Dubtes vestit de nuvia

El millor any de la nostra vida!

Dubtes vestit de nuvia

EntradaAutor: ninet@ » ds. abr. 02, 2011 10:11 am

Hola a tothom¡¡

Després de donar-hi moltes voltes ja tenim restaurant i esglesia, serà el dia 1/09/12 a l'ermita de montferri i despres ho celebrarem a Heretat sabartes¡¡¡

Suposo que com moltes de vosaltres comencem a mirar fotograf i coses d'aquestes, pero i el vestit?? algu sap amb cuant de temps sha de buscar?? He sentit de tot que aquest setembre surten les coleccions de 2012 uns altres diuen que fins al gener...vamos que no sé que fer¡¡
No tinc cap firma clara, pero m'agrada molt lestil de Rosa Clarà aixi que suposo que anire a mirar Aire o Two de rosa clara aviam quins preus tenen...pero no sé cuant hi he d'anar¡¡ vosaltres com ho teniu?

Després una consulta més¡¡ Gasto aprox una 40-42 de pantalo, aquestes talles les tenen a les botigues?? o tenen per mini noies??? i ja per ultim jejej suposem que vaig mels emprobo i magrada un, que hem reserven una talla?? xq imaginat que m'agafo la 42, pero ara per ara estic de regim i la intencio es perdre ben be 7-8 kg que fan si despres hem va enoooorme???

Perdoneu tantes preguntes pero vaig peix peix jejej

Moltes gràcies ;)
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Dubtes vestit de nuvia

EntradaAutor: Noe2012 » ds. abr. 02, 2011 10:20 am

Hola guapaa!!!

Nosaltres ens casem la setmana després que vosaltres, el dia 8!!! ;)

Com dius ara estem mirant el tema del fotògraf i video.

Jo crec que encara es una mica aviat per mirar el vestit.... Potser trobes després un que t'agrada més.... No sé, jo crec que el millor es anar a la botiga (o trucar) i que ells t'aconsellin com fer tot el que preguntes.... Qui millor que ells, que son professionals, per ajudar-te!

Jo crec que fins setembre d'aquest any no ho miraré.... Ara tinc uns mesos de molta feina i no tinc gaire temps... i després a l'estiu no m'agrada perque fa mooolta calor!!! jejeje.

Un petonet!!!
Imatge
Noe2012
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: sonson » ds. abr. 02, 2011 10:31 am

ninet@ ha escrit:Hola a tothom¡¡

Després de donar-hi moltes voltes ja tenim restaurant i esglesia, serà el dia 1/09/12 a l'ermita de montferri i despres ho celebrarem a Heretat sabartes¡¡¡

Suposo que com moltes de vosaltres comencem a mirar fotograf i coses d'aquestes, pero i el vestit?? algu sap amb cuant de temps sha de buscar?? He sentit de tot que aquest setembre surten les coleccions de 2012 uns altres diuen que fins al gener...vamos que no sé que fer¡¡
No tinc cap firma clara, pero m'agrada molt lestil de Rosa Clarà aixi que suposo que anire a mirar Aire o Two de rosa clara aviam quins preus tenen...pero no sé cuant hi he d'anar¡¡ vosaltres com ho teniu?

Després una consulta més¡¡ Gasto aprox una 40-42 de pantalo, aquestes talles les tenen a les botigues?? o tenen per mini noies??? i ja per ultim jejej suposem que vaig mels emprobo i magrada un, que hem reserven una talla?? xq imaginat que m'agafo la 42, pero ara per ara estic de regim i la intencio es perdre ben be 7-8 kg que fan si despres hem va enoooorme???

Perdoneu tantes preguntes pero vaig peix peix jejej

Moltes gràcies ;)

Hola ninet@!!! A veure si et puc ajudar...

El tema del vestit es molt personal, hi han noies de 2012 que fins i tot ja l'han reservat, però per que els hi agradava algun model de 2011 i ho tenien molt clar.
En la meva opinió entre 6 i 8 meses d'antelació ja està bé. El que passa que la col•lecció de 2011 la retiren de les botigues més o menys al setembre, així que si t’interessa un vestit de l'any passat si que hi hauràs de anar abans.

Sobre el tema de talles no tindràs problemes ja que les noies d'altres anys diuen que el més habitual son aquestes que has posat. Si l’agafes amb molt temps d'antelació i els hi comentes que tens pensat perdre bastant pes, segurament no et demanaran la talla i quan s'acosti més la data et tornen a prendre mides i ja te'l demanen. Després si perds més pes, esta inclòs arreglar el vestit fins el dia de la boda, així que tranquila.

A veure si tenim sort i trobem aviat el nostre vestit
>.-<: >.-<:
Imatge [/url
sonson

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: Noe2012 » ds. abr. 02, 2011 11:58 am

I es cert que els vestits d'altre temporada son més econòmics?! Llavors.... si ara m'agrada un del 2011.... quan hem sortirà millor de preu? Quan ja hagi sortit la col·lecció de 2012?! ¬¬
Imatge
Noe2012

EntradaAutor: sonson » ds. abr. 02, 2011 2:30 pm

Ui, doncs això si que no ho sé :-/ ...jo crec que tenen el mateix preu, però si que hi ha uns dies concrets (al menys a pronovias y Rosa clarà), que quan esta a punt de sortir la nova temporada fan rebaixes de fins el 50% (però son només nomes 2 o 3 dies hi has de anar amb les idees clares perque només et deixen probar 3 vestits!).
A veure si algú o sap del cert :-)ok:
Imatge [/url
sonson

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ninet@ » ds. abr. 02, 2011 2:45 pm

Ostres això que dieu que fan rebaixes del 50% està super bé¡¡¡ Ara que només et puguis probar 3 vestits... jo que soc donya indessisio¡¡¡

Tot plegat és complicat xq imagineuvos que t'esperes a la temporada 2012 i no trobes res que et faci gracia...podrien donar l'opciò de poder triar models del 2011 no??
En cuant a pronovias, sabeu si tenen una segona linea com a rosa clara on els vestits siguin algu més economics??
Imatge
ninet@

EntradaAutor: Alexia84 » ds. abr. 02, 2011 8:30 pm

Yo me caso en abril 2012 y no quiero aun enfrentarme a la prueba del vestido..... aún..
Considero que con unos 6-8 meses como mucho está bien de antelación
Imatge
Imatge
Alexia84

Entrades: 1444
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:25 pm

EntradaAutor: gd1110 » dg. abr. 03, 2011 5:41 pm

Holaaa!

jo también em caso al 2012 i ja tinc vestit!! era una de les coses q més gràcia em feia, així q va ser de les primeres coses q vaig començar a mirar, dp del restaurant, fotògraf i esglèsia. Vaig veure un vestit de la colecció Alma Novias de Rosa Clarà q em va encantar, i posat encara més, així q vaig saber q era el meu vestit!! a més, fent-ho d'aquesta manera em permeten anar pagant a poc a poc.
Sé a Pronovias has de pagar el 33% quan el reserves, el 33% a la 1ª prova i la resta quan te l'emportes. I no tenen coleccions d'altres modistes, són tots Pronovias.
Pel q dius a les talles, a les botigues q jo vaig anar tenien 40/42, així q no tindràs problemes. I pel que fa al tema de perdre pes, tp et preocupis, te'l poden arreglar tant com faci falta. Jo m'he plantejat perdre uns 20kg d'aquí al casament (de fet, ja estic manos a la obra!) i em van dir que no tindríen problema.
Pel que fa al temps, a mi m'han dit que com a mínim has d'anat entre 6 i 8 mesos abans a mirar-los... això si pots aguantar fins a llavors, jejeje!!
Imatge
30 Juny 2012
gd1110
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Alexia84 » dg. abr. 03, 2011 5:53 pm

tu no aguantastes gd! :-( con tu vestido
jajajaja
Tu tambien quieres perder 20 kg para el año que viene?? como llevas la dieta compañera de fatiga.
yo al final empiezo mañana :S
y es x eso que aun espero para ir mirar mi vestido
Imatge
Imatge
Alexia84

EntradaAutor: jemima » dg. abr. 03, 2011 7:11 pm

A mi el vestit també és una cosa que em fa moltíssima il·lusió!!! (segurament la que més :-) ). Ens casem al juny del 2012 però encara no tenim res segur: ni església, ni restaurant ni fotògraf... Però el mes passat ja vaig anar a una botiga de Pronovias a preguntar i em van dir que hi anés 8 o 10 mesos abans del casament i que al setembre sortiria la nova col·lecció. No obstant, si tenia clar que m'agradava un vestit en concret de la col·lecció 2011 que el demanés JA perquè els anirien retirant (jo en tenia un de fitxat però el preu era de 3.700€, i jo no em gasto això pel vestit ni boja.....).
Jo tinc el problema contrari al vostre... estic molt prima i em voldria engreixar, ja que em temo que els vestits no em quedaràn bé (quasi tots són amb escot paraula d'honor i a mi això em queda FATAL) :-( Però bé, a la tenda de Pronovias la dependenta em va dir que si volia fer canvis al vestit es poden fer (posar mànigues, etc).
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: ninet@ » dl. abr. 04, 2011 3:50 pm

La veritat és que saben que ja tens dia, esglesia, fotograf...sembla que el que queda és el vestit jejeje
Jo ganes de mirar en tinc...moooooltisimes, pero alla on truco hem diu que es millor esperar-me al setembre que sortira la nova col.lecció.

Per les que ja heu mirat, sabeu a cuant pot sortir un vestit + complemts + lliga i tota la pesca?? xq la roba interior es facil de trobar el mateix color o normalment a les botigues también en venen??
Ja mimagino que de preus tants com volguis i més pero una cosa intermitja que podriem estar parlant de 2000€ tot?? o si es un pronovias no nhi ha prou?

Ains si es que tot es un dineral¡¡
Imatge
ninet@

EntradaAutor: cristina_raul » dl. abr. 04, 2011 5:13 pm

nosaltres ens casem el 25 d'agost de 2012 i tenim el restaurant, el fotograf i ja tinc el vestit!!! en el meu cas es de cymbeline i he donat casi el 50%... no ho vaig veure gaire bé això de donar tant pero bueno... le tingut que donar!! es lo que hay!
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: ninet@ » dl. abr. 04, 2011 5:24 pm

Pero i ja esta????
No pots dir hem caso al 2012 i ja tinc vestit¡¡¡

El volem veure¡¡¡¡¡¡ jejeje i Cimbeline que tal?? que et fan pagar el 50% al encarregal??esplica esplica¡¡

Per cert on os caseu?
Imatge
ninet@

EntradaAutor: cristina_raul » dl. abr. 04, 2011 5:46 pm

ninet@ ha escrit:Pero i ja esta????
No pots dir hem caso al 2012 i ja tinc vestit¡¡¡

El volem veure¡¡¡¡¡¡ jejeje i Cimbeline que tal?? que et fan pagar el 50% al encarregal??esplica esplica¡¡

Per cert on os caseu?

En casem a La Porxada d'en Sidró y els nostres forografs son Dynamic Casaments. Vaig veure el vestit de cymbelin per internet i desde que el vaig veure vaig quedar-me enamorada!!! vaig anar a la botiga i la dependenta em va dir que si m'agradava motl l'agafés perque ja comencen a retirar-los... vaig tornar un altre dia i me'l vaig quedar!! ja tinc tot el mes important després em queden petites coses...
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dj. abr. 07, 2011 6:54 pm

Hola chicas!!

He estado echando un ojo a algunas webs de vestidos de novia y me han gustado varios, pero hay uno que me gusta sobre todos los demás. He llamado a una tienda donde venden estos vestidos y he preguntado si tenían ese modelo, pero me han comentado que no. De todas maneras, me ha animado a que vaya a la tienda a echar un vistazo ya que tienen modelos de muchas otras casas y muy bien de precio (y de esta temporada).

Pero lo que os quería contar, y saber si vosotras también lo habéis escuchado, es que le he preguntado a la chica si era demasiado pronto teniendo en cuenta q me caso en septiembre del año que viene. Me ha comentado que depende, pero que tenía que tener en cuenta que el año que viene (las colecciones de 2012) iban a subir los precios de todos los vestidos de novia un 20% :.0.-0.:

Dice q todas las casas subirán los precios porque a ellos les han subido también la materia prima, mano de obra, etc. Yo la verdad q me he quedado petrificada.... jaja! Y claro... no sé si será cierto o que quiere vender ya!!

¿Cómo lo véis?
Imatge
Noe2012

EntradaAutor: Alexia84 » dj. abr. 07, 2011 7:40 pm

uy que dices! yo no he oido nada, pero claro, tampoco he ido a tiendas a mirar vestidos..
si es asi, me tendré que animar a ir mirandolo.. jeje
De momento ahora vengo de Doble imatge , fotografo, y me ha sorprendido gratamente los precios.. menos mal.. ahora veo algo la luz.
Besos
Imatge
Imatge
Alexia84

EntradaAutor: Noe2012 » dj. abr. 07, 2011 7:43 pm

Hola Alexiaaaa!!!

Yo voy a ver a Doble Imatge el sábado 16!!! Les conocimos en la feria de Terrassa y nos regalaron una sesión fotográfica en el estudio, de unas 6 fotos! Iremos ese día a hacernoslas y, de paso, a que nos informen mejor de todo! ;) Tengo muchas ganas!!!!
Imatge
Noe2012

EntradaAutor: Alexia84 » dj. abr. 07, 2011 7:46 pm

ah noe pues os gustaran! veras ;)
yo no me lo pensaba, un trato excelente.
Ya he oido lo de las fotos que regalaban,,, que pena yo fui a la expo de terrassa y no lo vi. Aprovechadlo.
como estás tu? espero que mejor.. hablaste con tu padre?
muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
Alexia84

EntradaAutor: Noe2012 » dj. abr. 07, 2011 7:48 pm

Estoy deseando ir a ver que tal!!! Me hace mucha ilusión!!!

Estoy más o menos en las mismas... Gracias por preguntar guapi!! Y no... no he hablado con mi padre.... A ver si nos vemos pronto y os cuento q tal ha ido! ;) (Por cierto, te he escrito un privado... ¿lo has recibido? Es q se me ha quedado en la bandeja de salida.... :-/ )
Imatge
Noe2012

EntradaAutor: Alexia84 » dj. abr. 07, 2011 7:53 pm

recivido y contestado *.-o-o.*
oye a ver si escribes tu Cuenta Atras, yo lo he hecho, jeje ;) lo viste?
Imatge
Imatge
Alexia84

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants