mmbnls ha escrit:Hola Gemma!
Moltíssimes gràcies per la informació i la teva sinceritat, de veritat!
Una llàstima, també he de dir-t'ho, l'espai ens va agradar molt, però això de no tenir cap noticia, ni per bé, ni per malament... Ens tenia molt dubtossos... I el que no volem, és pagar i que després, per problemes seus, ens quedem sense casament.
La veritat és que el noi que ens va ensenyar el lloc el primer dia també ens va agradar, va saber vendre! Però el que tu dius... sempre et pots emportar una sorpresa i això si que fa ràbia!
La nostra altra opció era Ca l'Enric, però el problema principal és el preu... Res, seguirem buscant...
Gràcies de nou!!!
De res!!! m'agrada que singuin sincers amb mi i a mi també m'agrada ser-ho...de fet penso que el foro a part de compartir moltes emocions i moments pot ajudar en aquest aspecte. Quan comences a organitzar un casament et veus molt perdut, almenys jo, i conèixer l'experiència d'altres persones que hi acaben de passar pot ajudar.
A nosaltres el lloc ens va enamorar, de fet és preciós i ho tenen super ben cuidat i tampoc n'haviem sentit a parlar, només alguna persona ens havia dit que hi havia anat a casament i que tot perfecte!!!! El noi segurament és una bellíssima persona, té bona presència i ho ben molt bé!!! Ara bé, tal com et vaig comentar jo no puc dir-te si el que es diu és cert o no, no en tinc ni idea, però no podia deixar de comentar-t'ho perquè pels casaments paguem unes quantitats de diners descomunals i ha de ser molt injust i desagradable després trobar-te amb sorpreses...
Per altra banda, si us interessa molt, sempre podeu comentar-li "el que heu sentit dir" i a veure ell mateix què us explica.
Per cert, moltes felicitats pel casament!!! que no sé si t'ho havia dit...
Busqueu un lloc de l'estil El Jardi de Calders, Mas Can Ferrer??? a part d'aquests dos ara mateix no me'n bé cap més al cap però si me'n ve algun més ja passaria de nou!
Lisbeth, quines coses oi???? jo encantada, però just després sento això... em vaig sorprendre molt!!!