crispb86 ha escrit:Hola a todas!!!
Soy nueva en esto y no sé muy bien como funciona... Deciros que después de 7 años y medio, por fin hemos decidido casarnos!!!! El gran día será el 21 de Julio del 2012, en la iglesia de nuestro pueblo.
La cuestión que después de mucho mirar y remirar restaurantes, estamos muy indecisos entre SesOliveres en Igualada y el Mas de Can Riera, en Sentmenat. Y aquí es donde necesito vuestra ayuda... En SesOliveres estuvimos en una boda de unos amigos el año pasado y la verdad es que todo genial. El sitio muy moderno, con un salón precioso y precio que se adapta a nuestro presupuesto. Pero cuando vimos el Mas de can Riera a mi pareja y a mi también nos encanto. Los exteriores son preciosos, una mezcla con la antigua masia y lo moderno. El problema es que nuestra familia nos aconseja que nos vayamos por lo conocido, SesOliveres, que sabemos que está muy bien y que nos gusta. Pero claro, tampoco creemos que el hecho de haber estado en una boda sea motivo para quedarnos con ese. Nuestro principal miedo con el mas de can Riera es la comida, ya que la sensación que nos dio es que era poca cantidad de comida en el plato (aunque te dicen que puedes repetir en todos los platos), y eso nos da un poco de miedo...
Alguien nos puede ayudar a poner un poco de luz a este túnel? Habéis estado en alguna boda en mas can Riera? Que tal la comida? Y SesOliveres?
Muchas gracias por la ayuda! Y felicidades a todas!
Cris
Hola Cris!!!
Felicitats pel casament. És difícil dir-te quin és millor que l'altre. Jo només et puc parlar del Sesoliveres, allà ens vam casar. Lo nostre va ser un amor a primera vista, ens vam enamorar dels jardins i del lloc, no teniem referències del Sesoliveres ja que jo no conneixia aquesta pàgina de nuvies, ni sabiem com serien els plats ni res de res, o sigui que va ser sencillament això, amor a primera vista.
La veritat és que he xafardejat per internet Can Riera i és molt maco, quants convidats sou? El Sesoliveres trobo que és per un casament petit 120-140 com a molt pel tema del jardí, és clar que la sala és super gran. Per la quantitat de menjar jo de tu no patiria. Pensa que hi ha el pica-pica que la gent sol menjar bastant i quan comencen el dinar/sopar ja van bastant tips i potser és per això que tampoc no posen gaire menjar. Sesoliveres, com tu molt bé saps, és perfecte, tant la quantitat del pica-pica com del sopar que vam fer nosaltres ens vam quedar bé, era un menú lleuger ja que era de nit i no voliem que la gent quedés molt tipa. El servei genial i és que va ser un dia meravellós!
Tampoc no sé si us caseu pel civil o per l'església, també és important mirar la zona del casament si us caseu allà.
Un dels consells a mirar és que la sala no us quedi ni molt petita ni molt gran, si us queda petita queda lleig a més és maco que la gent es pugui moure, els nens petits estiguin per allà saltant i fent el burro (com se sol fer a tots els casaments) i que els nuvis puguin passejar al seu aire, si és massa gran queda molt desolada i trista.
Cris, va bé que us diguin el que pensen la vostre família però els que us caseu sou vosaltres, així que la decisió és vostre.
Ostres no sé si t'he ajudat o t'he liat més....