JUNY del 2012!

El millor any de la nostra vida!

JUNY del 2012!

EntradaAutor: kyla » dc. març 09, 2011 8:56 pm

Hola noies!!

Be, obro aquest tema....diria que no esta obert (almenys no le trobat enlloc) ..per parlar dels que ens casem al juny del 2012!!

Ja heu triat restaurant?? nosaltres ho estem mirant encara...i buf..no ens acabem de decidir. Estem entre torre busquets, Can carol, Gran Sol, hotel terradets. Algú els coneix??? ens podriau donar bones opinions o dolentes vaja! tot ajuda a la elecció. Suposo, que acabará decidint el meu xicot, perque jo soc mooolt indesissa!..aisSS!! la feinada que m'espera!! jejeje...espero que el tema vestit sigui capaç de triarlo i enarmorarme ràpid d'un, que en aixo la primera elecció segur que és la bona, jeje.

noietes!! vinga animeuvos a escriure en aquest forum!
kyla
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: JUNY del 2012!

EntradaAutor: ysilon » dj. març 10, 2011 9:03 pm

hola guapa, nosotrso nos casamos en junio del 2012, ya tenemos restaurante, es un palacio se llama heretat sabartes, esta en banyeres del penedes, cerca del vendrell, es precioso

siento no poder ayudarte
un saludo
ysilon

Entrades: 26
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 7:59 pm

EntradaAutor: gd1110 » dj. març 10, 2011 9:57 pm

Hola!!

Nosaltres ens casem el 30 de juny de 2012. Ja tenim el restaurant (La Porxada d'en Sidro) i els fotògrafs (dynamic casaments). No volia deixar-ho per molt endavant perquè la gent va súper ràpid agafant les coses i desprès no pots agafar allò que vols...!! jo no he visitat cap restaurant dels que comentes, però el que si puc dir-te és que si has vist un i t'ha agradat molt, no hi donis més voltes, perquè estaràs tota l'estona pensant en aquest i no veuràs res que et convenci més... i seria possible que quan t'acabessis de decidir, ja t'haguessin tret la data...!! si ho tens clar, ataca! jeje!

ànims per la recerca!
Imatge
30 Juny 2012
gd1110
:: núvia experta

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » dj. març 10, 2011 10:00 pm

Oleeee, oleeeee, oleeeee, el mes de Junio de 2012!!!
Yo me caso el 23 de junio (que justo en esa noche del 23 al 24 cumpliré los 30 años y era una fecha especial para mí). Lo hago en el restaurante Mas Vestit de Badalona y me caso por lo civil allí en el restaurante (bueno, será un paripé, pq realmente me caso el viernes de antes).
Pues yo ya tengo restaurante y fotografo (Joan Mariño) y también tengo ya listas para ir a recoger la semana que viene las invitaciones!!!!
Ya iremos hablando las junieras para ver como vamos con los preparativos!!!
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: estherilla » dv. març 11, 2011 9:41 am

Hola a todas!
Yo me caso el 30 de Junio también, en Vila Minerva! De momento solo tengo restaurante y fotógrafo, la iglesia me falta (sí, un dato importante, jejej) pero me dijeron que fuera a la que tengo en mente después de semana santa, así que aquí estoy, esperando que pase el tiempo!
Kyla, yo no conozco ningún restaurante de los que nombras (tampoco fui a ver muchos antes de decidirme), pero mi consejo es que lo cojas cuanto antes, que por lo menos puedas elegir! Que a estas alturas mucha gente del 2012 ya tiene muchas cosas atadas, aunque parezca que falte mucho! A ver si cuando te decidas por alguno va a estar cogido el día!
Saludos!
Imatge
estherilla

Entrades: 107
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 11:42 pm

EntradaAutor: kyla » dv. març 11, 2011 7:04 pm

Hola noies!! ostras!! k avansades que aneu totes!! Vec que ens haurem de posar les piles amb el meu xicot! jeje. El problema es que ell treballa el cap de setmana, i clar...anar a veure llocs i tal...doncs costa lo seu, però bueno..a viam si ens decidim aviat!
I pel que vaig també hauré de començar a buscar un fotògraf aviat, sino no en trobarem!! en coneixeu algun que estigui be??
El problema es que el meu xicot es de Girona, i jo de lleida (be, tot i que estem vivin els dos a Girona), i clar...ens agradaria fer les fotos del nuvi a Girona i les meves al poble dels meus pares, i no ens acabem de decidir si agafar un fotògraf de Girona, un de LLeida o un d'aprop de Manresa (on volem fer el convit, en principi)...be,...k ens recomaneu??
vinga noies!! a viam si entre totes ens donem consells! un peto enorme
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Neki » ds. març 12, 2011 10:58 am

Esas junieras del 2012!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Madre mia como pasa el tiempo!!! si es cuando os queráis dar cuenta lo tenéis ahi!!!!! yo el mes de junio del 2010 lo veía lejisimos cuando empezamos con los preparativos y hoy hace ya 9 meses de la boda!!!! ::love::
Bueno, ya me iré pasando a ver que tal lo lleváis....

Muuuaaaa!!!! ::love:: ::love::
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: estherilla » dl. març 14, 2011 10:43 am

Hola Neki! La verdad es que cada vez me va pasando más rápido el tiempo, así que veo que al final vais a tener razón con eso de que pasa volando y ni te enteras!! >.-<:
Kyla, respecto al fotógrafo, yo creo que da igual la zona porque ellos se desplazan (eso sí, te harán pagar un plus dependiendo de los km que abarquen ellos) pero en lo que te tienes que fijar es en que te guste el estilo de fotos que hagan o en lo que te entre en el pack, porque a algunos se les va la olla y no veas como suben de precio! A ver qué decides.
Besos!
Imatge
estherilla

EntradaAutor: kyla » dl. març 14, 2011 7:15 pm

Hola noies!
Lo del fotògraf hem estat mirant algún, a veure si ens decidim! Suposo que serà per un fe girona, es mes fàcil poderlos anar a visitar i tot això, a veure que ens dieuen.
Un petonet
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: dory » dl. març 14, 2011 10:09 pm

Visca les junieres del 2012!! *.-o-o.* *.-o-o.* soc una juniera del 2011 i ja veureu com això va volant!! veig els vostres marcadors i fa res és el que tenia jo!! i nenes, no se com pero no mhe adonat i ja queden 3 mesos!!
Vinga! jo quan encara faltava 1 any i 9 mesos vam reservar el restaurant, can ribas i el fotograf el vam reservar quan encara quedava any i mig.. jejeje
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: estherilla » dt. març 15, 2011 11:13 am

Qué bien dory!! Si ya te queda poquísimo! Veo que lo has ido cogiendo todo con mucho tiempo de antelación! jejeje. Bueno, nosotros igual casi, mejor con tiempo que así puedes elegir, y más casándote en "temporada alta" que está más solicitado jejeje. Oye, y dónde te vas de viaje? Yo es que no tengo ni idea de dónde podemos ir, aunque tampoco sé con cuánto tiempo de antelación se tiene que coger, y como veo que tú eres previsora y lo coges con tiempo... oriéntameeee! jajajaja Sé que hay destinos que en nuestra fecha no son buenos para ir porque hace muuucho frío, como Nueva Zelanda, que me llamaba la atención pero no es la mejor época para ir. Pero ando un poco perdida en general.
Ciaooooo!!
Imatge
estherilla

EntradaAutor: dory » dc. març 16, 2011 10:26 am

estherilla ha escrit:Qué bien dory!! Si ya te queda poquísimo! Veo que lo has ido cogiendo todo con mucho tiempo de antelación! jejeje. Bueno, nosotros igual casi, mejor con tiempo que así puedes elegir, y más casándote en "temporada alta" que está más solicitado jejeje. Oye, y dónde te vas de viaje? Yo es que no tengo ni idea de dónde podemos ir, aunque tampoco sé con cuánto tiempo de antelación se tiene que coger, y como veo que tú eres previsora y lo coges con tiempo... oriéntameeee! jajajaja Sé que hay destinos que en nuestra fecha no son buenos para ir porque hace muuucho frío, como Nueva Zelanda, que me llamaba la atención pero no es la mejor época para ir. Pero ando un poco perdida en general.
Ciaooooo!!

Jijiji previsoras al poder!! *.-o-o.* te cuento: hace justo ahora un año fui a informarme al corte ingles viajes para hacer un combinado TANZANIA+ZANZIBAR ( ese iba a ser nuestro destino ::love:: ) justo ahora hace un año teniamos un monton de info, presup, etc... y estaba esperando a que llegara julio/agosto para pillar los vuelos peeero tubimos unos problemillas con un dinero que nos debian y al final decidimos no aventurarnos a gastar la pasta que valia eso ( aprox 6000 euros ) y ahorrar para el gran evento!! total que en setiembre/octubre decidimos que africa se queda para el 2012 y este año hemos alquilado una camper wvolkswaguen ( autocaravana pequeña ) en hamburgo ( cerca de berlin ) y vamos a hacer ruta por Noruega, por los fiordos! No es muy comun hacer un viaje de luna de miel así pero mira, no hay mal que por bien no venga!! :-))
Para junio muchissimas chicas van a Thailandia, africa ya te digo quue el tiempo genial, me informé muchisimo y junio es un buen mes para ver las migraciones, etc... luego siempre tienes lo mitico de combinados NY+ RM o PC etc.. o las vegas, gran cañon...
Eso ya lo que veas!! tengo una amiga que a finales de junio fue a la patagonia y decia que mucho frio pero que es una experiencia inolvidable!!
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: estherilla » dc. març 16, 2011 11:39 am

Gracias Dory! Oye, pues he leído muy buenos comentarios de los fiordos, parece ser que aquello es preciosísimo! Bueno, a ver si salen los precios del 2012 y me pillo el catálogo del corte inglés también para ir cogiendo ideas y precios, que el que tengo era todavía con los precios del 2011. La verdad es que barajábamos la idea de ir a Japón, pero visto lo visto igual tenemos que cambiar, a ver como acaba todo, pobres... También me encantaría ir a la Polinesia, aunque creo que es de lo más carito que hay. Y lo que tú dices, EEUU o los packs estos con RM y tal siempre puede ser una opción y no creo que suba tanto de precio (espero). Tampoco me gustaría dejarme mucha pasta antes de la boda, a ver si luego no voy a tener para el convite! jejeje. En fin, ya iremos mirando. Besos!!
Imatge
estherilla

EntradaAutor: kiskins » dc. març 16, 2011 6:32 pm

Otra para junio 2012 , el sábado 2 en el Serrat de l´Ametlla *.-o-o.*
kiskins

Entrades: 93
Membre des de: dg. set. 12, 2010 1:10 pm

EntradaAutor: kyla » dv. març 18, 2011 11:48 am

Hola Noies!
Nosaltres también estem pensant on poder fer el viatge de lluna de mel...pero encara no ho tenim clar. primer deiam d'anar a Austràlia, pero hem estat mirant preus i buffffffff...no crec pas que ho poguem fer (o ens toque alguna loto, o malament, jeje), aixi k encara no se. Nova Zelanda también estaria moolt be. a mi magradaria un viatget davetnura i tal, pero al meu xicot li agradaria mes anar a visitar NY, aixi k no se pas que farem!!
vinga noietes! un petonet
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: gd1110 » ds. març 19, 2011 5:08 pm

Hola!!

Pues nosaltres, en principi, ja tenim escollit el lloc on volem fer el viatge de noces...!! no és cap destí paradisíac ni res de l'altre món, però som uns "cagats" i no ens atrevim a agafar molta estona l'avió.... :-( Hem decidit que farem un recorregut per Escòcia i acabarem el viatge veient un partit de les semifinals de bàsquet de les Olimpiades Londres 2012!! El meu xicot és hiperfanàtic del bàsquet i està enamorat de la idea...! I mira, d'altra banda no hem estat mai al Regne Unit!! A mi m'encantaria anar a Miami, Los Angeles o alguna cosa així (i a ell també) però l'estona d'avió ens tira enrere... hehehe!

:-)
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

EntradaAutor: cristina_raul » dg. març 20, 2011 10:59 pm

Uiii, nosaltres encara no sabem pero ens agradaria algun com Rivera Maya o algo aixi
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: miressss » dl. març 21, 2011 9:39 am

Hola chicas!!!! me paso por vuestros post para felicitaros por vuestras bodas!!!! venga que ya os queda menos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dl. març 21, 2011 1:16 pm

Hola Junierasssssss!!! felicidades!! vaya mes más boniko....yo soy una Juniera del 2011 y llevo apuntada aqui cosa de 2 años y planeandolo enserio 1 año! es cierto que se pasa rapidisimo...ufff como lo veia lejos cuando el marcador aun ponia 1 año y muuuuuchos meses...ya ves! a falta de solo 3 meses jijijijiji respecto al viaje...si! soy una Thailandesa más ajajaj vimos que lo tenia todo! playas paradisiacas, mucha cultura,gastronomia... ::love::
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: gd1110 » dl. març 21, 2011 7:47 pm

Dreams0411 ha escrit:Hola Junierasssssss!!! felicidades!! vaya mes más boniko....yo soy una Juniera del 2011 y llevo apuntada aqui cosa de 2 años y planeandolo enserio 1 año! es cierto que se pasa rapidisimo...ufff como lo veia lejos cuando el marcador aun ponia 1 año y muuuuuchos meses...ya ves! a falta de solo 3 meses jijijijiji respecto al viaje...si! soy una Thailandesa más ajajaj vimos que lo tenia todo! playas paradisiacas, mucha cultura,gastronomia... ::love::

Q poquito te quedaaa!! cómo llevas los nervios?? q envidia... con las ganas q tengo yo q llegue el día y lo q me faltaaaaaaaaaaa!!! :.0.-0.:
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants