Autor: rinxols » dg. juny 05, 2011 10:14 am
Autor: Neni5 » dg. juny 05, 2011 1:15 pm
Autor: rinxols » dg. juny 05, 2011 1:31 pm
Neni5 ha escrit:Holllaaa!! Por fin una compañera!!!! Nosaltres también ens casem a Can Jonc el 19 de Maig de 2012!! ja ens anirem explicant cosetes.. a nosaltres només hem tractat amb Sonia pero penso que btt bé!!
M'agradaria anar un dia per veure un casament..
Autor: Neni5 » dg. juny 05, 2011 6:16 pm
Autor: rinxols » dl. juny 06, 2011 6:38 am
Neni5 ha escrit:Hola rinxol!! Si, ja tenim fotograf, doble imatge. No vam agafar els que ella em proposava, se'ns anava de pressupost. Ahh! i ens casem en la parroquia d'alella! per cert, d'on sou? Nosaltres de Badalona.
A veure si ens veiem en la prova de menu.. pero encara no tenim dates, fins el gener Sonia ens va dir que no haviem de fer res més.
Autor: Neni5 » dl. juny 06, 2011 7:27 am
Autor: rinxols » dl. juny 06, 2011 7:29 pm
Neni5 ha escrit:Hola nena, molt bon dia!! pues mira varia bastant, però bueno nosaltres voliem tan si com no una cosa que ens oferien, ves veure'ls!Estan a BArberà del Valles, i también vam conectar bastant, no sé, si només vols album i video val la pena... ja em diras... si vols t'envio un privi amb la info... Estic tan contenta... em sentia molt sola, jejejej!!!
Autor: carolinaherrera » dc. juny 08, 2011 3:25 pm
Autor: Neni5 » dc. juny 08, 2011 6:38 pm
Autor: rinxols » dc. juny 08, 2011 7:34 pm
Autor: carolinaherrera » dj. juny 09, 2011 9:02 am
Autor: rinxols » dj. juny 09, 2011 7:32 pm
carolinaherrera ha escrit:Yo ya he quedado con los tres fotografos que me han dado, la semana que viene y la otra, a ver que tal, espero que se ajusten a nuestro presupuesto...
Os ire informando, a ver si lo dejo listo ya y ya tendre otra parte importante de la boda...
Como llevais el tema vestidos de novia??
Autor: carolinaherrera » dv. juny 10, 2011 10:31 am
Autor: Nube » ds. juny 11, 2011 10:54 pm
Autor: JesusyBerta » dg. juny 12, 2011 1:29 am
Autor: rinxols » dg. juny 12, 2011 8:57 am
Nube ha escrit:Hola!!!
Ayer 10.6.11 celebré mi boda en Can Jonc y solo hay una palabra para definirla: INSUPERABLE!!!
Así que ya podeis estar todas tranquilas porque cumple con creces todas las espectativas!!! ;)
Autor: rinxols » dg. juny 12, 2011 9:11 am
JesusyBerta ha escrit:Hola wapas!!!
Soy una novia del 2011, dentro de poquito me caso, el 9 de julio y por supuesto lo hago en CAN JONC!!! Yo soy de Alella y desde siempre tuve claro que me casaría allí. Hago también allí la ceremonia civil. Ya os contaré que tal todo, pero vamos, que confío en Sonia plenamente!!!
Yo no he escogido ningún fotógrafo de ellos, así que de eso no os puedo dar referencias. Sobre la prueba de menú, yo la hice en abril y fue genial!!!
Ésta semana ya entrego la distribución de las mesas, y el jueves ya me reuní con la juez de paz, un encanto por cierto. Ya me iré pasando para ver como lleváis los preparativos. Si tenéis cualquier duda me preguntáis!!!
Besitossss
Autor: Neni5 » dt. juny 14, 2011 7:48 pm
JesusyBerta ha escrit:Hola wapas!!!
Soy una novia del 2011, dentro de poquito me caso, el 9 de julio y por supuesto lo hago en CAN JONC!!! Yo soy de Alella y desde siempre tuve claro que me casaría allí. Hago también allí la ceremonia civil. Ya os contaré que tal todo, pero vamos, que confío en Sonia plenamente!!!
Yo no he escogido ningún fotógrafo de ellos, así que de eso no os puedo dar referencias. Sobre la prueba de menú, yo la hice en abril y fue genial!!!
Ésta semana ya entrego la distribución de las mesas, y el jueves ya me reuní con la juez de paz, un encanto por cierto. Ya me iré pasando para ver como lleváis los preparativos. Si tenéis cualquier duda me preguntáis!!!
Besitossss
Autor: JesusyBerta » dt. juny 14, 2011 8:10 pm
Neni5 ha escrit:JesusyBerta ha escrit:Hola wapas!!!
Besitossss
Autor: rinxols » dt. juny 14, 2011 9:19 pm
JesusyBerta ha escrit:Neni5 ha escrit:JesusyBerta ha escrit:Hola wapas!!!
Besitossss
Berta, que poquito te queda... Resulta que no he cogido el fotografo de ellos, a vosotros os han cobrado canon??[/quote. ]
Hola wapa! No me han cobrado canon, solo que por no ser fotografos de la casa me cobran la mitad de un menu de adulto.