reixel_87 ha escrit:Hola a todas!
Sesoliveres o Ca N'alzina? esa es mi gran duda! los dos me han encantado, tienen unos salones modernos como a mi me gustan y como estaba buscando. Ca n'alzina tiene una zona de cesped inmensa y sesoliveres tiene una zona de aperitivo con menos cesped pero mas comoda para los zapatos de tacon. Alguien puede decirme el tema comidas que tal? en ninguna de las dos he encontrado una zona espectacular para realizarme el reportaje, si alguien se ha caso en alguno de los dos sitios me puede decir mas o menos por donde se han hecho las fotos?
muchas gracias a todas!!
Hola guapa!
Bueno crec que estàs en el foro del sesoliveres 2012. Suposo que ho hauràs d'agafar depenent dels convidats que tingueu. Sesoliveres és un lloc preciós però no per posar 150-200 convidats, és clar que al saló i caben però els jardinets són petitets. Nosaltres ens vam fer les fotos per l'olivera, estirats a la gespa i per tot el jardí i al costat de l'entrada, és que té racons molt bufons Sesoliveres i dóna per molt, per exemple, a sobre la taula d'on es fa l'aperitiu hi han uns gran gerros de vidre amb pètals de flor i nosaltres ens vam fer una foto allà, o sentats en aquell lloc on hi han cortines, o també on hi han aquells llums davant la sala que estàn a fora, o sigui que hi ha un reportatge fantàstic perquè és petitó el jardinet però molt aprofitable pel fotògraf.
El tema del menjar és brutal, fàntàstic, tothom va quedar meravellat tant de l'aperitiu com del sopar, de ca n'alzina jo no et puc dir res pq no hi he estat, però si agafes el Sesoliveres pots estar tranquilíssima.
Si vols pots entrar a la meva crònica i allà veus en detall el que vaig menjar i alguna foto!!!
Sort!!!