Autor: Blowy » dv. ago. 13, 2010 12:14 pm
Autor: dory » dv. ago. 13, 2010 1:41 pm
Autor: montseijordi » ds. ago. 14, 2010 7:29 pm
Autor: Blowy » dl. ago. 16, 2010 9:23 am
Autor: montseijordi » dl. ago. 16, 2010 9:50 am
Blowy ha escrit:montseijordi! segurament prescindiré del padrí... m'ha encantat la teva web a nuvis.org! kina currada!
Autor: AnNy-JoSe » dv. ago. 20, 2010 1:28 pm
Autor: buniketa » dv. ago. 27, 2010 9:07 am
Autor: bixu » dc. set. 08, 2010 3:42 pm
Autor: Javi-Neny » dc. set. 08, 2010 4:48 pm
Autor: buniketa » dc. set. 08, 2010 5:15 pm
Javi-Neny ha escrit:La meva història referent al padrí a canviat a mida que han passat els díes, jeje!
El meu xicot no té germans varons, així que descartat. Després vaig pensar en el meu cosí que se li dóna molt bé escriure però llavors hauria de portar el cotxe i no ens fiem massa perque es jovenet. Després vam pensar en el meu millor amic però fa poc va morir el seu pare i no es veu amb cor. Total, que el ram me'l donarà la meva germana i el cotxe el conduirà el meu pare.
Jo volia fer-ho una miqueta tradicional però no ha pogut ser però així ja em va bé.
Autor: bixu » dc. set. 08, 2010 7:52 pm
Autor: bixu » dc. set. 08, 2010 7:53 pm
Autor: buniketa » dc. set. 08, 2010 8:03 pm
bixu ha escrit:És que això és molt relatiu i cadascú ho fa a la seva manera. Jo tampoc havia sentit mai que el padrí fos el que porta el cotxe! en el meu cas va conduir el meu pare, i no ens va suposar cap problema, al contrari, em va agradar que fos així! a l'arribar al restaurant tothom ens mirava i ell ben content! et pot ajudar a sortir del cotxe igualment, no li veig l'inconvenient!
bixu ha escrit:Crec que cadascú ha de fer-ho a la seva manera, segons lo que li fagi més il.lusió, és igual si no és habitual, tradicional o el què dirà la gent!
Autor: Javi-Neny » dj. set. 09, 2010 7:13 am
Autor: bixu » dj. set. 09, 2010 6:52 pm
Javi-Neny ha escrit:El casament és civil i es fa tot en el mateix lloc, és una finca gran i no hi haurà cap tipus de problemes amb el cotxe.
A mi també m'hagués agradat fer-ho d'un altre manera però les coses van com van i tal com està tot disposat tampoc em sembla mala idea. A vegades, t'has d'adaptar a les circumstàncies...
Neny
Autor: buniketa » dj. set. 09, 2010 8:23 pm
Javi-Neny ha escrit:El casament és civil i es fa tot en el mateix lloc, és una finca gran i no hi haurà cap tipus de problemes amb el cotxe.
A mi també m'hagués agradat fer-ho d'un altre manera però les coses van com van i tal com està tot disposat tampoc em sembla mala idea. A vegades, t'has d'adaptar a les circumstàncies...
Neny
Autor: COUPE3669 » dl. set. 20, 2010 1:45 pm
Autor: euterpe » dj. set. 23, 2010 6:35 pm
Autor: mariposa2011 » dj. set. 23, 2010 7:09 pm
Autor: mariposa2011 » dj. set. 23, 2010 7:10 pm
euterpe ha escrit:Jo em caso a l'abril del 2011 i ni hi havia pensat, en el padrí!
Ara pensava en si m'agradaria tenir-ne, i m'he adonat que no.
He estat repassant la llista de convidats i no hi ha cap noi que el vegi l'ideal per a fer de padrí (perquè a mi no em fa especialment il·lusió que m'ho faci cap d'ells i perquè, al mateix temps, crec que a ells tampoc els faria molta gràcia fer el paper).
Em caso en una masia i dormiré allà la nit abans del casament, així que no necessitaré cotxe.
I el ram... me'l donarà la florista i ja està! jeje.
Però això va a gustos, és clar. Potser si tingués algú especial (un germà, un cosí amb qui em portés molt bé, un millor amic...), la cosa seria diferent.