Hola maca!
Nosaltres ens casem al novembre, i soms de girona, però hem buscat fotògraf arreu.
El meu consell és que miris, remenis, preguntis, i contacteu amb els professionals que més us agradin.
Jo puc dir-te que gairebé em quedo amb el primer que vaig parlar, però després vam canviar de parer.
Finalment hem contractat en
Sebastià Pagarolas , que és de BCN però tot i cobrant-te les dietes et dóna molt més que altres, clar, si aquest és l'estil que busques. Et deixo algunes fotos del seu blog.
sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-01-bloc.jpg
sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-berta-david-28-bloc.jpg
sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-berta-david-29-bloc.jpg
Demanar info, no costa res. Ah! i aneu a fira nuvis de girona'2011!
Et poso altres que nosaltres vam demanar. Per preus, és difícil orientar-se perquè tots fan coses diferents a preus similars...
Yurian Quintanas És l'únic de Girona que de preu no se'ns disparava i ens agradava molt el seu estil.
Ivo DekovicAligor Fotografiaés més difícil del que sembla triar el fotògraf
ànims!

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.