FOTÓGRAF GIRONA

El millor any de la nostra vida!

FOTÓGRAF GIRONA

EntradaAutor: Olguiky » dt. jul. 19, 2011 8:28 pm

Hola noies,

fa poc que estic pel forum... em dic Olga i em caso el 2 de juny. Ja tinc encarregada l'església i el restaurant. Ara pensava tenir una mica de tranquil·litat però he vist que moltes de vosaltres aconselleu trobar el fotógraf aviat. Així que m'hauré d'espavilar!

Algú em podria recomanar algun fotógraf que treballi per la zona de Girona?

Gràcies i petons a totes.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: FOTÓGRAF GIRONA

EntradaAutor: MiM » ds. jul. 23, 2011 3:37 pm

Hola Olguiki!
Primer de tot donar-te la benvinguda a aquest fòrum i felicitar-te pel teu proper casament ::love:: .

Jo sóc una núvia infiltrada del 2011 que ara feia moltes setmanes que no tenia ni 5 minuts per venir pel fòrum... uf! nos et pots pas imaginar com es troba afaltar passar per aquí! Sembla estrany...

Bé, jo el fotògraf que et recomanaria és el meu. Es diuen Polivan i tenen la fotografia a Celrà. És un matrimoni molt maco, la veritat. A més a més, a mi m'encanten perqué fan uns reportatges exquisits i en canvi valen molt menys que altres fotògrafs. Si vols una cosa senzilla (un àlbum i un vídeo) per menys de 1000€ t'ho fan; i ja et dic són uns grans professionals! i això que ell va arribar aquí passant abans a ser aficionat de la fotografia!

Jo em caso a Andorra i no he pas volgut buscar per allà... me'ls emporto a ells! I el tracte... et fan sentir super bé i és molt fàcil connectar amb ells; que jo crec que aquest factor és molt important.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Olguiky » ds. jul. 23, 2011 8:13 pm

Moltes gràcies MiM!

Ja els aniré a mirar... crec, com tu, que en moments tan especials com el del dia del teu casament has de tenir un bon professional i a més, que et doni confiança.

Que vagi molt bé el casament!
Una abraçada
Olga
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Javi-Neny » dg. jul. 24, 2011 8:38 am

Hola Olguiky! Abans de res, felicitats pel casament!
Aqui una casada del 2010 que pot recomenar-te el seu fotògraf, jeje! Es diuen http://www.davidfotograf.es/home.htm
Son uns professionals i una gent molt maca. Nosaltres vam fer fotos + video i vam quedar molt contents. Si t'animes a trucar-los, diga-li que vas de part nostra (Javi y Jenny).
Ja m'explicaràs. Salutacions!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dg. jul. 24, 2011 4:11 pm

Hola maca!

Nosaltres ens casem al novembre, i soms de girona, però hem buscat fotògraf arreu.

El meu consell és que miris, remenis, preguntis, i contacteu amb els professionals que més us agradin.

Jo puc dir-te que gairebé em quedo amb el primer que vaig parlar, però després vam canviar de parer.

Finalment hem contractat en Sebastià Pagarolas , que és de BCN però tot i cobrant-te les dietes et dóna molt més que altres, clar, si aquest és l'estil que busques. Et deixo algunes fotos del seu blog.
sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-01-bloc.jpg
sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-berta-david-28-bloc.jpg
sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-berta-david-29-bloc.jpg

Demanar info, no costa res. Ah! i aneu a fira nuvis de girona'2011!

Et poso altres que nosaltres vam demanar. Per preus, és difícil orientar-se perquè tots fan coses diferents a preus similars...

Yurian Quintanas És l'únic de Girona que de preu no se'ns disparava i ens agradava molt el seu estil.

Ivo Dekovic

Aligor Fotografia

és més difícil del que sembla triar el fotògraf ::[]:-]]

ànims! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Lisbeth l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 24, 2011 8:34 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Olguiky » dg. jul. 24, 2011 4:13 pm

Javi-Neny ha escrit:Hola Olguiky! Abans de res, felicitats pel casament!
Aqui una casada del 2010 que pot recomenar-te el seu fotògraf, jeje! Es diuen http://www.davidfotograf.es/home.htm
Son uns professionals i una gent molt maca. Nosaltres vam fer fotos + video i vam quedar molt contents. Si t'animes a trucar-los, diga-li que vas de part nostra (Javi y Jenny).
Ja m'explicaràs. Salutacions!

Moltes gràcies Jeny i Lisbeth!

He mirat les webs dels que comenteu i totes estan molt bé. M'agrada aquest estil que s'allunya una mica de les fotos tradicionals. Pel nostre casament volem un estil més desenfadat.

I tens tota la raó Lisbeth... és més difícil del que sembla trobar el fotògraf. El casament és un dia, però la feina d'aquest professional és la que et quedarà com a record per tota la vida... si t'ho fa malament...

Una abraçada
Olga
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Javi-Neny » dg. jul. 24, 2011 7:17 pm

Nosaltres vam agafar aquest fotògraf perquè els vam veure com treballaven en dos casaments d'uns amics i ens van agradar molt des del principi. I nosaltres li hem recomenat a uns altres amics que es casen, jeje!
Jo només puc donar-te la nostra opinió/experiència però això és una decisió molt personal, ja que aquesta persona serà l'encarregada d'immortalitzar el vostre dia i aquest record ha de ser casi pefecte.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants