TARJETAS CON Nº CC, SI O NO?

El millor any de la nostra vida!

TARJETAS CON Nº CC, SI O NO?

EntradaAutor: naesmi » dc. juny 08, 2011 9:39 am

Hola chicas!

pues esa es mi duda, si con la invitacion poneis el numero de cuenta o esperais a que los invitados os llamen para pedirosla?

o alguien hace lista de boda?
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

Re: TARJETAS CON Nº CC, SI O NO?

EntradaAutor: Noe2012 » dc. juny 08, 2011 10:04 am

Yo por mi la pondría. Para mi no es un símbolo de "estar pidiendo dinero". Para mi, simplemente, es mucho más cómodo (y pienso que para los invitados también) que, quien quiera darnos dinero, lo haga por transferencia y no que tenga que venir, muchos desde 800 kilometros, con el dinero en mano.

Pero, como la mayoría de la gente lo interpreta mal y piensa que es feo.... Pues seguramente no lo pongamos. Ya cuando nos vayan llamando para confirmar, imagino que al que le interese, nos pedirá el número.

Besosss!!
Imatge
Noe2012
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: MiM » dc. juny 08, 2011 3:16 pm

Hola!
Aquí una infiltrada del 2011. En tota la meva vida només he rebut una inviació en la qual hi posava el número de compte perqué els hi ingressis diners. A mi la veritat és que em va sentar com una patada al cul i ja t'estaven dient directament: "dona'm molts de diners,eeehhhh!!!!" Com que a mi no m'agrada aquest sistema, amb el meu xicot vam comprar una postal ben maca de casament, i els hi vam escriure una dedicatòria ben maca i els hi vam psoar els diners que nosaltres vma creure. Aquest va ser part del nostre regal, i llavors a mi m'agrada molt brodar i els hi estic acabant de fer un quadre d'uns nuvis amb punt de creu, aviam si l'acabo aviat, perqué d'aquí res farà un any que es van casar... però això vol paciència i no he tingut temps d'acabar-lo!

Nosaltres, evidentment, no hi posarem pas el número de compte, que la gent ens regali el que cregui i si algú ens vol fer un ingrés, doncs que ens els demani i ja li donarem.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: sonson » dc. juny 08, 2011 3:36 pm

Noe2012 ha escrit:Yo por mi la pondría. Para mi no es un símbolo de "estar pidiendo dinero". Para mi, simplemente, es mucho más cómodo (y pienso que para los invitados también) que, quien quiera darnos dinero, lo haga por transferencia y no que tenga que venir, muchos desde 800 kilometros, con el dinero en mano.

Pero, como la mayoría de la gente lo interpreta mal y piensa que es feo.... Pues seguramente no lo pongamos. Ya cuando nos vayan llamando para confirmar, imagino que al que le interese, nos pedirá el número.

Besosss!!

Totalmente de acuerdo!
Imatge [/url
sonson

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: Lisbeth » dc. juny 08, 2011 4:09 pm

Jo no el posaré.

M'encantarà que la gent em truqui o quan ens veiem em preguntin què volem, o que lliurement decideixin què fer.

Susanna
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: naesmi » dc. juny 08, 2011 4:18 pm

No pensem posar-ho però ara estem convidats a una boda i ens hem trobat amb la tarjeta del nº de cc.... no sé, no m'ha fet una bona impressio.

gràcies poer les vostres opinions!!!
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: Lisbeth » dc. juny 08, 2011 4:25 pm

Doncs tampoc hi donaria més importància.

Que els faràs un regal ja se sap. Ara el que us cal decidir és què voleu fer, si fer-los un regal triat per vosaltres o ingressar-los aquesta quantitat al ccc que us han posat.

Jo si tingués alguna idea en concret de regal, els preguntaria què s'estimen més, perquè per a mi és més important la seva opinió que la "meva il·lusió" de regalar-los una cosa determinada. Si em diuen, com em va passar fa dos anys, que fem el que a nosaltres ens faci més goig, doncs faria això. Ara, si em diuen que no necessiten res i que els diners els destinaran, per exemple, al viatge de noces o a fer obres a la casa, doncs faria la meva aportació al ccc.

Això té un inconvenient i és que sabran la quantitat exacta que els regales, però a mi això no m'importa... em sembla...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Neni5 » dc. juny 08, 2011 5:07 pm

Hola!! doncs nosaltres hovam pensar también, vam decidir no posar-lo, si no posar la pagina web del casament... on hi ha una llista de noces dedicada principalment al viatge, a part hi ha altres coses on els convidats poden participar. .. el que pasa es k encara no sabem on anirem de luna de miel i per tant la llista no esta preparada... ja la ensenyare quan la tinguem. Noslatres no necessitem res per casa, així que qui vulgui ens demanarà el num de compte i qui no pues visitarà la pag web igualemnt. no??
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: Rquel » dc. juny 08, 2011 5:31 pm

Jo en la primera boda, ho vaig fer.. pasaba de anant comptant les peles i deixar de costat als convidats. Ademes, a mi particularment no m´agrada tindre tantes peles sobre. I a la segona ho penso fer tamb.
Imatge
Rquel

Entrades: 22
Membre des de: dc. juny 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: Loli&Albert » dc. juny 08, 2011 9:13 pm

A mi no me gusta la idea de poner el número de cuenta, me parece q es ir demasiado " a saco" mi pareja lo queria hacer, menos mal q conseguí convencerlo...el que quiera daros dinero ya encontrará la forma de hacerlo :-)ok:
Imatge
Loli&Albert

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: jemima » dc. juny 08, 2011 9:31 pm

Doncs ara em feu dubtar.... Nosaltres teníem pensat posar-lo a les invitacions... però si la gent s'ho ha de prendre malament...mmmm... També hem pensat fer llista de noces, però és que ja ho tenim gairebé tot pel pis... llavors no té sentit fer-la...

MiM!!!! A mi també m'encanta brodar a punt de creu!!!! ::love:: Que tens algún blog o pàgina web? Ara estic fent uns draps de cuina per quan visquem junts amb el meu xicot :-)) Bé, i m'agraden moltíssim les manualitats en general.. Si vols et passo l'adreça del meu blog i així veuràs els meus treballs!
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: Loleta » dj. juny 09, 2011 8:10 am

Jo el que tenia pensat era fer unes targetes apart de la invitació, donar-les quan em demanin el número de compte o em preguntin que és el que vull...
A mi no em sembla malament posar el numero de compte a la invitació, però entenc que hi ha gent que li molesti, pero al darrer casament que vaig anar et "cantaven" el número de compte... i clar, busca paper, boli, etc... es un merder... per això havia pensat fer les targetes i donar-les a qui les demani!!!
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: miressss » dj. juny 09, 2011 8:16 am

Hola chicas!!!! haber yo entiendo las dos partes que si lo pones y puede quedar mal y si no lo pones porqué no lo pones.... no se cada uno tiene que hacer lo que crea conveniente. Nosotros a todas las bodas que hemos ido en el sobre estaba la invitación y después en otra targetita el nº de cuenta. Haber nosotros si que lo pondremos pero no en la invitación si no en una targeta a parte. La gente no se tiene porqué sentir incómoda es lógico que cuando vas a una boda les des algo a los novios no es obligatorio pero la gente si no como es normal se sienten mal y yo la verdad paso de que me den el dinero en metálico e ir con tanto dinero en la mano.... y si nos quieren hacer un regalo en vez de ingresar pues que nos llamen y que nos pregunten que queremos si dinero o regalo. Pero bueno cada uno hace lo que quiere jejeje!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: buenri » dj. juny 09, 2011 10:12 am

Yo no soy partidaria de ponerlo.... Me da mala impresión, cre que piensan que lo único que quieres es el dienero.......
Imatge
buenri

Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

EntradaAutor: Nime » dj. juny 09, 2011 10:14 am

Nosotros no lo hemos puesto, ya han empezado a llegar las invitaciones y quién ha querido nos ha pedido directamente el número de cuenta :-/
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: naesmi » dj. juny 09, 2011 10:46 am

he estado hablando con el, y seguramente tampoco pondremos el nº de cuenta... quizas a ultima hora valoremos ponersela a según que invitados....
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: naesmi » dj. juny 09, 2011 10:47 am

POr cierto! y ese nº de cc... lo habeis abierto expresamente para la boda? es que lo estoy valorando muy seriamente pero paso de que me cobren comisiones por todo (los bancos estan cerrando el grifo con estas cosas...)
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: Nime » dj. juny 09, 2011 10:55 am

Nosotros el miércoles vamos a abrir la cuenta boda de la Caixa, mírate las condiciones, la verdad es que es de lo mejor que hemos encontrado ;)
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: snake35 » dj. juny 09, 2011 3:00 pm

S'ha de posar el número de compte corrent si vols que et regalin diners, queda molt kutre que t'hagin de trucar després de confirmar l'assitència i et diguin que què vols. Si vosaltres teniu clar que voleu que us dónin diners, poseu el compte, si voleu que us comprin alguna cosa es posa el lloc on vosaltres heu anat a triar coses i deixeu l'adreça. Les coses s'han de deixar lo més clares i fàcils possibles perquè després hi han mal rotllos.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: noyja » dj. juny 09, 2011 3:37 pm

Nosotros seguramente no la pongamos, porque veo que queda muy descarado darla. Parece que les obligues a que te tienen que dar dinero si o si. Yo le daré sólo la invitaciñon y ellos que hagan lo que quieran. Si nos quieren dar el dinero en mano pues bien, y sino, ya nos pediran un número de cuenta.

Por otra parte también lo veo muy cómodo. Tu entregas la tarjeta y cuadno quieres y te va bien le haces el pago y nadie se entera. De hecho una amiga nos la dio hace poco junto con su invitación y nos puso en la targetita: Tu mejor regalo, nuestra luna de miel. Y oye, lo encontré gracioso... :-))
Imatge
noyja
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2988
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:57 am

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants