tora18 ha escrit:Hola Tora18!
No sé si ja has agafat restaurant o estàs indecisa però jo al juny vaig anar al casament d'una amiga meva a la torre del pla i et puc dir que em va agradar molt. El pica pica abundant, fins i tot van fer unes gambes a la plantxa que jo no vaig menjar per no tacar-me. El menjar realment va ser molt bó l'unica pega que vaig veure era que les estovalles estaven cremades de tabac, però a part d'això el menjar va estar molt bé.
No, encara no tenim el restaurant, hem anat a visitar-ne dos, però volem veure d'altres per després decidir-nos.
La veritat és que tothom em diu que el menjar és molt bó. I el tema de la cerimònia (si va ser civil), dj, servei dels cambrers... tot va anar bé?
Anirem a visitar-lo a veure que tal. Tindrem en compte lo de les estovalles!
Gràcies Snake35![/quote]
S'ha d'anar mirant i comparant i triar el que més us agradi i el que més us dóni bon rotllo. La cerimònia va ser religiós així que no tinc ni idea de com és pel civil i respecte al DJ van tindre problemes, no estic segura de si eren del restaurant o no, però el que havien contractat els hi va deixar penjats i ell mateix (el DJ) els hi va buscar un altre, bé no era res de l'altre món. El servei dels cambrers molt correcte.