Hotelet o restaurant pels voltants de Manresa

El millor any de la nostra vida!

Hotelet o restaurant pels voltants de Manresa

EntradaAutor: kyla » dj. març 03, 2011 8:31 pm

Hola noies!
Be, soc nova en tot això, o sigui...que us volia demanar consell.
Nosaltres ens casem al juny del 2012, i estem buscant un lloc ben precios per celebrar el nostre casament. Ens agradaria que fos al voltant de Manresa, així que acceptem suggeriments!
Per internet he vist que hi ha Torre busquets, fa molt bona pinta! algú hi ha estat mai???
Coneixeu algun hotelet per aquesta zona? ja que ens interesaria poder tenir habitacions pels convidats!! i aixi continuar la festa fins les tantes!! jeje.
vinga noies, a viam si ens podeu ajudar!!
grácies
kyla
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: Hotelet o restaurant pels voltants de Manresa

EntradaAutor: Annariera » dc. juny 29, 2011 7:22 am

Hola Kyla,

Has mirat al mon sant benet?? nosaltres ens casem allà el 16 de juny de l'any que ve. Jo sóc de Terrassa i la meva parella de Vic, així que és just a mig camí. Està un pèl més amunt de manresa i té hotel!!

això sí, el 16 de juny ja està reservat eh?? *.O.-O*
Annariera

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: buenri » dc. juny 29, 2011 7:57 am

Hola!

A mi me gusto mucho Cal Puntes.
Imatge
buenri
:: núvia experta

Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

EntradaAutor: ROSA22 » dc. jul. 13, 2011 8:21 pm

:-) Hola jo en caso al Mirador de Montserrat te uns jardins que son una pasada i faig la cerimonia alla mateix, per nosaltres calitat preu molt be, et solucionen tambe el dormir tot i que no tenen habitacions, posen un servei de lanzadera que et porta als hotels de la zona nosaltres tenim 6 habitacions a Manresa , prova d'informar-te la que aten crec es diu Maribel, molt be.
sort....... :-)ok:
ROSA22

Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 7:21 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. jul. 13, 2011 9:45 pm

kyla ha escrit:Hola noies!
Be, soc nova en tot això, o sigui...que us volia demanar consell.
Nosaltres ens casem al juny del 2012, i estem buscant un lloc ben precios per celebrar el nostre casament. Ens agradaria que fos al voltant de Manresa, així que acceptem suggeriments!
Per internet he vist que hi ha Torre busquets, fa molt bona pinta! algú hi ha estat mai???
Coneixeu algun hotelet per aquesta zona? ja que ens interesaria poder tenir habitacions pels convidats!! i aixi continuar la festa fins les tantes!! jeje.
vinga noies, a viam si ens podeu ajudar!!
grácies

Bones! Aqui una Manresana del 2011.

Torre Busquet jo no hi he anat, peró una companya de feina si i diu que és molt maco, i tema hotel, molt aprop està els Noguers, que és hotel i també fa banquets, peró em sembla que és més reduit.
Com bé diu Annariera també esta Sant Benet, que està a Sant Fruitós de Bages, està molt bé i té la esglesia al costat i també tenen opció de fer casament civil.
Buenri t'ha dit Cal Puntes, aquest està a Gironella, està una mica lluny peró esta molt i molt xulo.
Rosa22, Mirador de Montserrat està a Santpedor, a mi no m'agrada, peró va a gustos.
mmm, esactament que busques?? Boda civil o por iglesia, restaurante o catering.

Torre Busquet a Manresa
Mirador de Montserrat a Santpedor
Hotel Ramon a Santpedor
Urbisol a Monistrol de Calders
El Xaloc a Monistrol de Calders
Mon Sant Benet a Sant Fruitos de Bages
Vila Vallbona a Monistrol de Montserrat
Ca N'Alzina a Igualada
Can Macia a Igualada
Cal Puntes a Gironella
Masia Vilasendra (no m'enrecordo on està camí de Vic)

Crec que t'he posat unes quantes, jo et recomano que les vagis mirant, millor si les vas a veure en persona, perque varien molt i jo et recomano que les miris totes.
Per igualada hi ha alguna més, peró ja no m'enrecordo.
Espero que et serveixi guapa!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Annariera » dj. jul. 14, 2011 7:34 am

Kyla!!

si et serveix, so vaig anar al Urbisol. El lloc era molt maco, i de preu super bé!! ja gairebé haviem decidit fer-ho allà quan ens avren ensenyar les sales on fan el banquet i el ball (són diferents). pufff.... mira-t'ho, que a gustos no hi ha res escrit, però amb ho modern i xulo que era tota la resta, les sales, per mi, horroroses. fins i tot la meva parella, que li dóna igual tot, va dir que eren horroroses...

llàstima!! per que sino ho haguessim fet allà!!

Del Mon Sant Benet ens agarad tot, jajaja!! :-///:
Annariera

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Loleta » dj. jul. 14, 2011 3:15 pm

I per vic??? si, està a 20 km de Manresa, però la oferta augmenta considerablement...
Loleta
:: núvia experimentada

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. jul. 14, 2011 7:58 pm

Annariera ha escrit:Kyla!!

si et serveix, so vaig anar al Urbisol. El lloc era molt maco, i de preu super bé!! ja gairebé haviem decidit fer-ho allà quan ens avren ensenyar les sales on fan el banquet i el ball (són diferents). pufff.... mira-t'ho, que a gustos no hi ha res escrit, però amb ho modern i xulo que era tota la resta, les sales, per mi, horroroses. fins i tot la meva parella, que li dóna igual tot, va dir que eren horroroses...

llàstima!! per que sino ho haguessim fet allà!!

Del Mon Sant Benet ens agarad tot, jajaja!! :-///:

A mi el que no em va agradar de l'Urbisol és el tracte, la noia ens va atendre amb molta desgana i aqui aixó aqui alló sense donar gaires explicacions, a més haviem quedat a la 1 i no ens van atendre fins la 1:30.

Loleta ha escrit:I per vic??? si, està a 20 km de Manresa, però la oferta augmenta considerablement...

A 20 km está Vilasendra peró no Vic, que es triga 45 min. de Manresa a Vic.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Loleta » dv. jul. 15, 2011 2:34 pm

perdó,
està a 45 km, em vaig equivocar... però com parlaveu d'igualada que està a 30km...
només volia dir que per VIC i rodalies n'hi ha un munt... jo sóc d'un poble entre Vic i manresa, i quan vaig començar a buscar, hi havia molta més oferta tirant cap a Vic que cap a Manresa...
i vaig mirar l'Urbisol (que ha perdut molt) i el Mon Sant Benet
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants