Pàgina web, blog del casament o altres

El millor any de la nostra vida!

Pàgina web, blog del casament o altres

EntradaAutor: Neni5 » dl. abr. 25, 2011 9:04 am

Hola noies, la meva parella i jo, volem crear una pàgina web, un blog o algo similar que ens permeti penjar informació sobre el bodorrio (jejej). el tema és que lo que més ens agradaria es que fos un format xulo i que els nostres convidats poguessin afegir comentaris, música pel ball. En fi, fer-los participar una mica. Per després de la boda también ha de poder ser una manera de centralitzar les fotografies de tothom i que tothom s'ho pugui descarregar sense necessitat de penjar-ho al facebokk.
Posar paginas com: On haig d'anar, on podem dormir, no sé informació... Es poden fer moltes coses.. penjar fotos d'abans de petits, de quan vam començar, del padri, dels nostres pares... No sé se m'ocurreixen moltes coses més!

LA meva pregunta és coneixeu algun programa tipus Blogger.. o d'altres per crear pàgina web amb la finalitat que volem.. No entenc massa però li poso molta ilusió. Per internet hi ha un format que m'agrada molt (crec que és pag, web pero no ho tinc clar)Si poseu al google casament isabel i lluis us sortirà..

Moltes gràcies per la pallisa.. i a veure si ens podeu ajudar.
Imatge
Neni5
:: núvia experimentada

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

Re: Pàgina web, blog del casament o altres

EntradaAutor: Dacing in the snow » dl. abr. 25, 2011 10:58 pm

Hola,
Nosaltres també vem fer un blog per tal de poder informar més ampliament, del lloc, restaurant, com anar i altres dades d'interés per la gent que no coneix la població i venen de fora.
Hi han varies eines on ho pots fer però blogger és un dels més senzills i allà pòdràs escollir el fons de la pantalla, el texte a posar, inclús imatges i mapes... i els invitats poden fer-te comentaris, etc.
Bé, molta sort.
Dacing in the snow

Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:52 pm

EntradaAutor: Loli&Albert » dl. abr. 25, 2011 11:40 pm

Neni5 ha escrit:Hola noies, la meva parella i jo, volem crear una pàgina web, un blog o algo similar que ens permeti penjar informació sobre el bodorrio (jejej). el tema és que lo que més ens agradaria es que fos un format xulo i que els nostres convidats poguessin afegir comentaris, música pel ball. En fi, fer-los participar una mica. Per després de la boda también ha de poder ser una manera de centralitzar les fotografies de tothom i que tothom s'ho pugui descarregar sense necessitat de penjar-ho al facebokk.
Posar paginas com: On haig d'anar, on podem dormir, no sé informació... Es poden fer moltes coses.. penjar fotos d'abans de petits, de quan vam començar, del padri, dels nostres pares... No sé se m'ocurreixen moltes coses més!

LA meva pregunta és coneixeu algun programa tipus Blogger.. o d'altres per crear pàgina web amb la finalitat que volem.. No entenc massa però li poso molta ilusió. Per internet hi ha un format que m'agrada molt (crec que és pag, web pero no ho tinc clar)Si poseu al google casament isabel i lluis us sortirà..

Moltes gràcies per la pallisa.. i a veure si ens podeu ajudar.

Hola maca! et passo una enllaç d'un lloc on fan webs de boda:
http://www.imatgeimaginaevents.com/boda ... bodas.html
Ptons.
Imatge
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: Neni5 » ds. abr. 30, 2011 12:13 pm

Hola... he començat a fer-ho amb blogger.. però no se si hi ha la opció de que els altres pengin albums de fotos... Bueno ja t'explicaré. Gràcies
Imatge
Neni5

EntradaAutor: novi » ds. juny 11, 2011 9:15 am

Nosaltres també em pensat en fer algo així, i anar actualitzant la web conforme hi vagin havent novetats, pero això s'ha de posar a fer-ho ell, pq jo d'informatica no domino gens, i a més requereix temps.

ara que JA HE ARRIBAT ALS 100 Missatges em relaxaré una mica amb això, i li podré deixar l'ordinador pq vagi fent... jejejej
Imatge
novi
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Dolçeta » ds. juny 11, 2011 9:29 am

novi ha escrit:Nosaltres també em pensat en fer algo així, i anar actualitzant la web conforme hi vagin havent novetats, pero això s'ha de posar a fer-ho ell, pq jo d'informatica no domino gens, i a més requereix temps.

ara que JA HE ARRIBAT ALS 100 Missatges em relaxaré una mica amb això, i li podré deixar l'ordinador pq vagi fent... jejejej

Això ho podeu fer amb la mateixa pàgina de nuvis.org i es gratis!!!
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: novi » ds. juny 11, 2011 1:23 pm

ja, pero és que al nen li fa ilu fer una web
Imatge
novi

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Neni5 » ds. juny 11, 2011 1:42 pm

Chicas al final lo estamos haciendo con zankyou, esta bastante bien i para alguien que no entiende mucho es btt facil. cuando la tenga lista os pondre la direcc, para que xafardeeis.. pero tardaremos un poco, porque queremos hacer lista de bodas de viaje y todavia no tenemos decidido dnd iremos, así que a esperar!!
Imatge
Neni5

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. jul. 05, 2011 10:13 am

Unos amigos nuestros lo hicieron a través de: http://www.zankyou.com/es
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: sweetthing » dc. jul. 06, 2011 2:55 pm

Hola noies, a bodas.net et donen la opció de fer una web gratuita per la teva boda, esta genial perque ja et donen una plantilla i és ben facil, queda xulisima... ja em direu si us feu una, la meva va quedant genial, encara que no tinc moltes cosetes. Petons... ::love::
Imatge
sweetthing
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dv. juny 17, 2011 8:16 pm

EntradaAutor: Neni5 » dj. jul. 07, 2011 9:41 am

Hola noies, la meva està molt avançada, espero que us agradi, em podeu dir tot allò que volgueu. Falten retocar cosetes... però es que jo necessito fer cosetes, preparatius,...
www.bodajosepijenni.zankyou.com
Imatge
Neni5

EntradaAutor: Alexita012 » dg. jul. 10, 2011 8:15 pm

Neni5 te ha quedado chulísima la web :-)ok: !!!! me gusta pq habéis pensado en todo: iglesia, autocares, menú especial jajaja sois unos cracks! lo mismo se la enseño a mi chico a ver qué opina y a ver si nos animamos :-)0(-: Pero...una duda...en zankyou tmb es gratis la web o sólo si haces lista de bodas??? ¬¬
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: Neni5 » dg. jul. 10, 2011 8:29 pm

Alexita012, si t'agradat?? k bé!! a veure si em diuen més opinions o si creieu que falta alguna cosa, com que encara tenim temps, la pàgina web es molt completa, pots fer les taules, tenir enregistrats al convidats i fins i tot et poden confirmar si venen o no, es btt útil... prova que enganxa!!! i és per a torpes com jo!!!! La pàgina es gratuïta només s'emporten un 2% de cada regal de la lista de bodes, però mirarla és gratuita. Ens falten posar més regals respectius al viatge però encara no sabem que farem, no parem de mirar españoles en el mundo, jejeje!!
Imatge
Neni5

EntradaAutor: Alexita012 » dg. jul. 10, 2011 9:51 pm

Potser podeu posar cançons perquè la gent 'voti' (entre cometes ehhh) la cançó d'entrada al saló :mu:: i cosetes d'aquestes, així feu la web més dinàmica i segur que a la gent li agradaría no??? O potser posar algun vídeo de monòlegs d'aquests que parlen de bodorrios ::0ov0o::
P.D. Lo de posar fotitos dels convidats també us ha quedat molt xulo! ::love::
Imatge
Alexita012

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant