Heretat Sabartes¡¡

El millor any de la nostra vida!

Heretat Sabartes¡¡

EntradaAutor: ninet@ » dt. març 15, 2011 4:26 pm

Hola a tots i a totes¡¡

Ja teniu restaurant??Nosaltres casi casi el tenim i será Heretat Sabartes al Priorat de Banyeres¡¡

Ja que hi han molts post sobre altres restaurants he pensat que también podem tenir nosaltres un post...que som el gran de Sesoliveres ;)

Aixi tots els nuvis de Heretat juntament amb els de Sesoliveres ens podem ajudar¡¡¡ Aviam quines novetats ens tenen preparades per aquest cap de setmana¡¡¡
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Heretat Sabartes¡¡

EntradaAutor: sandra82 » dt. març 15, 2011 10:30 pm

Hola Ninet!!
Nosaltres ens casem a Heretat Sabartes el dia 07/07/2012 ja ho tenim reservat,ens casem a les 5 de la tarda segurament a la mateixa finca però la ceremonia encarà no sabem si serà civil o be religiosa ja que estic amb tràmits amb un móssen per que ens casi allà!!ojalà digui que si,ja que al meu xicot i a mi ens fa mès gràcia!!quant us caseu??serà al mati o a la tarda???falta més de un any i ja estic nerviosa,je,je!!!cada dia tinc més dubtes!!!per cert ets de Vilafranca???es que mirant els post he vist que havies mirat al Natan fotògraf i me suposat que ets de la comarca.aneu aquest cap de setmana a la jornada de portes obertes???
ens veiem
Sandra
sandra82

Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 10:36 pm

EntradaAutor: ninet@ » dc. març 16, 2011 7:47 pm

Hola sandra¡¡

Primer de tot moltes felicitats¡¡ Nosaltres anem aquest dissabte per parlar amb la Cresen acabar d'aclarir un parell de dubtes i sobretot que ens donin el num de compte jejeje per poder fer la paga i senyal¡¡

Esque vui que mespliquin una mica més tema de cuantitat dels plats els aperitius..suposo que lho tipic que volem que aquest dia sigui perfecte i que els convidats sortin molt contents¡¡

Menys mal que he trobat a algu q también es casa a heretat¡¡ es que tothom es decanta cap a sesoliveres¡¡¡

Som de vendrell no de vilafranca, pero es que les fotografies den Natan m'apasionen....tu ja saps quin fotograf agafaràs??

Aviam si ens podem ajudar entre totes..

Petonets
Imatge
ninet@

EntradaAutor: MIREIA1401 » dc. abr. 27, 2011 3:40 pm

Moltes felicitats noies!!! Jo hem caso el 14 de juliol de 2012 al Heretat!!
I estic ansiosa perque arribi el gran dia! I busco i busco, pero solament trobo foros del sesoliveres, aixi k hem d'animar aquest forum!
Algu sap alguna cosa dels nous aperitius??
Imatge
MIREIA1401
:: núvia rookie

Entrades: 139
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: ninet@ » dc. abr. 27, 2011 4:03 pm

Bon dia Mireia¡¡¡

Primer de tot moltes felicitats pel proxim enllaç i benvinguda al super post jejeje aviam si lanimem¡¡
Jo vaig anar al març i tot i que tenien cosetes noves hem van comentar que no fes gaire cas, ja que segurament cuan ens toqui probar a nosaltres els aperitius ni hauran de nous, pel que fa a 2012 encara tenien poquets aperitius clars...aixi que ens tocara esperar :S

Ja tens fotograf?? esplica esplica com portes els preparatius??
Imatge
ninet@

EntradaAutor: MIREIA1401 » dj. abr. 28, 2011 5:12 pm

ninet@ ha escrit:Bon dia Mireia¡¡¡

Primer de tot moltes felicitats pel proxim enllaç i benvinguda al super post jejeje aviam si lanimem¡¡
Jo vaig anar al març i tot i que tenien cosetes noves hem van comentar que no fes gaire cas, ja que segurament cuan ens toqui probar a nosaltres els aperitius ni hauran de nous, pel que fa a 2012 encara tenien poquets aperitius clars...aixi que ens tocara esperar :S

Ja tens fotograf?? esplica esplica com portes els preparatius??

Hola Ninet!!!

Quines ganes de que arribi el 2012!!!! A mi hem va dir la Bea que la festa del març era sol pels del 2011, i que hem tenia que esperar al proper any! amb vaig kedar amb les ganes! jo vaig anar a les portes obertes del novembre, i va ser quan ho vaig contractar.
Estic enamorada del Heretat!!

Fotograf, començare a mirar aquest mes, m'han parlat molt be de "The fotoshop", que surt al llibre, i vull anar a veure que tal.

Per ara tinc el mes important el restaurant i el vestit !!! Si fos per mi ja ho tindria tot!! hem passo el di amirant cosetes pel casament!!
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: ninet@ » ds. abr. 30, 2011 12:15 pm

HOla mireia¡¡
Es normal que estiguis enamorada d'heretat¡¡ es impresionant¡¡ jo per sort si que vaig poder anar a la jornada de portes obertes de març, teniem alguns dubtes ja que al novembre per cuestions de treball no vam poder fer bé la visita ja que vam arribar tard..i la cresen ens va dir que podiem anar al març pero que no podriem tastar tots els aperitius.Pero ens va anar be xq estaven tots els fotografs i vam poder demanar informacio,the potoshop i eren i la veritat que ens van encantar, llastima que sens surt de pressupost, hem de repartir el pressupost entre viatge i fotograf ..pero si tu no tens aquest problema ves a veurels¡¡¡

Per cert don sou?? celebreu la ceremonia alla mateix??

Seguim encontacte¡¡
Imatge
ninet@

EntradaAutor: MIREIA1401 » ds. abr. 30, 2011 3:11 pm

No tinc ni idea dels preus dels fotoshop, pero pel que hem comentant gairabe tots els fotografs amb video al voltant dels 2500euros. Tu saps preus?? Ja has escollit fotograf?
Nosaltres tambe farem la ceremonia a l'Heretat, i vosaltres??
Som de L'Hospitalet de Llob., ens queda una miqueta lluny, pero possarem autocars. Vosaltres d'on sou?
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: ninet@ » ds. abr. 30, 2011 3:23 pm

Hola mireia¡¡

La veritat que els preus depenen del que tu volguis, normalment la gent fa el pack de fotos+video+2albums pels pares+2copies del video.

Fotoshop te diferentes packs en funcio de com volguis l'album si mes gran mes petit portada de vidre etc...per la informacio que a mi hem van donar el mes economic son 3250 es un album vertical textures amb tapa de vidre, el previ, 3 dvd del video 2 albums dels pares+dvd amb totes les fotografies en alta resolucio, un cd amb els contactes (totes les fotografies xq poguis escollir per l'album) i album en pdf per mail.

Espero que et serveixi per tenir una referencia, tot i que si os agraden tant com dius podeu anar a mirar aviam si fan altres ofertes¡¡
Imatge
ninet@

EntradaAutor: ninet@ » ds. abr. 30, 2011 3:28 pm

Mireia torno a ser jo jejeje
He pensat que poder taniria bé tenir els preus per separat per si hi ha alguna cosa dels packs que no voleu¡¡

Album vertical 30-35 fulles 130 fotos 1499
Album vidre + previ 1750
Album panoramic 1899
Album panoramic amb portada de vidre+previ 2050

Video 3dvd 1400

Despres hi ha el super pack que val 3750¡¡

Això ja va a gustos¡¡ Tinc alguna coneguda que a fet les fotos amb algun fotograf que pica una mica, però despres lhi han passat com fan the fotoshop l'album en pdf i ells lhan enganxat tal cual en un hofman que es veu que et surt bastant més economic que no pas que tel facin ells...

Ja hem diras que et semba¡¡

Nosaltres fem la cerimonia religiosa a una hermita que esta relativament aprop¡¡
Imatge
ninet@

EntradaAutor: MIREIA1401 » dl. maig 02, 2011 10:00 am

Ostres Moltes gracies, pues tens rao, el preu es una miqueta elevat, sobretot el del video, jo no vull les copies pels pares, pero igualment pica bastant!
Vosaltres amb qui ho fareu??
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: ninet@ » dl. maig 02, 2011 5:48 pm

Doncs ara per ara no en tenim ni idea, hem de seguir mirant...
Un dels recomenats pel restaurant és l'art de la llum, no tenen pagina web com a tal xq es dediquen més a publicitat i per tant la seva pagina web esta dedicada més a empreses, pero a la jornada de portes obertes vam poder veure el seu treball i la veritat és que ens va encantar relació cualitat preu¡¡ hem de quedar amb ells estan a igualada el preu ronda els 2000€ pero super super be.
Varies noies del forum me lhan recomenat, también vam estar mirant minguillon que también es recomenat..ai no se¡¡

Xq si no es molt preguntar quin pressupost teniu??
Imatge
ninet@

EntradaAutor: MIREIA1401 » dl. maig 02, 2011 11:02 pm

Jo estic igual que tu, tot el que ens podem estalviar sera pel viatge, aixi que quant mes economic millor, pero vull tenir un bon record i no vull arrepentirme per estalviar 500 euros. El preu d'art de la llum, inclou video? De minguillon tambe he escoltar bones critiques.
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: ninet@ » dt. maig 03, 2011 5:29 pm

Hola guapa¡¡

Si si el preu inclou video, he mirat la publicitat que ens van donar el dia de portes obertes i diu aixo: Album digital 30*40 amb 30pagines +2albums per els pares 15*20 i video amb 3dvd tot per 1895 i de regal canvas(cuadre) 50*70 muntat amb vestiment de fusta.

Espero que et serveixi d'ajuda¡¡

Suposo que d'aqui poquet començarem a fer visites als fotografs, je et mantindre informada¡¡
Imatge
ninet@

EntradaAutor: MIREIA1401 » dt. maig 03, 2011 5:51 pm

Moltes gracies ! Ets un sol!! Segur que els hi fare una visita, si tenen tant bones critiques i aquests preus!!
He vist l'altre post que t'has possat a dieta, ja som 2!!! Jeje, com ho portes???
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: ninet@ » dt. maig 03, 2011 7:30 pm

Aqui estem pel que necesitis ;)
Doncs tema dieta..una mica xof¡¡ vaig começar amb la dukan xq havia sentit super bones critiques, vaig començar dissabte i amb prou feines he perdut 1kg...no sé si és per que estic amb el periode...pero se suposa que havia de ser ara cuan perdes mes pes i res de res..mestic desenimant aixi que tu diras¡¡

I tu com ho portes??
Imatge
ninet@

EntradaAutor: MIREIA1401 » dc. maig 04, 2011 10:42 am

Mira jo fa 1 any vaig fer Siken diet, i en 2 mesos vaig perdre 15 kg, i estic supercontenta, es molt dura pero va genial, la primera setmana ja vaig perdre 4!!! Es cert que quant tens el periode costa baixar, ja veuras com la propera setmana baixes de cop!! No et desanimis!!
Jo vaig començar dilluns al Gym i cuidarme una miqueta, fins el bodorrio vull baixar 10kg mes!! Ja Porto 20! Vaig agafar tiroides i hem vaig engreixar moltissim, ara ja hem trobo dins el meu pes, pero vull estar divina pel gran dia, jejeje!!!
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: ninet@ » dc. maig 04, 2011 3:52 pm

Ostres tu molt be¡¡¡¡

Jo en menys dun mes mexamino dun master i es complicat¡¡ els meus 5 minutets lliures al dia aprofito per saber de vosaltres jejeje aixi que fins que no acabi el master sera complicat aixo del gim...

Jo no es que tingui sobrepes per dirho dalguna manera, pero vui sentirme be amb mi mateixa i mes aquell dia que serem el centre de totes les mirades¡¡

Per cert tema bodorrio¡¡ ja teniu alguna coseta mes??
Imatge
ninet@

EntradaAutor: MIREIA1401 » dc. maig 04, 2011 5:44 pm

Estic mirant algunes webs les invitacions, i he enviat un email a un parell que m'han agradat pero no m'han costestat. Tu has mirat alguna coseta?
Imatge
MIREIA1401

EntradaAutor: ninet@ » dc. maig 04, 2011 6:44 pm

Hola guapa¡¡

Jo encara no he mirat res, tinc la informació que hem van donar a la jornada de portes obertes i la que he anat trobant per aqui.
Un cop hagi acabat el master ens posem a tope a buscar cosetes¡¡ 1mes i abuscar jejeje

Per cert abans d'agafar les invitacions mira primer els fotografs,tho dic xq per exemple minguillon les regala, o si més no les regalava fins fa poc¡¡

Petons
Imatge
ninet@

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants