Can Riera de la Pineda

El millor any de la nostra vida!

Can Riera de la Pineda

EntradaAutor: jordigemma » dl. març 28, 2011 1:33 pm

Hola!

Algú de vosaltres coneix Can Riera de la Pineda, a Arbúcies? M'han dit que està molt bé i l'hem anat a veure, treballen amb varis càterings, entre ells les Magnòlies, el Ginjoler, el Montserrat i la Fonda del Montseny. Ens ha agradat molt, però voldríem saber si algú de vosaltres ho coneix i quina opinió en té. Ens ha semblat que pel lloguer de local i altres coses puja una mica de preu.

Moltes gràcies!

Jordi i Gemma
jordigemma

Entrades: 4
Membre des de: dj. març 10, 2011 12:03 pm

Re: Can Riera de la Pineda

EntradaAutor: mrsseahorse » dc. març 30, 2011 2:29 pm

jo em casare alla d'aqui uns mesos.... no he trobat a ningu que em doni cap referencia, pero a mi em dona bon rollo. Es el lloc perfecte per al tipus de casament que nosaltres volem fer....
mrsseahorse

Entrades: 1
Membre des de: dc. març 30, 2011 2:28 pm

EntradaAutor: jordigemma » dl. ago. 08, 2011 5:45 pm

Hola!
Ja us heu casat? Espero que hagi anat molt bé. Què tal Can Riera de la Pineda?
jordigemma

Entrades: 4
Membre des de: dj. març 10, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: baby2011 » dt. abr. 10, 2012 9:45 pm

jordigemma ha escrit:Hola!

Algú de vosaltres coneix Can Riera de la Pineda, a Arbúcies? M'han dit que està molt bé i l'hem anat a veure, treballen amb varis càterings, entre ells les Magnòlies, el Ginjoler, el Montserrat i la Fonda del Montseny. Ens ha agradat molt, però voldríem saber si algú de vosaltres ho coneix i quina opinió en té. Ens ha semblat que pel lloguer de local i altres coses puja una mica de preu.

Moltes gràcies!

Jordi i Gemma

Hola! Nosaltres ens casem al Mas el Martí i estem valorant el catering de la Fonda el Montseny, pero no tenim referències d'ells. Vosaltres en teniu?

Gràcies!
baby2011

Entrades: 5
Membre des de: ds. març 24, 2012 6:55 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants