La roureda

El millor any de la nostra vida!

La roureda

EntradaAutor: An_na » ds. maig 14, 2011 9:28 am

Bones noies!

Ja estem a la recta final de l'elecció del restaurant i costa molt decidir-se si no hi has anat a cap celebració prèvia
Per això us demano informació de la Roureda ( de la Garriga) si algú em pot dir si hi ha anat, s'hi ha casat i l'experiència que ha viscut?

us deixo la pàgina http://www.laroureda.com/

Com que és un càtering, suposo que anirà en funció de quí eren els encarregats el dia que i vau anar.
M'interessa molt l'espai, i les sensacions...
Semblo una mica "hippy";) però molts restaurants els hem descartat per ser poc especials i aquest ens ha agradat per Web, ara bé... hi ha llocs que tenen unes fotos precioses i quan hi arribes penses... uou, :.0.-0.:

En fi... avui ja us explicaré què tal

us agraeixo els comentaris per endavant!!
Imatge
An_na

Entrades: 19
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 4:35 pm

Re: La roureda

EntradaAutor: laia82 » dg. maig 15, 2011 11:29 am

Hola Guaoa yo fi a ver la roureda y aunque el espacipo me llamaba la atencion , aunque faltan jardin para mi gusto, una compañera de trabajo se caso alli su hermana y del cathering me dijeron que bien pero que querian personalizar un poco la boda pero que no le dejaron ,era todo muy guionizado y por eso lo descartamos, yo me caso también en el 2012 y mi boda me la hacen los chicos de ,asi es mi boda, si tienes cualquier duda ponte en contacto con ellos ellos te ayudaran en todo yo estoy encantada, un saludo guapa y para cualquier cosita aqui estoy
laia82

Entrades: 15
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 1:31 pm

EntradaAutor: An_na » dg. maig 15, 2011 4:23 pm

Merciiiiii!!

Gracias por tu opinión,

Buff! la verdad es que fuimos a verlo y nos gustó mucho... cómo nos casamos en Febrero no contamos mucho con los jardines...hehehe!

Esta semana pediremos hora con el catering de Botafumeiro y a ver que nos dicen...

Tu ya lo tienes todo? es un poco complicado verdad? pero se disfruta mucho! :-)

En fin... nos emos por aquí!
An_na

Entrades: 19
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 4:35 pm

EntradaAutor: laia82 » dl. maig 16, 2011 9:41 am

de momento solo tengo el restaurante y casi el fotografo sabes que pasa que al tener a alguien que me organiza la boda ellos me van marcando el tiempo de todon lo que debo hacer y a verdad con lo agobiada que estaba antes ahora voy super relajada ,la verdad es que el salon de la roureda esta chulo pero luego estos chicos bnos an enseñado muchas cositas y a un mejor precio la verdad , hechales un ojo a la web ya veras como te ayudan un monton, y a tu solo as mirado restaurante?
laia82

Entrades: 15
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 1:31 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants