Casament 2012 perduda!!!!!!

El millor any de la nostra vida!

Casament 2012 perduda!!!!!!

EntradaAutor: Cuca12 » dc. juny 08, 2011 11:44 am

Hola!!

Sóc nova, m'acabo de registrar ja que el passat cap de setmana el meu xicot em va demanar si volia casar-me amb ell i la meva resposta doncs ja us la podeu imaginar totes!jejejejeje!!
Clar jo tenia pensat pel juny, però s'ha de mirar tot i quan he vist que hi ha gent que abans de l'any i mig ja té restaurant, fotògraf...ufffff!!!si s'haguès de canviar la data dintre de l'any que b no passaria res tampoc.
Quins són els passos?per on s'ha de començar a buscar i reservar??
Nosaltres som d'Osona i un dels restaurants que tenia pensat és Terra Endins de Taradell, però fer-ho allà mateix sense catering.
Espero la vostra ajuda.

Moltes gràcies!!!!
Imatge
Cuca12

Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

Re: Casament 2012 perduda!!!!!!

EntradaAutor: Nime » dc. juny 08, 2011 11:49 am

Hola Cuca! Enhorabona pel casament!

Nosaltres vam començar pel restaurant, vam anar a veure uns quants i vam preguntar quines dates tenien lliures, un cop vam triar restaurant i dia, vam anar a buscar esglèsia. No sé si vols fer cerimònia civil o religiosa...

Un dia vam anar a menjar a Terra Endins i la veritat és que està tot súper bo. Et recomano també El Serrat del Figaró, Taradell, (aquí és on ho cel·lebrem nosaltres) i Mas d'Osor, Viladrau; els dos són propietat d'en Nandu Jubany.

Sobre esglèsies, a la zona n'hi ha un munt i de molt maques, nosaltres ens casem a l'ermita de Lourdes de Tona (a 5 minuts de Taradell).
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: naesmi » dc. juny 08, 2011 11:58 am

Benvinguda Cuca!!!!! moltes felicitats pel vostre compromis!!!!!! disfruta'l molt i gaudeix també de la preparació de la boda. Es un temps molt maco i millor serà quan arribi aquest dia!

La meva recomanació és que primer decidiu més o més el que us voleu gastar per cobert (penseu que despres heu de sumar els vestits, aliances, fotograf, invitacions, detall de boda... tot i q despres busquis maneres d'estalviar, has de pensar el que us voleu gastar més o menys per persona). ah! i fer una llista aproximada de quanta gent sereu (més o menys)
I aleshores husqueu restaurant i mentrestant deciciu si civil o religiós (ja que practicament tots els restaurants fan cerimonia civil, legal o no, i us ho demanaran per incloure-ho al pressupost). I quan trobeu el restaurant que us agrada agafeu la data que tinguin lliure (si no teniu una data fixa per alguna raó d'esglèsia o data especial o alguna cosa).
I ja està, això és el més important i principal, el restaurant (perquè podreu fer allà el civil o si no, les esglèsies us donaran data i hora que vulgueu).
Per la zona d'Osona he anat a varios llocs que estan molt bé, envia'ls un email demanant pressupost i així veuràs en quin barem es mouen però no ho agafis com una cosa fixa, aixo es una idea principal, deprès és mooooolt important que els vagis a veure perquè un cop estiguis allà sabràs si és el teu restaurant o no: Can Jubany (MAs d'Osor), El Prat Verd, MAsia Vilasendra (Oristà), MAs el MArti (Viladrau), Santa MArgarida (St Julia Vilatorta), Torre Simo (TOna), La Ferreria (Tona), La Salada (Gurb)...
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: Cuca12 » dc. juny 08, 2011 12:02 pm

Hola Nime,

A mi m'agradaria una cerimònia religiosa per aquí la plana.
Nosaltres coneixem Terra Endins d'anar-hi un parell de cops a dinar i ens va agradar i per això i tinc entés que el preu està molt bé, si no m'equivoco i això ajuda força. Pel que fa al Serrat de Figaró i Mas d'Osor hi he anat a tots 2, mooooolt macos, però clar suposo que hi ha força diferència de preu amb Terra Endins.

Per cert, enhorabona a tú també pel casament!!!

Gràcies :-)
Imatge
Cuca12

EntradaAutor: Cuca12 » dc. juny 08, 2011 12:13 pm

naesmi ha escrit:Benvinguda Cuca!!!!! moltes felicitats pel vostre compromis!!!!!! disfruta'l molt i gaudeix també de la preparació de la boda. Es un temps molt maco i millor serà quan arribi aquest dia!

La meva recomanació és que primer decidiu més o més el que us voleu gastar per cobert (penseu que despres heu de sumar els vestits, aliances, fotograf, invitacions, detall de boda... tot i q despres busquis maneres d'estalviar, has de pensar el que us voleu gastar més o menys per persona). ah! i fer una llista aproximada de quanta gent sereu (més o menys)
I aleshores husqueu restaurant i mentrestant deciciu si civil o religiós (ja que practicament tots els restaurants fan cerimonia civil, legal o no, i us ho demanaran per incloure-ho al pressupost). I quan trobeu el restaurant que us agrada agafeu la data que tinguin lliure (si no teniu una data fixa per alguna raó d'esglèsia o data especial o alguna cosa).
I ja està, això és el més important i principal, el restaurant (perquè podreu fer allà el civil o si no, les esglèsies us donaran data i hora que vulgueu).
Per la zona d'Osona he anat a varios llocs que estan molt bé, envia'ls un email demanant pressupost i així veuràs en quin barem es mouen però no ho agafis com una cosa fixa, aixo es una idea principal, deprès és mooooolt important que els vagis a veure perquè un cop estiguis allà sabràs si és el teu restaurant o no: Can Jubany (MAs d'Osor), El Prat Verd, MAsia Vilasendra (Oristà), MAs el MArti (Viladrau), Santa MArgarida (St Julia Vilatorta), Torre Simo (TOna), La Ferreria (Tona), La Salada (Gurb)...

Hola Naesmi,

Gràcies, espero disfrutar de veritat d'aquest any i sobretot del moment en que arribi, tot i ser una cosa que he desitjat sempre, em fa por el dia en si, pq sóc molt tímida i li hauré de dir a la perruquera que em pinti la cara de color vermell pq així no se'm noti la puja de colors!jejejeje

El que em frena una mica de Terra Endins, he vist q l'aforament és per 110 persones i així per alt, no sé si ens passariem de num. de convidats, q després segur q falla gent, però no ho sé!
El que m'agradaria descartar són els restaurants que són a través de Catering, prefereixo q hi hagi la cuina al mateix lloc on es fa l'apat ja que per altres raons, també surt més econòmic, ja que el fet de catering suposa el lloguer de la masia...
Volia preguntar a veure que tal a la Ferreria si part del casament el fant a l'exterior (pica pica) o tot interior i no sé teniu idea de per quins preus es mouen?

Gràcies.
Imatge
Cuca12

EntradaAutor: Jenny30 » dc. juny 08, 2011 12:24 pm

Hola Cuca!! Felicitats pel teu casament!!!!!! ara ja comença per tu una etapa molt bonica!! quina sorpresa del teu xicot,no??jeje! jo sóc de Terrassa i no puc ajudar-te al tema dels restaurants... però si necessites qualsevol altre cosa,aquí estic!! ara a disfrutar dels preparatius!! muackkk
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: naesmi » dc. juny 08, 2011 12:29 pm

LA Ferreria té molta fama perquè es menja moooolt bé però no és un lloc molt gran, a la masia hi caben fins a 60 persones si no recordo malament i a la torre fins a 100.
Torre Simo ja es dispara una miqueta més de preu.
El Prat Verd que està a camí entre Tona i Vic és un lloc artítics, diferent i molt xulo. és amb catering propi i a preu de cost, et recomano q t'apropis i facis una ullada. surt moooolt be de preu
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: MiM » dc. juny 08, 2011 3:11 pm

Hola cuca!
Primer de tot enhorabona pel teu casament!!!! Que bé que el teu xicot et fes aquesta sorpresa, no?

Bé, dir-te que jo sóc una infiltrada del 2011, però bé, si necessites alguan cosa... ja saps! Amb el tema de restaurants i esglèsies per la zona no et puc pas ajudar, perqué jo sóc de Girona i em conec lo de per aquí! De totes maneres,vés tranquil·la que no vas pas tard ni molt menys! A mi el meu xicot em va demanar per casar-nos fa dos anys, uns mesos després que ens compréssim un pis junts, però fins el gener d'aquest any no hem decidit que aquest era el nostre any! I la data la vam fixar el mes de febrer amb el mossén. La veritat és que els preperatius es porten molt bé, per tant tampoc cal anar un any i mig abans buscant coses; nosaltres hem trobat tot el que necessitem i volem. Per organitzar un casament, amb 6 mesos d'antelació són suficients i de sobre; o sigui que benvinguda al fòrum i no cal que corris massa.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Cuca12 » dc. juny 08, 2011 4:06 pm

MiM ha escrit:Hola cuca!
Primer de tot enhorabona pel teu casament!!!! Que bé que el teu xicot et fes aquesta sorpresa, no?

Bé, dir-te que jo sóc una infiltrada del 2011, però bé, si necessites alguan cosa... ja saps! Amb el tema de restaurants i esglèsies per la zona no et puc pas ajudar, perqué jo sóc de Girona i em conec lo de per aquí! De totes maneres,vés tranquil·la que no vas pas tard ni molt menys! A mi el meu xicot em va demanar per casar-nos fa dos anys, uns mesos després que ens compréssim un pis junts, però fins el gener d'aquest any no hem decidit que aquest era el nostre any! I la data la vam fixar el mes de febrer amb el mossén. La veritat és que els preperatius es porten molt bé, per tant tampoc cal anar un any i mig abans buscant coses; nosaltres hem trobat tot el que necessitem i volem. Per organitzar un casament, amb 6 mesos d'antelació són suficients i de sobre; o sigui que benvinguda al fòrum i no cal que corris massa.

Moltes gràcies Mim. M'has tranquilitzat molt, ja em pensava que no tindria temps per l'any que b!jejejejeje!!!
Tu que ets de Girona no coneixes pas La Teuleria de Sant Joan de les Abadesses?L'esglesia ja la tinc, ara falta el restaurant, q és el més important, però fins com a mínim el mes que b no ens hi podrem acostar pq estem liats amb altres temes!
Ens veiem per aquí!!!
Imatge
Cuca12

EntradaAutor: Juditita » dc. juny 08, 2011 5:03 pm

Cucaaaaa benvingudaaaa y felicitaaats pel teu casament!!!

Creo que depende de vuestras preferencias...me explico...si os quereis casar por la iglesia o por lo civil, y si es por lo civil, si os quereis casar en el mismo restaurante y unos dias antes en el juzgado o ayuntamiento, o si quereis casaros directamente en el ayuntamiento y despues ir al restaurant...
Si celebrareis ceremonia religiosa y teneis alguna iglesia predilecta creo que es mejor hablar primero con la iglesia y que te digan fecha...entonces ya buscar restaurant...y si teneis claros los restaurantes que os gustan mejor empezar por ellos...sobre lo del fotografo y todo lo demás...os informaran en el restaurante...de si tienen exclusividad, si no, o que os recomiendan...pero que vas con tiempo de sobraaaa...espero haberte ayudadooo...suerteeee...besitooos...
Juditita

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: novi » dc. juny 08, 2011 7:36 pm

Hola!!
Jo crec q depen del que buskis pots anar justa o no...Jo sóc de les que va començar a mirar amb més d'any i mig, anant a fires i tal , fins que al final ens vam decidir.
Si buskes un restaurant concret i un dia concret, has de tenir sort, de trobar dates. Pero bueno, keda un any, suposo que algu deu d'haber-hi lliure. A nosaltres ens van dir que les dates que primer s'esgoten es de Maig i Juny, i com que nosaltres buskavem per setembre no hi havia problema, pero vam tenir sort de fer la pre-reserva el dia que vam anar i més o menys vam decidir, pq ens van dir que akell cap de setmana s'havien concretat 3 dates akell restaurant per les dates que voliem...

Respecte als REstaurants, només et puc donar opinió del Mas D'Osor, que vam anar l'any passat a un casament. El menjar , i sobretot l'aperitiu tot boniiiiisiiim, pero sincerament, el servei massa express... M'explico, vam estar masses hores amb l'aperitiu a fora de peu, i quan vam entrar a restaurant, treien els plats a correcuita, i si no estaves al tanto, quan t'adonaves ja te l'havien tret i tu sense acabar ( us ho prometo que va ser tal qual). Pero el lloc és maquisim.

Ja ens explicaràs que decideixes al final...
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: MiM » dc. juny 08, 2011 9:05 pm

Cuca12 ha escrit:
MiM ha escrit:Hola cuca!

Moltes gràcies Mim. M'has tranquilitzat molt, ja em pensava que no tindria temps per l'any que b!jejejejeje!!!
Tu que ets de Girona no coneixes pas La Teuleria de Sant Joan de les Abadesses?L'esglesia ja la tinc, ara falta el restaurant, q és el més important, però fins com a mínim el mes que b no ens hi podrem acostar pq estem liats amb altres temes!
Ens veiem per aquí!!!

Hola!
Me n'alegro que t'hagi tranquil·litzat :-)ok: . Ostres, doncs d'aquest restaurant no n'he sentit a parlar gens... Ho sento, em sap greu. Buneo, aviam si hi ha alguna altra forera que et pugui ajudar... Ens veiem!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Loli&Albert » dc. juny 08, 2011 9:10 pm

Enhorabuena y bienvenida!
Lo primero de todo y mas costoso es encontrar un restaurante que os convezca.
Besotes y suerte!
Imatge
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: jemima » dc. juny 08, 2011 9:22 pm

Hola, Cuca!!!! Benvinguda i moltes felicitats!!!! :-()-) Jo tampoc sóc de la teva zona, i no et puc ajudar en quant a esglésies i restaurants, però ja saps, qualsevol altra coseta aquí estem per ajudar-te!!!! no cal que corris que teniu temps de sobres. Com et diuen les noies primer busqueu el restaurant i l'església, i tot seguit el fotògraf. Un cop tinguis aquestes tres coses llavors pots anar mirant vestits, invitacions, detallets pels convidats, etc, etc. :-)
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: ania » dj. juny 09, 2011 12:47 pm

Hola!!!

Jo també sóc nova per aquí i també m'ha sorprès moltíssim l'antel.lació!
Sento que m'he de posar les piles perquè no tenim res!

Alguna vegada he menjat a "Terra Endins" i la veritat que sempre n'hem quedat contents!
I per la zona que dius, vaig anar un casament a Mas Martí i un altre al Mas d'Osor i els dos em van agradar moltíssim!
Ania&Sergi

¡¡Pronto llegará nuestro momento!!
TeQuiero
ania

Entrades: 398
Membre des de: dj. juny 02, 2011 12:55 pm

EntradaAutor: Jenny30 » ds. juny 11, 2011 10:37 am

Ania,tranquila que te da tiempo seguro,wapi!! ya te digo que cuando entré en el foro yo,todas ya tenian iglesia o ayuntamiento, restaurante y fotógrafo y yo nada!! estaba desesperada y ya lo tengo todo!! y ha sido en nada!!! asi que no te estreses y poquet a poquet! jeje!! muack wapi!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Cris2012 » dg. juny 19, 2011 10:35 pm

Felicidades Ania, yo creo que el tema fro también te anima a participar y animarte más en la organización de la boda.. nosotros todavía estamos acabando de decidir en la búsqueda de iglesia también, aunque ya tenemos fecha cerrada en el restaurante ..
Imatge
Cris2012

Entrades: 360
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:24 pm

EntradaAutor: Sofia.H. » dj. set. 08, 2011 11:41 am

Felicitats pel casament!!!

Jo em vaig casar l'any passat, y com els espais que m'agradaven pujaben molt, i la meva avia te una caseta amb un jardí molt maco prop de Vic, vaig fer cas a la meva mare, i ho vaig preparar allà. Vaig fer-ho amb Azulius Catering (www.azulius.com), i el menjar va ser espectacular. Van posar una cuineta tapada amb biombos, amb un racó, que ni es veia, i ho van preparar tot al moment.No van entrar a la casa per res. Pel tema preu que he vist que comentaveu refent a restaurant o catering, tampoc hi ha gran diferencia si compares cualitat per cualitat. La atenció va ser genial, es van preocupar de tots el detallets, y crec que no en tots els restaurant tenen una posada apunt tan maca, ja que també et deixen la opció de elegir els material.
Et comento aixó, perque depen la epoca de l'any, val la pena fer-ho a l'exterior, y si tens familia amb caseta y jardí, posante en bones mans, pots fer una boda presiosa.
Espero haberte ajudat en algun dubte
Sofia.H.

Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 08, 2011 11:08 am

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants