rest. zona penedes!!

El millor any de la nostra vida!

rest. zona penedes!!

EntradaAutor: bilma » dc. des. 01, 2010 5:55 pm

Hola chicas!! *.-o-o.* *.-o-o.* necesito ayuda!!!!

Tengo dudas de donde celebrar la boda!!
la verdad eske hay sitios bonitos, bonitos pero muchos nos kedan muy lejos de nuestra zona ke es el penedes y la de la mayor parte de familia ke ademas es mucha y me sabria mal hacerlos desplazar a todos muchos kilometros en coche ese dia :--(
y x esta zona no se si hay muchos espacios o restaurantes en plan jardin para la ceremonia civil, etc..
y poner un bus, ke ahora sta muy de moda, no se si me entraria en presupuesto!! :star::

me gustaria opiniones de si teneis en cuenta todo esto a la hora de elegir el sitio, o ke vais a hacer vosotras..

Ademas si conoceis x la zona del penedes o alrededores algun sitio con encanto ya sea restaurante o catering, masia, castillo lo ke sea, me lo decis x faaaaaaaaa!!

gracias!!
bilma

Entrades: 8
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 8:42 pm

Re: rest. zona penedes!!

EntradaAutor: snake35 » dc. des. 01, 2010 6:43 pm

bilma ha escrit:Hola chicas!! *.-o-o.* *.-o-o.* necesito ayuda!!!!

Tengo dudas de donde celebrar la boda!!
la verdad eske hay sitios bonitos, bonitos pero muchos nos kedan muy lejos de nuestra zona ke es el penedes y la de la mayor parte de familia ke ademas es mucha y me sabria mal hacerlos desplazar a todos muchos kilometros en coche ese dia :--(
y x esta zona no se si hay muchos espacios o restaurantes en plan jardin para la ceremonia civil, etc..
y poner un bus, ke ahora sta muy de moda, no se si me entraria en presupuesto!! :star::

me gustaria opiniones de si teneis en cuenta todo esto a la hora de elegir el sitio, o ke vais a hacer vosotras..

Ademas si conoceis x la zona del penedes o alrededores algun sitio con encanto ya sea restaurante o catering, masia, castillo lo ke sea, me lo decis x faaaaaaaaa!!

gracias!!

Hola Bilma!
Jo només conneixo l'Heretat Sabartes que està a Banyeres del Penedès, jo no em vaig casar allà però sí al restaurant del mateix grup que és el Sesoliveres d'Igualada i va ser fantàstic. A més hi han moltes noies en aquest foro que es casen a l'Heretat. A veure si t'ajuden!
Sort!!!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 01, 2010 7:00 pm

Hola!

Jo he anat a un casament al Club de golf Masia Bach i va anar tot fantàstic! Està a Sant Esteve de Sesrovires

Club de golf Masia Bach

També et poso un altre restaurant que conec, a Castellví de Rosanes.

Mas Sunyol

apa, ja tens per on començar... que vagi bé! :-)ok:

Su
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Vilaweb » dj. des. 02, 2010 11:16 am

Jo em vaig quedar amb Carles de Lavern! es com molt privat...i un lloc intim...si pots no deixis de veure'l no es ni car ni barato, pero no et possen canons, i et donen molta llibertat!! ho porta una empresa que es diu selma alta gastronomia i trobaràs més fotos que a la web de CARLES DE LAVERN...enganya molt les fotos, en directe es millor!!!
Vilaweb

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: adana » dj. des. 02, 2010 3:19 pm

Benviguda¡¡
Per cuan es el casament?' nosaltres som de vendrell i estem igual que tu. aquest diumenge passat vam estar a les portes obertes de heretat sabartes i tot un luxe, ens ha enamorat aquest lloc¡¡ tot i que no ens volem quedar nomes amb un lloc i seguim buscant.
Jo estic igual que tu, tots els restaurants que hem comenten son direccio tarragona i molta de la meva familia es de lluny i también shaurien de desplaçar.

Aviam si entre totes trobem cosetes¡¡ Ja tanire informant si se de coses ;)
adana

Entrades: 7
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 3:12 pm

EntradaAutor: snake35 » dj. des. 02, 2010 4:40 pm

nodena ha escrit:Benviguda¡¡
Per cuan es el casament?' nosaltres som de vendrell i estem igual que tu. aquest diumenge passat vam estar a les portes obertes de heretat sabartes i tot un luxe, ens ha enamorat aquest lloc¡¡ tot i que no ens volem quedar nomes amb un lloc i seguim buscant.
Jo estic igual que tu, tots els restaurants que hem comenten son direccio tarragona i molta de la meva familia es de lluny i también shaurien de desplaçar.

Aviam si entre totes trobem cosetes¡¡ Ja tanire informant si se de coses ;)

I un autocar??? mira, el Sesoliveres et dóna dos hotels pq la familia i amics (qui vulgui) agafin una habitació, et fan descompte si et cases al Sesoliveres. Nosaltres es que ens vam enamorar a primera vista, haviem de veure 20 restaurants més amb les dates concertades per visitar i vam decidir que ens el quedàvem. Després vam pensar que era lluny però que caram, era el nostre lloc, així que vam proposar de que si es volia quedar algú per Igualada els hi reservava una habitació a l'hotel.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Nata|ia » dj. des. 02, 2010 9:38 pm

Hola wapa jo tmb soc del Penedes i em vaig casa a l'hotel Dolce Sitges, impressionant de debo i esta a uns 20 minuts de la zona!
Tambe pots mirat l'Heretat Sabartes, el restaurant Priorat de Banyeres, MasiaTorre del Gall, Ca n'Ayxela a Vilafranca, el Castell de Tamarit a Altafulla, Restaurant els Boscos de Banyeres, L'Hotel Ra de Sant Salvador, L'hotel termes de Comarruga, Masia Torreblanca passat la Múnia, a Carles de Lavern, ... espero q t'ajudi!!

Ara si et pots desplaçar a Sitges... jeje no ho dubtis de visitar-lo!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: bilma » ds. des. 04, 2010 1:29 pm

Hola guapes!!!

Moltes gràcies a totes per la informació!! :-)ok:

No sabia per on començar i ara tinc una gran llista!! jeje

m´els mirare per internet i els que mes ens agradin, anirem a fer una visita!!

La nostra intenció es de casarnos :-):-):-): el 23 de juny 2012, peró fins que no tinguem el restaurant y fem la reserva, la data no serà oficial, suposo!!

gràciesssssssss!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
bilma

Entrades: 8
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 8:42 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 4 visitants