VILASENDRA-ajuda amb catering/PARADOR DE SAU???

El millor any de la nostra vida!

VILASENDRA-ajuda amb catering/PARADOR DE SAU???

EntradaAutor: Cuca12 » dv. jul. 01, 2011 12:50 pm

Hola noies,

He demanat informació a Vilasendra per poder fer l'àpat allà, la setmana q b tenim una visita per veure la Masia, ui quines ganes!!!a veure!!!
El meu dubte és sobre el catering, tinc informació d'alguns q hi treballen i no sé que opineu de:
- Les Magnolies
- La Ferreria
- Terra Endins
Jo només he provat Terra Endins, els demès em criden l'atenció, com els veieu??

Per altra banda, he demanat informació també al Parador de Sau, q per un cantó hi tinc el meu pare que diu q fa anys q va anar-hi a un casament i li va encantar i per un altre cantó algú m'ha comentat que no matava, el coneixeu???

Gràcies!!!
Imatge
Cuca12

Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

Re: VILASENDRA-ajuda amb catering/PARADOR DE SAU???

EntradaAutor: sarapia » dl. jul. 04, 2011 6:09 pm

Hola cuca,

jo et puc dir que les Magnòlies fan uns àpats espactaculars. Una amiga nostre va fer el casament amb aquest servei de catering i la veritat és que està molt bé.

Una altre opció que téns de catering i que la veritat són molt atens i bons és del restaurant EL Nou Montseny de Taradell, te'l recomano. Nosaltres perquè al final hem anat al Montanyà però sino, haguéssim agafat masia vilasendra i el Nou Montseny com a servei de catering.

espero haver ajudat.

Salut!
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: marisole » dc. jul. 06, 2011 8:17 am

Jo penso que dels tres que proposes el Terra Endins és espectacular per la relació qualitat preu , a mes els seus pica-pica son una pasada jo he anat a dos casaments i molt be
marisole
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 14, 2010 11:45 am

EntradaAutor: Cuca12 » dj. jul. 07, 2011 4:22 pm

Holes noies,
Primer de tot gràcies pels vostres comentaris.
Tinc un cacao al cap!!uff!dissabte anirem a Vilasendra a veure la masia i també tenim hora per anar a parlar amb els de la Ferreria, no sé no hi he anat mai, però sempre havia pensat que m'agradaria el casament amb ells!espero no equivocar-me, potser dissabte quan anem als 2 llocs canvio d'opinió.
Un altre lloc amb el q sempre pensava era amb Terra Endins, però no sé l'últim dia que vaig anar a dinar, no em va agradar tant i suposo que ha perdut una mica l'encant. Pel que fa a ...Montseny no n'havia sentit mai a parlar, però de les Magnolies si, he vist que molta gent ho fa a través d'ell.
A veure que decidim al final!
MOLTES GRÀCIES!!!
Imatge
Cuca12

Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

EntradaAutor: ROSA22 » dc. jul. 13, 2011 8:40 pm

Hola : sol :
Al Maig varem a nar a una boda a la garriga de castelladral i el Catering era del Mirador del Montserrat una pasada en el menjar molt ben presentat i bo la nuvia es cosina meva i en va dir que aquets catering tambe trevallen a Vilasendra i crec que el preu es bastant asequible cosa que va be per conpensar els llogers dels espais ........ :-):-):-): pots provar de informar-te , ja en diras.....
molta sort anims no t'escalfis el cap *.O.-O*
ROSA22

Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 7:21 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants