Autor: Cuca12 » dc. juny 08, 2011 11:44 am
Autor: Nime » dc. juny 08, 2011 11:49 am
Autor: naesmi » dc. juny 08, 2011 11:58 am
Autor: Cuca12 » dc. juny 08, 2011 12:02 pm
Autor: Cuca12 » dc. juny 08, 2011 12:13 pm
naesmi ha escrit:Benvinguda Cuca!!!!! moltes felicitats pel vostre compromis!!!!!! disfruta'l molt i gaudeix també de la preparació de la boda. Es un temps molt maco i millor serà quan arribi aquest dia!
La meva recomanació és que primer decidiu més o més el que us voleu gastar per cobert (penseu que despres heu de sumar els vestits, aliances, fotograf, invitacions, detall de boda... tot i q despres busquis maneres d'estalviar, has de pensar el que us voleu gastar més o menys per persona). ah! i fer una llista aproximada de quanta gent sereu (més o menys)
I aleshores husqueu restaurant i mentrestant deciciu si civil o religiós (ja que practicament tots els restaurants fan cerimonia civil, legal o no, i us ho demanaran per incloure-ho al pressupost). I quan trobeu el restaurant que us agrada agafeu la data que tinguin lliure (si no teniu una data fixa per alguna raó d'esglèsia o data especial o alguna cosa).
I ja està, això és el més important i principal, el restaurant (perquè podreu fer allà el civil o si no, les esglèsies us donaran data i hora que vulgueu).
Per la zona d'Osona he anat a varios llocs que estan molt bé, envia'ls un email demanant pressupost i així veuràs en quin barem es mouen però no ho agafis com una cosa fixa, aixo es una idea principal, deprès és mooooolt important que els vagis a veure perquè un cop estiguis allà sabràs si és el teu restaurant o no: Can Jubany (MAs d'Osor), El Prat Verd, MAsia Vilasendra (Oristà), MAs el MArti (Viladrau), Santa MArgarida (St Julia Vilatorta), Torre Simo (TOna), La Ferreria (Tona), La Salada (Gurb)...
Autor: Jenny30 » dc. juny 08, 2011 12:24 pm
Autor: naesmi » dc. juny 08, 2011 12:29 pm
Autor: MiM » dc. juny 08, 2011 3:11 pm
Autor: Cuca12 » dc. juny 08, 2011 4:06 pm
MiM ha escrit:Hola cuca!
Primer de tot enhorabona pel teu casament!!!! Que bé que el teu xicot et fes aquesta sorpresa, no?
Bé, dir-te que jo sóc una infiltrada del 2011, però bé, si necessites alguan cosa... ja saps! Amb el tema de restaurants i esglèsies per la zona no et puc pas ajudar, perqué jo sóc de Girona i em conec lo de per aquí! De totes maneres,vés tranquil·la que no vas pas tard ni molt menys! A mi el meu xicot em va demanar per casar-nos fa dos anys, uns mesos després que ens compréssim un pis junts, però fins el gener d'aquest any no hem decidit que aquest era el nostre any! I la data la vam fixar el mes de febrer amb el mossén. La veritat és que els preperatius es porten molt bé, per tant tampoc cal anar un any i mig abans buscant coses; nosaltres hem trobat tot el que necessitem i volem. Per organitzar un casament, amb 6 mesos d'antelació són suficients i de sobre; o sigui que benvinguda al fòrum i no cal que corris massa.
Autor: Juditita » dc. juny 08, 2011 5:03 pm
Autor: novi » dc. juny 08, 2011 7:36 pm
Autor: MiM » dc. juny 08, 2011 9:05 pm
Cuca12 ha escrit:MiM ha escrit:Hola cuca!
Primer de tot enhorabona pel teu casament!!!! Que bé que el teu xicot et fes aquesta sorpresa, no?
Bé, dir-te que jo sóc una infiltrada del 2011, però bé, si necessites alguan cosa... ja saps! Amb el tema de restaurants i esglèsies per la zona no et puc pas ajudar, perqué jo sóc de Girona i em conec lo de per aquí! De totes maneres,vés tranquil·la que no vas pas tard ni molt menys! A mi el meu xicot em va demanar per casar-nos fa dos anys, uns mesos després que ens compréssim un pis junts, però fins el gener d'aquest any no hem decidit que aquest era el nostre any! I la data la vam fixar el mes de febrer amb el mossén. La veritat és que els preperatius es porten molt bé, per tant tampoc cal anar un any i mig abans buscant coses; nosaltres hem trobat tot el que necessitem i volem. Per organitzar un casament, amb 6 mesos d'antelació són suficients i de sobre; o sigui que benvinguda al fòrum i no cal que corris massa.
Moltes gràcies Mim. M'has tranquilitzat molt, ja em pensava que no tindria temps per l'any que b!jejejejeje!!!
Tu que ets de Girona no coneixes pas La Teuleria de Sant Joan de les Abadesses?L'esglesia ja la tinc, ara falta el restaurant, q és el més important, però fins com a mínim el mes que b no ens hi podrem acostar pq estem liats amb altres temes!
Ens veiem per aquí!!!
Autor: Loli&Albert » dc. juny 08, 2011 9:10 pm
Autor: jemima » dc. juny 08, 2011 9:22 pm
Autor: ania » dj. juny 09, 2011 12:47 pm
Autor: Jenny30 » ds. juny 11, 2011 10:37 am
Autor: Cris2012 » dg. juny 19, 2011 10:35 pm
Autor: Sofia.H. » dj. set. 08, 2011 11:41 am