Hola noies, la meva parella i jo, volem crear una pàgina web, un blog o algo similar que ens permeti penjar informació sobre el bodorrio (jejej). el tema és que lo que més ens agradaria es que fos un format xulo i que els nostres convidats poguessin afegir comentaris, música pel ball. En fi, fer-los participar una mica. Per després de la boda también ha de poder ser una manera de centralitzar les fotografies de tothom i que tothom s'ho pugui descarregar sense necessitat de penjar-ho al facebokk.
Posar paginas com: On haig d'anar, on podem dormir, no sé informació... Es poden fer moltes coses.. penjar fotos d'abans de petits, de quan vam començar, del padri, dels nostres pares... No sé se m'ocurreixen moltes coses més!
LA meva pregunta és coneixeu algun programa tipus Blogger.. o d'altres per crear pàgina web amb la finalitat que volem.. No entenc massa però li poso molta ilusió. Per internet hi ha un format que m'agrada molt (crec que és pag, web pero no ho tinc clar)Si poseu al google casament isabel i lluis us sortirà..
Moltes gràcies per la pallisa.. i a veure si ens podeu ajudar.