CAN MARLET DEL MONTSENY

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: olivia80 » dg. jul. 01, 2012 9:23 am

Hola chicas¡¡¡¡ nosotros nos quedaremos a dormir allí el mismo día y haremos tres horas de baile y el mojito no sé que hacer........ o poner algo de mini bocadillos durante el baile.....
es que son tantas cosas que al final uno se pierde y todo no se puede¡¡¡¡¡

nuria recorddo que els banys eren de colors clars¡¡¡
besos a todas¡¡¡¡
Imatge
olivia80
:: núvia experimentada

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: -sweety- » dg. jul. 01, 2012 10:21 am

L'Edu m'ha enviat un mail on diu que l'any que ve es casa un del Barça???? Quina pasada no?
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: Patriss30 » dg. jul. 01, 2012 10:54 am

Si se quita el mojito del menu, baja el precio? nosotros en principio es dejarlo en el menu tal y como esta, para antes del pastel jeje que es digestivo!
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: Nuria7988 » dg. jul. 01, 2012 11:46 am

Hola chicas!!!

Una cosa, lo del tema del dj, no lo tengo nada claro.....
El dia de la prueba del menú, no nos comentaron nada de él, y no sabemos si tenemos que tener alguna "entrevista" con él ni nada!!!!

Alguna sabe algo???

Si no, le mandaré un correo a Edu.

Gracias!!!
Nuria7988
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: olivia80 » dg. jul. 01, 2012 7:39 pm

Nuria7988 ha escrit:Hola chicas!!!

El dia de la prueba del menú, no nos comentaron nada de él, y no sabemos si tenemos que tener alguna "entrevista" con él ni nada!!!!

Alguna sabe algo???

Gracias!!!

nuria el día de la prueba no te dieron un dossier con todo??? con un archivo del protocolo??? nosotros lo tenemos en el pen y el dossier y entendimos que podemos quedar con él o no, depende de nosotros, de lo claro que lo tengamos, si tienes dudas llama que te lo explicaran y te darán el teléfono del dj para poder quedar con él.
Chicas que cada vez nos queda menos¡¡¡ >.-<: >.-<:
Imatge
olivia80

EntradaAutor: Nuria7988 » dg. jul. 01, 2012 7:48 pm

olivia80 ha escrit:
Nuria7988 ha escrit:Hola chicas!!!

Alguna sabe algo???

Gracias!!!

nuria el día de la prueba no te dieron un dossier con todo??? con un archivo del protocolo??? nosotros lo tenemos en el pen y el dossier y entendimos que podemos quedar con él o no, depende de nosotros, de lo claro que lo tengamos, si tienes dudas llama que te lo explicaran y te darán el teléfono del dj para poder quedar con él.
Chicas que cada vez nos queda menos¡¡¡ >.-<: >.-<:

Si, lo tenemos todo, pero como no hicieron ningun comentario al respecto......
Le pasare un mail a Edu.

Gracias!!!
Nuria7988

EntradaAutor: Nuria99 » dl. jul. 02, 2012 4:26 pm

Hola noies!!!Fa temps que no em conecto i és que aquest any sembla que hi hagi més feina que mai..que ja va molt bé evidentment!!però buff m'estic començant a posar nerviosa...jeje. Doncs jo crec que no afegiré ni mojito, ni entrepans..i la barra lliure en principi serà de 2 hores..i nosé si m'estic quedant curta,però noies amb això de pagar-nos tot el casament ens veiem obligats a prescindir d'algunes coses. Espero no quedar malament...Això si,espero que amb els detalls i entregues que penso repartir espero que la gent quedi conforme..que en principi espero que si!
Bueno,ja tinc tot encarregat i a final de mes m'arriben les coses així que a final d'aquest mes estaré liada! I aquest mes tenim les nostres despedides..bufff!!això ja està en marxa!i és que em queden menys de 2 mesos!aissssss
Nuria7988, jo lo del DJ sé el mateix..que ens podem posar en contacte quan vulguem,de fet, és lo haurem de fer quan estigui tot casi apunt. Jo ja tinc les taules gairebé totes organitzades i he pensat alguna que altre cançó però necessitaré que m'aconselli perquè no se m'acudeixen més!jeje.
Desti28,jo també em caso de dia i també em van dir que el ball s'acabaria a les 9..home,després de tot el dia,jo crec que ja està bé així,no?
Bueno noies, seguim en contacte! Un petó!!!!
Imatge
Nuria99
:: núvia rookie

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: desti28 » dt. jul. 03, 2012 10:01 am

Nuria99 ha escrit:Hola noies!!!Fa temps que no em conecto i és que aquest any sembla que hi hagi més feina que mai..que ja va molt bé evidentment!!però buff m'estic començant a posar nerviosa...jeje. Doncs jo crec que no afegiré ni mojito, ni entrepans..i la barra lliure en principi serà de 2 hores..i nosé si m'estic quedant curta,però noies amb això de pagar-nos tot el casament ens veiem obligats a prescindir d'algunes coses. Espero no quedar malament...Això si,espero que amb els detalls i entregues que penso repartir espero que la gent quedi conforme..que en principi espero que si!
Bueno,ja tinc tot encarregat i a final de mes m'arriben les coses així que a final d'aquest mes estaré liada! I aquest mes tenim les nostres despedides..bufff!!això ja està en marxa!i és que em queden menys de 2 mesos!aissssss
Nuria7988, jo lo del DJ sé el mateix..que ens podem posar en contacte quan vulguem,de fet, és lo haurem de fer quan estigui tot casi apunt. Jo ja tinc les taules gairebé totes organitzades i he pensat alguna que altre cançó però necessitaré que m'aconselli perquè no se m'acudeixen més!jeje.
Desti28,jo també em caso de dia i també em van dir que el ball s'acabaria a les 9..home,després de tot el dia,jo crec que ja està bé així,no?

Nuria, et trobavem a faltar!!! On t'havies ficat?????
Doncs a mi em passa el mateix, ens ho paguem tot nosaltres tot i sent poquets es una pasta, i si vas sumant, vas sumant.... :t:t: A les 9 ja està bé, que des de la una fins les 9...ja son hores!!! I tu, si no es pot no es pot....cada qual sap on és el seu limit i lo millor es no passar-lo! >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: desti28 » dt. jul. 03, 2012 10:02 am

-sweety- ha escrit:L'Edu m'ha enviat un mail on diu que l'any que ve es casa un del Barça???? Quina pasada no?

Uoooooooouuuuuuuuu!!!!!!!!!! Qui????? Qui?????????? Ostres quan li digui al xicot!!!!! Som culés fins la médula!!!! A veure si te'n enteres de més!!!!
:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: olivia80 » dt. jul. 03, 2012 7:38 pm

nuria99 cuanto tiempo¡¡¡ es verdad ya te falta menos de un mes¡¡¡¡¡ que emoción¡¡¡¡¡ yo también voy muy liada y tampoco tengo mucho tiempo para entrar en el foro pero a la que puedo intento ponerme al día . Bueno ya nos tendras informadas de todo¡¡¡¡¡¡
Imatge
olivia80

EntradaAutor: mimosa » dj. jul. 05, 2012 1:48 pm

Nuria99 ha escrit:Hola noies!!!Fa temps que no em conecto i és que aquest any sembla que hi hagi més feina que mai..que ja va molt bé evidentment!!però buff m'estic començant a posar nerviosa...jeje. Doncs jo crec que no afegiré ni mojito, ni entrepans..i la barra lliure en principi serà de 2 hores..i nosé si m'estic quedant curta,però noies amb això de pagar-nos tot el casament ens veiem obligats a prescindir d'algunes coses. Espero no quedar malament...Això si,espero que amb els detalls i entregues que penso repartir espero que la gent quedi conforme..que en principi espero que si!

Nuria quan de temps, ja queda molt poquet, gaudeix dels preparatius que el dia passa volandooooooooo
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: olivia80 » dg. jul. 08, 2012 7:28 pm

hola mimosa¡¡¡ como estáis??? y tu peque??? seguro q guapísima ¡¡¡¡¡un besazo para las dos¡¡¡ : besito : : besito :
Imatge
olivia80

EntradaAutor: Eliven88 » dc. jul. 11, 2012 7:20 am

Hola noies,
Per les que esteu mirant tema autocar, us paso el contacte d'una empresa força interesant, també teneN servei de limousines.
AVANT GRUP. TEL, 902.500.512
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: Nuria7988 » dc. jul. 11, 2012 1:20 pm

Hola guapes!!!

Alguna sap si ens aumentaran l'iva???

Jo ja tinc firmat el contracte i es amb un 8%.

Petons.
Nuria7988

EntradaAutor: mimosa » dc. jul. 11, 2012 1:21 pm

olivia80 ha escrit:hola mimosa¡¡¡ como estáis??? y tu peque??? seguro q guapísima ¡¡¡¡¡un besazo para las dos¡¡¡ : besito : : besito :

hola Olivia, pues estoy de familia tope total, la peque es la alegría de la huerta, lo único que por la noche ha cogido la costumbre de venir a dormir a nuestra cama y ahora no hay quien logre que duerma sola, por lo demás GENIAL!!
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

u

EntradaAutor: Nuria99 » dc. jul. 11, 2012 4:15 pm

olivia80 ha escrit:nuria99 cuanto tiempo¡¡¡ es verdad ya te falta menos de un mes¡¡¡¡¡ que emoción¡¡¡¡¡ yo también voy muy liada y tampoco tengo mucho tiempo para entrar en el foro pero a la que puedo intento ponerme al día . Bueno ya nos tendras informadas de todo¡¡¡¡¡¡

Olivia guapa!!!Que suerte que andemos liadas,pero a ratos..uffuff!!!Bueno,me queda 1 mes y medio!pero tu vas detrás eh!!!tampoco te queda mucho!Qué nervios,eh!!Pero a disfrutarlo a tope!

Desti28, doncs si que s'ha de posar límit si,perquè ara és un no parar! Ara estic amb els detalls per les entregues i tot em sembla poc! Tot va de 20 € en 20 €...però ho faig amb molta il·lusió. Al final em quedo amb que faig el que sento, sense passar-me amb excés, però amb la gent que realment estimo vull quedar-me contenta amb el detall que faig. Ja veuras ja...tot sembla poc!jeje

Mimosa!!Quina ilusió amb la nena,oi?!!Per cert, jo encara estic amb l'etapa aquesta de que vol dormir la nena amb nosaltres..no et vull desanimar però..quan no és una cosa és una altra!jeje. Disfrutala!!!!

Nuria7988 ha escrit:Hola guapes!!!

Alguna sap si ens aumentaran l'iva???

Jo ja tinc firmat el contracte i es amb un 8%.

Petons.

Núria!!Jo estic molt preocupada! Amb lo que costa el convit i a sobre que ens pujin l'IVA!!!Estic que trino!!Doncs jo em penso que no tenim res a fer, perquè diria que l'IVA s'aplica a data de la factura!I crec que ells han de fer l'IVA que toca en el moment..Jo també ho tinc signat al contracte que és un 8%,però no sé...

Si algú sap algo més ja ens diem algo!

Petons a totes!
Imatge
Nuria99

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: desti28 » dc. jul. 11, 2012 4:30 pm

Aaaaahhhh!!! Havia contat l'iva del viatje però no del restaurant!!!! Osties!!!!! No es podien espera a l'any que ve??????????? O millor dit, no tocar l'iva tal i com va prometreeeeeeeeee?????????? Casu'm l'olla!!!!!!!!!!! ::brr:: ::brr:: ::brr::
Per cert, si no ho fan d'altre manera, logicament pagarem la pujada de l'iva, perquè es un tema extern a ells, i que a sobre no hi poden fer res, ja que un altre cosa seria ilegal. Aixó m'ho va dir el de l'agencia de viatjes, que per molt que tinguessim el viatge guardat amb paga i senyal inclosa, si pujaven l'iva, pujaria el viatje! : sgra :
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: olivia80 » dc. jul. 11, 2012 7:43 pm

hola chicas¡¡ pues la verdad que lo del iva es una faena¡¡¡ ya podían haberse esperado o como dice desti no tocarlo ,tal como prometieron¡¡¡¡ yo pienso como desti que si sube nos lo subirán ya que no es una cosa del restaurante que ellos han decidido es algo externo.

ostras desti jo no havia pensat en el viatge¡¡, ni en els detalls ¡¡¡¡

nuria99 ,la verdad es que ahora empiezan los nervios¡¡¡ voy pensando aun me queda,aun me queda pero con agosto no cuento y luego pienso si pasado el verano ya estaremos¡¡¡¡¡ pero que ilusión¡¡¡

bueno chicas un besos para todas¡¡
Imatge
olivia80

EntradaAutor: Nuria7988 » dj. jul. 12, 2012 10:35 am

Nenes!!!

Confirmat!!! SI L' IVA PUJA, EL PREU DEL CONVIT PUJA!!!!

No tenim res a fer.
Mare meva, tot el que ens quedi per comprar, ja ho podem fer abans de que el pujin!!!

:--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Nuria7988

EntradaAutor: desti28 » dj. jul. 12, 2012 4:13 pm

Yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!
::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants