Ca n'alzina o Sesoliveres

El millor any de la nostra vida!

Ca n'alzina o Sesoliveres

EntradaAutor: reixel_87 » dl. gen. 24, 2011 12:23 pm

Hola a todas!

Sesoliveres o Ca N'alzina? esa es mi gran duda! los dos me han encantado, tienen unos salones modernos como a mi me gustan y como estaba buscando. Ca n'alzina tiene una zona de cesped inmensa y sesoliveres tiene una zona de aperitivo con menos cesped pero mas comoda para los zapatos de tacon. Alguien puede decirme el tema comidas que tal? en ninguna de las dos he encontrado una zona espectacular para realizarme el reportaje, si alguien se ha caso en alguno de los dos sitios me puede decir mas o menos por donde se han hecho las fotos?

muchas gracias a todas!!
reixel_87
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:29 pm

Re: Ca n'alzina o Sesoliveres

EntradaAutor: snake35 » dl. gen. 24, 2011 12:31 pm

reixel_87 ha escrit:Hola a todas!

Sesoliveres o Ca N'alzina? esa es mi gran duda! los dos me han encantado, tienen unos salones modernos como a mi me gustan y como estaba buscando. Ca n'alzina tiene una zona de cesped inmensa y sesoliveres tiene una zona de aperitivo con menos cesped pero mas comoda para los zapatos de tacon. Alguien puede decirme el tema comidas que tal? en ninguna de las dos he encontrado una zona espectacular para realizarme el reportaje, si alguien se ha caso en alguno de los dos sitios me puede decir mas o menos por donde se han hecho las fotos?
muchas gracias a todas!!

Hola guapa!
Bueno crec que estàs en el foro del sesoliveres 2012. Suposo que ho hauràs d'agafar depenent dels convidats que tingueu. Sesoliveres és un lloc preciós però no per posar 150-200 convidats, és clar que al saló i caben però els jardinets són petitets. Nosaltres ens vam fer les fotos per l'olivera, estirats a la gespa i per tot el jardí i al costat de l'entrada, és que té racons molt bufons Sesoliveres i dóna per molt, per exemple, a sobre la taula d'on es fa l'aperitiu hi han uns gran gerros de vidre amb pètals de flor i nosaltres ens vam fer una foto allà, o sentats en aquell lloc on hi han cortines, o també on hi han aquells llums davant la sala que estàn a fora, o sigui que hi ha un reportatge fantàstic perquè és petitó el jardinet però molt aprofitable pel fotògraf.
El tema del menjar és brutal, fàntàstic, tothom va quedar meravellat tant de l'aperitiu com del sopar, de ca n'alzina jo no et puc dir res pq no hi he estat, però si agafes el Sesoliveres pots estar tranquilíssima.
Si vols pots entrar a la meva crònica i allà veus en detall el que vaig menjar i alguna foto!!!
Sort!!!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: reixel_87 » dl. gen. 24, 2011 12:45 pm

Moltes gracies per la resposta!!!!

la veritat que hem quedo mes tranquila amb lo que fa referencia a Sesoliveres! tenia el gran dubte del reportatge pero ya m'ha quedat mes que clar! Avere si em decideixo rapid! perque la meva parella o te mes que clar, Sesoliveres! jaja i d'aqui no surt!
reixel_87

EntradaAutor: kasia25 » dv. feb. 04, 2011 9:09 am

jajajja! quina gràcia el post!!! nosaltres vam dubtar amb els mateixos restaurants i dir-te que l'elecció ha estat Ca n'Alzina!!!! el per què?? si has estat a Ca n'Alzina ho sabràs!!! l'entorn és màgic, sembla que estiguis apartat de la resta del món, no se sent ni un cotxe ( a sesoliveres tens la carretera al costat i tot i anar-lo a veure un diumenge al matí no paraven de passar cotxes i això no ens va agradar gens, pensavem estar oficiant la cerimònia i sentir els cotxes de fons...), la combinació de la finca rústica amb el menjador modern i lo més important el plan B per la cerimònia civil!!! si plou a ca n'alzina habiliten la masia amb veles i queda super íntim... a sesoliveres et posaven sota el porxo, que què??? el meu novio no s'ho podia creure!!! i això que a sesoliveres el tracta va ser bonissim i ens feien descomptes per casar-nos un divendres, però eren masses inconvenients de " i si? " i aj ens haviem enamorat de ca n'alzina!!! ::love::
ah!!! i la nit a la suite de regal!!! ;)
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: kasia25 » dv. feb. 04, 2011 9:12 am

aii! m'he oblidat respondre lo de les fotos, les fotos a la masia queden espectaculars!!! passat per les croniques del 2009 i llegeix la de la labanda!! ;)
Imatge
kasia25

EntradaAutor: reixel_87 » dl. feb. 07, 2011 10:57 am

Nosaltres al final em escollit Sesoliveres! a mi m'encantaba Ca n'alzina pero a la meva parella no li agradaba molt... aixi que ens van quedat amb l'altre. Nosaltres ens casem a l'esglesia per aixo lo de la cerimonia no ens u van explicar.

Es poden veure les fotus de les croniques? perque com fa uns dies no es veia res de res, per el tema del servidor que havien problemas.

Moltes gracies igualment per la teva resposta! :)

Petons!
reixel_87

EntradaAutor: kasia25 » dl. feb. 07, 2011 1:39 pm

Si us caseu per l'esglèsia ses oliveres no té cap pega!! ja et dic que les pegues que vam trobar nosaltres van ser per oficiar la cerimònia al restaurant! ;)
Doncs algunes es veuen però no totes!! ;)
Enhorabona pel casament i a disfrutar tranquilament dels preparatius que és molt maco!!!!
Imatge
kasia25

EntradaAutor: snake35 » dl. feb. 07, 2011 4:08 pm

kasia25 ha escrit:Si us caseu per l'esglèsia ses oliveres no té cap pega!! ja et dic que les pegues que vam trobar nosaltres van ser per oficiar la cerimònia al restaurant! ;)
Doncs algunes es veuen però no totes!! ;)
Enhorabona pel casament i a disfrutar tranquilament dels preparatius que és molt maco!!!!

Kasia, quines pegues vau trobar??
snake35

EntradaAutor: kasia25 » dt. feb. 08, 2011 5:06 pm

Doncs l'espai de la cerimònia civil era molt petit ( veniem de veure ca n'alzina i l'espai de gespa de la cerimònia civil és impressionant) vaja, que el passadis que deixaven per la núvia i el pare ( almenys tal com estava muntat el dia que hi vam anar ) era justissim!!!
El soroll de cotxes de la carretera que passa just davant del restaurant, si no fas cerimònia és igual, però no ens imaginavem donant el SI amb els cotxes de fons, al meu xicot això no li va agradar gens!!
I el plan B de la cerimònia civil si plovia, et posaven soto el porxo!!! :-(
Sincerament, fa uns anys vaig anar a un casament allà i genial, però només va ser convit, la sensació que ens va donar és que com a restaurant només potser no haguessim dubtat, però que els ha enxampat la moda de les cerimònies civils per sorpresa i no tenien un lloc adaptat per fer-ho, és una opinió personal! ;)
Imatge
kasia25

EntradaAutor: snake35 » dc. feb. 09, 2011 8:35 am

kasia25 ha escrit:Doncs l'espai de la cerimònia civil era molt petit ( veniem de veure ca n'alzina i l'espai de gespa de la cerimònia civil és impressionant) vaja, que el passadis que deixaven per la núvia i el pare ( almenys tal com estava muntat el dia que hi vam anar ) era justissim!!!
El soroll de cotxes de la carretera que passa just davant del restaurant, si no fas cerimònia és igual, però no ens imaginavem donant el SI amb els cotxes de fons, al meu xicot això no li va agradar gens!!
I el plan B de la cerimònia civil si plovia, et posaven soto el porxo!!! :-(
Sincerament, fa uns anys vaig anar a un casament allà i genial, però només va ser convit, la sensació que ens va donar és que com a restaurant només potser no haguessim dubtat, però que els ha enxampat la moda de les cerimònies civils per sorpresa i no tenien un lloc adaptat per fer-ho, és una opinió personal! ;)

Hola Kasia! això va a gustos si us agraden els jardins grans és normal que el Sesoliveres se us quedi petit, i és que a mi em va encantar perquè era petitó i encantador, erem 90 convidats i no volia un lloc molt gran on la gent es perdés i estiguéssin tots desperdigats. Nosaltres ens vam casar a les 7 de la tarda d'un divendres i et puc assegurar que no es va sentir cap cotxe, tampoc és un lloc on hi hagi una gran confluència de cotxes però és normal que si el dia que vau estar vau sentir soroll de cotxes no us agradés molt.
Aquest any han canviat el lloc de celebració dels casaments però ja et dic sesoliveres és per casaments petitets.
Ca n'alzina també està molt bé, així que felicitats per la tria!!!
snake35

EntradaAutor: Llunàtica » dj. feb. 10, 2011 12:20 am

Nosaltres hem vist els dos i hi veiem més possibilitats al ca n'Alzina. Pel tema de jardinets, aquell balcó amb vistes a les muntanyes, ... L'únic que no m'acaba de convéncer és on es fa l'aperitiu. Jo el faria més a la part del jardí que no mig a dins i mig al balcó. No se, segur que queda xulu, però al jardí potser estaria millor no?
Tot i això el menjador és molt gran, la zona interior d'aperitiu és molt guapa amb aquelles voltes de pedra, ... EL que no ens va fer massa gràcia és que l'home no ens va voler ensenyar fotos dels plats i això ens va fer dubtar una mica de q la gent no passés gana.

I del Sesoliveres l'espai està molt ben aprofitat i segur q es poden fer fotos maques, però veig l'espai molt més reduït.

Bé, quan hagueu triat ja explicareu!!
Imatge
Llunàtica

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dl. març 21, 2011 1:38 pm

nosaltres no em anat a sesoliveres, pero can n'alzina enamora
JORDIIXENIA

Entrades: 111
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:27 am

EntradaAutor: crispb86 » dc. març 23, 2011 10:53 am

Hola!!! Doncs mira, nosaltres vam dubtar tant com vosaltres, però com tu dius a Ca n'Alzina l'espai de l'aperitiu a mi tampoc em feia massa gracia, preferia la part del jardí de dalt, però l'home ens va dir que no es podía. A més, no em feia gaire gràcies que desde la zona e l'aperitiu es veiés també el saló. I veient tot això, tot i que ca n'alzina és impressionant, ens vam decidir per SesOliveres. Ens ho van ensenyar tot abans de fer la paga y senyal, fotos dels plats, opcions... Tot molt amable i correcte ;)

A veure si això et serveix...
crispb86

Entrades: 6
Membre des de: dc. març 02, 2011 12:24 am

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants