CONVIDAR AL JEFE??

El millor any de la nostra vida!

CONVIDAR AL JEFE??

EntradaAutor: Annariera » dc. jul. 13, 2011 8:19 am

Hola noies!! Obro aquest post, per saber les vostres opinions. Haig de convidar al meu jefe al casament? Que feu vosaltres??

Estic en un dilema entre convidar un parell o 3 de persones de la feina, amb les que millor em porto... ooooooooo fer una taula sencera amb gent del curro, però clar no pot venir tothom (som uns 27 i també hi ha gent que no convidaria mai).

Per un cantó no em faria res convidar al meu jefe per que em porto bé amb ell i alguns altres companys, però per l’altre cantó se que se’m criticarà un munt per convidar uns si i uns altres no, i sincerament, no se que fer.... ajudeu-me please!! :-(
Annariera
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

Re: CONVIDAR AL JEFE??

EntradaAutor: Noe2012 » dc. jul. 13, 2011 8:48 am

Jo només invitaré a una persona del meu treball. Tot i que hem porto molt bé amb vaires companyes, només hi ha una amb la que normalment quedo fora de la feina, conec a la seva parella, ella a la meva, li explico tot el que hem passa.... Si la resta de companyes s'ho prenen malament.... (que no crec perque segurament els hi estigui fent un favor).... es el seu problema.

Tu has d'invitar a qui et surti del cor... i punt! No creguis que la gent es pren malament que no els convidis.... per a moltes persones sera un "alivio"!!

Es el que jo penso....
Imatge
Noe2012
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: nika25 » dc. jul. 13, 2011 8:55 am

Pensó igual q la Noe!!!!! No pensis en q la gent et criticara pq invitos o no invictos o faran igual!!
nika25

Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

EntradaAutor: Dawn » dc. jul. 13, 2011 9:30 am

Has de mirar per el que tu vols i el que tu pots.

La gent ha d'entendre que avui en día no pots convidar a 300 persones sense pensar en l'economía, en primer lloc. I en segon, en una boda la gent ja sap que els convidats son els familiars i amics més propers.
Imatge
Dawn
:: núvia experta

Entrades: 640
Membre des de: dt. juny 28, 2011 3:02 pm

EntradaAutor: naesmi » dc. jul. 13, 2011 10:16 am

hOLA!

estic totalment d'acord. Has de convidar a aquelles persones amb les quals et trobes a gust i tinguis ganes de que vinguin al casament. Avui dia el compromis de convidar ja no té la importancia de fa un temps, i facis el q facis sempre hi ha marujis q parlaran de tot.

Ara bé, jo estic pensant que potser convido a un esmorçar a la gent de la feina (ja que segurament no convidare a ningu i si ho faig, nomes en seran 3). Compraré una safata de mini entrepans i una altra de pastetes. Aixo just l'ultim dia de feina abans de plegar per la boda i aixi crec q quedo mitjanament bé...
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: Annariera » dc. jul. 13, 2011 10:29 am

Hola Noies, merci per les vostres opinions!!

Jo també tinc pensat convidar a la gent a esmorzar el dia abans de plegar. A l’empresa o fem sempre, fins i tot quan és el sant o l’aniversari d’algú, es porta alguna coseta (una caixa de bombons o galetes).

Si, potser el millor serà convidar només a les 3-4 persones que em fa més gràcia i fora.... no se... és una mica complicat tot plegat.

Petons noies!!
Annariera

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. jul. 13, 2011 11:45 am

Jo vaig agafar-me festa a la feina el divendres, així q el dijous vaig fer un pica-pica a l'oficina. Vaig decidir no convidar a ningú d la feina, tot i q hi havia un parell d companys amb els q hi havia bon rotllo però no volia barrejar una cosa amb l'altre També es veritat q només portava dos anys a l'empresa i dic portava perque al tornar del viatje d nuvis va haver-hi una retallada pressupostària i jo vaig ser la primera en sortir per la porta.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: floreta01 » dc. jul. 13, 2011 3:14 pm

És un compromís i tant. Jo tinc clar que al meu jefe actual no el convidaria pas...
No crec que ningú s'hagi de molestar pq hi hagi un punt en que tallis i deixis de convidar gent...
Ara que el mal tràngol no te'l treu ningu!
Ànims
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: laureta85 » dc. jul. 13, 2011 4:44 pm

jo no convidare a la meva jefa perque si que convidare a companyes i vull que elles estiguin a gust. em porto be amb ella pero no crec que pinti res a la meva boda, a més si la convido a ella tambe hauriem de convidar a la jefa del meu novio i passaria el mateix amb els seus companys...aixi que...res de res..!! suposo que tambe portare alguna cosa a la feina el dia d'abans per la gent que no vingui i ja sta!!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: novi » dc. jul. 13, 2011 4:50 pm

Bona pregunta!!
A la meva llista inicial sí que hi és, per sort amb la meva jefa hi ha molt bon rotllo. Ja li vaig dir que em casava, pero sense especificar si estarà convidada, pq a les feines hi han molts canvis, i si la canvien de departament o el que sigui no sé si la convidaría, així que no vull després confusions amb si està convidada o no.
Per altre banda, la meva compi, es a la vegada amiga, ens ho expliquem tot ( o quasi), i les parelles es coneixen. Així que quan li vaig dir que em casava es va fins i tot emocionar! I per suposat ja m'ha confirmat que ve! Tinc clar, q en el cas, que per la boda no treballesim juntes voldria que vingués!
La resta de companyes hi han un parell o tres que em faria ilu, pero no sé si les posaría en un compromís, així que fins l'any que ve, tinc temps a pensar-m'ho. Pero sincerament, son de les persones, que des de que ho saben més interés han mostrat, pel fotograf, per si he anat a mirar el vestit, etc...

Ja veurem, com queda al final la cosa...
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Annariera » dj. jul. 14, 2011 7:30 am

sort que queda un any, i poden passar moltes coses!! per que de veritat que no se que fer.... puff... el meu "futur", com el seu germà és el seu jefe, vindrà segur jeje!! així que ell no té aquest problema, i em diu que faci el que vulgui, però no se....

potser faig una taula només de companys de feina (jefe inclòs), però sense marits ni dones, només els companys... però clar, també els obligues a deixar les parelles i em sap greu....

AAAAAAAAAAHH!! quin dilema noies!! :-/
Annariera

EntradaAutor: marsal75 » dj. jul. 14, 2011 7:57 am

jo no vaig convidar a ningú de la feina. Fa tres anys que estic en aquesta empresa i em porto bé amb tothom (sóc una de les secretaries d'una escola d'idiomes), tinc contacte amb tot els professors i seria molt lleig que hagués convidat a uns i a uns altres no, i ni tan sols em vaig plantejar convidar als jefes. Vaig decidir que no convidava a ningú perque tampoc portava tants anys a l'empresa. Com sempre treballo en torn de tarda doncs vaig portar dues safates de pastes per a fer un bon berenar... per endolcir els seus canvis de classe... inclús havien profes que surtien de classe per a veure'm i agafar una pasta
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: noyja » dj. jul. 14, 2011 11:14 am

Buuuf, yo tengo un dilema con éste tema...

Trabajo en una empresa familiar, la cual la regenta el jefe y sus dos hijos. Luego somos unos 15 trabajadores más. Yo al estar en la oficina, sólo tengo "trato" con mi compi y los jefes, pero vamos, con mi compi trato guay pero con los jefes la típica relación que hay con un jefe. Hablamos mucho y hay confi, pero sólo hablamos de trabajo. Fuera de él ni nos hemos visto. Hace un par de meses un compañero se casó y claro, los invitó. A ellos y a sus mujeres...

Chicas, qué hago? yo por mi no los invitaría pero por otra parte, es un compromiso y iye, la invitación, por lo menos se la tendré que dar, no? otra cosa es que no vengan... lo veo un poco feo no invitarles ya que llevo aquí ya 5 años...

Por cierto, casándome en agosto, cuándo es bueno decirles que me caso? tenía previsto decírselo para Navidades, antes de que acabara el año...

Luego, para los demás me gustaría hacer un pica pica la semana de antes. Lo malo que hay gente con la que no tengo nada de trato y otra con la que me llevo bastante bien. Qué hago? invito a todos o sólo a los que me llevo bien?'

Mi empresa es una odisea... :-/ :-/ :-/
Imatge
noyja
:: núvia d'argent

Entrades: 2988
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:57 am

EntradaAutor: Annariera » dj. jul. 14, 2011 1:06 pm

Noyja, yo llevo 10 años y tengo buen rollo con todo el mundo, así que imaginate mi dilema.... mi suerte es que nunca nadie lo ha invitado a la boda aun, pero al trabajar codo con codo es complicado no invitarle, y más si invito a otros jefecillos de sección... como no invitar al que me paga??!! :-/

yo si fuera tu los invitaria, (o quedarás un poco mal, la verdad) cásandote en agosto tienes numeros de que estén de vacaciones y no vayan!! jeje!!

y con el resto, puedes llevar unas bandejas de la pasteleria/horno para desayunar y cava! así quedás bien con todos los compañeros. >.-<:
Annariera

EntradaAutor: noyja » dj. jul. 14, 2011 1:40 pm

Gracias guapa!!! parece que no, pero estos temas son un tanto delicados. Yo les daré la invi y oye, si vienen bien y sino pues también. Pero no les puedo no invitar, quedaría feo y prácticamente paso más horas con ellos que con nadie...

El tema del resto de compis pues nada, haré lo que dices. Lo que no haré será ningún pica pica fuera de la empresa porque no nos llevamos tan bien como para tal. Aparte, me llevo bien con la mitad de la plantilla, con los otros nada porque están en otra nave. Y claro, si invito a unos si y a otros no... así que la semana de antes saldré a la hora de almorzar con ellos a la calle y traeré pastelitos o algo currado y vale...
Imatge
noyja

Entrades: 2988
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:57 am

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 14, 2011 6:40 pm

Hola!

Yo me casé el sábado e invité a mi jefe, a su mujer (que también es mi jefa), a su hija y al novio (que también trabaja en la empresa). Mi caso es un tanto particular, pues a parte de ser mis jefes son amigos íntimos de mis padres, y mi madre también trabaja en la empresa. Pero en el caso de mi marido, el lleva trabajando en la empresa 5 años, y vinieron todos sus compañeros de departamento y el jefe también estaba invitado, pero al final no pudo venir. También deciros que con sus compañeros hay muy buen rollo, y quedamos fuera del trabajo, nos conocemos con las parejas, hacemos cenas, etc.

Yo tengo claro que no los hubiera invitado si hubiera sido por compromiso, lo hemos hecho porque queríamos que estuvieran y la verdad que la boda no puedo ir mejor. :-)ok:

Mi consejo es que invitéis porque realmente queréis que estén, porque hoy en día invitar por compromiso es una tontería tal y como están las cosas.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Dawn » dj. jul. 14, 2011 8:01 pm

Es el que s'ha de fer, no convidar a gent per compromis, a no ser que sigui totalment imprescindible. Nosaltres hem de convidar als jefes del meu novio perque de fet un d'ells es el seu pare i l'altre es el seu soci, es coneixen de tota la vida i sempre han anat a totes les bodes dels seus fills.
Imatge
Dawn

Entrades: 640
Membre des de: dt. juny 28, 2011 3:02 pm

EntradaAutor: Rosa82 » dv. jul. 15, 2011 7:38 am

Hola wapa!
Si te apetece, hazlo.......es tú día no lo olvides. Tiene que estar la gente que tú quieres...en nuestro caso no quisimos compromisos, era una fiesta para compartir con la gente que queremos......
Nosostros invitamos a mis jefes (son 3) con sus respectivas parejas (lo hice pq llevo muchos años con ellos hay confianza, los veo cada lunes en la reunión, viajo por trabajo con ellos.....) y a 3 compañeras y sus maridos ( no podía mas, pq trabajamos en tienda, y alguien tenía que abrir). Mi marido invito a la directiva de la empresa y sus parejas, mas 3 compañeros.....
El resultado es que por parte de mi marido vinieron los 13 y en mi caso, solo vinieron mis compañeras y sus maridos.......

Que vaya bien!!!
Rosa82 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 16, 2011 8:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Rosa82

Entrades: 580
Membre des de: ds. set. 11, 2010 10:08 am
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Annariera » dv. jul. 15, 2011 9:35 am

Esta claro q hay q invitar a quien se quiera y no por compromiso... No se... Igual hago una mesa solo compis de trabajo, sin parejas... Suerte q aun queda y tengo días para darle vueltas y vueltas y vueltas.... Jeje
Annariera

EntradaAutor: ClaudiaMiki » ds. set. 10, 2011 7:54 am

Mi caso es algo particular,
Yo si que voy a invitar a mi jefe con su mujer, sus hijos y su cuñada que es mi mejor amiga en la empresa. Tengo muy buena relación dentro y fuera del trabajo y si no pudieran venir a la boda me afectaría y todo, porque además de la relación laboral existe un vínculo de amistad.
En cambio mi novio tiene los típicos jefes que cuestan de llevar y la duda la tenemos con ellos. Aunque creo que el dará la invitación y si vienen bien y si no también.
Imatge
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants