Ca l´ Enric

El millor any de la nostra vida!

Ca l´ Enric

EntradaAutor: rache8 » dt. març 22, 2011 11:37 pm

Bones:

Despres de fer unes quantes" passejades" per tot girona buscant el restaurant adequat ens ha encatant el restaurant ca l´enric esta situat a la Vall de Bianya.

L´unic problema es que nomes te habitacio per als nuvis la resta de convidats tenen que buscar-se la vida, algu li ha passat com heu solucionat aquest problema perque despres de la barra lliure ningu estara per agafar el cotxe.

LLogar un autobus? Tambe m´han dit que hi ha un hotel que si ets un numero elevat de persones et van a buscar alla ho he preguntat al restaurant i m´han fet cara de no saber res.

Mercy per totes les repostes
rache8

Entrades: 1
Membre des de: dt. març 22, 2011 11:22 pm

Re: Ca l´ Enric

EntradaAutor: mmbnls » dc. maig 04, 2011 9:12 pm

Hola!!!

A nosaltres també ens va encantar Ca l'Enric però estem fent números perquè hi havia extres que no entraven i... pujava una mica... Estem entre aquest i el Jardí de Calders. Crec que ens hem patejat pràcticament tots els restaurants de casament de Girona!! Estem farts! jejeje! En Joan de Ca l'Enric ens va apuntar el dia i de moment no ens ha trucat per dir que cap altre parella estava interessada, hem de fer un pensament ja!
Nosaltres posarem autocar, al menys aquesta és la nostra ideia, però també dependrà dels preus... Ara bé, jo vaig estar de convidada en un casament allà mateix i vaig anar amb cotxe, és el que hi ha, no sempre es pot posar bus...
Tenim pensat que el bus surti del nostre poble, després del casament, cap al restaurant i torni a dues hores diferents cap al poble, una aviat per la gent més gran i després amb nosaltres inclosos quan s'acabi el sopar i volem demanar a veure si és possible que el dia de l'habitació es canviï.

Espero haver-te ajudat!
Potser t'envio algun privat per preguntar-te coses del restaurant, potser ens pots ajudar a decidir-nos!!

Gràcies,
mmbnls

Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants