com.... Em podeu ajudar??
Moltes gràcies!!!!
solilluna

Entrades: 4
Membre des de: dv. set. 23, 2011 8:49 pm

EntradaAutor: laure2304 » dl. oct. 03, 2011 3:40 pm

Hola,

la lliga en principi es dona a un solter/a. He llegit de tot, a la noia soltera la lliga i al noi solter la corbata. Pero jo només he vist el tema de la lliga.
Nosaltres li donarem la lliga a un noi, si encara esta solter clar...
Imatge
laure2304

EntradaAutor: cris&pol » dl. oct. 03, 2011 3:57 pm

A mi em fa gràcia donar-li la lliga al germà petit de la meva parella :-)ok:

Se que no su esperarà i es morirà de vergonya :-)0(-:
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: laure2304 » dl. oct. 03, 2011 4:09 pm

Aquesta es molt bona Cris!!! Segur que li fa una ilusió increible!!!
Imatge
laure2304

EntradaAutor: cris&pol » dl. oct. 03, 2011 4:37 pm

laure2304 ha escrit:Aquesta es molt bona Cris!!! Segur que li fa una ilusió increible!!!

Merci guapa,

Això espero quan m'ho imagino ric sola jejejeje. Quan li vaig comentar en Pol li va agradar molt la idea, i com que la lliga ell ho associarà amb una noia no s'ho esperarà en absolut ja tinc ganes de que arribi el dia i veura la cara que posarà :-)0(-:
Imatge
cris&pol

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants