¿Es necessari tenir padrí?

El millor any de la nostra vida!

¿Es necessari tenir padrí?

EntradaAutor: Blowy » dv. ago. 13, 2010 12:14 pm

És clar k vull entrar del braç del meu pare, però renuncio a les fotografies a casa, doncs ja fa 3 anys que visc en parella. Vull k la meva nebodeta porti els anells, però i el padrí? No tinc clar quina és la missió d'aquesta figura, tan sols sé que recita un vers. ¿Què us sembla si renuncio al padrí?
Que arribi el 2012!
Blowy

Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 11:27 am

Re: ¿Es necessari tenir padrí?

EntradaAutor: dory » dv. ago. 13, 2010 1:41 pm

pues yo también opino que me sobra el padrino! me explico, yo hace ya 3 años que vivo también en pareja, no soy creyente, por lo tanto me caso por lo civil y el tema de que me venga un padrino a leerme el poema no me hace mucha gracia! quizá escojamos un padrino pero para que por ejemplo me lleve en coche hasta el restaurante!!! pero bueno, la figura padrino tiene importancia para la gente que quiera tenerlo, entonces sí que tiene sentido. yo creo que no pasa nada de nada si no hay padrino no? total, las fotos puedes hacer mil historias, no tiene por qué ser fotos en casa! :-)ok:
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: montseijordi » ds. ago. 14, 2010 7:29 pm

Hola chicas!

Bueno, supuestamente el padrino es aquel que trae el ramo a la novia de parte del novio segun representa y lee el berso, pero supongo q claro q se puede obviar, aqui cada novia escoge lo q quiere no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Blowy » dl. ago. 16, 2010 9:23 am

montseijordi! segurament prescindiré del padrí... m'ha encantat la teva web a nuvis.org! kina currada! :-)
Que arribi el 2012!
Blowy

Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 11:27 am

EntradaAutor: montseijordi » dl. ago. 16, 2010 9:50 am

Blowy ha escrit:montseijordi! segurament prescindiré del padrí... m'ha encantat la teva web a nuvis.org! kina currada! :-)

Bueno, si no tens ningu especial o passes d'asquestes coses ja esta, decidiu vosaltres, es el vostre dia!!!

Moltes gracies, tot i q ja veus q al final la vaig deixar a mitges...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. ago. 20, 2010 1:28 pm

Hola!

Como dice montse el padrino es eso, pero podeis obviarlo claramente, no pasa nada... yo hasta hace 1 semana no lo tenia porque no lo tenia nada claro, asi que jejeje y estuve apunto de no tenerlo y no me sabia mal ni nada
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: buniketa » dv. ago. 27, 2010 9:07 am

Hola chicas 2012!

Me cuelo por aquí para hacer alguna aportacioncilla...

En principio, el padrino es el que lleva el ramo a la novia como emisario del novio, ya que se supone que el ramo es el último regalo del novio a la novia como solteros y el padrino es la persona en quien más confía el novio para representarle ya que no puede ver a la novia antes de la ceremonia. A menudo, ese padrino coincide también con el testigo del novio, y suele ser su hermano o su mejor amigo, lo dicho, alguien en quien confíe.

Todo eso es lo que dice la tradición... cada una podemos hacer lo que nos apetezca en nuestra boda, para eso es la nuestra... jejejejje Personalmente, me gusta esa idea y me gusta esa tradición. Además, me entregará el ramo el hermano del novio, a través del cual nos conocimos y que, como yo, es profe de literatura castellana y se le da de lujo esto de escribir cositas, así que...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: bixu » dc. set. 08, 2010 3:42 pm

Hola guapa! home, necessari no és! com moltes coses de la boda, es fa pq és tradició fer-ho. Si tens alguna persona que et fagi molta il.lusió que sigui el padrí i et fagi el vers, dons és molt bonic i t'agradarà tenir-lo, però si no penses en ningú en especial, dons no cal que ho fagis! penso que cadascú ha de fer les coses com realment li agradaria fer-les, i no sempre haver de ser tot com mana la tradició.
bixu
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. set. 08, 2010 4:48 pm

La meva història referent al padrí a canviat a mida que han passat els díes, jeje!
El meu xicot no té germans varons, així que descartat. Després vaig pensar en el meu cosí que se li dóna molt bé escriure però llavors hauria de portar el cotxe i no ens fiem massa perque es jovenet. Després vam pensar en el meu millor amic però fa poc va morir el seu pare i no es veu amb cor. Total, que el ram me'l donarà la meva germana i el cotxe el conduirà el meu pare.
Jo volia fer-ho una miqueta tradicional però no ha pogut ser però així ja em va bé. :-)ok:
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. set. 08, 2010 5:15 pm

Javi-Neny ha escrit:La meva història referent al padrí a canviat a mida que han passat els díes, jeje!
El meu xicot no té germans varons, així que descartat. Després vaig pensar en el meu cosí que se li dóna molt bé escriure però llavors hauria de portar el cotxe i no ens fiem massa perque es jovenet. Després vam pensar en el meu millor amic però fa poc va morir el seu pare i no es veu amb cor. Total, que el ram me'l donarà la meva germana i el cotxe el conduirà el meu pare.
Jo volia fer-ho una miqueta tradicional però no ha pogut ser però així ja em va bé. :-)ok:

A veure, a veure... qui ha dit que el padrí hagi de conduir el cotxe? No té perquè ser així... Ni ha de ser forçosament un germà del nuvi, pot ser el seu millor amic o algú proper a qualsevol dels dos... O que, com planteges, el ram te'l doni la teva germana, o el teu pare...

Personalment, el que no em sembla tan adient és que el conductor del cotxe sigui el teu pare... ho podeu fer, és car que sí, però em sembla que és un dia perquè ell pugui gaudir d'estar al teu costat en aquell moment, i ajudar-te a pujar i baixar del cotxe quan cal, perquè si no, quan i com s'aparcarà el cotxe? i on? No sé...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: bixu » dc. set. 08, 2010 7:52 pm

És que això és molt relatiu i cadascú ho fa a la seva manera. Jo tampoc havia sentit mai que el padrí fos el que porta el cotxe! en el meu cas va conduir el meu pare, i no ens va suposar cap problema, al contrari, em va agradar que fos així! a l'arribar al restaurant tothom ens mirava i ell ben content! et pot ajudar a sortir del cotxe igualment, no li veig l'inconvenient!
bixu

EntradaAutor: bixu » dc. set. 08, 2010 7:53 pm

Crec que cadascú ha de fer-ho a la seva manera, segons lo que li fagi més il.lusió, és igual si no és habitual, tradicional o el què dirà la gent!
bixu

EntradaAutor: buniketa » dc. set. 08, 2010 8:03 pm

bixu ha escrit:És que això és molt relatiu i cadascú ho fa a la seva manera. Jo tampoc havia sentit mai que el padrí fos el que porta el cotxe! en el meu cas va conduir el meu pare, i no ens va suposar cap problema, al contrari, em va agradar que fos així! a l'arribar al restaurant tothom ens mirava i ell ben content! et pot ajudar a sortir del cotxe igualment, no li veig l'inconvenient!

bixu ha escrit:Crec que cadascú ha de fer-ho a la seva manera, segons lo que li fagi més il.lusió, és igual si no és habitual, tradicional o el què dirà la gent!

És evident que cadascú ho ha de fer a la seva manera, i no ho he dit pas pels comentaris de la gent o així. Ho he dit, bàsicament, perquè en un restaurant el cotxe ja té un lloc assignat, si més no, majoritàriament... En una església la cosa pot ser diferent... normalment estan en plena ciutat i no té perquè haver-hi un lloc reservat pel cotxe de la núvia, de manera que ella i el pare han de baixar primer i el conductor anar a aparcar. Això és el que ha passat en alguns dels casaments que jo he vist. Tampoc he dit en cap moment que si condueix no et pot ajudar a baixar, fins on jo sé abans de baixar el cotxe ha d'estar aturat...

Evidentment, això no vol dir que no es pugui fer, però personalment penso que és millor considerar altres opcions. No sé si en aquest cas parlem d'una boda religiosa o civil, però és la meva opinió. Lògicament cadascú ha d'actuar segons pensa i creu que és la millor opció, deixant de banda les opinions o la tradició... però també em sembla convenient conéixer altres visions per tenir un bon ventall de possibilitats, perquè ja diuen que 4 ulls veuen més que 2... i per això està el foro.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. set. 09, 2010 7:13 am

El casament és civil i es fa tot en el mateix lloc, és una finca gran i no hi haurà cap tipus de problemes amb el cotxe.
A mi també m'hagués agradat fer-ho d'un altre manera però les coses van com van i tal com està tot disposat tampoc em sembla mala idea. A vegades, t'has d'adaptar a les circumstàncies...

Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: bixu » dj. set. 09, 2010 6:52 pm

Javi-Neny ha escrit:El casament és civil i es fa tot en el mateix lloc, és una finca gran i no hi haurà cap tipus de problemes amb el cotxe.
A mi també m'hagués agradat fer-ho d'un altre manera però les coses van com van i tal com està tot disposat tampoc em sembla mala idea. A vegades, t'has d'adaptar a les circumstàncies...

Neny

Doncs perfecte Javi-Neny!! :-)ok:
bixu

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 09, 2010 8:23 pm

Javi-Neny ha escrit:El casament és civil i es fa tot en el mateix lloc, és una finca gran i no hi haurà cap tipus de problemes amb el cotxe.

Neny

I taaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: COUPE3669 » dl. set. 20, 2010 1:45 pm

Poquet a poquet m'en vaig adonant de les diferències q hi ha entre les bodes de Catalunya i les de Mallorca (jo soc d'allá). Lo de escriure i llegir un vers no ho fem, el padrí porta el ram a la nuvia, però res més. Després l'acompanya a l'esglèsia i allá li obri la porta el nuvi. Aqui el nuvi espera al altar. Després entra primer el nuvi amb la mare i per últim la nuvia amb el pare. Així el padrí pot aparcar sense problemes com comentava algú. I segur q hi ha més coses q aniré descobrint!
Lo del vers m'agrada, pero el padrí és el meu germá i si li demano es posará a riure jeje
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: euterpe » dj. set. 23, 2010 6:35 pm

Jo em caso a l'abril del 2011 i ni hi havia pensat, en el padrí!

Ara pensava en si m'agradaria tenir-ne, i m'he adonat que no.

He estat repassant la llista de convidats i no hi ha cap noi que el vegi l'ideal per a fer de padrí (perquè a mi no em fa especialment il·lusió que m'ho faci cap d'ells i perquè, al mateix temps, crec que a ells tampoc els faria molta gràcia fer el paper).

Em caso en una masia i dormiré allà la nit abans del casament, així que no necessitaré cotxe. I el ram... me'l donarà la florista i ja està! jeje.

Però això va a gustos, és clar. Potser si tingués algú especial (un germà, un cosí amb qui em portés molt bé, un millor amic...), la cosa seria diferent.
euterpe l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 23, 2010 7:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: mariposa2011 » dj. set. 23, 2010 7:09 pm

Nosaltres ja teníem el padrí escollit, un molt bon amic seu, i li anàvem a demanar però resulta que just abans ens ha comentat que la seva dona està embarassada i sortirà de comptes la setmana del nostre casament, així que no és segur que puguin venir en funció de quan neixi la criatura.

Ara no sabem ben bé que fer... si li diem el posarem en un compromís, i sino hauríem de pensar en algú altre... :star:: no ho tenim gens clar.
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dj. set. 23, 2010 7:10 pm

euterpe ha escrit:Jo em caso a l'abril del 2011 i ni hi havia pensat, en el padrí!

Ara pensava en si m'agradaria tenir-ne, i m'he adonat que no.

He estat repassant la llista de convidats i no hi ha cap noi que el vegi l'ideal per a fer de padrí (perquè a mi no em fa especialment il·lusió que m'ho faci cap d'ells i perquè, al mateix temps, crec que a ells tampoc els faria molta gràcia fer el paper).

Em caso en una masia i dormiré allà la nit abans del casament, així que no necessitaré cotxe.
I el ram... me'l donarà la florista i ja està! jeje.

Però això va a gustos, és clar. Potser si tingués algú especial (un germà, un cosí amb qui em portés molt bé, un millor amic...), la cosa seria diferent.

Felicitats pel casament euterpe, jo també em caso a l'abril de 2011!!! >.-<:
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants