Restaurants Osona

El millor any de la nostra vida!

Restaurants Osona

EntradaAutor: Cuca12 » dc. juny 08, 2011 3:17 pm

Hola noies,

Podrieu dir-me restaurants per poder fer el casament que tingui les 3 B (Bueno, Bonito, Barato)jejejeje!!! M'agradaria un q no sigui catering, o sigui q hi hagi cuina allà mateix per tema preu i altres i si tinguessiu idea del preu q van els menús em farieu doble favor.

Ja sé q s'allunya una mica, però hi ha un restaurant a Sant Joan de les Abadeses q es diu la Teuleria on el meu xicot hi va anar una vegada i diu q ho van fer molt b, no sé si algú el coneix? Com que l'esglèsia seria al voltant de Torelló, no estaria malament tampoc.

Espero q m'ajudeu i em pogueu dir opcions.

Gràcies!!!
Imatge
Cuca12

Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

Re: Restaurants Osona

EntradaAutor: Margarida » dj. juny 09, 2011 2:43 pm

Cuca12 ha escrit:Hola noies,

Podrieu dir-me restaurants per poder fer el casament que tingui les 3 B (Bueno, Bonito, Barato)jejejeje!!! M'agradaria un q no sigui catering, o sigui q hi hagi cuina allà mateix per tema preu i altres i si tinguessiu idea del preu q van els menús em farieu doble favor.

Ja sé q s'allunya una mica, però hi ha un restaurant a Sant Joan de les Abadeses q es diu la Teuleria on el meu xicot hi va anar una vegada i diu q ho van fer molt b, no sé si algú el coneix? Com que l'esglèsia seria al voltant de Torelló, no estaria malament tampoc.

Espero q m'ajudeu i em pogueu dir opcions.

Gràcies!!!

Hola Cuca12!!

Jo soc de la plana, el que comentes de les 3B es complicat i mes quan es per un casament... quan i vas sents els "clinc clinc!" del diners, jajajajaja a mi el que m'agrada moltissim i ser que el menjar i el serveie s una passada es els restaurants de Can Juvany jo e estat a varis i es perfecte, desprès també hi ja la Vila dels Masramon, a Malla hi ha un que esta molt bé pero ara mateix no ser com es diu... Apalis jo ja t'en e dit uns pocs! jejeje

Una abraçada! :-)
Imatge
Margarida
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: novi » dj. juny 09, 2011 8:33 pm

Jo només he estat a Mas d'osor, i el lloc es preciós.
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Annariera » dt. juny 21, 2011 2:59 pm

guapa!!

jo per poc que no agafo el mas d'osor, pero al final no... jo soc de Terrassa i el meu xicot de Vic, així que hem trobat un a mig camí perfecte, amb hotel!! important per nosaltres.

per la comarca d'osona i voltants tens també el Mas Martí i l'hotel muntanyà , que són molt macos!! el muntanyà de preu està força bé. Té les 3B!! :-)

i si no baixant ja per la C17, prop de la l'ametlla del vallès tens; CAN RIBAS i el SERRAT DE L'AMETLLA.

a veure si et serveix d'ajuda!!
Annariera
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: sergi & inma » dc. juny 22, 2011 1:34 pm

Hola!!! Yo sóc de Centelles i puc dir-te que he revisat tots el restaurants d'Osona,
bons, boníc i barats. Et puc dir que nosaltres vam dubtar entre el Terra Endins, que es molt tradicional i els plats son impressionants o el Serrat de L'ametlla.
Vam escollir el Serrat perque la família es de Barcelona i li es molt fácil la tornada per ells.
No obstant, per mí, el Terra endins té uns preus al voltant dels 105 euros iva inclos i te de tot. Incluit 3 hores de barra lliure. L'aforament es per 115 persones com a máxim crec.

No se, el Jubany era molt car, i el MasRamon no en tenia gaires referencies.

No sé, es questió dels que volguis gastar..
Imatge
sergi & inma

Entrades: 1109
Membre des de: dg. juny 19, 2011 7:09 pm

EntradaAutor: xurit » dj. set. 22, 2011 6:29 pm

Hola!!!

Sóc nova en aquest mundillo de guia nupcial. Jo em caso el 6 d'octubre del 2012. I després de mirar i visitar 21 restaurants d'osona i rodalies, finalment ens hem decantat per LA MASIA LA SALADA de Gurb. Perquè l'entorn i la qualitat preu que oferien i els serveis inclosos ens van encaixar molt bé amb el nostre gust. Algú en té alguna referència, o hi ha anat a celebrar algun casament, comunió, aniversari, etc.? També, algú té alguna referència del càtering EL PALAU de Terrassa???

Moltes gràcies i felicitats a tot@s!

http://www.nuvis.org/jordijudit/
xurit l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 04, 2011 11:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
xurit

Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:48 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » ds. set. 24, 2011 12:12 am

Hola!!!

Tens la Ferrería a Tona, jo hi vaig estar a un casament fa un temps i es un lloc molt maco!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants