HOTEL ARTS BODA

El millor any de la nostra vida!

HOTEL ARTS BODA

EntradaAutor: JessyXVictor » dv. ago. 20, 2010 9:04 am

Bueno després de mirar diversos llocs per internet, que m'enviin informació, menús etc... ens decantem segurament per l'hotel arts.
En un primer moment volíem celebrar fora de bcn ja que volíem fer cerimònia civil al mateix lloc del convit i en zona verda i guarnida floralment. l'error era que no ens fèiem a l idea que a la mateixa ciutat de bcn existeixen akests llocs (en menor quantitat evidentment).
També volíem un lloc especial i que no fos la tipica boda, que quedés en el record de tothom per espectacular així q ens vam animar a anar a veure el HOTEL REY JUAN CARLOS I i L'HOTEL ARTS que ens van enviar fotos i els salons etc eren molt macos.

M'encantaría que algú em pogués informar de l'hotel arts pel que fa a bodes. Estem a punt de tancar tracte amb ells ja que de vista etc ens ha agradat molt més que l'hotel rey juan carlos I.

moltes gràcies
Imatge

Imatge
JessyXVictor
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 7:12 pm

Re: HOTEL ARTS BODA

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. ago. 20, 2010 1:26 pm

Holaaa!!!

Yo solo puedo decirte una cosa, mis padres fueron a una boda alli y dijeron que el servicio era muy lento, cuando servian el primer plaro en la mesa y servian el ultimo, el primero ya estaba frio de lo que habian tardado porque habia pocos camareros e iban llevando los platos de 2 en 2

Pregunta cuantos camareros tocan por x invitados
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: JessyXVictor » dv. ago. 20, 2010 2:07 pm

muchas gracias me informaré en uno de los menus detallan q serian 1 camarero por cada 10 invitados... la proporción no se como esta...
de todas formas me pondré seria con ese tema muchas gracias ni lo había pensado...
Imatge

Imatge
JessyXVictor

Entrades: 57
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 7:12 pm

EntradaAutor: Liebe » dg. ago. 29, 2010 7:45 pm

JessyXVictor ha escrit:Bueno després de mirar diversos llocs per internet, que m'enviin informació, menús etc... ens decantem segurament per l'hotel arts.
En un primer moment volíem celebrar fora de bcn ja que volíem fer cerimònia civil al mateix lloc del convit i en zona verda i guarnida floralment. l'error era que no ens fèiem a l idea que a la mateixa ciutat de bcn existeixen akests llocs (en menor quantitat evidentment).
També volíem un lloc especial i que no fos la tipica boda, que quedés en el record de tothom per espectacular així q ens vam animar a anar a veure el HOTEL REY JUAN CARLOS I i L'HOTEL ARTS que ens van enviar fotos i els salons etc eren molt macos.

M'encantaría que algú em pogués informar de l'hotel arts pel que fa a bodes. Estem a punt de tancar tracte amb ells ja que de vista etc ens ha agradat molt més que l'hotel rey juan carlos I.

moltes gràcies

Hola!! la veritat es que jo tambe he mirat per fer el banquet al hotel Arts pero hi ha poca informació. Com et van tractar? com es el salo? l'aperitiu es a l'aire lliure?
El normal es un cambrer per taula, es a dir 1 per 8 o 10 persones, almenys a les 3 bodes que anat l'any passat era aií i be.
Merci
:-)ok:
Imatge

17-09-2011
Liebe
:: núvia experimentada

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: noviabarcelona84 » dj. set. 16, 2010 10:49 pm

Hola!

Os animo a que visiteis el Hotel Arts. Mi novio y yo nos casamos el próximo otoño de 2011 y fuimos a ver el hotel... no quise ver ningún hotel más. Nos encantó el trato recibido, los menús són fantásticos y la sala que escogí para la celebración de mi boda me pareció preciosa.

Siempre he estado en contra de las bodas en hoteles, pero este hotel me hizo cambiar de idea. Podré llevar a mi primo que es dj a pinchar en mi boda y una amiga mía nos hará de fotógrafo oficial, no es genial?

Además me parecieron súper agradables a la hora de adaptarse a las peticiones de Javi y las mías. Manteles, flores... no puedo esperar a que llegue el dia de mi boda, será perfecta!

Os animo a que llameis y visiteis el hotel. Os va a encantar, ya lo vereis!

Un abrazo y feliz boda! :)
noviabarcelona84

Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:41 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. set. 21, 2010 12:27 pm

JessyXVictor ha escrit:Bueno després de mirar diversos llocs per internet, que m'enviin informació, menús etc... ens decantem segurament per l'hotel arts.

moltes gràcies

Hola Jessy!

A veure no es per desanimar-te de l'hotel arts no tinc referència però sí del Rey Juan Carlos I i del Princesa Sofia. Són restaurants que no valen la pena casar-te perquè pagues un dineral i la qualitat del menjar amb el preu no es correspon. Amb això et vull dir que el meu pare va estar molts anys treballant per aquests dos hotels, ell era el maitre i em comentava que el que els hi posava a la taula presidencial no era de la mateixa qualitat que la resta de la gent, això és molt fort.
Nosaltres ens vam casar al Sesoliveres, a Igualada i allà vam fer la cerimònia civil i el convit i va estar genial en tots els aspectes.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: adriana27 » dv. set. 24, 2010 5:57 pm

Wapi al hotel Arts et sortira el casament de simpatica--- maree! he treballat molts anys allà i he vist casament en directe i tot va sobre rodes!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: MeryMark » dl. oct. 31, 2011 8:51 am

Yo no tengo buenas referencias del Arts, incluso he llegado a oir que en una boda dejaron tres mesas en otro salón, aunque eso no es culpa del hotel sino de los novios que se empeñaron en celebrarlo ahí aún cuando no cabían todos en la misma sala. La comida por lo visto escasilla aunque muy bien presentada. El Juan Carlos no está mal, yo fui a una boda hace años y me gustó mucho, lo único malo es que creo que la relación calidad precio no es tan equilibrada como en otros sitios donde quizá por el mismo presupuesto se consigan más cosas.
MeryMark

Entrades: 101
Membre des de: ds. oct. 22, 2011 10:26 am

EntradaAutor: sbalcells » ds. gen. 12, 2013 6:23 pm

Hola!

Estem just en la mateixa situació que tu! Després de mirar molt a fora, finalment dubtant molt entre Juan carlos i Arts, hem visitat el primer, i avui mateix el segon (l'Arts) a la ,meva nòvia li ha encantat (a mi no m'ha matat, pq la cerimònia -civil- seria a la gespa d'avall, no la terrassa, l'aperitiu al costat, i el convit al saló del costat, exterior però d'esmorzar -volem llum,no el saló interior-
enfi, volia saber què tal us va anar si esteu contents, què canviarieu, què no farieu, què NO és bo, què SÍ que ho és.... en fi, quanta més info t'ho agraïm moltíssim!

abraçada!
Sergi
sbalcells

Entrades: 1
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 6:18 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants