El Jardí de Calders versus Mas Can Ferrer

El millor any de la nostra vida!

El Jardí de Calders versus Mas Can Ferrer

EntradaAutor: jordigemma » dj. març 10, 2011 12:36 pm

Hola a tots/totes!

Som nous a guia nupcial, ens casem el juny del 2012 i hem estat mirant molts restaurants de la zona de Girona. De tots els que hem vist el Mas Can Ferrer (amb càtering Montserrat) i el Jardí de Calders (amb càtering Les Magnòlies) són els que ens agraden més perquè tenen molta vegetació i a més tenen una ermita i permeten fer el casament religiós a l'exterior. He mirat a veure si trobava algun post que ens ajudés a decidir, però no he trobat gaire res.

Algú s'ha casat a un dels dos llocs o em sabria dir comentaris, bons o dolents, que ens ajudin a prendre una decisió?

A més a més tenim pendent anar a veure el Mas Marroch que ens n'han parlat molt bé. Potser aquest ens treurà del dilema, ja ho veurem.

Moltes gràcies per l'ajuda!

JordiGemma
jordigemma

Entrades: 4
Membre des de: dj. març 10, 2011 12:03 pm

Re: El Jardí de Calders versus Mas Can Ferrer

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 10, 2011 2:21 pm

Hola JordiGemma!!

i enhorabona pel vostre casament.

jo no sé si t'ajudaré a aclarir-te o t'embolicaré més però et diré que hi ha un parell de llocs més que potser us agradarien.

Per una banda està La Torre dels Til·lers i de l'altra el Mas Siubés, tots dos a Les Planes d'Hòstoles. Et deixo el link de tots dos.

La Torre dels Til·lers

I aquí una entrada que vaig obrir jo del Mas Siubés, perquè és on ho farem nosaltres!!

Tema Mas El Siubés Estan refent la web eh?
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: mimosa » dj. març 10, 2011 8:16 pm

JordiGemma yo como dice Lisbeth en vez de ayudaros os lio más, mi marido habia hecho de extra de camarero los fines de semana y por experiencias propias huia de los caterings como los gatos escaldados huyen del agua caliente. Nos casamos el año pasado en Octubre en el Montseny y estamos tan contentos que volveriamos a repetir.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: mmbnls » dt. abr. 19, 2011 11:19 am

Hola,

Nosaltres ens casem aquest setembre de 2012, em anat a molts restaurants, estem entre Ca l'Enric, Mas Solà i El jardi de Calders, el problema d'aquest últim és que no tenim referències, per aquí tampoc em trobat gaires opinions, ens va agradar el lloc però no volem tenir sorpreses... En canvi, els altres dos restaurants, són més de tota la visa, no?? Aniria bé una opinió d'algú que hagi estat de convidat o s'hagi casat allà. Si tens més notícia, ja informaràs. Can Ferrer també vam estar mirant per aquí i vam demanar informació però ens queda molt lluny...
mmbnls

Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

EntradaAutor: Royber » ds. abr. 30, 2011 11:29 am

Hola, nosaltres ens vam casar el passat cap de semtana 23 d'abril de 2011 a Mas Can Ferrer amb el Catering Montserrat, tot va anar perfecte tan el propietaris del Mas Can Ferrer que van estar molt atents amb nosaltres com la Sonia del Catering Montserrat tambe molt atenta amb tot i el que necesitessim. Com el Dj Sidro de Diverta (Manlleu) tambe molt atent i un cachondo, Nosaltres personalment d'ho recomanem Mas Can Ferrer.

:-)ok:
Royber

Entrades: 16
Membre des de: ds. març 20, 2010 11:44 pm

EntradaAutor: mmbnls » dc. maig 04, 2011 7:37 pm

Hola!!!
Això dels restaurants és un mal de cap...
No trobo cap informació, ni bona ni dolenta, sobre el Jardí de Calders... Tu has avançant una mica més que jo??
De moment, nosaltres hem eliminat Mas Solà, ara estem entre Ca l'Enric i el Jardí o tornar a fer ronda de restaurants...
Mas Can Ferrer no surt molt car? Em van enviar per e-mail informació i hi havia molts extres, no??? Ara això de l'helicopter em va fer molta gràcia!
Sort!!
mmbnls

EntradaAutor: Lisbeth » dc. maig 04, 2011 10:26 pm

home guapa! jajaja un helicòpter???? :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

jo em penso que ja t'ho he dit que vam estar a ca l'enric, i va estar bé però sospito que el preu es dispara...

a veure si torna la noia que va casar-se al jardí de calders, però ja et dic que va estar encantada!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: JiG » dv. maig 13, 2011 11:04 pm

Hola!!!

Aquí una núvia que es va casar al Jardí de Calders!!!! Bé encara m'he de posar a fer la crònica però així a trets generals tot va anar molt bé. El restaurant les Magnòlines un 10, no, un 15!!! tothom va quedar encantat amb el menjar, ara bé, aquesta setmana m'han explicat un rumor que córrer (que no sóc ningú per jutjar o verificar si és cert o no...) i quan he llegit ara el post sento que ho he de dir... Un company, aquesta setmana m'ha dit que ara que ja estava casada, ja em podia explicar que ha sentit dir al seu poble (poble veí d'on es troba El Jardí de Calders) que les coses no els van gaire bé i que tenen problemes amb permissos i llicències...
A nosaltres ens ha anat molt bé, el lloc ha agradat molt i de fallos tècnics n'hi ha hagut, la veritat, alguns però només els sé jo... l'actitud de la persona que ho porta els dies previs del casament i del mateix dia ens va decepcionar, sincerament... no va ser el que ens pensàvem quan el vam conèixer.
Si tens l'opció i el dia lliure també al Mas Can Ferrer, molta gent en parla també molt i molt bé i que tot perfecte.
És una sensació estranya aquesta que tinc jo i la nostra experiència perquè va anar molt bé, nosaltres estem molt contents amb el nostre casament!!!!!!!!, però... les coses que he sentit ara un cop casada no m'han agradat, per tant, si hagués de tornar a triar un lloc no sé si escolliria el mateix.
Imatge
JiG
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: mmbnls » ds. maig 14, 2011 7:35 pm

Hola Gemma!

Moltíssimes gràcies per la informació i la teva sinceritat, de veritat!
Una llàstima, també he de dir-t'ho, l'espai ens va agradar molt, però això de no tenir cap noticia, ni per bé, ni per malament... Ens tenia molt dubtossos... I el que no volem, és pagar i que després, per problemes seus, ens quedem sense casament.
La veritat és que el noi que ens va ensenyar el lloc el primer dia també ens va agradar, va saber vendre! Però el que tu dius... sempre et pots emportar una sorpresa i això si que fa ràbia!
La nostra altra opció era Ca l'Enric, però el problema principal és el preu... Res, seguirem buscant...

Gràcies de nou!!!
mmbnls

EntradaAutor: Lisbeth » ds. maig 14, 2011 7:45 pm

Heu mirat Mas El Siubès? perquè si fa no fa deu estar com ca l'enric de lluny... (de girona, clar)...

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: JiG » dt. maig 17, 2011 5:42 pm

mmbnls ha escrit:Hola Gemma!

Moltíssimes gràcies per la informació i la teva sinceritat, de veritat!
Una llàstima, també he de dir-t'ho, l'espai ens va agradar molt, però això de no tenir cap noticia, ni per bé, ni per malament... Ens tenia molt dubtossos... I el que no volem, és pagar i que després, per problemes seus, ens quedem sense casament.
La veritat és que el noi que ens va ensenyar el lloc el primer dia també ens va agradar, va saber vendre! Però el que tu dius... sempre et pots emportar una sorpresa i això si que fa ràbia!
La nostra altra opció era Ca l'Enric, però el problema principal és el preu... Res, seguirem buscant...

Gràcies de nou!!!

De res!!! m'agrada que singuin sincers amb mi i a mi també m'agrada ser-ho...de fet penso que el foro a part de compartir moltes emocions i moments pot ajudar en aquest aspecte. Quan comences a organitzar un casament et veus molt perdut, almenys jo, i conèixer l'experiència d'altres persones que hi acaben de passar pot ajudar.
A nosaltres el lloc ens va enamorar, de fet és preciós i ho tenen super ben cuidat i tampoc n'haviem sentit a parlar, només alguna persona ens havia dit que hi havia anat a casament i que tot perfecte!!!! El noi segurament és una bellíssima persona, té bona presència i ho ben molt bé!!! Ara bé, tal com et vaig comentar jo no puc dir-te si el que es diu és cert o no, no en tinc ni idea, però no podia deixar de comentar-t'ho perquè pels casaments paguem unes quantitats de diners descomunals i ha de ser molt injust i desagradable després trobar-te amb sorpreses...
Per altra banda, si us interessa molt, sempre podeu comentar-li "el que heu sentit dir" i a veure ell mateix què us explica.

Per cert, moltes felicitats pel casament!!! que no sé si t'ho havia dit...
Busqueu un lloc de l'estil El Jardi de Calders, Mas Can Ferrer??? a part d'aquests dos ara mateix no me'n bé cap més al cap però si me'n ve algun més ja passaria de nou!

Lisbeth, quines coses oi???? jo encantada, però just després sento això... em vaig sorprendre molt!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dt. maig 17, 2011 11:40 pm

i encantada has de continuar!!! llegeix-te, llegeix-te i veuràs com de feliç n'eres aquell dia ::love:: ::love::

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: lune » dg. jul. 17, 2011 4:18 pm

Hola!
El meu germà es va casar l'any passat a mas can ferrer i dirvos que tot va sortir perfecte! la gent encantada amb les vistes i amb el càtering montserrat! Sobretot l'aperitiu que era boniiiisssim!!

Fins aviat!!
lune

Entrades: 3
Membre des de: dg. jul. 17, 2011 4:10 pm

EntradaAutor: naesmi » dl. jul. 18, 2011 9:59 am

hola!
jo em caso a MAs Can Ferrer i de moment estic encantada. Els nois que ho porten son encantadors i tot son facilitats.
Va ser veure el lloc i ens vam enamorar!! i aixo que vam veure quasi 15 restaurants... =0-0-) =0-0-)

Pero fins que no passi la data (encara queden 10 mesos!!!!) no podré dir-te q tal...jejeje
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants